Bezemtopic deel 4
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:59
Hoiiiii, kom even bij jullie zwaaien
Zit op het moment even in meelees-stand... hou jullie niet bij, zit zelf op het moment over van alles te piekeren, zal de herfst wel zijn ofzo. In ieder geval merk ik dat het me even niet zo goed lukt om gezellig mee te kletsen.
Hoop dat jullie het leuk hebben gehad op de grote meeting (degenen die gegaan zijn dan).
Coebergh, sterkte en beterschap voor je moeder!! Zal even flink schrikken zijn geweest!
Mijn lijstje voor de komende dagen:
- boven water krijgen wat me nu precies dwars zit;
- als ik weer 'op de rails' sta, gezellig bij jullie terugkomen en meekletsen!
Voor nu een hele grote, dikke group
Zit op het moment even in meelees-stand... hou jullie niet bij, zit zelf op het moment over van alles te piekeren, zal de herfst wel zijn ofzo. In ieder geval merk ik dat het me even niet zo goed lukt om gezellig mee te kletsen.
Hoop dat jullie het leuk hebben gehad op de grote meeting (degenen die gegaan zijn dan).
Coebergh, sterkte en beterschap voor je moeder!! Zal even flink schrikken zijn geweest!
Mijn lijstje voor de komende dagen:
- boven water krijgen wat me nu precies dwars zit;
- als ik weer 'op de rails' sta, gezellig bij jullie terugkomen en meekletsen!
Voor nu een hele grote, dikke group
zaterdag 31 oktober 2009 om 18:40
Voor jou ook een dikke knuffel Gelf!Hoop dat je alles weer helder hebt!
He Allis!Tot maandag:)
Mamz,doe het graag voor je,kunnen de zonen samen de boel op stelten zetten..
Wat is het rustig he?Ben wel benieuwd hoe het geweest is?Nieuwsgierig aagje
*terwijl ik dit poste kreeg ik een sms van de bezemsteeltjes
He Allis!Tot maandag:)
Mamz,doe het graag voor je,kunnen de zonen samen de boel op stelten zetten..
Wat is het rustig he?Ben wel benieuwd hoe het geweest is?Nieuwsgierig aagje
*terwijl ik dit poste kreeg ik een sms van de bezemsteeltjes
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:02
zaterdag 31 oktober 2009 om 19:28
Mamz, lief dat je dat zegt (slik, traantjes zitten hoog..) zit er ook over te denken om dat te doen, gewoon even bij jullie mn hart luchten. Opschrijven kan inderdaad weleens helpen dus misschien moet ik maar gewoon stoer zijn en dat gaan doen (ik maak het mezelf geloof ik graag moeilijk.. )
Maar soms worden dingen ineens zo groot en 'echt' als je ze uitspreekt.. Ik durf nog niet zo goed en hoop eigenlijk dat het gewoon weer overwaait.
Fijne avond! Ook voor jou Coebergh!
Onze medeforummerts zijn gelukkig morgen allemaal weer terug, toch???
Maar soms worden dingen ineens zo groot en 'echt' als je ze uitspreekt.. Ik durf nog niet zo goed en hoop eigenlijk dat het gewoon weer overwaait.
Fijne avond! Ook voor jou Coebergh!
Onze medeforummerts zijn gelukkig morgen allemaal weer terug, toch???
zaterdag 31 oktober 2009 om 20:17
Terug uit de Efteling.
Superdag gehad Het begon al goed. Daar wij met de fikse bus van Vriend waren , mochten we helemaal vooraan bij de ingang op de camperparkeerplaats staan
Het was wel vrij druk. Wat minder attractie's "gedaan" dan dat we op bijv. ooit op moederdag hebben gedaan ( Superdag , lekker rustig dan ) Maar het was leuk.
Heb in mijn broek gepiest van het lachen bijna met A. Hij is een lefgozertje. Pyton, vogelrock, bobslee, allemaal geen probleem. Toen naar de gondola's ( Die bootjes die tergend langzaam over een meertje varen ) En meneer raakte compleet in paniek om het opstapje En in het bootje omdat hij bang was dat de boot om zou vallen
Mafkees. Gelukkig hadden de medewerkers het goed in de gaten en bij terug komst stonden er 2 extra mensen om A goed uit het bootje te laten stappen
Terror heeft het ook leuk gehad. Na de kikkkerbaan in duinrell is hij vandaag in de bobslee baan geweest. Hij vond het super
Het was een superdag ! Mamz, nogmaals heel erg bedankt :smoch:
Nu terug lezen en reageren
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 31 oktober 2009 om 20:52
Boro, echt hartstikke fijn dat het zo goed gegaan is. Deze dag kunnen jullie op zak steken. Wat zal A. groots zijn als hij dit maandag op de groep kan vertellen..
Vind hem wel stoer dat 'ie al die snelle dingen heeft gedaan. Muis 'stop dat ding!' is er mooi niet ingetrapt, na wat snel gedoe op de kermis eerder deze maand.
Ben blij er een kleine bijdrage aan te hebben kunnen doen dat jullie gewoon konden gaan.
Gelfling, het is inderdaad heel confronterend om dingen hardop te zeggen of aan dingen toe te geven die je eigenlijk niet wilt erkennen. Je hele leven dondert in een week om, dat soort gedoe. Maar het lucht wel op, en alsmaar doorgaan en negeren van rotzooi werkt op de lange duur toch niet.
Vind hem wel stoer dat 'ie al die snelle dingen heeft gedaan. Muis 'stop dat ding!' is er mooi niet ingetrapt, na wat snel gedoe op de kermis eerder deze maand.
Ben blij er een kleine bijdrage aan te hebben kunnen doen dat jullie gewoon konden gaan.
Gelfling, het is inderdaad heel confronterend om dingen hardop te zeggen of aan dingen toe te geven die je eigenlijk niet wilt erkennen. Je hele leven dondert in een week om, dat soort gedoe. Maar het lucht wel op, en alsmaar doorgaan en negeren van rotzooi werkt op de lange duur toch niet.
zaterdag 31 oktober 2009 om 20:59
Wat goed dat jullie een fijne dag gehad hebben Bor!!
Gelf,wat MissM ook al zegt,schrijven kan soms ook verhelderend werken,werkt voor mij altijd wel,hoef je het natuurlijkk nog niet hier neer te gooien als je dat niet wilt.Hoewel de verschillende inzichten je misschien ook wel kunnen helpen..
En heeft iemand enig idee waarom bij mij de smiley's nog steeds niet werken?:(
Gelf,wat MissM ook al zegt,schrijven kan soms ook verhelderend werken,werkt voor mij altijd wel,hoef je het natuurlijkk nog niet hier neer te gooien als je dat niet wilt.Hoewel de verschillende inzichten je misschien ook wel kunnen helpen..
En heeft iemand enig idee waarom bij mij de smiley's nog steeds niet werken?:(
zaterdag 31 oktober 2009 om 21:12
zaterdag 31 oktober 2009 om 21:19
Arm kereltje. Beetje oppassen dat de ontsteking niet opnieuw groeit. Ik kan me uit de tijd van kiespijn en ellende nog herinneren dat dat gebeurde, ook na openen van een abces.
Coebergh, je laatste smiley werkt niet omdat je hem niet goed hebt opgeschreven, het is : - ( *maar dan aan elkaar*
Wat ik zelf doe is meestal van Bekijk Bericht een code overschrijven, gewoon aanklikken lukt vaak niet.
Coebergh, je laatste smiley werkt niet omdat je hem niet goed hebt opgeschreven, het is : - ( *maar dan aan elkaar*
Wat ik zelf doe is meestal van Bekijk Bericht een code overschrijven, gewoon aanklikken lukt vaak niet.