Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:33:

[...]

Stonden we daar al niet op dan? Blijkbaar niet hoog genoeg om met naam en toenaam genoemd te worden. We doen iets verkeerd Min.
Ik geloof dat we allemaal stevig aan de borrel moeten. Doet een enkele minister in Belgie ook. Hebben we allen plezier en kunnen we het gewoon eens eens zijn omdat we het oneensch zijn
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 19:05:

Zo, gaan we eerlijk doen One? Zal ik ook ff? Of kost mij dat wel een ban?Wat een huilie-opmerking, zeg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:borodini wrote on 10 January 2010 @ 19:31:

Er zijn potverdrie 100000 topics waar geen nare sfeer hangt. Gaat daar dan lekker zenn zitten zijn. ( Gaat nog steeds over Heldernogwat. trouwens )En dat is helemaal waar! Buiten de forummers die balen van het feit dat Angels opstappen, transformeren of sneren, krijg ik ook nog altijd het gevoel dat er flink wat ramptoerisme op dit topic afkomt, dat notabene zélf ook geregeld een duit in het zakje doet door gillend mee te delen hoe sneu het allemaal wel niet is. En weet je, het is inderdaad allemaal sneu. Daar! En daar doen we allemaal aan mee. Angels, OpperMods (ik schaar Sanne daar voor het gemak ook nog maar even onder), criticasters, pacifisten en ramptoeristen. Oh ja, én Korenwolf... (Grapje. )
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 19:35:

[...]

Blijkbaar niet hoog genoeg om met naam en toenaam genoemd te worden. We doen iets verkeerd Min.Belachelijk....en daar doe ik al die moeite voor...stank voor dank....

Ben benieuwd bij wie HPL heeft moeten slijmen om zo expliciet vemeld te worden. Volgens mij is ze stiekem het lievelingetje
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:39:

[...]

Belachelijk....en daar doe ik al die moeite voor...stank voor dank....

Ben benieuwd bij wie HPL heeft moeten slijmen om zo expliciet vemeld te worden. Volgens mij is ze stiekem het lievelingetje Ik las in het vorige beleidstopic (of was het deze?) dat ze zelf een angel was.
quote:Ligeia schreef op 10 januari 2010 @ 19:39:

[...]

En dat is helemaal waar! Buiten de forummers die balen van het feit dat Angels opstappen, transformeren of sneren, krijg ik ook nog altijd het gevoel dat er flink wat ramptoerisme op dit topic afkomt, dat notabene zélf ook geregeld een duit in het zakje doet door gillend mee te delen hoe sneu het allemaal wel niet is. En weet je, het is inderdaad allemaal sneu. Daar! En daar doen we allemaal aan mee. Angels, OpperMods (ik schaar Sanne daar voor het gemak ook nog maar even onder), criticasters, pacifisten en ramptoeristen. Oh ja, én Korenwolf... (Grapje. )Precies
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 19:37:

Ik geloof dat we allemaal stevig aan de borrel moeten. Doet een enkele minister in Belgie ook. Hebben we allen plezier en kunnen we het gewoon eens eens zijn omdat we het oneensch zijnBorrelhapjes zijn nog niet klaar hoor. Hier alvast een drankje.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 19:39:

[...]

Ik las in het vorige beleidstopic (of was het deze?) dat ze zelf een angel was.Oh zul je net zien dat ze die geweldige 2 is waar iedereen zo mee wegloopt. Ja, we hebben dr wel door!
quote:mylenevalerie schreef op 10 januari 2010 @ 19:19:

De meeste hebben hier op het forum toch wel de nare sfeer gevoeld! Dat is niet door 1 persoon gekomen. Samenloop, negatieve spiraal. Maar ik kan mij zeer goed voorstellen dat je daar hoe dan ook geen zin meer in hebt.

Ik denk dat we het ons allemaal kunnen aantrekken, als groep forummers.

Precies! Als ik Angel was dan was ik allang vertrokken, met gierende banden, want dit is een ware uitputtingsslag.

Al snap ik dan wel weer waar dit vandaan komt, met snellere duidelijkheid en toegeven van fouten is een hoop "gezuig" te voorkomen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 19:14:

[...]

Dat heb je te danken aan de acties van je lieve bijna ex-collega's van jeEn nog zo eentje. Oke, ik heb nog zeker vijf pagina's bij te lezen dus ik zal proberen hierna niet meer elke huilie-opmerking eruit te lichten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nou de knuppel wordt door iemand in het hoenderhok gegooid , die vervolgens gevlogen is en dan krijg je dus dit soort "leuke" praktijken.

Nou dat was een helder moment hoor!!

Ik snap trouwens best dat Angel zijn niet zo leuk meer is de laatste tijd.

Maar volgens mij gaat de discussie dan ook al dagenlang over het feit dat er een constante stroom van actie/reactie gaande is en dat daar zowel, bij forummers als angels een verantwoordelijkheid ligt.

En juist omdat de verantwoordelijkheid bij de angels niet erkent wordt, worden forummers opstandig........dat denk ik.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:41:

[...]

Oh zul je net zien dat ze die geweldige 2 is waar iedereen zo mee wegloopt. Ja, we hebben dr wel door! Ben je mal. Iedereen weet toch inmiddels wel dat zij Three is?
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 19:43:

[...]

Ben je mal. Iedereen weet toch inmiddels wel dat zij Three is?Aha, en dan beider reputaties in stand houden door met zichzelf in discussie te gaan? Nee, er wordt me nu een hoop duidelijk...
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:44:

[...]

Aha, en dan beider reputaties in stand houden door met zichzelf in discussie te gaan? Nee, er wordt me nu een hoop duidelijk...Jij hebt hem helemaal door!
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:26:

Kijk, dit soort ongein maakt dus dat ik ga stoppen.

Deze eeuwige discussies waarin de stroom vragen niet stopt.

Snap je nou niet dat dat energie vreet. Dat het dan gewoon niet leuk meer is?

Nou, dan bij deze: ik vind het niet leuk meer om zo te moeten modereren. Om alles 10x uit te leggen. Om altijd een tegenwoord te krijgen en om het nooit meer goed te kunnen doen.

Dat dus! Duidelijk?

Ok, dan ga ik nu wat leuks doen.

Snap jij dat het niet leuk is om pas na weet ik hoe lang aandringen antwoord te krijgen?

Heb je de namen van de anderen nu al genoemd? Of jouw posts waarin je (nee, niet letterlijk) suggereert dat je alleen om mij weg gaat?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 19:41:

En juist omdat de verantwoordelijkheid bij de angels niet erkent wordt, worden forummers opstandig........dat denk ik.Eens. Veel van het zogenaamde gezuig komt voort uit simpelweg niet accepteren dat er omheen gedraaid wordt.
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 19:28:

HPL, Vievke 1 heeft niets gesuggereerd. Enkel het misverstand wat een andere forummer had -aangeven dat jij DE oorzaak zou zijn van het vertrek van Viev1- gepost weerlegd. En daarna een posting dat het aan een groep ligt waarom ze vertrekt. Dat het is vanwege de sfeer en vooral het continu blijven uitleggen, verklaren en dergelijke van genomen beslissingen. Maar echt jouw nick is nu niet door het slijk gehaald of in een kwaad daglicht gezet.Wat ben ik het hier volmondig mee eens!
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:41:

[...]

Oh zul je net zien dat ze die geweldige 2 is waar iedereen zo mee wegloopt. Ja, we hebben dr wel door!

Ik denk dat ik mijn ambitie om Angel te worden wel kan vergeten
Voor de laatste keer dan nog maar:

HPL, ik gá niet alleen om jou weg!
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:45:

[...]

Eens. Veel van het zogenaamde gezuig komt voort uit simpelweg niet accepteren dat er omheen gedraaid wordt.En uit een aangeboren aversie tegen autoriteit. Bij mij dan wel tenminste.
Dushi, dan nog blijft overeind staan dat ze alleen mij noemt en verder niemand. Wees dan een held en spui die namen.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:45:

[...]

Eens. Veel van het zogenaamde gezuig komt voort uit simpelweg niet accepteren dat er omheen gedraaid wordt.A-m'en!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 19:48:

Dushi, dan nog blijft overeind staan dat ze alleen mij noemt en verder niemand. Wees dan een held en spui die namen.Inderdaad, joh, Min en ik staan te springen om genoemd te worden, sterker nog, we gaan een rel beginnen als we niet genoemd worden.
One, voor de tigste keer: dat suggereerde je wel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven