Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 31 juli 2012 om 11:32
dinsdag 31 juli 2012 om 12:51
we hadden de boot van acht uur en waren om elf uur thuis,valt best mee toch?Vriend moest mri omdat zijn enkelbanden niet goed genezen zijn.
Gelfje..ik hoop dat de hoofdpijn zakt.
Goldie..jullie vermaken je wel zo saampjes?
Zoeb..werk ze.
Voortent is weer lekvrij..waren maar kleine plekjes.
nu als een razende wassen en dan snel weer terug naar ons stekkie
Gelfje..ik hoop dat de hoofdpijn zakt.
Goldie..jullie vermaken je wel zo saampjes?
Zoeb..werk ze.
Voortent is weer lekvrij..waren maar kleine plekjes.
nu als een razende wassen en dan snel weer terug naar ons stekkie
dinsdag 31 juli 2012 om 13:22
Wij vermaken ons wel hoor Coetje
En de meiden vermaken zich ook, dus het kan niet mooier.
Dat konden jullie dus mooi combineren he? Vriend de dokter en jij de was .
Is je hoofdpijn al gezakt Gelfje?
Ik heb net de logeerkamer en Troela's slaapkamer gestofzuigd. Meteen de meubels op Troela haar slaapkamer weer omgedraaid (hoe we het hadden neergezet na het behangen beviel me niet).
En de meiden vermaken zich ook, dus het kan niet mooier.
Dat konden jullie dus mooi combineren he? Vriend de dokter en jij de was .
Is je hoofdpijn al gezakt Gelfje?
Ik heb net de logeerkamer en Troela's slaapkamer gestofzuigd. Meteen de meubels op Troela haar slaapkamer weer omgedraaid (hoe we het hadden neergezet na het behangen beviel me niet).
dinsdag 31 juli 2012 om 17:19
Tsja Coe, was dat niet te voorspellen geweest met vriend zijn enkel. Hij is er toen toch mee doorgelopen?
Hoop dat het niets is.
Geniet maar lekker van je vakantie, Hoe ishet met schoonvader?
Gelf toevallig., gisteren had ik pijn in mijn nek en hoofdpijn,. Vandaag was hetb alweer stukken beter.
Gold zo blijf je wel aan de gang he.
Hoop dat het niets is.
Geniet maar lekker van je vakantie, Hoe ishet met schoonvader?
Gelf toevallig., gisteren had ik pijn in mijn nek en hoofdpijn,. Vandaag was hetb alweer stukken beter.
Gold zo blijf je wel aan de gang he.
woensdag 1 augustus 2012 om 09:21
Moggu! Weer aan t werk, gelukkig met een veel beter hoofd als gisteren Nek nog een beetje niet fijn maar.. net als bij Zoeb stukken beter!
Gold, jij weet jezelf wel bezig te houden zeg! Vond het vroeger altijd heerlijk een beetje met meubels slepen en de boel veranderen. Helaas heeft ons huis nogal wat beperkingen wat dat betreft. Zoals het staat moet het eigenlijk gewoon staan. Da's wel jammer
Coe, weer lekker terug op jullie stekkie? Vandaag een mooie dag wat betreft het weer
Fijne dag allemaal!
Gold, jij weet jezelf wel bezig te houden zeg! Vond het vroeger altijd heerlijk een beetje met meubels slepen en de boel veranderen. Helaas heeft ons huis nogal wat beperkingen wat dat betreft. Zoals het staat moet het eigenlijk gewoon staan. Da's wel jammer
Coe, weer lekker terug op jullie stekkie? Vandaag een mooie dag wat betreft het weer
Fijne dag allemaal!
woensdag 1 augustus 2012 om 21:43
Wij hadden gister precies op tijd de laatste boot terug naar ons stekkie.
Vandaag heerlijke dag,lekker naar het strand geweest met de kinderen en vriend is boodschappen gaan doen en had gekookt.
Morgen gaat ie graszoden leggen en ik ga op zoek naar planten/struiken.
Zoeb,jij hebt daar best wel wat verstand van toch??
Ik wil graag vlinderstruiken,kan ik die nu gewoon planten?
Ik lees trouwens wel mee maar reageren gaat wat lastiger,de wifi valt steeds weg en op mijn telefoon vind ik niet zo fijn.
Net al de helft van het staangeld voor volgend jaar betaald,dat pakken ze ons al niet meer af
Vandaag heerlijke dag,lekker naar het strand geweest met de kinderen en vriend is boodschappen gaan doen en had gekookt.
Morgen gaat ie graszoden leggen en ik ga op zoek naar planten/struiken.
Zoeb,jij hebt daar best wel wat verstand van toch??
Ik wil graag vlinderstruiken,kan ik die nu gewoon planten?
Ik lees trouwens wel mee maar reageren gaat wat lastiger,de wifi valt steeds weg en op mijn telefoon vind ik niet zo fijn.
Net al de helft van het staangeld voor volgend jaar betaald,dat pakken ze ons al niet meer af
donderdag 2 augustus 2012 om 13:44
donderdag 2 augustus 2012 om 16:01
Ha die Zoeb! Eerst staat je posting er helemaal niet en dan weer twee keer .
Werk ze!
Ik wil ook wel een foto van je stekkie zien Coetje
Wij hebben het vandaag alweer druk met vakantie vieren.
Maw het hoognodige wordt gedaan en verder hangen we maar wat rond met bakkies koffie, ijs en lekkere broodjes...
Gisteren een flinke wandeling gemaakt, even kijken hoe mijn lijf daar op reageerde.
Verder heb ik het heel druk met mijn nieuwe verslaving: De Slimste Mens spelen op mijn iPhone.
En net ben ik lekker naar de pedicure geweest.
Vanavond toneelrepetitie.
En morgen is er weer zo'n dag. Errug hè?
Werk ze!
Ik wil ook wel een foto van je stekkie zien Coetje
Wij hebben het vandaag alweer druk met vakantie vieren.
Maw het hoognodige wordt gedaan en verder hangen we maar wat rond met bakkies koffie, ijs en lekkere broodjes...
Gisteren een flinke wandeling gemaakt, even kijken hoe mijn lijf daar op reageerde.
Verder heb ik het heel druk met mijn nieuwe verslaving: De Slimste Mens spelen op mijn iPhone.
En net ben ik lekker naar de pedicure geweest.
Vanavond toneelrepetitie.
En morgen is er weer zo'n dag. Errug hè?
donderdag 2 augustus 2012 om 20:45
Fijn is dat he Goldie,niks moeten..lekker op je gemakje.
Wij doen iedere dag nog wel wat,er valt nog veel te "verbeteren"maar dat komt wel goed,steeds komen we een stapje verder.
Morgen zal ik foto's plaatsen,kabeltje ligt in de olieboot,en daar kom ik niet zoveel nu.
Heb een elektrische fiets gehuurd,ideaal zo met mijn knie!
Vandaag de graszoden gelegd,ziet er meteen een stuk beter uit.
Zoeb,tot 10 uur is wel lang ja,met recht een bluuuggh
Wij doen iedere dag nog wel wat,er valt nog veel te "verbeteren"maar dat komt wel goed,steeds komen we een stapje verder.
Morgen zal ik foto's plaatsen,kabeltje ligt in de olieboot,en daar kom ik niet zoveel nu.
Heb een elektrische fiets gehuurd,ideaal zo met mijn knie!
Vandaag de graszoden gelegd,ziet er meteen een stuk beter uit.
Zoeb,tot 10 uur is wel lang ja,met recht een bluuuggh
vrijdag 3 augustus 2012 om 10:11
Zo, vandaag eens even lekker rustig opstarten en niet werken! Wel een aardig lijstje van dingen die ik wil/moet doen maar ik ga me niet te druk maken heb ik besloten
Ik blijf me erover verbazen hoe snel het hier toch steeds weer een rommel wordt dus daar moet ik echt even iets aan gaan doen. Nu eerst koffie!!
Coe, wat een goed idee die elektrische fiets!
Zoeb, veel plezier met Sam.
Fijne dag allemaal!
Ik blijf me erover verbazen hoe snel het hier toch steeds weer een rommel wordt dus daar moet ik echt even iets aan gaan doen. Nu eerst koffie!!
Coe, wat een goed idee die elektrische fiets!
Zoeb, veel plezier met Sam.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 3 augustus 2012 om 10:24
Gold, jij nog spannende plannen voor vandaag?
En Mamz, wanneer weet je eigenlijk iets over die sollicitatie?
Pffft,heb echt zin in een luierdagje, zit ook nog in 'pyama' maar dit is mijn lijstje voor vandaag:
- wassen
- was vouwen
- kattenbakken uitsoppen
- langs bij oma (even een boodschap voor halen en wat kleine klusjes doen)
- boodschappen
Vanavond gaan we eten bij vrienden, bij mooi weer BBQ dus dat is gezellig.
En Mamz, wanneer weet je eigenlijk iets over die sollicitatie?
Pffft,heb echt zin in een luierdagje, zit ook nog in 'pyama' maar dit is mijn lijstje voor vandaag:
- wassen
- was vouwen
- kattenbakken uitsoppen
- langs bij oma (even een boodschap voor halen en wat kleine klusjes doen)
- boodschappen
Vanavond gaan we eten bij vrienden, bij mooi weer BBQ dus dat is gezellig.
vrijdag 3 augustus 2012 om 13:57
Oeps Sorry Zoebje, het was niet de bedoeling je jaloers te maken
Lekker een dagje rustig aan Gelfje. Je lijstje ziet er niet onoverkomelijk uit dus doucement he?
Hier niks spannends, behalve dan dat er in de namiddag een heel lief vriendinnetje komt logeren.
Jammer dat Fussje er niet is, zij kent haar ook nog van weleer...(mocht je toch toevallig meelezen Fuss: Mevrouwtje Poes komt!)
Ik heb er zin in, We hebben elkaar alweer een tijd niet gezien en hebben een boel bij te kletsen en te lachen.
Het huis is aan kant, de logeerkamer spik en span.
Boodschappen zijn in huis.
Ik vind het best voor vandaag.
Lekker een dagje rustig aan Gelfje. Je lijstje ziet er niet onoverkomelijk uit dus doucement he?
Hier niks spannends, behalve dan dat er in de namiddag een heel lief vriendinnetje komt logeren.
Jammer dat Fussje er niet is, zij kent haar ook nog van weleer...(mocht je toch toevallig meelezen Fuss: Mevrouwtje Poes komt!)
Ik heb er zin in, We hebben elkaar alweer een tijd niet gezien en hebben een boel bij te kletsen en te lachen.
Het huis is aan kant, de logeerkamer spik en span.
Boodschappen zijn in huis.
Ik vind het best voor vandaag.