Bezemtopic deel 4
zaterdag 10 oktober 2009 om 14:05
zaterdag 10 oktober 2009 om 15:13
Potverdikkie...dt is nogal wat Livre! Beterschap. En hopelijk hebben ze die insluiper (snel) te pakken.
Zit nu te wachten tot kookwekkertje afgaat en ik m'n haar kan uitspoelen. Heb (eindelijk) haarverf gekocht en (eindelijk) m'n haar geverfd. Was ook wel nodig.....Nu weer bijna nieuw.
Geen lijstjes vandaag.
Zit nu te wachten tot kookwekkertje afgaat en ik m'n haar kan uitspoelen. Heb (eindelijk) haarverf gekocht en (eindelijk) m'n haar geverfd. Was ook wel nodig.....Nu weer bijna nieuw.
Geen lijstjes vandaag.
zaterdag 10 oktober 2009 om 17:09
Getverderrie Liev, dat is niet niks.
Was je daar alleen dan?
Waarom was ie zo aggressief?
Omdat je hem betrapte? Wat eng zeg.
Hebben ze hem al?
Ik hoop dat ze hem krijgen. De ellendelingen die zoiets doen verdienen achter slot en grendel te zitten en dan ook nog op water en brood. Meis ik hoop niet dat je er iets aan overhoudt.
Het zal je maar gebeuren.
Sterkte. Liefs Zoeb
Was je daar alleen dan?
Waarom was ie zo aggressief?
Omdat je hem betrapte? Wat eng zeg.
Hebben ze hem al?
Ik hoop dat ze hem krijgen. De ellendelingen die zoiets doen verdienen achter slot en grendel te zitten en dan ook nog op water en brood. Meis ik hoop niet dat je er iets aan overhoudt.
Het zal je maar gebeuren.
Sterkte. Liefs Zoeb
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:04
Jezus Livre!Wat n gestoorde mensen zeg!Hopelijk gaat t snel wat beter!
Vanmiddag kreeg ik hoge koorts en heb ik met het zhuis gebeld,ik moest komen en ze vonden dat ik er niet zo goed uit zag.Bloed en urine nagekeken,ik heb een blaasontsteking.Gek genoeg doet het niet echt pijn,heb wel minder controle over mijn blaas maar dat is normaal.Op voorwaarde dat ik voor kids een logeeradres zocht mocht ik met antibiotica naar huis.
Kinderen zijn een paar dagen naar opa en oma.
Hoe lief ze ook zijn met zijn 3en zijn ze best wel druk en dat kan ik nu even niet aan...
Net lekker geslapen dus voel me nu wel iets beter.
Er zijn hier nog boodschappen gedaan,was naar mijn moeder,vaatwasser in en uitgeruimd en gestofzuigd.
Vanmiddag kreeg ik hoge koorts en heb ik met het zhuis gebeld,ik moest komen en ze vonden dat ik er niet zo goed uit zag.Bloed en urine nagekeken,ik heb een blaasontsteking.Gek genoeg doet het niet echt pijn,heb wel minder controle over mijn blaas maar dat is normaal.Op voorwaarde dat ik voor kids een logeeradres zocht mocht ik met antibiotica naar huis.
Kinderen zijn een paar dagen naar opa en oma.
Hoe lief ze ook zijn met zijn 3en zijn ze best wel druk en dat kan ik nu even niet aan...
Net lekker geslapen dus voel me nu wel iets beter.
Er zijn hier nog boodschappen gedaan,was naar mijn moeder,vaatwasser in en uitgeruimd en gestofzuigd.
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:42
zondag 11 oktober 2009 om 08:05
Getver Livre, beterschap!
Coebergh, doe maar rustig aan.
HPL en MissM, jullie waren er vroeg bij zeg! Dacht dat ik al vroeg was met mijn om 7 uur opstaan op zondag.
Ik heb weer een kort lijstje voor vandaag:
- 1 keukenkastje uitmesten (1 voor 1 en uiteindelijk is de hele keuken gedaan)
- huiswerk maken
- koffie drinken bij vrienden
Coebergh, doe maar rustig aan.
HPL en MissM, jullie waren er vroeg bij zeg! Dacht dat ik al vroeg was met mijn om 7 uur opstaan op zondag.
Ik heb weer een kort lijstje voor vandaag:
- 1 keukenkastje uitmesten (1 voor 1 en uiteindelijk is de hele keuken gedaan)
- huiswerk maken
- koffie drinken bij vrienden
zondag 11 oktober 2009 om 08:33
zondag 11 oktober 2009 om 09:39
Ja ik heb hier orders uitgedeeld!:)Ik mag zeker komende week helemaal niks doen!Dus ik hobbel van bed naar bank en weer terug.
Voor vandaag visite afgezegd want anders heb ik nog geen rust.
Zometeen even douchen en dan moet ik echt bijkomen.Wat een aanslag is zo'n operatie zeg.
Fijne zondag lieve meiden!!
Voor vandaag visite afgezegd want anders heb ik nog geen rust.
Zometeen even douchen en dan moet ik echt bijkomen.Wat een aanslag is zo'n operatie zeg.
Fijne zondag lieve meiden!!