Bezemtopic deel 4
zaterdag 31 oktober 2009 om 08:57
Goedemorgen,
Ja ik zit al klaar!
Ik moet nog even uitvinden of er op het treinstation bewaakte fiets stallingen zijn.
Dan ga ik met mijn fiets in de metro, scheelt me op de terugweg 15 minuten lopen.
Was is opgevouwen, vaatwasser staat aan en misschien ga ik nog even een stukje lopen.
Zus, hoe is het nu met de kleine?
Ja ik zit al klaar!
Ik moet nog even uitvinden of er op het treinstation bewaakte fiets stallingen zijn.
Dan ga ik met mijn fiets in de metro, scheelt me op de terugweg 15 minuten lopen.
Was is opgevouwen, vaatwasser staat aan en misschien ga ik nog even een stukje lopen.
Zus, hoe is het nu met de kleine?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 31 oktober 2009 om 08:59
Goeiemorgen!
Z& Z , hoe is het nu? Arm kleintje
Zoeb, lang leve mobiel internetten, dat gaat altijd 2x bij mij
Lijstje voordat mijn huis bezichtigd wordt
- boodschappen
- stofzuigen
- wassen
- even naar de stad
- luieren (toch nog ergens deze week)
Fijne dag!
Trouwens Jonna, waar ben je? en Allis, hoe is het nu?
En met Druif?
Z& Z , hoe is het nu? Arm kleintje
Zoeb, lang leve mobiel internetten, dat gaat altijd 2x bij mij
Lijstje voordat mijn huis bezichtigd wordt
- boodschappen
- stofzuigen
- wassen
- even naar de stad
- luieren (toch nog ergens deze week)
Fijne dag!
Trouwens Jonna, waar ben je? en Allis, hoe is het nu?
En met Druif?
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:01
Zo daar ben ik weer!
Mijn moeder heeft een longontsteking en vermoeden van Mexicaanse griep.Omdat ze copd heeft hakt dat er even goed in.Ze ligt nu op een gesloten afdeling en mag alleen bezoek van mijn vader of van mijn broertjes en mij.Moeten ons dan verkleden en mondkapje voor(lijken wel marsmannetjes)
Gelukkig valt het dus best mee,paar dagen medicijnen en dan moet het beter gaan,Maar schrikken is het wel!
Nu even bijlezen...
Mijn moeder heeft een longontsteking en vermoeden van Mexicaanse griep.Omdat ze copd heeft hakt dat er even goed in.Ze ligt nu op een gesloten afdeling en mag alleen bezoek van mijn vader of van mijn broertjes en mij.Moeten ons dan verkleden en mondkapje voor(lijken wel marsmannetjes)
Gelukkig valt het dus best mee,paar dagen medicijnen en dan moet het beter gaan,Maar schrikken is het wel!
Nu even bijlezen...
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:08
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:50
Het stomme is dat de ha gistermiddag nog bij haar geweest is en die vond het niet alarmerend genoeg..terwijl ze het toen al erg benauwd had.Hij had zelfs geen medicijnen voorgeschreven.In het ziekenhuis vonden ze dat wel erg raar.
He Mamz,ik lees net dat je eigenlijk ook wel wilde gaan naar de meet maar niet kan ivm oppas.Het is dat ik nu nog in de lappenmand zit maar mocht je in de toekomst nog eens oppas nodig hebben mag je jouw mannen wel hier brengen hoor!Heb jij ook eens wat voor jezelf.
He Mamz,ik lees net dat je eigenlijk ook wel wilde gaan naar de meet maar niet kan ivm oppas.Het is dat ik nu nog in de lappenmand zit maar mocht je in de toekomst nog eens oppas nodig hebben mag je jouw mannen wel hier brengen hoor!Heb jij ook eens wat voor jezelf.
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:58
Echt eng hoor, Coebergh.
Je bent lief!
Ik had natuurlijk ook eerder kunnen plannen Al heeft vaste oppas een huwelijksfeest, dus dan valt er ook niet heel veel vooruit te plannen.
Mis wel een mama of zus of papa die hartelijk zegt 'kom, breng ze maar als je dat nodig hebt'. Niet eens geprobeerd hoor bij mijn moeder. Hoop dat ik dat later met mijn kinderen echt hartelijker aanpak.
Je bent lief!
Ik had natuurlijk ook eerder kunnen plannen Al heeft vaste oppas een huwelijksfeest, dus dan valt er ook niet heel veel vooruit te plannen.
Mis wel een mama of zus of papa die hartelijk zegt 'kom, breng ze maar als je dat nodig hebt'. Niet eens geprobeerd hoor bij mijn moeder. Hoop dat ik dat later met mijn kinderen echt hartelijker aanpak.