Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Het is al af. Toen we eenmaal bezig waren gingen we als een speer. En achteraf, ach één wand is eigenlijk zo gedaan.

Er staat een foto op facebook.

Nu wel uitgeteld op de bank.
Zo gold je bent snel. Ik heb ook nog wel een muurtje voor je.

Morgen wordt het warm, ga er maar van genieten want het is maar weer voor één dag.

Ben aan het werk. Blugh en ik moet nog tot 6 uur.
Meissies pas op voor valse telefoontjes van Microsoft die zeggen dat je een virus hebt en laat helemaal je pc niet overnemen.

Criminelen worden steeds slimmer. Nu willen ze dat je geld overmaakt om een virus te verwijderen.

Trap er niet in. Ook microsoft belt mensen niet op dat ze een virus hebben. Dan hadden ze een driedubbel dagtaak.

't Is weer eens om je geld af te troggelen
Nee hoor Zoeb, ik trap daar niet in. Wees maar niet bang.

Ik heb een foto van het behang op de BH gezet.

En de gewassen gordijnen staan er ook op .
Mogguh

Groetjes van de keèèèmping! De zon schijnt (voor de tweede keer deze week).

Alles wat vanochtend nog nat was is nu weer droog en dan durf ik wel weer verder. Maar er zijn zo van die momenten geweest dat ik me afvroeg waarom ik in een tentje moest gaan zitten.

Kinderen vermaken zich geweldig. En ik heb tijd zat om te lezen

Goldie, heb je geen ligbad waarin je de gordijnen van Troela kunt verven? Geen idee of het lukt hoor, nooit gedaan eigenlijk.
Meiden,het is een beetje vervelend hier,ik ben boos op vriend omdat de tent nog steeds niet klaar is,hij wordt daar weer boos om dus lekkere vicieuze cirkel.Ondertussen blijf ik lachen voor de kinderen maar leuk is anders.

Maar,ik ga overmorgen kijken naar een caravan en als die bevalt vertrek ik dit weekend gewoon,desnoods alleen met de kinderen.
Oei Coetje, dat is wel meer dan alleen vervelend .

Ook niet heel relaxed vertrekken zo...

Mamzie tegenwoordig kan dat ook heel goed in de wasmachine (oke, in ons geval van gisteren niet dus ) .

In het bad geeft zo'n zooi.

Fijn dat de jongens het zo naar hun zin hebben en dat het voor jou dan ook lekker is .

Morgen gaan we misschien toch maar nieuwe gordijnen bestellen, bij de Hema is het toevallig toch 20% korting.
Mogguh

Jou vriend moet eens een flinke schop onder zijn kont hebben Coe. Neem je wel je goede been. Wat frustrerend moet dat voor je zijn zeg.

Ik kwam gisteravond thuis om half zeven van mijn werk en het huis (nou ja de tuin) zat vol. Alle kinderen waren er met vrienden zelfs. Er werden balken geschuurd en gezaagd, scooters gemaakt en koffie gezet. Druk dus.

Geen tijd voor een fatsoenlijke maaltijd. Niet erg, het was gezellig. Tot mijn schoonzusje belde, dat haar vader was overleden. Hartstilstand. Ze kwamen er net bij uit, maar waren al te laat. Altijd gezond, nooit iets gemankeerd en dan dit, terwijl moeder sinds een jaar dementerend is en in een verzorgingshuis zit. Hoe vreselijk is dat. Zij heeft vorige maand met broer nog een dag of vier hier gelogeerd.

En nu ben ik alweer aan het werk.
Moggu..

Bah Zoeb,wat naar voor je schoonzusje en je broer!

Mamz,vandaag word een mooie dag heb ik begrepen.Fijn dat je mannen het fijn hebben,geeft jou dus lekker de tijd om te lezen.Geniet er maar lekker van!

Tja..vriend..hij vindt het lastig om te moeten erkennen,dat zijn plannen niet gaan werken.Kost heel wat moeite om hem dan aan zijn verstand te brengen dat we beter voor een andere optie kunnen kiezen,anders is straks de vakantie voorbij..

Vannacht wel goed gesprek gehad en hij gaat mee naar de caravan kijken.Jammer is dat de caravan pas woensdag beschikbaar is.Ik ga dus vandaag kijken of er nog andere leuke in de buurt staan.
Succes met je zoektocht Coe. Ik hoop dat het lukt. Ach mannen hè!!!! Maar het geeft jou ook een stuk rust. Fijn dat het gesprek vannacht positief was.
Als je nog een leuke weet staan Zoebie Dan denk aan mij..
Gold,kan ik jou of je meisjes blij maken met een Carmen krullenset?
Mogguh maisjes...

Dat was wel een hele nare wending voor de de avond Zoebje.

Tjonge, ja het kan zomaar afgelopen zijn zie je maar weer...

Fijn dat jullie er samen weer (even) uit zijn Coetje.

Zo zie je maar dat een goed gesprek op z'n tijd helemaal geen kwaad kan.

Succes bij het kijken naar de caravan, hopelijk is het wat.

Ik heb zelf al een Carmenset, maar lief dat je het vraagt.

Hmm ... misschien vinden de meiden het wel handig om er ook een van hunzelf te hebben. Ik zal zo eens polsen.

Tijd voor lunch,

dan naar de Karwei, behang wat over is terug brengen en toch ook maar kijken voor een behangetje voor Oudste. Die heeft nu gezien dat dat toch ook wel iets heeft in vergelijking met verf.

Ook nog even langs bij Hema kijken voor gordijnen.
Ik wacht even met reageren op het weggeeftopic totdat ik antwoord van jou heb Goldie.
"Ja graag!" wordt hier gezegd .
Okidoki,komt ie jouw kant op.

Volgens mij heb ik jouw adres nog en anders staat het op de BH,toch.
Mogguh

Mijn oudste mannen zijn lekker aan het stoeien. Dat kan hier Muis heb ik even naast me te slapen gelegd, die is aardig van de rel.

Als het lukt plak ik volgende week nog aan mijn vakantie vast. Wel op andere camping.

Coe, fijn als jullie er eindelijk uit zijn.

Zoeb, dat is heftig nieuws.
Leuk Mamzie! Volgende week wordt het een stuk beter weer heb ik horen zeggen.

Hoe is het met de caravan afgelopen Coetje?

Fieuw... Oudste en ik hebben net nog in turbo-tempo boodschappen gedaan. Om 19.53 kwamen we binnen en om 19.58 stonden we aan de kassa. Wel de helft vergeten, maar dat mag de pret niet drukken .

Vanmiddag zijn we goed geslaagd voor behang, verf en wat nieuwe accessoires dus morgen doen we de kamer van Oudste.
Morgenochtend gaan we naar de caravan kijken,als het wat is vertrekken we zaterdag.

Heb vandaag de was bijgewerkt en al wat spullen ingepakt.

Morgen kan ik niet veel doen want we moeten naar Callantsoog(lekker bij de deur) en weer terug.

Leuk Mamz,heb je al een idee waar je dan naartoe gaat?

Het wordt lekker weer volgende week!!

Gold,wil je je postcode even op de BH zetten,doe ik het pakje morgen op de post.

Zoeb,spullen zijn nog steeds niet binnen,ik laat ze maar naar Texel sturen ofzo
Goedemorgen!

Fijn dat de vakantie zo goed bevalt dat jullie hem willen verlengen Mamz, rust maar lekker uit!

En spannend van je baan!

Goldie flink aan het klussen, leuk!

Zoeb ook weer aan het werk, valt tegen hè

Leuk dat jullie steeds zoveel volk over de vloer hebben, klinkt gezellig.

Wel erg verdrietig van schoonzus

Ik heb het druk, moet het fort bewaken (lees: het werk van zo'n beetje al mijn collega's overnemen) nu iedereen met vakantie is.

En zonder poets moet ik thuis helaas ook meer doen.

Zaterdag zijn we naar de Ikea geweest en sindsdien slaapt mijn baby in een groot bed!
Succes met de caravan jacht Coe!

Mag je gewoon autorijden, met je knie?
Moggu..

Aaah dan is het echt geen baby meer he MissM,als ze eenmaal in een groot bed liggen.

Ging dat in een keer goed?Staat ie net telkens naast zijn bed?

De olieboot is een automaat,dus rijden gaat wel goed.Maar vriend gaat mee kijken naar de caravan.

We vertrekken om 8 uur,dus ik ga wat broodjes maken voor onderweg.

Fijne dag en tot vanmiddag...
Succes Coetje!

Het grote bed gaat verbazingwekkend goed, ben alleen bang dat dat veranderd als de nieuwigheid er af is
Mogguh

Coetje goeie reis. Wat een eind is dat zeg.

MissM als Mmetje alweer in het grote bed ligt gaat het snel, maar dat vind ik bij Sam ook. Die wordt al zo wijs. Leuk is dat.

Zaterdag wordt hij alweer een jaar. (en dan ik ook een jaar ouder). Boeoe
Zo, bed is verschoond, boodschappen gedaan, 2e lading was draait (en de derde staat klaar), 2 ladingen was opgevouwen en opgeruimd.

Moet nog: ledikantje uit elkaar en naar de zolder, speelgoed opruimen, swifferen, stofzuigen en koken. En even naar de Gamma.

We hebben een zilvervisjes invasie, ik las ergens hoe je ze met dubbelzijdige tape kunt vangen. Vieze beesten

En Mmetje moet dringend uitgelaten worden, die kan zijn energie niet kwijt met binnen zitten. Straks dus toch maar even de regenlaarzen aan en naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven