Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 29 november 2009 om 09:25
zondag 29 november 2009 om 09:29
zondag 29 november 2009 om 09:49
Mogguh
Hou vol Nik. Hand op de knip houden is niet moeilijk als je niets hebt. En een stoffen tas van 50 euro is genoeg. Maar wat zul je het moeilijk krijgen. Succes.
Ik zal blij zijn als het met die knie achter de rug is. Ik kom kilo's per week aan alleen omdat ik er bijna niets mee kan. Fietsen, wandelen en de Wii zitten er ook niet meer in. En dat merk ik.
En die vervelende opmerkingen van slijtage en ouwe doos ben ik ook een beetje moe aan het worden.
Hou vol Nik. Hand op de knip houden is niet moeilijk als je niets hebt. En een stoffen tas van 50 euro is genoeg. Maar wat zul je het moeilijk krijgen. Succes.
Ik zal blij zijn als het met die knie achter de rug is. Ik kom kilo's per week aan alleen omdat ik er bijna niets mee kan. Fietsen, wandelen en de Wii zitten er ook niet meer in. En dat merk ik.
En die vervelende opmerkingen van slijtage en ouwe doos ben ik ook een beetje moe aan het worden.
zondag 29 november 2009 om 09:53
Goeiemorgen, even een eentweetje doorbreken
Geen tas kopen is heeel moeilijk, Nikki *zag van de week een mooie in de etalage en heeft nog geen kado van Sinterklaas, is wel heel blut*
Wat jammer dat dienst wisselen bijna onmogelijk wordt
Pips, veel plezier met je oude vadertje straks
Ik heb vanochtend een lekkere bak koffie gekregen van Middelste. Met een eetlepel oploskoffie
Oudste wilde deze wel ruilen met zijn pepermuntthee, die stuitert nu dus de godganse dag.
Verder is Middelste ervan overtuigd dat Sinterklaas en niet mama de kadootjes brengt, want mama wist niet eens wat er in haar pakje zat. Ik heb hem gezegd dat ik hen maar mooi voor de gek hield
Geen tas kopen is heeel moeilijk, Nikki *zag van de week een mooie in de etalage en heeft nog geen kado van Sinterklaas, is wel heel blut*
Wat jammer dat dienst wisselen bijna onmogelijk wordt
Pips, veel plezier met je oude vadertje straks
Ik heb vanochtend een lekkere bak koffie gekregen van Middelste. Met een eetlepel oploskoffie
Oudste wilde deze wel ruilen met zijn pepermuntthee, die stuitert nu dus de godganse dag.
Verder is Middelste ervan overtuigd dat Sinterklaas en niet mama de kadootjes brengt, want mama wist niet eens wat er in haar pakje zat. Ik heb hem gezegd dat ik hen maar mooi voor de gek hield
zondag 29 november 2009 om 10:16
goedemorgen
zoeb, een dikke knuffel, fijn dat het gisteren zo geslaagd was
Gefling, ook een dikke knuffel voor jouw
Nikki, leuk hoor zo een tassenparty. Ik zou mijn hand niet op de knip kunnen houden. Ik weet ook niet of ik kan hoor de 30ste want ik wacht nog op mijn rooster.
Mamz, wat heb je toch lieve jongens
Hier alles rustig. Vanmiddag weer werken, morgenochtend ook weer. Dan alleen met de collega die chaos uitstraalt, dat is dus niets voor mij, dus dat zal veel energie gaan vreten. Gelukkig dinsdag weer tijd om te bezemen
zoeb, een dikke knuffel, fijn dat het gisteren zo geslaagd was
Gefling, ook een dikke knuffel voor jouw
Nikki, leuk hoor zo een tassenparty. Ik zou mijn hand niet op de knip kunnen houden. Ik weet ook niet of ik kan hoor de 30ste want ik wacht nog op mijn rooster.
Mamz, wat heb je toch lieve jongens
Hier alles rustig. Vanmiddag weer werken, morgenochtend ook weer. Dan alleen met de collega die chaos uitstraalt, dat is dus niets voor mij, dus dat zal veel energie gaan vreten. Gelukkig dinsdag weer tijd om te bezemen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 29 november 2009 om 10:35
Moggûh!
Mamz, wat lief van je Middelste!
Hips, gaat je moeder zelf naar Overijssel?
Nikki, be strong!
Its, werkze en sterkte alvast voor morgenochtend.
Zoeb, houd vol, nog een nachtje!
Hier zijn we lekker aan het klungelen. Happy is met de website bezig, ik zit een beetje te surfen over het www. Straks ontbijten en vanmiddag een leuk bezoek. Daarna schoonma feliciteren.....
Geniet!
Mamz, wat lief van je Middelste!
Hips, gaat je moeder zelf naar Overijssel?
Nikki, be strong!
Its, werkze en sterkte alvast voor morgenochtend.
Zoeb, houd vol, nog een nachtje!
Hier zijn we lekker aan het klungelen. Happy is met de website bezig, ik zit een beetje te surfen over het www. Straks ontbijten en vanmiddag een leuk bezoek. Daarna schoonma feliciteren.....
Geniet!
zondag 29 november 2009 om 12:15
Helleu,
Ik weer lekker gelopen, in de regen dat wel.
Nu staat de oven aan voor bruine stokbroodjes, de eitjes koken en Sportman staat oonder de douche.
Fijn!
Mamz, zijn lief, die mooie kinderen van je!
Zoebje, houd vol.
Hoe staat het met het niet roken?
Da's veel belangrijker dan de lijn hoor!
Ik ga eten, toedeloe!
Ik weer lekker gelopen, in de regen dat wel.
Nu staat de oven aan voor bruine stokbroodjes, de eitjes koken en Sportman staat oonder de douche.
Fijn!
Mamz, zijn lief, die mooie kinderen van je!
Zoebje, houd vol.
Hoe staat het met het niet roken?
Da's veel belangrijker dan de lijn hoor!
Ik ga eten, toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 29 november 2009 om 12:58
quote:mamzelle schreef op 29 november 2009 @ 12:17:
Mijn lieve kinderen zaten elkaar zostraks anders wel zo in de haren, dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Nu zijn ze weer liefjes aan het vouwen samen.Zo zijn kinderen toch? Het ene moment slaan ze elkaar de hersens in, het andere moment de dikste vrienden
Mijn lieve kinderen zaten elkaar zostraks anders wel zo in de haren, dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Nu zijn ze weer liefjes aan het vouwen samen.Zo zijn kinderen toch? Het ene moment slaan ze elkaar de hersens in, het andere moment de dikste vrienden
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 29 november 2009 om 13:03
Ola Chickies!
Het Pieten was heel erg leuk. 2 foto's op de BH.
Altijd al gedacht dat ik het zo leuk zou vinden en ja hoor, dat is uitgekomen.
De kinderen en ouders waren enthousiast, dus dat was fijn.
Vandaag doen wij weinig.
Ik heb al wel gestofzuigd en was gevouwen en vriendin heeft hier gezellig mee-geluncht voor ze aan het werk moest.
Straks ga ik met mijn gezinnetje samen 'Narnia' kijken.
En heel misschien een blokje wandelen.
En deze komende week ga ik de hele week NIET snoepen.
Zo.
Dat staat zwart op wit.
Het Pieten was heel erg leuk. 2 foto's op de BH.
Altijd al gedacht dat ik het zo leuk zou vinden en ja hoor, dat is uitgekomen.
De kinderen en ouders waren enthousiast, dus dat was fijn.
Vandaag doen wij weinig.
Ik heb al wel gestofzuigd en was gevouwen en vriendin heeft hier gezellig mee-geluncht voor ze aan het werk moest.
Straks ga ik met mijn gezinnetje samen 'Narnia' kijken.
En heel misschien een blokje wandelen.
En deze komende week ga ik de hele week NIET snoepen.
Zo.
Dat staat zwart op wit.
zondag 29 november 2009 om 13:08
Jonna wel erg hoor dat je ons zelfs onderweg naar de hoofdstad nog niet kan missen.
Ik ga de pc afsluiten. Heb net even een backup van de harde schijf gemaakt en de mails geback-upt en nu kan de Laptop leeg. En Windows er opnieuw op. Ik heb genoeg van het vastlopen en traag zijn.
Ik plemp hier nog wel even een lijst neer. Want dit MOET vandaag klaar.
Boven:
De was moet klaar en weg want de wasmachine staat op zolder en ik kan echt geen twee trappen op.
Was opruimen en de kast inruimen
Bedden verschonen
Wassen en drogen
Stoffen, stofzuigen en dweilen
Badkamer doen.
Alles klaarleggen zodat ik het de komende week alleen maar hoef te pakken. (Of manlief)
Beneden: Kamer en keuken stoffen, stofzuigen en dweilen
Boeken uitzoeken om wat te lezen te hebben de komende week.
Jongste vragen om alle afleveringen van House
Een dvd van de GV laten downloaden die ik mis.
En dan niets meer doen de komende week.
Pfffft Gaat dat lukken? Mmm denk het wel.
Ik ga de pc afsluiten. Heb net even een backup van de harde schijf gemaakt en de mails geback-upt en nu kan de Laptop leeg. En Windows er opnieuw op. Ik heb genoeg van het vastlopen en traag zijn.
Ik plemp hier nog wel even een lijst neer. Want dit MOET vandaag klaar.
Boven:
De was moet klaar en weg want de wasmachine staat op zolder en ik kan echt geen twee trappen op.
Was opruimen en de kast inruimen
Bedden verschonen
Wassen en drogen
Stoffen, stofzuigen en dweilen
Badkamer doen.
Alles klaarleggen zodat ik het de komende week alleen maar hoef te pakken. (Of manlief)
Beneden: Kamer en keuken stoffen, stofzuigen en dweilen
Boeken uitzoeken om wat te lezen te hebben de komende week.
Jongste vragen om alle afleveringen van House
Een dvd van de GV laten downloaden die ik mis.
En dan niets meer doen de komende week.
Pfffft Gaat dat lukken? Mmm denk het wel.
zondag 29 november 2009 om 16:58
Kinderen zijn normaal wel van het ruziemaken en bijleggen, maar hier hebben ze het ruziemaken tot een ware kunst verheven. En Ik Ben Het Zat. Maar het lukt me min of meer om dat in fatsoenlijk nederlands aan ze te laten weten, en verrek, de oudsten luisteren dan ook nog *niet dat ze dan stoppen met ruziemaken*
Muis heeft nog wat qualitytime nodig want die zit niet zo zonnig in zijn vel.
Zostraks met Middelste en Muis naar de stad gelopen, daar zijn ze met Sint op de foto geweest, en volgestopt met snoep. De pietenband maakte het voor mij ook leuk
En thuis die lieve sinterklaasfilm met dat chinese meisje bekeken.
Muis heeft nog wat qualitytime nodig want die zit niet zo zonnig in zijn vel.
Zostraks met Middelste en Muis naar de stad gelopen, daar zijn ze met Sint op de foto geweest, en volgestopt met snoep. De pietenband maakte het voor mij ook leuk
En thuis die lieve sinterklaasfilm met dat chinese meisje bekeken.