Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Zoep, maandag ga ik mijn rijbewijs ophalen op het stadhuis, moet ik alleen nog ff een half uurtje voor gaan rijden
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ghe, Pippi, met zo'n instelling gaat dat zeker lukken
oh Pips ik zal aan je denken als ik op de ok lig. Ik moet om half 8 al binnen komen. Ben als eerste aan de beurt.
Tuurlijk ga jij slagen Pips!

Ik heb:

Koffie geleut bij vriendin

Was gevouwen

Nieuwe was draait

Gestofzuigd

Manlief is onderweg naar huis dus koffie loopt

Straks:

De stad in voor verjaardagscadeau voor pleegmams

Naar het ziekenhuis op ziekenbezoek.
Fijn dat je als eerste aan de beurt bent Zoeb, dan heb je niet zoveel kans uit uitlopen (hmz, beetje stom, uitlopen bij een knieoperatie )

Nog steeds gezellig met vriendin Gold? Leuk Zal straks eens lid worden van de hyves waar je me voor uitnodigde

Coebergh, wat ontzettend balen van je auto zeg Is er niemand die de auto toch nog op kan knappen? Wel fijn dat jullie neits hebben.

Pips, succes maandag, komt goed hoor

Jonneke, je stem weer helemaal de oude? En die spelfout, je zou ze he?

Leuk voor de jongens Mamz, een pietje. Komt ze volgende week zaterdag?

Gelfling, wat vervelend je buien Is er niets ana te doen met bv lichttherapie? Of met je voeding? is het hormoongerelateerd?

Boor, fijn dat A weer wat beter lijkt.

Zus&Z, van mij mag je ook een andere avatar hoor. I kvind deze een beetje eng

Zo, bloed was vanmorgen goed. Gelukkig maar anders had ik daar 2 uur moeten blijven e ndaar had i kgeen zin in.

Daarna nog gebuikdanst en wat inkopen gedaan. Moet trouwens nog wel terug om een sintcadeautje te kopen. En om nog wat boeken te halen bij de bieb. Boeken kun je nooit genoeg hebben als je veel wakker ligt. Alhoewel ik vanmorgen pas om half zes wakker werd. Dat voelt tegenwoordig al als uitslapen!
anoniem_49276 wijzigde dit bericht op 27-11-2009 14:04
Reden: smile!
% gewijzigd
Ik verveel me!
Fuss, gaat alles (op het slecht slapen na) goed?
Mwah. Ik heb wel eens beter gevoeld (understatement). Maar goed, weinig aan te veranderen, kwestie van doorzetten maar he?

Vanavond gaan we logeren bij mijn papa, dat is wel leuk
Oja, leuk dat jullie met zovelen lid zijn geworden van de Hyve!

Troela is helemaal verguld met zoveel nieuwe leden!

En ja Fuss, het is nog steeds gezellig.
Ik vond het anders een hele eer om bij de hyve te mogen

Nog niet gekeken, dat komt nog.

Heb:

10 pakjes ingepakt met ik meen 7 gedichtjes (potverdrie, wat een werk, ben blij dat ik niet heb gewacht tot 4 december)

Afwas gedaan

Gestofzuigd

Was opgehangen

Was in machine gedaan

Rondje gelopen

Gehuild (stom depressief gedoe wat nooit overgaat)

Ben nu gezond moe, straks nog 3 pakjes afmaken van deze lading, en ik wil in elk geval tot aan de binnenstad lopen, alwaar een envelop de bus op moet.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 november 2009 @ 14:06:

Ik verveel me!

Hier is het druk, geen tijd om te vervelen....maar het is wel vrijdagmiddag. Net bij een collega een kopie van zijn desktop gemaakt en die als screensaver ingesteld. Hij zit al een uur te zuchten en te steunen en heeft geen idee wat er met zijn laptop aan de hand is

En dan is het zo moeilijk om niet in een deuk te liggen......

Hij is wel leuk, volgens Jonna dan, maar slim......niet echt geloof ik
1 x is genoeg
Mamz

HM, dat zijn van die heerlijke pubergeintjes, die blijven leuk Ik mag toch hopen dat de collega geen IT-er is

Hier was helemaal niemand op kantoor, da's ook niks hoor. Heb je een paar van die achterlijk lange en drukke dagen en dan zo'n saaie stille dag, blegh. Met kutklussen. Dubbel blegh.

Nog ff een planning maken voor volgende week en dan taai ik af
Wij zijn hier allemaal IT-ers, maar sommigen van ons zijn 'iets' jonger en kennen de oude geintjes nog niet
Plaaggeest HM

Vraag me dan wel weer af hoe een screensaver een issue kan zijn. Het eerste wat je doet bij frustratie is toch op de toetsen rammen en dan is de screensaver toch weg? Of maakt'ie zich druk om dat zijn laptop niet op de savestand gaat?

Pips, u is lief.
Mamz

Heeft het je een beetje opgelucht, je jankbui?

Happy, mag ik vragen wat soort werk jij doet?

Jij 'zit' in de ict?

Manlief is thuis, is een grote pan soep aan het koken
Aha, ook IT'er, net als mijn manlief.

Da's misschien wel leuk als we gaan meeten
Goldie, ik ben bang dat het blijft hangen. *stelt mantra in 'this too shall pass* *en blogt zich een slag in de rondte al is de aanleiding voor de laatste jankbui nog niet genoteerd*
De tijd instellen op 1 minuut, en als je dus een minuut niets hebt gedaan staat je bureaublad in beeld en denk je dat hetgeen waar je mee bezig bent ineens weg is. Vervolgens beweegt je de muis en moet je steeds Ctrl-Alt-Del intoetsen om verder te kunnen gaan. En hij is niet het type om op zijn toetsen te rammen....
GL: ik doe inderdaad iets in de ICT, ik vertel binnenkort wel wat precies. Eigenlijk is het vooral autorijden en veel kletsen, en in beiden ben ik redelijk goed.
Heb geen idee over wie je het hebt, Happy. Bedoel je J? Arme jongen!
Ghe

Ik heb ook een gave. Kan de hele dag niks doen, me dan ff erg druk maken en dan is men nog zeer onder de indruk van wat ik heb afgeleverd

Heeft 'ie het nog niet door?

Wil nu ook wel weten hoe 'ie reageert als wel natuurlijk.

3 pakjes. En wegzetten die zooi. Gisteren zo stom geweest om pakpapier te kopen en chocoladeletters en die in de gang te laten staan. Daaaag schoenkadootjes.
Leuk kantoorgeintjes. Iemand Meneer de Leeuw laten terugbellen en hem dan het nummer van Artis geven. Ook een hele flauwe en met een baard maar alle jezus wat ik daar een keer een schik om gehad.

Was op een outbound sales afdeling. Nieuwe collega, vreselijke patser. Moest zgn klant terugbellen, wij hem wijs gemaakt dat die klant vreselijk boos was. 'zet hem maar op de speaker dan helpen we je wel' zeiden wij nog

Collega snapte er niks van dat de telefoniste hem niet wilde doorverbinden, werd boos op haar toen ze suggereerde dat het mss wel een grapje van zijn collega's was.

Wij helemaal onder tafel en toen had ie door dat we hem in de maling namen. Werd woest, stond op pakte tas en jas liep weg en we hebben hem nooit meer gezien
Inderdaad, het is J en ik heb het hem maar verteld en hem noodgedwongen 5 minuten laten zoeken hoe het opgelost kon worden.....ik kon zelf namelijk niet meer praten van het lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven