Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 12 mei 2010 om 09:35
woensdag 12 mei 2010 om 09:40
Maar.. hoewel jij het juist heel erg 'mij' vindt heb je me toch weer aan het denken gezet gisteren. Dus ik dacht, als ik nou eens probeer om dingen anders te benoemen.. misschien gaat het dan ook wel anders voelen?!
Dus voortaan ga ik lekker werken, fijn boodschappen doen, gezellig stofzuigen etc. ... (ben benieuwd hoelang ik dat volhou )
Dus voortaan ga ik lekker werken, fijn boodschappen doen, gezellig stofzuigen etc. ... (ben benieuwd hoelang ik dat volhou )
woensdag 12 mei 2010 om 11:34
Mogguh...
Ik heb lekker uitgeslapen, het is duidelijk vakantie hier.
Nog geen nieuws van buurman, dus ik denk dat het niet goed is. Straks ga ik even bij hem kijken.
Verder:
Was vouwen en opruimen (nog steeds )
Naar de kapper.
Boodschappen.
Stofzuigen.
Sos verbouwing kijken op uitzending gemist.
Nu eerst de krant en een theetje.
Later lieverdssss
Ik heb lekker uitgeslapen, het is duidelijk vakantie hier.
Nog geen nieuws van buurman, dus ik denk dat het niet goed is. Straks ga ik even bij hem kijken.
Verder:
Was vouwen en opruimen (nog steeds )
Naar de kapper.
Boodschappen.
Stofzuigen.
Sos verbouwing kijken op uitzending gemist.
Nu eerst de krant en een theetje.
Later lieverdssss
woensdag 12 mei 2010 om 13:25
Goed zo MissM
Hier is het zolder opruimen wel heel gezellig geweest Lekker samen met Zoon een beetje omkeutelen en nu is er weer plaats voor de racebaan
Deels ook al zijn tas ingepakt, dan kan hij straks maar gaan kamperen. Alhoewel het maar koud is, brrr.
Ook al naar de fysio geweest. Ik schijn toch wel een ernstig geval te zijn. Jippie Maar goed, voorlopig is het rustig aan, voldoende rusten én voldoende bewegen. Ik hoef nog maar 7 dagen te werken dus dat scheelt ook al.
Nu eens boterhammen klaarmaken
Hier is het zolder opruimen wel heel gezellig geweest Lekker samen met Zoon een beetje omkeutelen en nu is er weer plaats voor de racebaan
Deels ook al zijn tas ingepakt, dan kan hij straks maar gaan kamperen. Alhoewel het maar koud is, brrr.
Ook al naar de fysio geweest. Ik schijn toch wel een ernstig geval te zijn. Jippie Maar goed, voorlopig is het rustig aan, voldoende rusten én voldoende bewegen. Ik hoef nog maar 7 dagen te werken dus dat scheelt ook al.
Nu eens boterhammen klaarmaken
woensdag 12 mei 2010 om 13:31
Middag!
Taart is gehaald dus het feest kan beginnen!Tjemig,mijn Oudste is nu 12..
Gold,hopelijk valt het mee met de buurman!
MissM,bij jou ook!Al vind ik het ook wel lang duren voor je iets hoort.Ik duim voor je.
Fuss,kan je me vanavond korte samenvatting geven van het blok aub?Heb erg moeten lachen om die dodo vorige week.
Ik flans nog even een pan soep in elkaar voor degene die willen blijven eten en verder druk met zorgen
Fijne dag
Taart is gehaald dus het feest kan beginnen!Tjemig,mijn Oudste is nu 12..
Gold,hopelijk valt het mee met de buurman!
MissM,bij jou ook!Al vind ik het ook wel lang duren voor je iets hoort.Ik duim voor je.
Fuss,kan je me vanavond korte samenvatting geven van het blok aub?Heb erg moeten lachen om die dodo vorige week.
Ik flans nog even een pan soep in elkaar voor degene die willen blijven eten en verder druk met zorgen
Fijne dag
woensdag 12 mei 2010 om 13:59
12 jaar, dat is hartstikke stoer Op zo'n leeftijd wordt het gewoon grappig om aan het piepkleine babietje te denken dat ze ooit was
Tip voor luchtmachtdagen klinkt goed! En daar wil ik het dan maar bij laten, pacifist dat ik nu eenmaal ben (maar die machines zijn gewoon gaaf).
Gezellig stofzuigen, fijn boodschappen doen, leuk eten koken, dat lijkt me ook wel wat
Loge is net gearriveerd, de oppaskinderen en twee van de mijnen zijn net naar buiten gebonjourd (pfoehee, wat waren er drukkerts tussen) en de buurvrouw is nog steeds ziek als ik Oudste mag geloven.
Tja, had ze maar geen buurvrouw moeten worden
Ik heb na een lange dag (begon om acht uur al met een boze Oudste) recht op een koffie- en forumpauze
Tip voor luchtmachtdagen klinkt goed! En daar wil ik het dan maar bij laten, pacifist dat ik nu eenmaal ben (maar die machines zijn gewoon gaaf).
Gezellig stofzuigen, fijn boodschappen doen, leuk eten koken, dat lijkt me ook wel wat
Loge is net gearriveerd, de oppaskinderen en twee van de mijnen zijn net naar buiten gebonjourd (pfoehee, wat waren er drukkerts tussen) en de buurvrouw is nog steeds ziek als ik Oudste mag geloven.
Tja, had ze maar geen buurvrouw moeten worden
Ik heb na een lange dag (begon om acht uur al met een boze Oudste) recht op een koffie- en forumpauze
woensdag 12 mei 2010 om 15:25
Slecht nieuws van buurman.
Hij moet 7 weken bestraald worden...
Het ging ook allemaal té goed....
Gefeliciteerd met je 12-jarige dochter Coe.
Tja, je zit even niet op te letten en ze zijn groot. Zo herkenbaar..
Ik ga je topic even zoeken ZenZ.
Rainzje, waar zit je meid?
Alles goed?
Vandaag weer een minder goede dag wat het bekken betreft Fuss?
Hij moet 7 weken bestraald worden...
Het ging ook allemaal té goed....
Gefeliciteerd met je 12-jarige dochter Coe.
Tja, je zit even niet op te letten en ze zijn groot. Zo herkenbaar..
Ik ga je topic even zoeken ZenZ.
Rainzje, waar zit je meid?
Alles goed?
Vandaag weer een minder goede dag wat het bekken betreft Fuss?
woensdag 12 mei 2010 om 15:40
Fijn dat je het even laat weten Rainz. Neem lekker je tijd, als ik af en toe je maar even zie, dat ik me geen al te grote zorgen hoef te maken enzo. En dat als er iets is je ons ook opzoekt oke?
Gold, toch bestraling nog voor de buurman? Maar is het dan wel goed weg?
Met mijn bekken gaat het vandaag juist wel goed. Maar er is geen peil op te trekken en waar ik steeds denk dat ik me niet zo moet aanstellen heb ik het dus wel heel heftig. Vind het wel fijn om te weten, dan heb ik net wat meer stok achter de deur om genoeg rust te nemen.
Ff Z&Z een hart onder de riem steken, dat ik het zonder lijstjes hier ook echt niet red!
Gold, toch bestraling nog voor de buurman? Maar is het dan wel goed weg?
Met mijn bekken gaat het vandaag juist wel goed. Maar er is geen peil op te trekken en waar ik steeds denk dat ik me niet zo moet aanstellen heb ik het dus wel heel heftig. Vind het wel fijn om te weten, dan heb ik net wat meer stok achter de deur om genoeg rust te nemen.
Ff Z&Z een hart onder de riem steken, dat ik het zonder lijstjes hier ook echt niet red!
woensdag 12 mei 2010 om 15:50
Hopelijk is het dan wel echt weg Fuss. Maar je weet het natuurlijk nooit he?
Een voor ZenZ omdat het zo herkenbaar is...
En een voor Rainzje... omdat ik haar ook lief vind. En omdat ik me voor kan stellen hoe ze zich voelt.
En een voor Fuss, omdat ze zich echt niet aanstelt.
Ik ga zo naar de kapper.
Nu was ik al een tijd bezig om mijn haar te laten groeien, maar het is nu voor mijn doen best al wel lang (ik kan het al goed opsteken of in een staartje doen) dat het erg dun en sprieterig wordt en dat het af lijkt te breken of uitvalt. Dat ik denk dat mijn haar gewoon geen haar is om lang te kunnen zijn.
Straks effe luisteren wat de kapster er over zegt.
Ik gooi er maar even een group in.
Teletubbies!
Een voor ZenZ omdat het zo herkenbaar is...
En een voor Rainzje... omdat ik haar ook lief vind. En omdat ik me voor kan stellen hoe ze zich voelt.
En een voor Fuss, omdat ze zich echt niet aanstelt.
Ik ga zo naar de kapper.
Nu was ik al een tijd bezig om mijn haar te laten groeien, maar het is nu voor mijn doen best al wel lang (ik kan het al goed opsteken of in een staartje doen) dat het erg dun en sprieterig wordt en dat het af lijkt te breken of uitvalt. Dat ik denk dat mijn haar gewoon geen haar is om lang te kunnen zijn.
Straks effe luisteren wat de kapster er over zegt.
Ik gooi er maar even een group in.
Teletubbies!
woensdag 12 mei 2010 om 19:46
Grrr, zit ik net een stukkie te typen, is het opeens weg??!
Dan maar even de samenvatting:
Coe, gefeliciteerd met je oudste kind, 12 jaar al! Poeh he Hoop dat jullie een leuk feestje hebben.
MissM, al iets gehoord?
Rainz, fijn dat je even langskwam. Het moet een hele verwarrende tijd voor je zijn denk wel dat het goed is dat jullie de tijd nemen om ook ieder voor zich na te denken.
Goldie, voor het nieuws over de buurman....
Ik ga vanavond eens lekker mezelf zijn: lui dus
(maar heb best lekker gewerkt vandaag en da's echt waar! )
Dan maar even de samenvatting:
Coe, gefeliciteerd met je oudste kind, 12 jaar al! Poeh he Hoop dat jullie een leuk feestje hebben.
MissM, al iets gehoord?
Rainz, fijn dat je even langskwam. Het moet een hele verwarrende tijd voor je zijn denk wel dat het goed is dat jullie de tijd nemen om ook ieder voor zich na te denken.
Goldie, voor het nieuws over de buurman....
Ik ga vanavond eens lekker mezelf zijn: lui dus
(maar heb best lekker gewerkt vandaag en da's echt waar! )
woensdag 12 mei 2010 om 19:50
Haai!
Ik heb me toch een partij lekker gewerkt én boodschappen gedaan.
Écht waar.
Zus, kop op. Je bent vandaag weer goed bezig geweest, houd vast dat gevoel!
Verder ben ik het helemaal eens met MissM.
Morgen moet ik wel puinruimen hier, want mijn strijk van zondag ligt er gewoon nog.
Rainz, goed dat je weer even langs komt.
Rustig aan, die verwarring is niet meer dan logisch vind ik.
Balen Gold dat Buurman bestraald moet worden, moest mijn schoonmoeder ook en het was geen pretje.
Maar ze is er nog wel en daar gaat het om hè!
Mooi Fuss, dat je best een 'pittig' geval bent, (euke zin dit. )
En dat je vandaag geen last hebt, houden zo!!
Nu ga ik even nieuws kijken, vreselijk hè dat vliegtuigongeluk, en eten.
Tot later!!
Ik heb me toch een partij lekker gewerkt én boodschappen gedaan.
Écht waar.
Zus, kop op. Je bent vandaag weer goed bezig geweest, houd vast dat gevoel!
Verder ben ik het helemaal eens met MissM.
Morgen moet ik wel puinruimen hier, want mijn strijk van zondag ligt er gewoon nog.
Rainz, goed dat je weer even langs komt.
Rustig aan, die verwarring is niet meer dan logisch vind ik.
Balen Gold dat Buurman bestraald moet worden, moest mijn schoonmoeder ook en het was geen pretje.
Maar ze is er nog wel en daar gaat het om hè!
Mooi Fuss, dat je best een 'pittig' geval bent, (euke zin dit. )
En dat je vandaag geen last hebt, houden zo!!
Nu ga ik even nieuws kijken, vreselijk hè dat vliegtuigongeluk, en eten.
Tot later!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 12 mei 2010 om 20:37
Dag liefjes,
Ik kom even laten weten dat ik nog leef. Ik heb een beetje een combinatie van forummoeheid en een echt leven, dus da's heel slecht om groepjes bij te houden. Ik kon heus snel weer langs, maar momenteel ben ik er dus gewoon even niet zo veel.
Heb ook niet teruggelezen, dus ik houd het even bij een voor iedereen.
En Coe, gefeliciteerd met klein groot kind! Gaat toch hard he!
Ik kom even laten weten dat ik nog leef. Ik heb een beetje een combinatie van forummoeheid en een echt leven, dus da's heel slecht om groepjes bij te houden. Ik kon heus snel weer langs, maar momenteel ben ik er dus gewoon even niet zo veel.
Heb ook niet teruggelezen, dus ik houd het even bij een voor iedereen.
En Coe, gefeliciteerd met klein groot kind! Gaat toch hard he!
668, the neighbour of the Beast