* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!

ja, da's een goeie syl, na de fles van 11u

gaan we zaterdag proberen. dan kunnen we het mooi twee weken zelf doen, voordat we weer werken. t gaat toch ook om het leren proeven, leren van een lepeltje, het hoeft nog niet.
ok, de kaart voor maye halen we ook op op het postkantoor...
Claire, van harte gefeliciteerd
hhahahaha Daank!! Ik waardeer jullie kaartjes wel heel erg hoor, maakt dat iets goed?

zo eindelijk mn glitters gevonden ik moet niet zo goed opruimen. Hmm zit ik straks natuurlijk wel helemaal onder de glitters.

Wat doen jullie dan eigenlijk precies daank op jullie kerstmarkt? pfft kga nog ff een kopje koffie drinken, kheb geen zin om door de kou te gaan, brrr had ik maar een rijbewijs.

oh thanxx syl voor de make-up tip, heb je de lippenstift al uitgeprobeerd? ik ga morgen naar het kruidvat.
Ja heb m al getest. Vind m mooi. Hij is vrij licht had m eigenlijk persoonlijk iets donkerder gewild. Vind t altijd lastig zo op je hand testen.

Maar ben r wel blij mee hoor.

Ik wil diegene die geen kaartjes even geruststellen: het is voor mij absoluuuuuuuut geen verplichting hoor. Als ik er een stuur, zit ik niet te wachten totdat ik er een terugkrijg. So no worries!
koffie, zwart graag...
gelukkig Syl!! ik voel me soms wel bezwaard dat ik ze niet stuur en wel krijg.
Als je fruit gaat geven, dan zou ik die fles van 11.00 uur inderdaad wel wat kleiner maken. Anders krijgt hij het volgens mij nooit allemaal op. Maar ja, als je eerst fruit geeft, dan laat hij waarschijnlijk zelf wel wat van de fles staan als hij vol zit. Leuk hoor, dat je zaterdag het eerste hapje gaat geven. Miniclaire at de eerste keer maar 3 hapjes. En de bekken die ze trok. Hilarisch!

Mijn moeder is nu aan het oppassen en ik hoorde dat miniclaire net per se naar mijn foto wilde en toen mamamama riep. Schattig hè?! En als we nu met haar zingen dan 'zingt' ze mee en dan gaat ze zitten wiebelen. En ze zegt 'da da' en zwaait erbij als er iemand weg gaat. Echt een hele leuke fase dit!

Ik heb het erg druk, maar voor felicitaties maak ik natuurlijk altijd tijd!
nee joh, voel je absoluut niet verplicht zeg met kaartjes, dan is het helemaal niet meer zo leuk! ik stuur ook altijd gewoon mijn stapel en mocht ik dan onverwacht nog kaartjes krijgen, dan bewaar ik die voor volgend jaar.

hij piept nu na elke fles, vandaar dat we dus met iets erbij willen beginnen. ik probeer het gewoon zaterdag, ben benieuwd!
wat een droppie die miniclaire, echt leuk dat ze dat al doet!
Kom nog even langs om jullie een hele fijne kerst toe te wensen! Ik weet niet of ik nog voor de kerstdagen langs kom vandaar.

Allereerst iedereeen:

zóóó wat een glitters
Zo, daar ben ik dan eindelijk weer eens.

Ik heb uiteraard gewoon meegelezen maar echt géén tijd gehad om te reageren. Dat ga ik dan ook nu niet op iedereen doen, want anders ben ik heel de pagina aan het volschrijven

Wel wil ik even zeggen: Syl, meid dat je het volhoud tussen die Viswijven! Sorry ik kan er geen net woord voor verzinnen. Hoe oud zijn ze joh? 14? 15? of zijn ze vroeg in de pubertijd en dus 11? 12? Gelukkig maar dat jou leidingevende en directie allemaal achter jou/jullie staan want anders zou het helemaal niet meer te doen zijn.

Oja en Claire, kan me voorstellen dat het afscheid van dit bedrijf best 'heavy' is, je hebt er inderdaad een heel leven opgebouwd...

Hier is het druk druk druk. Echt december dus. Naast dat het op werk mega druk is en ik door de weeks 's avonds helemaal gesloopt ben en erg vroeg naar bed ga savonds, zijn mn weekenden ook helemaal vol. Wel allemaal leuke dingen hoor! Ik geniet enorm! Maar rustig is toch anders.

Maar nu dan eindelijk waar jullie allemaal al dágen naar uitkijken...de soap:

As Miss E dates..... (riedel de riedel)

Waar waren we gebleven.. oja F. F is de grootste lul die er bestaat (oke er zijn er vast een heleboel veeeel erger, maar in mijn liefdes perspectief is het de grootste ) dus die hebben we heel gauw afgeschreven.

Net toen ik dacht dat ik het wel ff best vond allemaal kwam daar 'ineens' V.

V. ken ik al langer, vanaf de lente ongeveer. Ik weet dat hij me bij onze kennismaking (in de kroeg) leuk vond, maar ik hem niet dus heb er niet veel aandacht aan geschonken. In de tijd daarna kwam ik hem regelmatig tegen op feestjes en tijdens stappen en altijd was en is het erg gezellig, grote lol.

Een zaterdag een paar weken geleden was dit ook weer het geval. Hij met een groepje in de kroeg, ik met een groepje in de kroeg. Dat werd al gelijk één grote groep dus. Ik was nog boos op en teleurgesteld in F en had besloten alle remmen los te gooien die avond. F zal weten wat hij mist, gna!

Die avond eindigde dan ook in een fikse zoensessie met V. Totaal onverwacht (voor mij, met hem zeg maar), maar verkeerd was het zeker niet. Ik weet nog dat ik tegen vriendin zei toen we naar huis gingen "damn, zoenen kan hij wel" hihihi.

Maar of het slim was.... hmmmmz. Bij hem gingen alle remmen los daarna. Ik werd overspoeld met smsjes van "ik ben verslaafd aan je lippen" tot mierzoete gedichtjes. Voor mij het teken toch even eerlijk en duidelijk tegen hem te zijn. We hebben wat over en weer gemaild en ik ben erg duidelijk naar hem geweest. Ik vind hem een leuke vent maar ben niet verliefd. Zn smsjes werden daarna wat minder, dus het leek te helpen. Vrijdag kreeg ik echter toch weer een gedichtje. Erg lief natuurlijk maar het werkt bij mij averechts. Dit heb ik hem ook gelijk gemaild en voorgesteld die avond ff te praten.

Nou dat is gebeurd.... we hebben uiteindelijk 2 uur gepraat..... en gekust...

damn, wat doe ik??

Uiteindelijk hebben we afgesproken dat we elkaar beter willen leren kennen. Buiten de kroeg om etc. Mijn doel is voornamelijk om hem beter te leren kennen om te kijken of ik meer ga voelen dan 'alleen erg leuk' want verliefd ben ik niet. Zijn doel is voornamelijk mij voor zich te winnen. Dat waren zijn eigen woorden. Ik heb hem gezegd dat hij rustig aan moet doen omdat het anders alleen maar averechts werkt. Dus we zullen zien.

Zaterdag ga ik met mn meiden kerst vieren en daarna gaan we naar de stad, daar viert V. zn verjaardag en daar gaan we ook heen.

A.s. maandag ga ik met V uiteten.

Toch zou een soap een soap niet zijn als er niet echte soapachtige taferelen in zitten (nee inderdaad bovenstaande is niet genoeg).

Want 1. Vriendin A is het V verhaal zat en vind dat ik niet met hem moet kussen als ik niet verliefd op hem ben. Ze vind dat ik moet doen wat ik wil doen, maar over dat verhaal wil ze niets horen.

2. Vriendin L heeft V ooit ook gezoend, vond hem even leuk maar het wat niet andersom. Ze vind het dus een lul...

En daarbij... (ja ik heb echt te lang geen soap geschreven dus nu komt alles tegelijkertijd en lijkt het erger dan het is hoor)

Afgelopen zaterdag was feestje van mn broer. Daar heb ik contact gehad met een leuke jongen. S. Hij wilde mn telefoonnummer en dat heb ik hem gegeven. Ik ging er niet van uit dat hij uberhaupt zou bellen want hij is way above my leage zeg maar. Kreeg ik toch opeens een sms woensdag of wat wat gingen afspreken as vrijdag. Nu kan ik niet dus heb ik voorgesteld volgende week of de week erna af te spreken, maar daar heb ik geen reactie meer op gehad. Blijf er bij dat het er uberhaupt niet van gaat komen, maar toch leuk om ff te vermelden niet?

(eindtune)

Nou nu zijn jullie weer helemaal up to date!
Wat was het weer gezellig hier vandaag.

Claire van harte gefeliciteerd met je verjaardag

En veel plezier morgen bij jullie afscheidsfeest, het zal best raar zijn.

Miss E met recht een soap weer, doe wat je hart je ingeeft en laat je niet door anderen leiden.

Syl ik ga je mailtje straks nog lezen, maar ik begrijp dat ze weer bezig zijn. Leuk dat het evenement zo leuk was, baal echt dat ik niet kon.

Vandaag rommelig druk dagje gehad, groot deel van de dag aan de telefoon doorgebracht. Ook nog iemand die bijna bij de uitgang stond, weer terug laten komen (slechte bloeduitslag, mocht van de interne niet naar huis). En uiteindelijk praatje weer niet gehouden (was al later door de knul met slechte bloeduitslagen en toen liep de stafvergadering daarvoor ook nog uit).

Verder k** nieuws mbt stiefoma: ze blijkt uitzaaiingen in haar been te hebben van borstkanker 12 jaar geleden. Al met al niet zulk goed nieuws dus. Papa belt me straks nog met meer info (stiefmama barstte net in tranen uit, terwijl zij autoreed, niet zo handig). Nu is het kijken hoe verder.
Jeetje april.. sterkte meid!!
Dat is die oma die gevallen was?? Wat een rotnieuws zeg!!! sterkte!
Wat erg zeg april!

Ik heb ff snel nieuws en dan moet ik even hard aan de slag. Ik begin nl net pas.

Cas heeft gisteren vanuit t niets een koortsstuip gekregen. Met zijn ogen rollen, wegzakken, voor zich uit kijken zonder te knipperen. Als je m riep knipperde hij niet eens en hoorde je niet. Keek je ook niet aan. Echt eng.

Bijna net zo eng als vd zomer op vakantie.

Dus gelijk naar de huisarts gesjeest waar ze ons vertelde dat t zeer waarschijnlijk een koortsstuip was geweest en hem goed in gaten moeten houden. Hele avond heeft hij bij me gelegen. Zweten, snel ademen. Vannacht paar x de wekker gezet om hem te controleren en had ie weer ineens 40 graden koorts. Vandaag lijkt het over. Toch spannend allemaal.
koffie, zwart graag...
april! we horen het nog wel.

miss e, met recht een soap.... gtst is er niets bij! hihi, doe maar lekker waar je zin in hebt! groot gelijk!
he bah syl, wat een naar verhaal! hopelijk gaat het al wat beter met je mannetje!
Ouders hebben net Cas van het kdv gehaald. Hij was lijkbleek.

Eerst een boterhammetje gegeten en lekker naar bed gebracht.

Maar even afwachten hoe hij is als hij wakker wordt vanmiddag.
koffie, zwart graag...
he bah syl wat naar!!
houd je ons op de hoogte als het gaat? Ik hoop gewoon dat hij vanmiddag weer als de goeie oude Cas wakker wordt. xx
al nieuws syl?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven