Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Is er al nieuws Coetje?

Wat een heerlijk weertje he? We boffen nu wel met onze vakantie.

Het is eindelijk even zomer!
Long herstelt wel maar langzaam,het is nu stabiel en niet meer in levensgevaar.Hij is nog niet echt bij kennis geweest.

Het is een taaie dus ik hoop dat dit doorzet.

Misschien vertrekken we dinsdag heel vroeg.

Het weer is wel super!!

Mamz,ben je al verhuisd?

Gold,hoe is het afgelopen met de blaren?

Zoeb,gezellige middag gehad?

MissM,gaan jullie nog weg..

Gelfje,hopelijk kan jij ook even genieten van het mooie weer!
Oh Coetje hoop ook dat het stabiel blijft.

Verjaardag was gezellig. Morgen meer.
Moggu..
Schoonvader is gisteravond laat wakker geworden,zoals het er nu uitziet herstelt zijn long heel langzaam en zal er snel een transplantatie moeten komen,maar ja die wachtlijst is heel lang.

Andere organen en waardes stijgen ook,maar langzaam.

Wij gaan zo weer even naar het ziekenhuis en hebben dan een gesprek met de arts.

Morgenvroeg om 5 uur gaan we dan toch naar Texel,hier wachten heeft ook geen zin en het levensgevaar is geweken.

Vandaag nog wel een drukke dag,

laatste spullen inpakken

was wegwerken

beneden stoffen en zuigen

wc poetsen

prullenbakken leeg

strijken

koffers controleren

boodschapjes

Fijne dag allemaal
Wat fijn dat het stabiel is. Coe. Dan kunnen jullie eindelijk weg. Het weer blijft goed.

Succes met het gesprek vanmiddag.
laatste spullen inpakken

was wegwerken

beneden stoffen en zuigen

wc poetsen

prullenbakken leeg

strijken

koffers controleren

boodschapjes

Vanochtend bij schoonvaders geweest,hij was redelijk bij maar heel moe.Blijft wel op ic.

Ik durf nu wel weg te gaan dus dat doen we morgen heel vroeg
Hello! Druk weekend gehad en echt nog geen minuut achter de PC gezeten (stiekem is dat best lekker) maar.. nu weer braaf op werk achter de PC. Heb echt ZO geen zin meer, iedereen gaat of is op vakantie en ik wil ook!! Maar goed, met een beetje mazzel gaan we in september op vakantie dus ik moet nog even volhouden!

Wel heerlijk dat het weer nu mooi is, dat scheelt de helft!

Lieve Coe, wat een schrik om schoonvader nu weer.. Ik heb het vaker gezegd maar echt lekker rustig wil heb bij jou maar niet worden he? Ben blij dat jullie toch nog even lekker weg gaan. Natuurlijk had je liever niet weggegaan met het idee dat je schoonvader in het ziekenhuis ligt maar ik hoop dat jullie er toch van kunnen genieten!

Gold, wat klote dat je eigenlijk niets merkt van de medicijnen. Had de huisarts nog suggesties wat er verder te doen of te onderzoeken is?

Zoeb, ik heb weer niet opgelet.. ben je jarig geweest???

Gefeliciteerd dan nog!!

Ik ga maar weer eens aan t werk dat moet ten slotte toch gebeuren
Coe hoe ging het gesprek?

Morgen dan echt wag al zal het wel met een dubbel gevoel zijn.

Goldie lekker van het weer aan het genieten?

Gelf straks in september is iedereen weer aan het werk en dan hebben wij nog lekker een weekje.

Fijn voor Mamzie dat ze nu mooi weer hebben.

Ik ga weer aan het werk.
Hallo maisjes!!

Wat een heerlijke dag was het vandaag!

We hebben met wat familie lekker gezwommen en gebbqd.

En toch kijkt het me dat je dan niet met een gerust hart op vakantie vertrekt Coetje.

Nou ja, ik hoop maar dat jullie lekker gaan genieten. Het wordt wel tijd na een hectische periode. Het is jullie gegund!

Gelfje, ja het valt een beetje tegen dat de medicijnen niks doen, maar de huisarts heeft me toegezegd dan gewoon verder te zoeken. Over twee weken maak ik weer een afspraak, dus dan zien we wel weer hoe of wat.

En het is al bijna september hoor, dus je hebt ook bijna vakantie !

Mamzie nog lekker aan het kamperen?

Lekker gewerkt vandaag Zoeb?
Moggu..

Wij gaan zo vertrekken,vriend is de laatste spullen in de olieboot aan het zetten.

Tot vanavond,wanneer ik voor mijn tent zit

Geniet,het kan zo maar heel anders lopen..
Coe je bent er inmiddels al denk ik. Wat een reis zeg. Oh ja, je moest nog wel de caravan ophalen natuurlijk.

Geniet van je vakantie. Je hebt het wel verdient zeg.

Gold, heerlijk zo'n luierdagje he. En er komen nog veel meer mooie dagen aan.

Ik ga eten maken voor vanavond en douchen.

De werkenden groeten u.
Zoeb is het nu ook rustig op het werk of juist heel druk?

Coetje, al gearriveerd op de vakantiestek?

Ik doe lekker kalmpjes aan vandaag.

En vanavond eten we de kliekjes van gisteren... Relaxed hoor
Coe al helemaal geïnstalleerd en aan het genieten?

Gold jij hebt ook wel echt het vakantiegevoel he.

Ben al aan het werk. Het is wel iets rustiger, maar nog steeds te druk. En morgen veranderen ze weer iets, dus dan kunnen we onze lol weer op. "Ziet u iets vreemds, bel de helpdesk". Jaja.

Maarrrr we hebben airco.
Hallo! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?? Ik mag van mezelf niet mopperen dat het nu zo warm is maar.. het is stiekem wel erg warm nu Nou ja, maar een beetje rustig aan proberen te doen. Moet vanavond eigenlijk sporten maar of ik dat ga doen weet ik nog niet, is wel heel heftig met deze temperaturen.

Coe, ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen en dat je lekker in de schaduw ontspannen zit te zijn

Gold, goed dat je weer terug gaat naar de huisarts, het kan toch niet de bedoeling zijn om je steeds zo brak te voelen.

Mamz, ben jij eigenlijk nog steeds op vakantie?

Zoeb, succes met je drukke dag! Hier is het vrij rustig, de telefoon gaat haast niet (blijkbaar zijn alle klanten ook op vakantie) en er zijn heeeeeel veel collega's op vakantie. Daardoor wel extra moeilijk om mezelf in actie te krijgen maar dat moet ik wel doen, ik kan nu mooi allerlei achterstanden inhalen.

Ik ga maar weer eens een groot glas water tappen en aan de bak!
Vakantieperiode is heel erg geschikt om achterstanden weg te werken Gelfje, Goldman zegt het ook altijd.

Jij ook lekker gewerkt Zoebje?

Wij zijn nu inderdaad van de vakantie aan het genieten.

Vanmorgen gingen we 'even' de stad in om bij Hema nieuwe overgordijnen te bestellen. We belanden op terras, eigenlijk alleen voor lunch, maar Goldman zit er nu nog.

Oudste en ik hebben eerst nog wat geshopt en zijn daarna maar naar huis gegaan, Goldman zat met oude vrienden te kletsen en in dat gezelschap hadden wij niet heel erg veel zin.

Troela is met haar nieuwste verkering (no 4 dit jaar....) en zijn ouders vandaag naar het strand geweest. Ze smste net of ze daar mocht blijven eten en natuurlijk mag dat.

Coetje, ik dacht dat je online zou blijven op Texel?

Alles wel oke?

Fijne avond meisjes!
Hallootjes.Wij zijn bijna geinstalleerd.laptop doet raar en mobiel vind ik ruk..posten lukt bijna niet..morgen meer nieuws..liefs vanaf texel..
Coe, fijn om te lezen dat jullie toch gegaan zijn, maar het zal allemaal inderdaad wel dubbel zijn. Hoe taai kan een mens zijn tenslotte.

Wij hebben vandaag en morgen nog, en daarna definitief thuis. Gisteren even in eigen dorp geweest om een krantenwijkje te bezorgen. Wat een hels werk is dat. We moeten nog een deel op zaterdag, en dan hoop ik maar dat de nieuwe baas van Oudste schappelijk is. Anders heeft/had hij een zeer korte carrière in de krantenbusiness.

Gelfje, ik denk dat het inderdaad heel lekker is om nog op vakantie te kunnen nadat iedereen geweest is. Dóen hoor!

Zoebie en Goldie, dikke zwaai vanuit het (mooie) Arnhemse.
Mogguh...

Nog lekker twee dagen genieten dan Mamzie.

Ik help het je hopen wat de kranten betreft, maar is het niet zo dat die dingen vóór een bepaalde dag of tijdstip bezorgd moeten zijn?

Liefs terug voor Coetje. Het is misschien makkelijk gezegd maar probeer toch maar alles een beetje los te laten en te genieten van je vakantie.

Zoeb, Gelfje en MissM weer/nog aan het werk?

Bij ons staat er wederom niks op de agenda.

Vriendjes van dochters zijn over de vloer, dus we zijn weer (over)compleet.
Mogguh.

Nou ja bijna middag. Ik moet nog tot drie uur werken en dan weekend. Heerlijk.

Mamz geniet nog van de laatste dagen. Het viel ons ook op dat we geen reclameblaadjes hebben gekregen deze week. Misschien toch met de vakantie te maken.

Coetje, geniet hè. Je hebt het wel verdiend.

Gelf wij hard werkenden, werken nog even door.
Ha Zoeb, ja ik ben ook gewoon aan het werk idd. Gelukkig is het hier qua temperatuur best lekker! Beter dan thuis moet ik zeggen maar ondanks dat vind ik het niet erg dat ik straks lekker weekend heb

Ben gisteren niet gaan sporten, ik zweette al als een otter en krijg met deze warmte ook vaak hoofdpijn. Beetje een watje natuurlijk maar.. volgende weer beter dan maar.

Fijn dat je lekker geinstalleerd bent Texel Coe! Hoop inderdaad dat je een beetje kunt loslaten en genieten.

Mamz, geniet van je laatste vakantiedaagjes en.. thuis gewoon een beetje vakantietempo proberen aan te houden Zeg ik ook altijd tegen mezelf maar valt nog niet mee.

Gold, lekker genieten van het nietsdoen! Enne... had jij niet een zwembad in de tuin (of fantaseer ik nu weer de boel bij elkaar??)? Lijkt me heeeeeerlijk om nu even af te koelen in het water!

Fijne dag meissies!
Ja Gelf klopt, en op het moment zit het zwembad vol met jong grut. Ik kijk toe, da's minstens zo leuk .

Werk ze!
Zo,ik heb de laptop aan de praat,dat "kletst"wat makkelijker

Het is hier heerlijk!Vanochtend lekker naar het strand geweest en vanavond lekker uit eten bij onze vriend de Griek.

Wij genieten met volle teugen,kinderen zie ik bijna de hele dag niet,die hebben het druk met zwemmen,spelen en gek doen.

Als straks alles helemaal klaar is zal ik wat foto's posten.

Ik gooi er een groeps tegenaan,de buurtjes komen een wijntje drinken...tot later!
Leuk hoor Coetje, meteen met de buren aan de wijn

Ik heb vanmiddag voor de eerste keer dit jaar zelf ook nog even een duik in het zwembad genomen. Was best lekker .

Vanavond toneelrepetitie gehad, ook weer gezellig en het ging best oke. Mijn tekst zit er al goed in.

Morgen om kwart voor 9 tennis dus zometeen
Het is hier echt heel gemoedelijk,iedereen begroet elkaar,maakt een praatje.

Middelste heeft van de achterbuurman een hele mooie mountainbike gekregen,Uk gaat even bij de buren wat drinken.

We zijn al helemaal ingeburgerd.

Net bij onze vriend de Griek geweest,zijn vrouw kookt en heeft voor ons allerlei kleine gerechtjes gemaakt,heerlijk!!

Nog iets heel leuks meegemaakt maar dat vertel ik morgen op de BH wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven