Bezemtopic deel 4
zondag 1 november 2009 om 08:30
Het was zooo gezellig gisteravond! Echt ontzettend leuk! En leuk om iedereen te zien, net als Pips ben ik nu nog nieuwsgieriger naar de rest als eerst.
Zus, hoe is het nu met je zoontje, is hij de nacht een beetje doorgekomen?
Coe, is er al vooruitgang met je moeder?
Boro, wat fijn dat jullie een heerlijke dag gehad hebben, dacht eigenlijk dat jullie vandaag zouden gaan.
Zus, hoe is het nu met je zoontje, is hij de nacht een beetje doorgekomen?
Coe, is er al vooruitgang met je moeder?
Boro, wat fijn dat jullie een heerlijke dag gehad hebben, dacht eigenlijk dat jullie vandaag zouden gaan.
zondag 1 november 2009 om 08:38
Goeiemorgen
We doen snel een bezemmeet hoor dames, is vast minstens zo gezellig als die van gisteren!
Ik ga zo eens kijken hoeveel dames nog mogen invullen en dan prik ik een datum
Jonna, ik vond het zo leuk ook om jou te zien Heerlijk mens ben je En goeie schoenen ook
En de rest van de dames oohoook! Net zo leuk, of leuker, als hier in het topic!
toen ik thuis kwam was Zoonlief nog weer even wakker, kon ik nog even knuffelen Lekker jong
Coebergh, hoe is het intussen met je moeder?
Boor, wat heerlijk dat het zo leuk was!
Z&&, hoe is jullie nacht geweest? Zo zielig voor je kleintje
Nou, dan nu maar over tot de orde van de dag he, dus bezemen
- afwas in de machine zetten (die staat er dus nog he, tsssss )
- wassen (ik heb bewust de kast met de mounteverwash dichtgehouden gisteren )
- financiën doen
- even naar de stad
- lekker niks doen want het is zondag!
Oh, Nik, zo lief ook dat je even gewacht had! Was veeeeel te kort maar meteen al leuk
We doen snel een bezemmeet hoor dames, is vast minstens zo gezellig als die van gisteren!
Ik ga zo eens kijken hoeveel dames nog mogen invullen en dan prik ik een datum
Jonna, ik vond het zo leuk ook om jou te zien Heerlijk mens ben je En goeie schoenen ook
En de rest van de dames oohoook! Net zo leuk, of leuker, als hier in het topic!
toen ik thuis kwam was Zoonlief nog weer even wakker, kon ik nog even knuffelen Lekker jong
Coebergh, hoe is het intussen met je moeder?
Boor, wat heerlijk dat het zo leuk was!
Z&&, hoe is jullie nacht geweest? Zo zielig voor je kleintje
Nou, dan nu maar over tot de orde van de dag he, dus bezemen
- afwas in de machine zetten (die staat er dus nog he, tsssss )
- wassen (ik heb bewust de kast met de mounteverwash dichtgehouden gisteren )
- financiën doen
- even naar de stad
- lekker niks doen want het is zondag!
Oh, Nik, zo lief ook dat je even gewacht had! Was veeeeel te kort maar meteen al leuk
zondag 1 november 2009 om 09:08
Mogu Dames,
Wat fijn dat jullie er weer zijn!Zo te lezen moet het een gezellige boel geweest zijn.
Heb net gebeld met mijn moeder,ze voelt zich iets beter dan gister.Ik ga niet op bezoek,heb gister teveel gedaan waardoor ik toch weer wat meer pijn heb,bovendien ben ik nog steeds erg verkouden.Omdat mijn moeder een lekkende hartklep heeft gaan ze morgen kijken of die niet teveel is aangetast.Als het gaatje namelijk te groot wordt moet ze daaraan geopereerd worden.Dus spannend morgen..
Wat fijn dat jullie er weer zijn!Zo te lezen moet het een gezellige boel geweest zijn.
Heb net gebeld met mijn moeder,ze voelt zich iets beter dan gister.Ik ga niet op bezoek,heb gister teveel gedaan waardoor ik toch weer wat meer pijn heb,bovendien ben ik nog steeds erg verkouden.Omdat mijn moeder een lekkende hartklep heeft gaan ze morgen kijken of die niet teveel is aangetast.Als het gaatje namelijk te groot wordt moet ze daaraan geopereerd worden.Dus spannend morgen..
zondag 1 november 2009 om 09:12
zondag 1 november 2009 om 09:15
Coehtje nog iets van je moeder gehoord?
Zus is je kleine man nog een beetje goed de nacht doorgekomen?
Bor wat fijn dat de Efteling leuk was. Maar ik dacht echt dat jullie vandaag zouden gaan. En wij maar letten op een bus met witte letters.
Mamz wat leuk dat we gisteren tijdens de meet al de groeten van je kregen. Goh zeg de techniek staat voor niets. Een live meet ondertussen.
Oh Fus je hebt alweer een lijstje. Wat goed En had jou lief niet eens de afwas gedaan? Schande.
Goh ja zeg, we hebben gisteren eigenlijk gewoon in de file zitten sjansen met een man in een Ford. Wat heerlijk zeg als je zo anoniem in de file lol kan hebben.
Gold we willen wel meebetalen hoor. Want het zal niet weinig zijn geweest. Pakeren in DH is zooooo duur.
Rainz en ik zagen gisteren wel net de trein voor onze neus wegrijden. Gelukkig nog niet de allerlaatste. Nou anders was er ook nog geen man overboord.
Misschien toch de volgende keer ergens een leuke slaapplek regelen.
Moest even denken welke schoenen Jonna aan had. Maar tuurlijk nu valt het kwartje.
Meissies het was errug leuk.
Zus is je kleine man nog een beetje goed de nacht doorgekomen?
Bor wat fijn dat de Efteling leuk was. Maar ik dacht echt dat jullie vandaag zouden gaan. En wij maar letten op een bus met witte letters.
Mamz wat leuk dat we gisteren tijdens de meet al de groeten van je kregen. Goh zeg de techniek staat voor niets. Een live meet ondertussen.
Oh Fus je hebt alweer een lijstje. Wat goed En had jou lief niet eens de afwas gedaan? Schande.
Goh ja zeg, we hebben gisteren eigenlijk gewoon in de file zitten sjansen met een man in een Ford. Wat heerlijk zeg als je zo anoniem in de file lol kan hebben.
Gold we willen wel meebetalen hoor. Want het zal niet weinig zijn geweest. Pakeren in DH is zooooo duur.
Rainz en ik zagen gisteren wel net de trein voor onze neus wegrijden. Gelukkig nog niet de allerlaatste. Nou anders was er ook nog geen man overboord.
Misschien toch de volgende keer ergens een leuke slaapplek regelen.
Moest even denken welke schoenen Jonna aan had. Maar tuurlijk nu valt het kwartje.
Meissies het was errug leuk.
zondag 1 november 2009 om 09:22
Djoels leuk nieuwsgierig mens Hebben we zoveel indruk gemaakt?
Fus ik moet nog even kwijt dat je een geweldig leuk huis hebt.
Ben alleen nu wel nieuwsgierig hoe andere bezemerds wonen.
Ik was wel helemaal kapot toen ik thuiskwam en helaas ook nog klaarwakker. Ik ging om 2 uur naar bed met het nieuwste boek van Dan Brown en ben bij de 1e bladzijde al in slaap gevallen. (Lag niet aan het boek hoor)
Fus ik moet nog even kwijt dat je een geweldig leuk huis hebt.
Ben alleen nu wel nieuwsgierig hoe andere bezemerds wonen.
Ik was wel helemaal kapot toen ik thuiskwam en helaas ook nog klaarwakker. Ik ging om 2 uur naar bed met het nieuwste boek van Dan Brown en ben bij de 1e bladzijde al in slaap gevallen. (Lag niet aan het boek hoor)
zondag 1 november 2009 om 09:32
Jeetje Coebergh, wordt het zo een ander verhaal, sterkte ermee!
Goldie, ik ben vond het leuk jullie nog even te zien, al was het maar heel even.
Bor, wat fijn dat jullei ook zo'n leuke dag hadden!
Ik ga weer eens opschieten, ik ga even 'hardlopen' en dan werken.
En het liefst voor die tijd nog even de vaatwasser uitruimen en weer volladen.
Dan kan Sportman 'm weer uitruimen als hij thuis is van zijn loop.
Maar eerst even koffie! Ik denk dat we allemaal verslaafd zijn!
Goldie, ik ben vond het leuk jullie nog even te zien, al was het maar heel even.
Bor, wat fijn dat jullei ook zo'n leuke dag hadden!
Ik ga weer eens opschieten, ik ga even 'hardlopen' en dan werken.
En het liefst voor die tijd nog even de vaatwasser uitruimen en weer volladen.
Dan kan Sportman 'm weer uitruimen als hij thuis is van zijn loop.
Maar eerst even koffie! Ik denk dat we allemaal verslaafd zijn!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 1 november 2009 om 09:44
quote:Djoels schreef op 01 november 2009 @ 09:12:
(ik wist niet wie de Bezemdames waren, dus kwam even gluren... )
Hallo bezemerts die ik gisteren zag, zo leuk!
Djoels.
En andere gluurders. Grappig dat jullie allemaal even komen kijken "wie we zijn"
Jammer dat ik er niet bij was, maar weekenden zijn niet zo heel makkelijk te doen hier in huis
En, mogge kindjes
(ik wist niet wie de Bezemdames waren, dus kwam even gluren... )
Hallo bezemerts die ik gisteren zag, zo leuk!
Djoels.
En andere gluurders. Grappig dat jullie allemaal even komen kijken "wie we zijn"
Jammer dat ik er niet bij was, maar weekenden zijn niet zo heel makkelijk te doen hier in huis
En, mogge kindjes
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 1 november 2009 om 10:04
Ik kom iedereen even een hele dikke en een brengen. Wat was het leuk! En wat zijn jullie leuk!
Ik ga niet iedereen noemen hoor, jullie zijn allemaal geweldige vrouwen. En net als Pips nu nog benieuwder naar de anderen!
Pips, dank je wel voor je mooie compliment! HappyMe zit te stralen
Ik ook trouwens
Geniet!
Ik ga niet iedereen noemen hoor, jullie zijn allemaal geweldige vrouwen. En net als Pips nu nog benieuwder naar de anderen!
Ik ook trouwens
Geniet!
zondag 1 november 2009 om 10:06
Op zich stelt het niet zoveel voor hoor,de lekkende hartklep,daar kun je 100 mee worden.Ze maken ieder jaar een echo van het hart en houden dat goed in de gaten.Het is al jaren hetzelfde dus eigenlijk verwacht ik niks raars,maar je weet het nooit natuurlijk.En het is fijn dat ze er allert op zijn.
Dames,zit met een grote glimlach te lezen over de meet.En ZeZ ik baal ook dat ik er niet bij was.Gelukkig hebben we een herkansing bij de bezemmeet.Nu al zin in!Dat laat ik niet voorbijgaan hoor Gold.
ZeZ,hopelijk neemt het abces af!!
Dames,zit met een grote glimlach te lezen over de meet.En ZeZ ik baal ook dat ik er niet bij was.Gelukkig hebben we een herkansing bij de bezemmeet.Nu al zin in!Dat laat ik niet voorbijgaan hoor Gold.
ZeZ,hopelijk neemt het abces af!!
zondag 1 november 2009 om 10:11
quote:JonnaX schreef op 01 november 2009 @ 10:04:
Ik kom iedereen even een hele dikke en een brengen. Wat was het leuk! En wat zijn jullie leuk!
Ik ook trouwens
Geniet!Goedemorgen Bezemerds.....leuk jullie ontmoet te hebben, jullie zijn een leuk stel bij elkaar! En dat stralen doe ik altijd al een beetje met JonnaX naast mij...
Ik ook trouwens
Geniet!Goedemorgen Bezemerds.....leuk jullie ontmoet te hebben, jullie zijn een leuk stel bij elkaar! En dat stralen doe ik altijd al een beetje met JonnaX naast mij...