Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 19 juli 2012 om 21:51
Wij zijn ook weer terug!500 km gereden vandaag
Caravan gekocht en daar laten staan,pikken we hem van het weekend daar op,is 15 km van Den Helder dus dan zijn we er bijna.
Bij thuiskomst werden we uitgenodigd bij vrienden om te komen eten en nu ben ik moe.
MissM,ik had ze ook in de wc,heb een boterhamzakje met een halve aardappel weggelegd en nu zie ik ze niet meer.
Caravan gekocht en daar laten staan,pikken we hem van het weekend daar op,is 15 km van Den Helder dus dan zijn we er bijna.
Bij thuiskomst werden we uitgenodigd bij vrienden om te komen eten en nu ben ik moe.
MissM,ik had ze ook in de wc,heb een boterhamzakje met een halve aardappel weggelegd en nu zie ik ze niet meer.
donderdag 19 juli 2012 om 23:01
Hallo maisjes!
Vandaag was ik erg druk, de slaapkamer van Oudste is geverfd en behangen dus ook daar is een complete metamorfose gebeurd. Foto volgt nog.
Morgen vertrek ik al vroeg richting Nijmegen om vriendin in te halen. Ik wacht op de via gladiola, dit jaar lukt het me niet meer om tot Malden ( en terug) te lopen.
Ik check nog wel een keer mobiel in Om wat te reageren
.
Voor nu: Truste
Vandaag was ik erg druk, de slaapkamer van Oudste is geverfd en behangen dus ook daar is een complete metamorfose gebeurd. Foto volgt nog.
Morgen vertrek ik al vroeg richting Nijmegen om vriendin in te halen. Ik wacht op de via gladiola, dit jaar lukt het me niet meer om tot Malden ( en terug) te lopen.
Ik check nog wel een keer mobiel in Om wat te reageren
Voor nu: Truste
vrijdag 20 juli 2012 om 09:24
Mogguh...
Even snel vanaf kantoor van Goldman. Hij brengt me zo naar het station en dan neem ik de trein naar Nijmegen.
Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een caravan Coetje! Zo kan de vakantie toch lekker doorgaan zoals gepland
MissM gezellig je ook weer eens te lezen. Hebben jullie ook al vakantie?
De weersverwachting voor volgende week ziet er goed uit dus ook Goldman neemt vakantie op.
Ik ben nu al keikapot (of nog steeds van het werk gister, dat kan ook en de dag moet nog maar beginnen.
Ik zoek in Nijmegen zo snel mogelijk een plekje waar ik kan zitten en ga daar lekker de boel af zitten kijken.
De medicijnen die ik van de dokter heb gekregen doen nauwelijks iets, dat in ondertussen wel duidelijk.
Nou meisjes ik ga, dus ik meld me misschien later nog wel een keer vanaf mobiel.
Fijne dag!!!
Even snel vanaf kantoor van Goldman. Hij brengt me zo naar het station en dan neem ik de trein naar Nijmegen.
Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een caravan Coetje! Zo kan de vakantie toch lekker doorgaan zoals gepland
MissM gezellig je ook weer eens te lezen. Hebben jullie ook al vakantie?
De weersverwachting voor volgende week ziet er goed uit dus ook Goldman neemt vakantie op.
Ik ben nu al keikapot (of nog steeds van het werk gister, dat kan ook en de dag moet nog maar beginnen.
Ik zoek in Nijmegen zo snel mogelijk een plekje waar ik kan zitten en ga daar lekker de boel af zitten kijken.
De medicijnen die ik van de dokter heb gekregen doen nauwelijks iets, dat in ondertussen wel duidelijk.
Nou meisjes ik ga, dus ik meld me misschien later nog wel een keer vanaf mobiel.
Fijne dag!!!
vrijdag 20 juli 2012 om 09:30
wassen,vouwen,strijken nog een lading te gaan
badkamer poetsen
trappen stofzuigen
wc poetsen
keuken poetsen
koelkast schuur schoonmaken
gordijnen wassen
ramen zemen
beneden stoffen,zuigen en dweilen
koffers inpakken
Gold,hierboven stond een stukje over veel plezier enzo.Maar toen ik ging afstrepen heb ik iets niet goed gedaan en was bijna alles weg...X-D
badkamer poetsen
trappen stofzuigen
wc poetsen
keuken poetsen
gordijnen wassen
ramen zemen
koffers inpakken
Gold,hierboven stond een stukje over veel plezier enzo.Maar toen ik ging afstrepen heb ik iets niet goed gedaan en was bijna alles weg...X-D
vrijdag 20 juli 2012 om 13:16
Wat fijn Coe dat het nog gelukt is met de caravan. Daar kun je dus heerlijk naar uit kijken. Hoe lang ga je weg?
Uhhh 15 kilometer? Het is toch van het ene eiland naar het andere? Is het 15 kilometer in vogelvlucht? Of gewoon de boot nemen en dan dus vlakbij. Fotootje please.
Gold schoonzus heeft niet gelopen, dus wij zijn niet gegaan. Anders waren wij vandaag ook in Nijmegen.
Ik ga opruimen en poetsen. Morgen is Sam jarig en ik vier het dan zondag voor de vriendinnen en volgende week zaterdag voor de rest.
Uhhh 15 kilometer? Het is toch van het ene eiland naar het andere? Is het 15 kilometer in vogelvlucht? Of gewoon de boot nemen en dan dus vlakbij. Fotootje please.
Gold schoonzus heeft niet gelopen, dus wij zijn niet gegaan. Anders waren wij vandaag ook in Nijmegen.
Ik ga opruimen en poetsen. Morgen is Sam jarig en ik vier het dan zondag voor de vriendinnen en volgende week zaterdag voor de rest.
vrijdag 20 juli 2012 om 13:34
Nee Zoeb,de caravan staat in Callantsoog,vanaf daar is het 15 km naar Den Helder en daar nemen we de boot naar Texel.
Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
Ik ga even naar het kerkhof,tante is vandaag 1 jaar geleden gestorven.
Ik was het niet vergeten van Sam's en jouw verjaardag,morgen is nl ook mijn moeder jarig.
Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
Ik ga even naar het kerkhof,tante is vandaag 1 jaar geleden gestorven.
Ik was het niet vergeten van Sam's en jouw verjaardag,morgen is nl ook mijn moeder jarig.
vrijdag 20 juli 2012 om 14:03
vrijdag 20 juli 2012 om 17:01
[quote]coeberghmetijs schreef op 20 juli 2012 @ 09:30:
badkamer poetsen
trappen stofzuigen
wc poetsen
keuken poetsen
gordijnen wassen
ramen zemen
koffers inpakken
Toch wel wat gedaan,totdat mijn knie ging protesteren.Misschien niet gek want ook nog met Oudste gefietst(vond knie niet leuk)
Kleine kink in de kabel,schoonvader weer met spoed opgenomen met een spontane klaplong.Vriend is er nu naartoe.
badkamer poetsen
trappen stofzuigen
wc poetsen
keuken poetsen
gordijnen wassen
ramen zemen
koffers inpakken
Toch wel wat gedaan,totdat mijn knie ging protesteren.Misschien niet gek want ook nog met Oudste gefietst(vond knie niet leuk)
Kleine kink in de kabel,schoonvader weer met spoed opgenomen met een spontane klaplong.Vriend is er nu naartoe.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:24
Aaah Zoeb...je ouwe trouwe Viertje..gelukkig dat ie nog gemaakt kan worden.
Ik ga even naar schoonvader,wil iemand spreken want snap helemaal niks van de verhalen waar vriend mee thuiskomt.
Ik weet nog niet wanneer we vertrekken,heb wel zover alles ingepakt maar wil niet het risico lopen dat we net daar zijn en meteen weer terug kunnen.
Ik ga even naar schoonvader,wil iemand spreken want snap helemaal niks van de verhalen waar vriend mee thuiskomt.
Ik weet nog niet wanneer we vertrekken,heb wel zover alles ingepakt maar wil niet het risico lopen dat we net daar zijn en meteen weer terug kunnen.
zaterdag 21 juli 2012 om 16:43
Schoonvader ligt op de ic en wordt beademd.Zijn longen doen bijna niks meer,ze houden hem nu 24 uur in slaap in de hoop dat de klaplong zich herstelt.
Over na deze 24 uur wilde de arts geen uitspraken doen,ik moest niet teveel voorruit denken.
Hij vond het wel beter als we in de buurt blijven.
Ik vroeg dus maar recht op de man af,hoe groot de kans is dat schoonvader gaat overlijden nu..80% werd mij verteld.
Dat hebben we dus helemaal niet zien aankomen..
Wij gaan dus vandaag nog niet weg en misschien wel helemaal niet.
Wat een toestand ineens zeg.
Over na deze 24 uur wilde de arts geen uitspraken doen,ik moest niet teveel voorruit denken.
Hij vond het wel beter als we in de buurt blijven.
Ik vroeg dus maar recht op de man af,hoe groot de kans is dat schoonvader gaat overlijden nu..80% werd mij verteld.
Dat hebben we dus helemaal niet zien aankomen..
Wij gaan dus vandaag nog niet weg en misschien wel helemaal niet.
Wat een toestand ineens zeg.
zaterdag 21 juli 2012 om 18:00
Hello, ik ben er weer.
Vriendin heeft de 4-daagse weer gehaald ondanks heel veel blaren dit jaar .
Tjeesis wat een toestand Coetje.
Dat komt wel erg onverwacht.
Jarig vandaag Zoebje? Gefeliciteerd!
Ja, bij ons begint de vakantie ook.
Wij blijven lekker thuis, vieren vakantie in eigen tuin.
Later meer.
Ben kei-kapot.
Vriendin heeft de 4-daagse weer gehaald ondanks heel veel blaren dit jaar .
Tjeesis wat een toestand Coetje.
Dat komt wel erg onverwacht.
Jarig vandaag Zoebje? Gefeliciteerd!
Ja, bij ons begint de vakantie ook.
Wij blijven lekker thuis, vieren vakantie in eigen tuin.
Later meer.
Ben kei-kapot.