Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Hahahahahahaaaa
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Kon hij het wel een beetje waarderen of istie nu zijn leven lang boos op je?
Ik heb net je pannen zien hangen Jonna. Ze zijn echt leuk!

Oh, en ik heb net één tompouce gekocht en die ga ik nu opeten. Alleen.
Lekker Fus!! Heb je de pouce met smaak gegeten?

Ja ze zijn leuk he? En ze doen heel goed wat ze moeten doen!

Was er nou al een datum voor de bezemmeet?
Laten we maar de 30ste doen Dat is de dag dat de meesten kunnen (al heeft nog steeds niet iedereen gereageerd) Maar anders is het voor anderen weer te laat om er nog rekening mee te kunnen houden.
Mail verstuurd
Yeah! Leuk! Noteer de datum in mijn (nog aan te schaffen) agenda!

Hahaha, met dat ik dit tik komt er een mailtje binnen van datumprikker.nl.
Datum voor meet genoteerd!

Net met manlief in de stad cadeau gekocht voor pleeg-mutti.

De lieverd spaart van dat achterlijk dure glitterglimspul met die moeilijke Russische naam.

Maar oke, zij is morgen ook weer blij. We hebben een klavertje vier uitgekozen, ze kan wel wat geluk gebruiken.

Ook nog even op terras een warm chocomelletje gedronken. Was gezellig.

Straks eten wij soep met brood.

En dan nog even op ziekenbezoek.

Morgen mag ik Pieten!!!!Leuk !
De 30e? Staat!

Welk russisch glimspul bedoel je in vredesnaam GL?

Jonna,m die collega is nooit meer teruggekomen
ik denk swarovski HPL

Hahahaha HM dat zijn de betere grappen. Itsman deed gisteren ook zoiets. Had een stukje papier in de usb van het toetsenbord en muis gestopt. Zijn collega is eerst twee uur bezig geweest met het proberen op te lossen van dit probleem om vervolgens naar een andere desktop te verhuizen. Waarop itsman even keek naar de beruchte computer, de papiertjes weghaalde en zei maar hij doet het gewoon

zo alle sinterklaas kadootjes zijn binnen

ik schrijf de 30ste op dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Happy_Me schreef op 27 november 2009 @ 14:44:

[...]

Hier is het druk, geen tijd om te vervelen....maar het is wel vrijdagmiddag. Net bij een collega een kopie van zijn desktop gemaakt en die als screensaver ingesteld. Hij zit al een uur te zuchten en te steunen en heeft geen idee wat er met zijn laptop aan de hand is

En dan is het zo moeilijk om niet in een deuk te liggen......

Hij is wel leuk, volgens Jonna dan, maar slim......niet echt geloof ik

Dacht dat je zei dat je het druk had.

Jaja zeker met collega's vervelen.
Ik ken dat wel ja. Ik krijg vaak van die suffe ICTers aan de lijn die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en als ze dan een vrouw aan de lijn krijgen balen ze als een stekker. Lees het volgende gesprek maar eens. Echt gebeurt.

Goedemorgen Helpdesk Internetbankieren met Zoeb wat kan ik voor u doen?

JA IK BEN ICTer EN DIE K*T ...... INTERNETBANKIEREN VAN JULLIE WERKT WEER EENS NIET.

Kunt u me precies zeggen wat het niet doet?

IK WIL INLOGGEN EN IK KAN NIET EENS MIJN REKENINGNUMMER INTOETSEN. GVD K*T SITE. KLOTEZOOI, NOOIT WERKT HET FATSOENLIJK. (Het gaat nog even in die trand door en ik laat de klant lekker uitrazen, omdat ik al weet wat er aan de hand is)

Dan vraag ik: "Meneer er is geen storing dus het zou moeten werken.Een vraagje: Staat uw numlock wel aan"?

....................................Even stilte en toen werd er opgehangen.

Tsja een ICTer die niet weet dat de numlock aan moet staan.

Nu dan lig ik helemaal in een deuk.
Hahahahahahaha Zoeb
Pips ik lach ook nog steeds als ik er aan denk. We maken de raarste dingen mee hoor. Een vrouw die steeds de icoontjes op het bureaublad, silicoontje noemde.

"Moet ik nu weer op dat silicoontje klikken"?

In het begin dacht ik dat ze me in de maling nam maar ze was bloedserieus. Nou echt dan blijf ik serieus tijdens het gesprek en weiger het woord icoontje nog een keer te zeggen, bang dat ze het ook gaat doen. Want dan is de lol eraf.

Maar als ik heb opgehangen kom ik echt niet meer bij.

By the way HM ik zeg niet dat jij zo'n ICTer bent hoor, maar als ik hier geen commentaar op krijg ga ik toch echt denken dat je het herkent.
Zo, kilometertje of vier gelopen, koters opgehaald, gezond gegeten, koters hebben kraanvogeltjes en zulks gevouwen terwijl ik hun schriften heb bekeken.

En nu zo'n beetje bedtijd
Rainz krijgt een rare foutmelding in het roze. Het lijkt een bug te zijn. Dus als je haar mist!!! Zij mist ons ook en moet gewoon afkicken. Hoewel ze nu wel veel gebezemd heeft zonder ons bezemerts.
voor Rainz.

En nu ben ik echt weg. Morgen weer erg vroeg bij het zwembad staan.
Zoeb, Happy is een eigenwijze, betweterige ICT-er......hij voelt zich te goed om er op te reageren. Maar neem echt eerlijk waar maar van mij aan dat Happy niet zo'n ICT-er is

Rainz
quote:Zoebie schreef op 27 november 2009 @ 22:11:

Rainz krijgt een rare foutmelding in het roze. Het lijkt een bug te zijn. Dus als je haar mist!!! Zij mist ons ook en moet gewoon afkicken. Hoewel ze nu wel veel gebezemd heeft zonder ons bezemerts.

Dat heb ik soms op pc en ook al een dag of 3 op mobiel.

Haai Rainz, kan je wel meelezen?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Verder is het hier lekker druk, maar morgen én overmorgen ben ik vrij!

Iedereen een dikke Ik ga nog even de baby van MissM en James opzoeken en dan naar bed.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Oké oké HM je bent het niet geweest.
Mogguh
Ik eindig de dag en begin een nieuwe. :-)

Goeiemooooogge.

Jeetje vorig jaar bij het Sinterklaasfeest wisten we net dat manlief kanker had en nu zijn we zomaar alweer een jaar verder.

Gisteravond nog alles klaargezet wat ik vandaag mee moet nemen om een Sinterklaasfeest voor zo'n 150 mensen te organiseren. Ben blij dat ik een grote auto heb. Hoewel ik me afvraag of ik wel alles mee krijg. 'k Heb in ieder geval het kledingrek maar van de zolder gehaald nu met mijn knie. Dan hoef ik niet te slepen want er zitten wieltjes onder en daar heb ik alle 5 de Pietenpakken aanhangen en mijn outfit wat ik aan moet tijdens de presentatie.

Ik ga altijd in ouwe zooi ernaar toe. Schmink de Zwarte Pieten en kleed me dan om. Ik neem niet het risico dat er Pietenzwart op mijn goeie kleren komt. :-)

Ik heb er heel erg veel zin in. Wat eigenlijk helemaal niet goed is want dan zul je zien dat er van alles mis gaat.

Gistermorgen belde al mijn enige volwassen Zwarte Piet af en ik heb op die korte tijd geen vervanger meer kunnen vinden. Nou ja dan maar drie kleintjes. Ik zie wel hoe het loopt.

Ben vroeg weg. Moet nog alles klaarzetten. En niet vergeten te Pinnen om Sint en de muzikant te betalen. Dacht ik gisteravond opeens aan.

Pfffft ik hoop dat ik niets ben vergeten.
Zo, de koffie binnen

Vandaag

Nagels

Rijles

Sportschool

Kippensoep maken

Reiskosten declaraties uitzoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven