Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 10 mei 2012 om 20:59
Ondertussen heeft het hier toch wel heel hard geregend hoor!
Maar ik vind het nog steeds benauwd!
Lijstje(uiterlijk zaterdag 12u klaar zijn)
wc en badkamer poetsen
trappen stofzuigen
kamers kinderen stofzuigen (opgeruimd)
benedenverdieping stoffen,stofzuigen en dweilen
wasmand leegwassen (nog 1 was te gaan)
was vouwen en strijken
keuken dweilen+ 1 raam zemen
nieuwe frietpan kopen (besteld,wordt morgen bezorgd)
boodschappen doen (boodschappenlijst gemaakt)
taarten ophalen
hapjes klaarmaken
sta-tafels in werkplaats halen (heeft vriend al gedaan)
Maar ik vind het nog steeds benauwd!
wc en badkamer poetsen
trappen stofzuigen
was vouwen en strijken
taarten ophalen
hapjes klaarmaken
vrijdag 11 mei 2012 om 08:03
Mogguh
Wat een lijst Coe. Succes ermee.
Gold wat goeoeoed van oudste. Daar mag je met recht trots op zijn. Ze heeft er ook hard genoeg voor gewerkt.
Wat rot van je poetsvrouw MissM. Ga je nu op zoek naar een nieuwe?
Mamz jij studiekop. Je blijft aan de gang. en dan ook nog klusjesvrouw. Ga je de hokken zelf bouwen?
Ik ga straks naar Sam.
Wat een lijst Coe. Succes ermee.
Gold wat goeoeoed van oudste. Daar mag je met recht trots op zijn. Ze heeft er ook hard genoeg voor gewerkt.
Wat rot van je poetsvrouw MissM. Ga je nu op zoek naar een nieuwe?
Mamz jij studiekop. Je blijft aan de gang. en dan ook nog klusjesvrouw. Ga je de hokken zelf bouwen?
Ik ga straks naar Sam.
vrijdag 11 mei 2012 om 18:13
Ik ben druk bezig geweest inderdaad.
Ook met mijn laptop want die crashte vanochtend weer,voorlopig doet ie het weer..
wc en badkamer poetsen
trappen stofzuigen
was vouwen en strijken
taarten ophalen (morgenochtend)
hapjes klaarmaken (doe ik vanavond al zoveel mogelijk)
Morgenochtend maar op tijd opstaan...eigenlijk is zo'n verjaardag maar een hoop gedoe
Eerdere jaren konden we weleens buiten zitten maar dat gaat nu niet lukken.Kinderen gaan dus allemaal naar boven dus moet het overal wel netjes zijn(voor mijn gevoel dan)
Voor het eten vanavond had ik soep uit de vriezer gehaald en worstenbroodjes van de bakker.
Ook met mijn laptop want die crashte vanochtend weer,voorlopig doet ie het weer..
wc en badkamer poetsen
trappen stofzuigen
was vouwen en strijken
taarten ophalen (morgenochtend)
hapjes klaarmaken (doe ik vanavond al zoveel mogelijk)
Morgenochtend maar op tijd opstaan...eigenlijk is zo'n verjaardag maar een hoop gedoe
Eerdere jaren konden we weleens buiten zitten maar dat gaat nu niet lukken.Kinderen gaan dus allemaal naar boven dus moet het overal wel netjes zijn(voor mijn gevoel dan)
Voor het eten vanavond had ik soep uit de vriezer gehaald en worstenbroodjes van de bakker.
vrijdag 11 mei 2012 om 18:20
zaterdag 12 mei 2012 om 09:02
zaterdag 12 mei 2012 om 12:13
Gefeliciteerd met je Oudste, Coe! Belooft vast een gezellige dag te worden, zeker met al die kinderen boven
Zoeb, dat ziet eruit als een druk dagje vandaag.
Goldie, Oudste is erg blij dat het erop zit zeker?
Vandaag heb ik geen bijzondere plannen. Wil morgen wat geld verdienen op de vrijmarkt, dat betekent dus achterlijk vroeg opstaan op moederdag en mss iets bakken vandaag. De kinderen hebben er hevig de pest in dat ik niet met hen naar het zwembad wil met dit weer
Zoeb, dat ziet eruit als een druk dagje vandaag.
Goldie, Oudste is erg blij dat het erop zit zeker?
Vandaag heb ik geen bijzondere plannen. Wil morgen wat geld verdienen op de vrijmarkt, dat betekent dus achterlijk vroeg opstaan op moederdag en mss iets bakken vandaag. De kinderen hebben er hevig de pest in dat ik niet met hen naar het zwembad wil met dit weer
zaterdag 12 mei 2012 om 14:08
zaterdag 12 mei 2012 om 15:11
Gefeliciteerd met je Oudste Coetje! Veel plezier vandaag.
Zoeb en Mamxie, ook veel plezier.
Ja, wij hebben Oudste opgehaald in Arnhem deze keer.
Ik ben zelf ook blij dat het klaar is, eerlijk gezegd.
En bij thuiskomst was het een klein beetje feest: Troela had een chocoladecake-taart gebakken, thee gezet en een slinger opgehangen. Dat was echt heel leuk thuiskomen .
Nu wil ik snel nog even de stad in, kijken of ik snel nog even een nieuwe skinny kan scoren voor het etentje vanavond. .
Een hele nieuwe BH is misschien ook wel een goed idee...
Zoeb en Mamxie, ook veel plezier.
Ja, wij hebben Oudste opgehaald in Arnhem deze keer.
Ik ben zelf ook blij dat het klaar is, eerlijk gezegd.
En bij thuiskomst was het een klein beetje feest: Troela had een chocoladecake-taart gebakken, thee gezet en een slinger opgehangen. Dat was echt heel leuk thuiskomen .
Nu wil ik snel nog even de stad in, kijken of ik snel nog even een nieuwe skinny kan scoren voor het etentje vanavond. .
Een hele nieuwe BH is misschien ook wel een goed idee...
zondag 13 mei 2012 om 11:25
zondag 13 mei 2012 om 11:38
Ik heb jullie een uitnodiging gestuurd voor een nieuwe hyve...
Oudste is goed verwend,abbonement op de Girls,parfum van Justin Bieber 12 zomerkleurtjes nagellak,2 shirts en een nieuwe broek,make-up tasje en geld.En een kaartje voor Pinkpop natuurlijk.
Ik ben vanochtend ook verwend,grote bos rozen,een nog grotere bos bloemen,van Middelste een schilderijtje met Ma-de-liefste erop en van Uk een beschilderd potje met de tekst:een watje voor mijn schatje(wattenpotje dus) en heel veel tegoedbonnen voor een kusje,knuffel of een liedje
En het kookboek De Zilveren Lepel.
En vanavond gaan we lekker bij de Griek eten.
Oudste is goed verwend,abbonement op de Girls,parfum van Justin Bieber 12 zomerkleurtjes nagellak,2 shirts en een nieuwe broek,make-up tasje en geld.En een kaartje voor Pinkpop natuurlijk.
Ik ben vanochtend ook verwend,grote bos rozen,een nog grotere bos bloemen,van Middelste een schilderijtje met Ma-de-liefste erop en van Uk een beschilderd potje met de tekst:een watje voor mijn schatje(wattenpotje dus) en heel veel tegoedbonnen voor een kusje,knuffel of een liedje
En het kookboek De Zilveren Lepel.
En vanavond gaan we lekker bij de Griek eten.
zondag 13 mei 2012 om 13:16
zondag 13 mei 2012 om 20:19
Ik heb mezelf een ontbijtje door de neus geboord. Vroeg op in verband met vrijmarkt. Had ik voor de winst niet hoeven doen, dan maar voor having a good time
En nu de gelukkige bezitter van een potje snoepjes van Muis, een fotolijstje zonder foto van Middelste (omdat ik geen foto van mezelf wilde inleveren), een kapot maar ozomooi waxinelichthoudertje van Oudste, een espressokopje en een spierwitte uil.
En nu de gelukkige bezitter van een potje snoepjes van Muis, een fotolijstje zonder foto van Middelste (omdat ik geen foto van mezelf wilde inleveren), een kapot maar ozomooi waxinelichthoudertje van Oudste, een espressokopje en een spierwitte uil.