Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Hehe, ja, de mannen ja. Een klein mannetje die ziek is en een grote man die soms zo heerlijk oververmoeid kan zijn. Allebei slapen ze al een dik uur intussen en ik zit maar te werken. Hoe oneerlijk is het leven

Oh, en Pips, hou eens op over mijn lievelingsmedicijntje: diclofeNAC. Zalig spul, ik blijf erbij

Waar je Piet kunt worden weet ik niet!
1609, die post is zo makkelijk opgeschreven. Maar vanochtend dus besproken dat het maar liefst acht jaar heeft geduurd na een verschrikkelijk incident dat ik weg bleef. Acht jaar. Ik wist dat het niet goed voor me was, en toch vond ik steeds weer een reden om te blijven. Ik was werkelijk in elkaar geslagen en een week of twee later had ik medelijden met hem.

Ja, en nu ben ik dus beschadigd. Wat je vriendin helaas ook al zal zijn. Nooit meer zelfs maar verbale agressie kunnen meemaken zonder getriggerd te worden.

Ach, en vanochtend zat ik mezelf een potje zielig te vinden daarover en sprak met een vrouw die in de oorlog (de tweede wereldoorlog dus) is opgegroeid. Relativeren en zo.

Het topic wordt doorgaans wel weer herpakt als er iemand bij gaat schrijven. Verrassend hoe mensen het toch steeds weer weten te vinden.
Zeg stelletje verslaafden. Ik zou zo aan die diclofenac gaan. Ik heb hier nog een vol doosje liggen. Inclusief de maagbeschermers. Nou ja misschien moet ik het dan toch maar gaan gebruiken als ik het weer in mijn rug krijg.

Pips gaat het nog een beetje. Is de pijn wel weg.

Oh Mamz we kunnen nog wel een kleine Zwarte Piet erbij gebruiken op ons Sinterklaasfeest van de Personeelsvereniging. We hebben er altijd eentje. En twee is nog leuker. 't Is alleen zo'n end uit jullie buurt. Gaat er altijd goed in hoor kleine Zwarte Pietjes. Zijn veel leuker dan grote. We hebben zelf pakken en ik schmink ze altijd zelf.
Astarte, MevrouwdeKees en Ringelding, welkom..

Zoeb, het is een pittige uitgave reisgewijs, maar afhankelijk van de datum wil ik het best overwegen. Als jij pakjes in maat 128 hebt dan..

Hij zou het wel super vinden.
Ik krijg nooit geen diclofenac.. en dat helpt toch ook tegen spanningshoofdpijn?
Ik snap het niet, diclofenac doet bij mij helemaal nix.

Krijg er alleen maagpijn van.

Helleu trouwens!

Van mijn lijst is alles klaar, ik heb alleen niet hardgelopen. Was al nat geworden op de fiets en om dan weer naar buiten te gaan.

Het is hier ouderwets gezellig in huis, er staat een pan rundvlees te sudderen en er staan 2 pannen rode kool te pruttelen. Aardappelpure is al klaar voor morgen ,heerlijk!

Coebergh, succes!!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb net nog lekkere stoofpeertjes op..mmm

*moet erg lachen om de diclofeNAC!

Ben er klaar voor,weg met het baarmonster:)
Mamz we hebben geen pakjes maat 128. Maar we passen ze zo aan dat ook kleintjes ze aan kunnen. En anders is het misschien nog wel leuk een pakje te maken. Zoveel werk is het niet. Alleen een broek en jasje. En een zwarte dikke panty en handschoenen is ook nog wel te krijgen in die maat. De rest kan aan van de grote pakken. Je moet dan wel naar Weert met de trein en het is op 29 november om 12 uur schminken. Om 2 uur begint het feest.
Oh ja, nu jij suddervlees zegt Nikki, bedenk ik me opeens dat er kippenpoten op het vuur staan

Die hoeven morgen niet meer zo lang dus!
Moet kunnen Fuss!

Ik ging even een hapje rodekool proeven, was ik het zout vergeten. Getverrr, zo goor en dan gebruiken wij niet eens veel zout.
Coebergh die is goed zeg. Het baarmonster.
29 november hangt erom: als 'ie van zijn meneer in zijn eigen minidurp mag zwartepieten doet hij het daar natuurlijk, da's tien minuten van ons vandaan. Zo niet dan mag 'ie wat mij betreft kiezen tussen sinterklaasliedjes zingen in zijn minidurp met zijn klas of zwartepietspelen in de buurt van Weert.

Ik laat het je zo snel mogelijk weten, goed?

Coebergh, heel veel sterkte
Poewiewiewiewiewie

Ik denk dat de combi diclofehupselflups en een paar miligrammetjes valium een hele goeie combi is. Jullie hebben niks aan me komende week

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:coeberghmetijs schreef op 05 oktober 2009 @ 21:17:

Ik heb net nog lekkere stoofpeertjes op..mmm

*moet erg lachen om de diclofeNAC!

Ben er klaar voor,weg met het baarmonster:)Whoehahahahahahhaaaaaa
Oja nog iets raars ind e apotheek. Daar stonden Vichy spulletjes, kreeg je gratis bij een huidverOUDERINGSproduct. echt waar het stond er echt zo.
Dat het maar vlot eruit mag gaan, dat baarmonster.

Brrr, rode kool! Mét of zonder zout vind ik het niet lekker

Mijn kip is wel gaar ja.Het is maar goed die poten niet meer hoeven te lopen want ze zouden er zo doorheen zakken, zo gaar is het.

Mijn werk voor vandaag is af

Mag ook onderhand he? Nu nog lekker even ontspannend papieren in plastic hoesjes steken. En dan eens kijken of ik in bad ga of meteen in bed. Ik denk dat laatste
Zeker weten dath et niet aan je "pammetjes" lag Pips?
Nee want toen was ik nog haske nuchter
Dan is het raar!
Is er trouwens iemand die even de droptoffees kan verstoppen?

Zit me er hier helemaal misselijk aan te eten...
Is misschien iets voor Connie en Marijke?
Kom maar door Fus! Ik eet ze wel op!!!

Ik ben een beetje trots, heb de belasting verstuurd, en de declaratie bijna (moet nog even wat dingen laten checken). De was draait, heb een goede vriend ook gemaild, en ben eigenlijk wel klaar voor vandaag.

Morgen moet ik:

- Naar de fysio

- Literatuur lezen scriptie en raamwerk/opzet maken

- Trainen

Bij dat middelste punt kan ik heel wat schoppen gebruiken, dus bij deze: graag!!!! Want ik zit die scriptie nu al zo lang voor me uit te schuiven dat het nu niet langer kan.

Pips, helpen de medicijnen wel tegen de pijn?

Stom soms hè, van die rare woorden die reclamemakers soms gebruiken..! "Wasmiddel voor vlekken", nou nee dank u!! En toch snap ik hun logica ook wel weer, want die Vichy is natuurlijk een product dat hoort bij huidveroudering.. Maarja..!

Ik ga nog even een kopje thee inschenken!!
Ik zit al sinds we vanmiddag terug zijn van een wortelenveld vol met rupsen van de koninginnepages aan het zoeken hoe ik die beestjes het beste kan laten overwinteren. We hebben nu al 12 rupsen meegenomen voordat het veld weer wordt gespoten met rupsengif. Dan gaan ze er allemaal aan. We hebben dus nu een kraamkamer koninginnepages. En het is geweldig om te zien.

We moeten dus een vlinderkast timmeren en er van alles inzetten.

We hebben er nogal werk mee maar het lijkt me fantastisch om dit eens mee te maken.
Wat gaaf Zoebie!!

Ik heb eigenlijk nooit zo goed geweten hoe vlinders overwinteren, wist nooit of ze dat als eitjes of als rups of als vlinder doen. Overwinteren alle vlinders als rups? (Wij hadden vroeger in de tuin een boom waar in het voorjaar van dat "spinneweb" met eitjes inkwam en later rupsen.. Maar ik heb nooit gezien hoe die eitjes daar kwamen! )
De vlinderstichting misschien Zoeb?

Welterusten dames!

Ik heb genoten van mijn avondje alleen 'thuis' maar ga nu lekker slapen!

Tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven