Ben ik dan de enige die......

17-07-2009 17:51 46 berichten
Deze vraag zo teringirritant vindt?

Waarom op zo'n manier bijval vragen?

Bijvoorbeeld 'Ben ik dan de enige die dat zo mooi vindt?'.

En altijd zijn er dan mensen die zeggen 'Ja, ik ook!'.

Waarom niet gewoon zeggen wat je er van vindt zonder op deze manier bijval te vragen?

Ach, een mens moet zich érgens aan ergeren.

Ben ik de enige die dit zo irritant vindt?
quote:Liv schreef op 17 juli 2009 @ 18:26:

[...]

Oei..... (gaat nadenken over haar duistere kanten....)Zamirah bedoelt mij. Al zegt ze dat niet met zoveel woorden.
Alle reacties Link kopieren
Shining....... met bijstand bedoel je misschien bijval?
Ja, ik bedoel inderdaad bijval!
Niet specifiek, Shining.

Maar het is toch gewoon zo?? Sorry dat ik het zeg maar... .het is bekend dat je ergernissen meer over jezelf zeggen dan over het object van ergernis.

Ja kweenie.
quote:Zamirah schreef op 17 juli 2009 @ 18:30:

Niet specifiek, Shining.

Maar het is toch gewoon zo?? Sorry dat ik het zeg maar... .het is bekend dat je ergernissen meer over jezelf zeggen dan over het object van ergernis.

Ja kweenie.

Of ben ik nog gek?

(moet er nog achter)
quote:shining schreef op 17 juli 2009 @ 18:27:

[...]

Zamirah bedoelt mij. Al zegt ze dat niet met zoveel woorden.Ow...
Misschien zijn mensen die zulke vragen stellen inderdaad wel onzeker. Maar wat is daar erg aan dan? Ja, eeeh, sorry hoor, maar eeeh, zo denk ík er gewoon over.
Ik weet het niet Zamirah.

Ik had vandaag een vergadering op het werk en ik weet dat er bepaalde dingen zijn die niet goed gaan, ik weet dat collega's dat ook vinden,want er wordt veel geklaagd. Ik gaf aan hoe ik er tegenaan kijk, teamleider vraagt aan anderen hoe zij erover denken en, echt he-le-maal NIEMAND zegt wat.

Dan breekt mijn klomp.

Dan lees ik hier op het forum weer eens de vraag: 'Ben ik dan de enige die.......' en dan denk ik 'Ook al vind je het misschien moeilijk, zég gewoon eens je eigen mening'.

Maar goed, dat is mijn irritatiepunt. EDn anderen mogen zich weer aan mij ergeren.
Wees blij dat jij dan wel je mond open hebt gedaan, Shining.

O wat haat ik dat soort gasten ( ergerlijk!) als je met hen bent, lullen ze met je mee, en zijn ze het met je eens, op alles commentaar, bla bla, en als er dan gesproken moet worden zijn ze niet thuis.
quote:Liv schreef op 17 juli 2009 @ 18:36:

Misschien zijn mensen die zulke vragen stellen inderdaad wel onzeker. Maar wat is daar erg aan dan? Ja, eeeh, sorry hoor, maar eeeh, zo denk ík er gewoon over.

Daar is niks ergs aan. Behalve dan dat ik denk dat het een veel beter gevoel geeft als je gewoon eens zegt wat je vindt. Ook al vind je dat vreselijk moeilijk, verzamel moed, haal eens diep adem en gooi het eruit.

Geeft jezelf denk ik een veel beter gevoel dan altijd je mond houden.
quote:shining schreef op 17 juli 2009 @ 18:30:

Ja, ik bedoel inderdaad bijval!

Haha, gelukkig, ik vond het al zo'n vreemde OP, dacht dat je het over de manier van bijstand aanvragen had.

Ik vind het ook irritant hoor, mensen die hun vraag op die manier inleiden. Er spreekt een soort gespeelde onderdanigheid uit, wat het dan eigenlijk niet is, want het kan zo een statement worden (tenminste, als het antwoord 'nee' is).
Ik heb het veranderd Dorinke.
jaaaah... maar ik had zoiets van.....
Ben ik dan de enige die..........
Whatever, I do what I want
hier is?
Whatever, I do what I want
quote:crini schreef op 18 juli 2009 @ 01:24:

Ben ik dan de enige die..........Nee hoor
quote:crini schreef op 18 juli 2009 @ 01:24:

hier is?ik ben hier ook
Dat vind jij toch zeker ook wel? vind ik veel irritanter. Ik wil vragen waarop ik vrijuit nee kan antwoorden zonder het gevoel te hebben de ander te schofferen.

Ik vind de vraag die jou irriteert niet zo rete irritant. Je kunt daarop antwoorden zonder jezelf in de kijker te zetten, en de ander is mss echt onzeker over zijn of haar positie.
quote:shining schreef op 17 juli 2009 @ 17:51:

Ben ik de enige die dit zo irritant vindt? Nee ik vind het niet irritant. Moet wel lachen dat de meeste schrijven ENIGSTE. Ben ik de enigste die .......?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Solomio schreef op 17 juli 2009 @ 17:57:

Ik vind het dan vooral irritant als het onderwerp niet in de topictitel staat. Moet ik eerst het topic openen, om dan te zien dat het een non-onderwerp is.
Je weet toch!
quote:shining schreef op 17 juli 2009 @ 18:38:

Ik weet het niet Zamirah.

Ik had vandaag een vergadering op het werk en ik weet dat er bepaalde dingen zijn die niet goed gaan, ik weet dat collega's dat ook vinden,want er wordt veel geklaagd. Ik gaf aan hoe ik er tegenaan kijk, teamleider vraagt aan anderen hoe zij erover denken en, echt he-le-maal NIEMAND zegt wat.

Dan breekt mijn klomp.

Dan lees ik hier op het forum weer eens de vraag: 'Ben ik dan de enige die.......' en dan denk ik 'Ook al vind je het misschien moeilijk, zég gewoon eens je eigen mening'.

Maar goed, dat is mijn irritatiepunt. EDn anderen mogen zich weer aan mij ergeren.

Dat heb ik ook een paar keer gehad. Met als gevolg dat ik in mijn voortgangsverslag krijg dat de directie zich voelt of ze zich altijd moeten verantwoorden tegenover mij. Nou ja, dat zou dan naief zijn...

Nee dat geroddel van iedereen, met z'n grote mond. Ik probeer het tenminste open te gooien. (maar ja, ik zal dan wel de enige zijn )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven