Bezemtopic 9
woensdag 4 augustus 2010 om 17:05
Jeetje, deel 9 alweer?!
Hier op werk is voor mij een beetje de zomerse 'pruimen-tijd' aangebroken. Op zich een mooi moment om achterstallige klussen aan te pakken maar poeh he.. valt niet mee om mezelf te motiveren. Gelukkig toch nog best wat gedaan vandaag, morgen mezelf weer een extra schop geven en dan komt het best goed.
Coe ben je er nog even lekker uit geweest vanmiddag?
Ik ga nog een uurtje werken.. dan sporten en dan.. met kat en lief op de bank!!
Met kattebeest ging het trouwens nog steeds best goed maar we hebben nu weer 2 nieuwe flinke bulten ontdekt.. hebben er allebei geen goed gevoel over maar ja, we kunnen niks meer doen dus moeten gewoon maar afwachten. In ieder geval blijven we doorgaan met hem schandelijk te verwennen
Vindt ie helemaal niet erg
Hier op werk is voor mij een beetje de zomerse 'pruimen-tijd' aangebroken. Op zich een mooi moment om achterstallige klussen aan te pakken maar poeh he.. valt niet mee om mezelf te motiveren. Gelukkig toch nog best wat gedaan vandaag, morgen mezelf weer een extra schop geven en dan komt het best goed.
Coe ben je er nog even lekker uit geweest vanmiddag?
Ik ga nog een uurtje werken.. dan sporten en dan.. met kat en lief op de bank!!
Met kattebeest ging het trouwens nog steeds best goed maar we hebben nu weer 2 nieuwe flinke bulten ontdekt.. hebben er allebei geen goed gevoel over maar ja, we kunnen niks meer doen dus moeten gewoon maar afwachten. In ieder geval blijven we doorgaan met hem schandelijk te verwennen
Vindt ie helemaal niet erg
woensdag 4 augustus 2010 om 19:08
Wij zijn vanochtend al naar de stad gegaan,vriend kwam ook die kant op dus lekker met zijn allen geluncht.Daarna heeft vriend de kinderen mee naar huis genomen en ik heb heerlijk in mijn uppie geshopt!Resultaat:3 jurkjes,3 setjes lingerie,peeptoe pumps,laarzen en een leuke ketting.
Daarna bij vriendin in de kroeg aan de koffie,even mijn batterijtje opgeladen.Bij thuiskomst had vriend gekookt dus ik kon zo aanschuiven.
Gelf,ik snap het wel dat het juist als het rustig is,het moeilijk is om jezelf te motiveren om wat te doen.Ik heb daar ook last van,ben het liefst druk bezig met van alles,als ik eenmaal ga zitten is het lastig om mezelf weer omhoog te hijsen
Geniet van kat en lief!
Daarna bij vriendin in de kroeg aan de koffie,even mijn batterijtje opgeladen.Bij thuiskomst had vriend gekookt dus ik kon zo aanschuiven.
Gelf,ik snap het wel dat het juist als het rustig is,het moeilijk is om jezelf te motiveren om wat te doen.Ik heb daar ook last van,ben het liefst druk bezig met van alles,als ik eenmaal ga zitten is het lastig om mezelf weer omhoog te hijsen
Geniet van kat en lief!
woensdag 4 augustus 2010 om 19:19
Gelf, ja dat was ik.
Tja, ik snap eigenlijk niet wat er zo bijzonder aan is hoor, maar nu ik eenmaal kijk wil ik ook weten hoe het verder gaat
Coe, klinkt goed. Lekker voor je batterijtje ja .
Ik heb tijdens mijn laatste shop-dag in B de 'WE' ontdekt.
Nooit geweten dat ze daar zulke leuke kleding hebben en helemaal niet duur!
Ik heb ondanks dat het vakantie is toch nog wel een boel gedaan.
Goldman en ik hebben weer een nieuwe 2dehands kast gekocht voor op de slaapkamer. Het is een dressoir, maar bedoeld als schoenenkast.
En daarom moest mijn slaapkamer aan kant, dus plaats gemaakt en toen ik de mat een beetje wilde verschuiven bleek die aan het laminaat vastgeplakt. . Het was even heel pittig om de lijmresten van mijn laminaat af te krijgen.
Ook heel het huis gestofzuigd.
En een was gedraaid en dat moet ik zo nog even ophangen.
En ook heb ik sinds dagen weer eens een gezonde maaltijd op tafel gezet
Tja, ik snap eigenlijk niet wat er zo bijzonder aan is hoor, maar nu ik eenmaal kijk wil ik ook weten hoe het verder gaat
Coe, klinkt goed. Lekker voor je batterijtje ja .
Ik heb tijdens mijn laatste shop-dag in B de 'WE' ontdekt.
Nooit geweten dat ze daar zulke leuke kleding hebben en helemaal niet duur!
Ik heb ondanks dat het vakantie is toch nog wel een boel gedaan.
Goldman en ik hebben weer een nieuwe 2dehands kast gekocht voor op de slaapkamer. Het is een dressoir, maar bedoeld als schoenenkast.
En daarom moest mijn slaapkamer aan kant, dus plaats gemaakt en toen ik de mat een beetje wilde verschuiven bleek die aan het laminaat vastgeplakt. . Het was even heel pittig om de lijmresten van mijn laminaat af te krijgen.
Ook heel het huis gestofzuigd.
En een was gedraaid en dat moet ik zo nog even ophangen.
En ook heb ik sinds dagen weer eens een gezonde maaltijd op tafel gezet
woensdag 4 augustus 2010 om 19:51
Heb je het gister nog leuk gehad Goldie?
Ik moet morgen ook weer aan de bak,zo is het netjes en zo lijkt het wel weer een puinbak.
We hebben een druk weekend voor de boeg en het is toch fijner als alles schoon is,rust in mijn hoofd enzo.
Dus lijstje voor morgen:
badkamer een sopje
wc een sopje
wassen,vouwen
benedenboel stofzuigen en dweilen
boodschappen
Ik moet morgen ook weer aan de bak,zo is het netjes en zo lijkt het wel weer een puinbak.
We hebben een druk weekend voor de boeg en het is toch fijner als alles schoon is,rust in mijn hoofd enzo.
Dus lijstje voor morgen:
badkamer een sopje
wc een sopje
wassen,vouwen
benedenboel stofzuigen en dweilen
boodschappen
woensdag 4 augustus 2010 om 20:32
Ja Coetje, het was leuk.
Echt weer Goldie-tijd .
Mijn kast is er! Hij is mooi!
Nu moet ie alleen even gestofzuigd en een nat lapje er doorheen en dan kunnen de schoenen er in.
*Gaat de stofzuiger voor de derde keer vandaag naar boven hijsen*
Er is niks op tv geloof ik. Ja om 21.20 op BRT Canvas een mooie film geloof ik. Ik ga kijken, als het niks is kan ik altijd nog vanuit mijn bed mijn nieuwe kast bewonderen
Schitterend trouwens dat topic 'Kinderen onterven"
Wie zou het geweest zijn? Dezelfde als Mevrouw X?
Echt weer Goldie-tijd .
Mijn kast is er! Hij is mooi!
Nu moet ie alleen even gestofzuigd en een nat lapje er doorheen en dan kunnen de schoenen er in.
*Gaat de stofzuiger voor de derde keer vandaag naar boven hijsen*
Er is niks op tv geloof ik. Ja om 21.20 op BRT Canvas een mooie film geloof ik. Ik ga kijken, als het niks is kan ik altijd nog vanuit mijn bed mijn nieuwe kast bewonderen
Schitterend trouwens dat topic 'Kinderen onterven"
Wie zou het geweest zijn? Dezelfde als Mevrouw X?
woensdag 4 augustus 2010 om 20:39
quote:itsme26 schreef op 04 augustus 2010 @ 15:51:
Yonna, je had mij al gevonden op facebook . Loont het zich fotolenzen voor de canon in Amerika te kopen. Wij kennen iemand die ze wel wil meenemen. Alleen weet ik niet of het wel zo handig is.Je loopt met die lenzen maar een beperkt risico: gaan ze kapot in de garantieperiode want het is geen Europese garantie. Maar hoe vaak heb je meegemaakt of gehoord dat lenzen binnen een jaar kapot gaan. En de $-koers is weer heel gunstig nu, dus het is de gok wel waard denk ik.
Yonna, je had mij al gevonden op facebook . Loont het zich fotolenzen voor de canon in Amerika te kopen. Wij kennen iemand die ze wel wil meenemen. Alleen weet ik niet of het wel zo handig is.Je loopt met die lenzen maar een beperkt risico: gaan ze kapot in de garantieperiode want het is geen Europese garantie. Maar hoe vaak heb je meegemaakt of gehoord dat lenzen binnen een jaar kapot gaan. En de $-koers is weer heel gunstig nu, dus het is de gok wel waard denk ik.
woensdag 4 augustus 2010 om 22:42
Ik lees net dat de Vivameet een week later gaat worden, gaat er nog iemand van jullie naar toe?
En nu ga ik naar bed.
Ik heb vanavond vreselijk staan koken, verse tomaten, prei, uien en paprika soep. Je kunt het ook groentesoep noemen.
Adios, slaap lekker en tot morgen!
En nu ga ik naar bed.
Ik heb vanavond vreselijk staan koken, verse tomaten, prei, uien en paprika soep. Je kunt het ook groentesoep noemen.
Adios, slaap lekker en tot morgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.