Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Hoi allemaal!

Met mij gaat het redelijk, ik begin weer mobiel te raken. Met de kleine gaat het nog niet super, hij heeft behoorlijk hoofdpijn en is goed misselijk van de vacuumpomp en het geduw en getrek tijdens de keizersnede. Hij ligt daarom ter observatie op de couveuseafdeling, hij kan nog absoluut niet tegen drukte om hem heen.

We doen het dus rustig aan!
Ach gossie MissM wat zielig voor zo'n hummeltje
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hele domme vraag waarschijnlijk maar hoe weten ze nu bij zo'n uk dat hij hoofdpijn heeft?
Hoi hoi, ik zwaai ook even.

Niks gebezemd vandaag. Oke, gestofzuigd en de was zit nog in de machine, die hang ik straks nog even op.

Voor de rest in de stad broodje gegeten met kleine Troela en vriendin.

Sinter-surprise cadeautje gekocht voor op school bij Troela.

En lekker gerelaxt.

Ehh Pips, die jonge God is wel erg jong!

Tjee, ik zou z'n moeder kunnen zijn....

Ik wor ouhoud!!

Goed verzekerd Coe?

Gelukkig heb je zelf niks!

Ach MissM, zielig zo klein en dan niet lekker zijn...

Krijgen we snel een fotootje op de BH?
Ik heb ook een heerlijk relaxte dag achter de rug. Uitgeslapen (nouja tot 9 uur dat is niet echt uitslapen als je er om 1:30 pas in ligt)

Beetje aangekeuteld, wasjes gedraaid, werk dingen gedaan, lekker hoor.

Nu naar mijn heule Jonge God
Ach gossie MissM, je prulleke toch. Hoe voelt het voor jou dat hij daar ligt?
Ik ging er voor het gemak maar even van uit dat men daar tegenwoordig heel gemakkelijk in is en dat MissM naar haar kindje toe kan wanneer ze wil?

Toch, MissM?

Ik hoop wel dat dit het geval is hoor, anders zou het helemaal sneu zijn...
Navond:)

Dikke knuf voor Coebergh, Boro en de kids en het kleintje van MissM. En voor MissM zelf natuurlijk, want die heeft hard gewerkt

Voel me behoorlijk kmp dus het wordt een vroegertje vanavond. Als ik de jongens terug heb van de harmonie, that is.
Even teruggelezen...

Boro, ze moeten jullie ook wel hebben he?

Jonna, ik heb het genoteerd in mijn agenda hoor!

Leuk!

En als ik jouw verhalen zo lees dan wil ik ook heel snel oma worden!

Mamz, je kmp voelen, was da?

Niet echt top begrijp ik?
Helleu,

Ik was gewoon ordinair op het werk, en ik heb een hoop gedaan!

Net even wat deuren besteld, over een week of 2 deurkrukken en dan over een maand het huis "ontmantelen"!

Jeetje Boro, MissM en Coebergh, wat rotttt!!

Boro, ik hoop dat het jullei bespaard blijft.

Beterschap voor A!

Coebergh, julllie hebben écht niets? Dan hoop ik dat auto nog te redden valt.

MissM, wat sneu voor zo'n vers mannetje!

Ik hoop dat het verder ok gaat met jullie en dat jullie 'm vaak kunnen zien en knuffelen.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jemigee Bor het gaat jou ook nooit eens gewoon gemakkelijk af he. Het een voorbij krijg je meteen weer het ander.

Sterkte meis en denk aan jezelf.

Miss M agossie die kleine ukkepuk. Wat een tegenvaller ook voor jullie. Ben jij nu nog in het ziekenhuis of ben je al thuis? 't Is altijd zo'n tegenvaller als je thuis bent en de baby ligt dan in het ziekenhuis.
Hi! Net even bijgelezen en wil voordat ik ga slapen nog even snel langskomen om wat knuffels uit te delen aan Boro, MissM, Coebergh en Mamz

Liefs voor iedereen en welterusten alvast
Ik ga ook eens vroeg naar bed. Ik heb het koud, krijg het gewoon niet warm.

Tot morgen.

Slaap lekker allemaal. Groups
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Net thuis, moe van werken & sporten maar.... wil hier nog even een paar knuffels uitdelen.

Aan Coebergh, omdat ze vast heel hard geschrokken is van die aanrijding en omdat het echt heeeeeeel erg kl*te is als je auto in de prak zit!

Aan MissM, omdat haar kleintje nog in het ziekenhuis ligt en zich niet lekker voelt.. ik hoop dat ie heeeeeel snel naar huis mag!

Aan Boro, omdat het allemaal niet meevalt met al die zieken de hele tijd.

Enne.. voor de zekerheid nog even een hele dikke voor iedereen.. ik ben namelijk vast wel iemand vergeten

Nu ga ik richting bed, nog even lezen en dan lekker slapen. Morgen en overmorgen natuurlijk werken maar ook 's avonds verjaardagen en dat soort dingen, weekend zit ook alweer aardig volgepland dus.. een beetje slapen kan geen kwaad!

Trusten allemaal
Oja, ook nog een aan Mamz, omdat het helemaal niet fijn is om je KMP te voelen!!
Mogguh meisjes en jongen

Weer een trainingsdag vandaag maar nu heel anders dan dinsdag.Heb er zin an!

Maar eerst wakker zien te worden
Mogge meissies en jongske.

Miss M Hoe is het u met de kleine Ukkepuk? Genieten jullie nu wel van de kraamtijd. Ik vond de allerleukste reactie op jullie kleintje van Pips komen en die weet niet eens wat het is.
Bor en hoe is het met A? Jonna hoe'st met je stem?

En hoe is het met de anderen zieken en misselijken?
Goeiemorgen Sort of.

Wat me eraan herinnert: hoe gaat het met de lichttherapie, Goldie? Merk je al resultaat?
Goeiemorgen!

Hoop dat het met iedereen hier goed of op zijn minst weer wat beter gaat vandaag
Mogu allemaal!

Gold,ja ben wel verzekerd,maar waarschijnlijk is ie totalloss,dus krijg ik alleen de dagwaarde(en auto is uit 98 :)Het is maar een stuk blik,ben zo blij dat ukkie of ik verder niks mankeren.

Vandaag belt garage dus dan weet ik meer.

Heb nu de auto van mijn moeder te leen.

Ik ga vandaag nog wat Sint inkopen doen,verder zie ik nog wel

Fijne dag allemaal
Succes vandaag Pips!
Och Coebergh dat had ik effe gemist. Wat stom van mezelf zeg. Het is ook zo'n rare week hierzo. En dan lees ik je onderschrift en denk ehhh vuilniswagen en totalloss???

Gelukkig maar dat jullie niets hebben, want die joekels gaan echt niet opzij.
Goedemorgen!

Pips, ze houden een lijst bij (agitatiescorelijst) waaruit ze kunnen afleiden hoeveel pijn zo'n kleintje heeft.

En die van ons heeft hoofdpijn, van het persen, de vacuumpomp, het terugduwen richting baarmoeder en daarna de keizersnede. Hij heeft ook een flinke toeter op z'n kop van die vacuumpomp.

Hij heeft wel een goede nacht gehad vannacht, gelukkig. Ik niet zo, ik lig op een kamer met iemand die ook net bevallen is en dat is nogal onrustig, haar baby houdt mij ook wakker.

Ik ben benieuwd wanneer ik, of wij, naar huis mogen.
Ahhh Miss M Dan zijn er meteen heel veel vragen beantwoord.

Oei wel weer lastig dat je zo'n onrustige nacht achter de rug hebt.

Hoe is het met de kleine? En als je naar huis mag mag de kleine Ukkepuk dan mee? Alleen naar huis lijkt me niks. Kun je dan niet beter in het ziekenhuis blijven? Hoewel ik dan wel weer snap dat je graag naar huis wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven