Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
Ja jammer
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dat ben ik met je eens Zwieb, kritiek krijg je toch echt als Angel. Als je dat niet, meer, trekt dan is het misschien tijd om wat anders te gaan doen
quote:borodini schreef op 10 januari 2010 @ 18:59:

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het van Heldernogwat nogal flauw en onkies is om alles wat er op het forum misgaat in de schoenen van hpl te schuiven.

Ze heeft idd een lange adem, kan fiks de discussie aangaan, maar dat mensen vinden dat het forum daardoor verziekt zou worden, Dat ligt aan die mensen zelf.

Je kan er toch potverdrie gewoon overheen lezen, of omheen lezen ? Ik forumde heel veel, op het moment veel minder, en ik heb helemaal geen zin om me te mengen in een discussie tussen hpl en de angels. En ik weet zeker dat hpl noch de angels me dat kwalijk nemen

Ik forum gewoon naar de dingen die ik LEUK vind. Waar ik blij van zou kunnen worden.

Zo laf die post van haar zeg.

Als de desbetreffende Angel nu eens gewoon antwoord geeft, hoeft HPL ( sorry maar je naam is zo'n eind tikken) ook niet te 'drammen'.

Vind het meer een soort van 'knap' dat HPL werkelijk blijft door vragen wanneer er een antwoord komt.
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:24:

De reden dat HPL's naam wordt genoemd is omdat dat begon met een posting van een forummer die het zat was, en iemand die opperde dat mijn vertrek niet met HPL te maken zou hebben.

Dat wilde ik rechtzetten. Niets meer en niets minder.Ja en ondertussen suggereer je iets zo One. Goed gedaan!!!!!!!!!!! Klasse actie!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:mylenevalerie schreef op 10 januari 2010 @ 19:23:

[...]

Goed plan , kunnen we niet in ploegendiensten anders werken? Uitstekend, maar dan wel alleen voor dit topic he, anders krijgen we ontwenningsverschijnselen.
Als Zwieb op de lijst gaat, dan moet ik er zeker op!

Over lijsten gesproken, wanneer kan ik de codes verwachten?
Kijk, dit soort ongein maakt dus dat ik ga stoppen.

Deze eeuwige discussies waarin de stroom vragen niet stopt.

Snap je nou niet dat dat energie vreet. Dat het dan gewoon niet leuk meer is?

Nou, dan bij deze: ik vind het niet leuk meer om zo te moeten modereren. Om alles 10x uit te leggen. Om altijd een tegenwoord te krijgen en om het nooit meer goed te kunnen doen.

Dat dus! Duidelijk?

Ok, dan ga ik nu wat leuks doen.
oh, maar het maakt mij niet uit hoor ( hoor wie het zegt met de lange nick name ) dat HPL een lange adem heeft .

Ik forum er gewoon omheen, en eerlijk is eerlijk, ik heb op dit topic en de modtopics na , geen nare sfeer meegemaakt op de topics waar ik de afgelopen weken een losse flodder heb gepost

Het is altijd nog van de forummer zelf ( De zeurende forummer die zegt dat het de schuld van hpl danwel het groepje is ) de schuld dat ze het kut sfeer vindt. Die zoek je nl op door in dit soort topics te posten en te lezen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:21:

[...]

Als je goed leest, lees je dat ik dat niet doe.

Ik heb geschreven dat het met een sfeer te maken heeft, en met forummers.

Ik schaar jou niet onder koninklijk meervoud, dus gaat het niet alleen over jou.

De reden dat jouw naam er staat, is omdat geopperd werd dat het niet met jou te maken zou hebben. Dat kan ik alleen helaas niet ontkennen. Alleen gaat het niet alleen om jou, maar om de sfeer, zoals anderen hier zojuist ook schrijven.

koninklijk meervoud? Is dat een Angel - opmerking waardig?

Trek vleugels aan en je mag alles zeggen/schrijven.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:24:

Dat ben ik met je eens Zwieb, kritiek krijg je toch echt als Angel. Als je dat niet, meer, trekt dan is het misschien tijd om wat anders te gaan doen Klopt!
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:24:

De reden dat HPL's naam wordt genoemd is omdat dat begon met een posting van een forummer die het zat was, en iemand die opperde dat mijn vertrek niet met HPL te maken zou hebben.

Dat wilde ik rechtzetten. Niets meer en niets minder.Nu krijg je natuurlijk weer kritiek en dit is exact de reden dat je gaat. Maar ik hoop wel dat je begrijpt dat je er nu een persoon uitpikt, weliswaar als reactie op een andere post, en die nu heel duidelijk de zwarte pief toegespeeld krijgt. Dan kan je er wel bijzeggen dat er ook andere mensen zijn die die bal horen te krijgen maar zonder andere namen, springt alleen die ene eruit en ik denk niet dat HPL dat verdient. Dus óf alle namen of geen is wel zo netjes.
HPL, Vievke 1 heeft niets gesuggereerd. Enkel het misverstand wat een andere forummer had -aangeven dat jij DE oorzaak zou zijn van het vertrek van Viev1- gepost weerlegd. En daarna een posting dat het aan een groep ligt waarom ze vertrekt. Dat het is vanwege de sfeer en vooral het continu blijven uitleggen, verklaren en dergelijke van genomen beslissingen. Maar echt jouw nick is nu niet door het slijk gehaald of in een kwaad daglicht gezet.
quote:marsmellowwww schreef op 10 januari 2010 @ 19:24:

[...]

Als de desbetreffende Angel nu eens gewoon antwoord geeft, hoeft HPL ( sorry maar je naam is zo'n eind tikken) ook niet te 'drammen'.

Vind het meer een soort van 'knap' dat HPL werkelijk blijft door vragen wanneer er een antwoord komt.Ook eens. Het zou me maar al te makkelijk zijn, net zolang negeren tot men dan maar ophoudt. Zo hoef je nooit uitleg te geven en/of de discussie aan te gaan. Helaas werkt dat niet altijd zo

Oh en trouwens, het lijkt nu alsof HPL de enige drammert is, maar ik kan er ook wat van hoor. Dus als men dan toch met modder gaat gooien, doe mij in dat geval ook maar wat. Schijnt goed voor de huid te zijn.
quote:marsmellowwww schreef op 10 januari 2010 @ 19:27:

[...]

Trek vleugels aan en je mag alles zeggen/schrijven.

Wat is dit voor een onzin?

Ik doel er alleen op dat het om meerdere forummers gaat. Zolang HPL gewoon enkelvoud is, gaat het dus om meerdere mensen!
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:27:

[...]

Klopt! Neemt niet weg dat ik het jammer vind...
Ik en Min willen ook op de zwarte lijst!
quote:marsmellowwww schreef op 10 januari 2010 @ 19:27:

[...]

Trek vleugels aan en je mag alles zeggen/schrijven.LEZEN is ook een vak, dus slik die marsmellow even door en lees wat er echt staat. Zonde dat je zo olie op het vuur gooit terwijl die olie gewoon lekker in de salade thuishoort.
Oei. Ik kan me HPL's reactie over de schuld en die schoenen wel voorstellen, want dat is niet zomaar een uitspraak (ook al is het waar voor Angel1), temeer omdat er inderdaad geen andere namen worden genoemd en HPL daardoor wel heel erg in de negatieve spotlights staat. Nu gaan forummers zeker weten hun pijlen richten op HPL.

Ik snap echter ook dat wanneer een Angel ziet dat er iets wordt gezegd wat niet klopt, ze dit wil rechtzetten (en dat snappen we allemaal, want andersom gebeurde dit recentelijk ook richting Angel3 en daar willen veel forummers nog wat feedback over krijgen van de OpperMod). Met alle gevolgen van dien. Helaas is wat nu gebeurt wel de reden waarom Naomi liever niet had dat Angels hier nog komen posten...
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:29:

[...]

Neemt niet weg dat ik het jammer vind...Ja, ik ook... en me nu niet dronken voeren voor die code's he?
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 19:28:

[...]

Ook eens. Het zou me maar al te makkelijk zijn, net zolang negeren tot men dan maar ophoudt. Zo hoef je nooit uitleg te geven en/of de discussie aan te gaan. Helaas werkt dat niet altijd zo

Oh en trouwens, het lijkt nu alsof HPL de enige drammert is, maar ik kan er ook wat van hoor. Dus als men dan toch met modder gaat gooien, doe mij in dat geval ook maar wat. Schijnt goed voor de huid te zijn.

Dat heb ik al eens gelezen :-) . Maar je was er nu even niet.

Maar bijgaand een kledder modder, inderdaad goed voor de huis. :-)
oh.

Minny heeft ook een lange adem.

Mag ook al van mij, als ik geen zin heb in die discussie, dan leeeeeeeeeees ik het gewoon niet.

En als ik wel eens een keer in the mood ben, dan doe ik dat wel, bemoei ik me er lekker tegen aan. Maar dan ga ik niet lopen jammeren dat de sfeeeer zo naaaaar is.

Er zijn potverdrie 100000 topics waar geen nare sfeer hangt. Gaat daar dan lekker zenn zitten zijn. ( Gaat nog steeds over Heldernogwat. trouwens )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 19:29:

[...]

LEZEN is ook een vak, dus slik die marsmellow even door en lees wat er echt staat. Zonde dat je zo olie op het vuur gooit terwijl die olie gewoon lekker in de salade thuishoort.de salade was op en ik moest de olie ergens laten
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 19:30:

[...]

Ja, ik ook... en me nu niet dronken voeren voor die code's he? Wie....ik?!
quote:Viva Angel1 wrote on 10 January 2010 @ 19:24:

Dat wilde ik rechtzetten. Niets meer en niets minder.Heel begrijpelijk, maar reuze onhandig. Wat een klotesituatie...
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 19:29:

Ik en Min willen ook op de zwarte lijst! Stonden we daar al niet op dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven