Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 30 november 2009 om 10:14
Pips en Zoeb, ik denk aan jullie!!
Hoop dat Pips straks lekker aan de champagne kan en dat Zoeb's knie weer beter wordt!
MissM, hoe is het met jou? En met MiniMrM?
Ik ben in een soort van neutraal-stand geloof ik.. niet echt blij maar ook niet echt sip dus.. da's best positief toch?
Koffie halen en werken maar weer...
Fijne dag allemaal!!
Hoop dat Pips straks lekker aan de champagne kan en dat Zoeb's knie weer beter wordt!
MissM, hoe is het met jou? En met MiniMrM?
Ik ben in een soort van neutraal-stand geloof ik.. niet echt blij maar ook niet echt sip dus.. da's best positief toch?
Koffie halen en werken maar weer...
Fijne dag allemaal!!
maandag 30 november 2009 om 13:17
Balen Pips!Nu de moed niet opgeven hoor!Ik reed met mijn examen 120 langs wegwerkzaamheden,had het hele bord 70 niet gezien door de zenuwen.
MissM,gebruiksaanwijzing zou ik ook graag hebben,heb me ook al een ongeluk gezocht naar het aan-uit knopje
Zus,beterschap
Ik ben weer eens met 1001 dingen tegelijk bezig,kamer van middelste puinruimen,kamer oudste puinruimen en dan heb ik van een vriendin 7 dozen kleding voor ukkie gekregen die ik nog moet uitzoeken,rest gaat naar mijn werk voor de poolse kindjes.Huiskamer is nog een bende en keuken kan ook wel een doekje en dweil gebruiken.Dusss ik ga weer eens verder,wil iig 1 kamer helemaal klaar hebben vandaag
MissM,gebruiksaanwijzing zou ik ook graag hebben,heb me ook al een ongeluk gezocht naar het aan-uit knopje
Zus,beterschap
Ik ben weer eens met 1001 dingen tegelijk bezig,kamer van middelste puinruimen,kamer oudste puinruimen en dan heb ik van een vriendin 7 dozen kleding voor ukkie gekregen die ik nog moet uitzoeken,rest gaat naar mijn werk voor de poolse kindjes.Huiskamer is nog een bende en keuken kan ook wel een doekje en dweil gebruiken.Dusss ik ga weer eens verder,wil iig 1 kamer helemaal klaar hebben vandaag
maandag 30 november 2009 om 13:34
He balen Pips dat je gezakt bent!
MissM, kopietje van die gebruiksaanwijzing zou ik ook wel willen hebben en als jij toevallig die aan/uit knop vindt, ook even doorgeven graag
Geniet ervan meid.
Zo, ik mocht van mezelf pas op het forum verschijnen als ik mijn lijstje had weggewerkt en dat heb ik nu gedaan. Ik merkte dat ik stiekemweg de laatste tijd weer veel langer bij het forum bleef hangen dan goed was voor het huishouden, dus even mezelf goed streng toegesproken.
Al gedaan vandaag:
-keuken gepoetst, incl koelkast van binnen
-gestofzuigd
-gedweild
-wc gepoetst
-was wegevouwen en opgeruimd
Op mijn lijstje staat voor de komende week nog:
-gordijnen wassen en strijken
-afscheidscadeautje Zoon in elkaar frutselen voor kdv
-sintcadeatjes inpakken
-bureau opruimen
Misschien dat ik er straks al aan ga beginnen, eerst maar even lunchen (met heerlijk zelfgebakken maisbrood).
MissM, kopietje van die gebruiksaanwijzing zou ik ook wel willen hebben en als jij toevallig die aan/uit knop vindt, ook even doorgeven graag
Geniet ervan meid.
Zo, ik mocht van mezelf pas op het forum verschijnen als ik mijn lijstje had weggewerkt en dat heb ik nu gedaan. Ik merkte dat ik stiekemweg de laatste tijd weer veel langer bij het forum bleef hangen dan goed was voor het huishouden, dus even mezelf goed streng toegesproken.
Al gedaan vandaag:
-keuken gepoetst, incl koelkast van binnen
-gestofzuigd
-gedweild
-wc gepoetst
-was wegevouwen en opgeruimd
Op mijn lijstje staat voor de komende week nog:
-gordijnen wassen en strijken
-afscheidscadeautje Zoon in elkaar frutselen voor kdv
-sintcadeatjes inpakken
-bureau opruimen
Misschien dat ik er straks al aan ga beginnen, eerst maar even lunchen (met heerlijk zelfgebakken maisbrood).
maandag 30 november 2009 om 15:12
Hier ook surprise stress 
Hij was bijna af en nu vind madam het niet mooi genoeg(het is voor een jongen waar ze vliefd op is
Heb maar niks geantwoord en "oude"op zolder gezet,kan ze straks aan de nieuwe beginnen.
En nog een gedicht van minstens 15 regels,oh help!
Mw belde net,komen volgende week hier thuis om over oudste te praten.Eindelijk gebeurt er iets...
Hij was bijna af en nu vind madam het niet mooi genoeg(het is voor een jongen waar ze vliefd op is
Heb maar niks geantwoord en "oude"op zolder gezet,kan ze straks aan de nieuwe beginnen.
En nog een gedicht van minstens 15 regels,oh help!
Mw belde net,komen volgende week hier thuis om over oudste te praten.Eindelijk gebeurt er iets...
maandag 30 november 2009 om 15:16
Oja ik heb al gedaan:
aardappels geschild,bloemkool gewassen,kip staat te pruttelen.
Tomatensoep gemaakt.
kamer 1 ontdaan van 2 vuilniszakken meuk
kamer 2 ontdaan van 1 vuilniszak meuk
1 bed verschoond
1 doos kleding uitgezocht
Dus al met al ben ik best tevreden
Ben zo benieuwd hoe het met Zoeb is,hopelijk is het meegevallen!!
aardappels geschild,bloemkool gewassen,kip staat te pruttelen.
Tomatensoep gemaakt.
kamer 1 ontdaan van 2 vuilniszakken meuk
kamer 2 ontdaan van 1 vuilniszak meuk
1 bed verschoond
1 doos kleding uitgezocht
Dus al met al ben ik best tevreden
Ben zo benieuwd hoe het met Zoeb is,hopelijk is het meegevallen!!
maandag 30 november 2009 om 15:22
Zo, klaar met balen. Volgende keer beter.
Ondertussen nog een mooi plan van aanpak uitgewerkt voor de baas. Zo lief, mocht ik lekker thuis doen omdat ik gezakt ben.
Aangezien Mr M net ging stofzuigen toen ik wilde beginnen ben ik lekker in bed gaan liggen / hangen / zitten werken. Relaxed
Ondertussen nog een mooi plan van aanpak uitgewerkt voor de baas. Zo lief, mocht ik lekker thuis doen omdat ik gezakt ben.
Aangezien Mr M net ging stofzuigen toen ik wilde beginnen ben ik lekker in bed gaan liggen / hangen / zitten werken. Relaxed
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 30 november 2009 om 16:04
goedemiddag
balen hoor pips, maar volgende keer beter. Ik heb er ook drie keer over gedaan (en dan wil ik de tweede keer liever vergeten)
Zoeb, hoe is het ondertussen met jouw en wat zeiden ze van manlief
Ik ben ook niet lekker, zo maar gezond eten misschien helpt dat. Ik heb mijn collega vanochtend even op zijn plek gezet en warempel hij was als was in mijn handen (alleen bleef zijn chaos)
balen hoor pips, maar volgende keer beter. Ik heb er ook drie keer over gedaan (en dan wil ik de tweede keer liever vergeten)
Zoeb, hoe is het ondertussen met jouw en wat zeiden ze van manlief
Ik ben ook niet lekker, zo maar gezond eten misschien helpt dat. Ik heb mijn collega vanochtend even op zijn plek gezet en warempel hij was als was in mijn handen (alleen bleef zijn chaos)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 30 november 2009 om 20:33
Hè HotPip, wat jammer en wat rot dat je niet mag afsnijden!
En Zoeb, hoe is het met Zoeb?
Hier alles ok, ik had iets geweldigs in mijn schoen vanmorgen.
Strijkwater!
Misschien wordt strijken dan nog eens leuk?
Het rukt heerlijk.
Ik ga nu douchen, koken en eten.
Tot later!
Ohja, fijn dat jullie weer thuis zijn MissM!
En Zoeb, hoe is het met Zoeb?
Hier alles ok, ik had iets geweldigs in mijn schoen vanmorgen.
Strijkwater!
Misschien wordt strijken dan nog eens leuk?
Het rukt heerlijk.
Ik ga nu douchen, koken en eten.
Tot later!
Ohja, fijn dat jullie weer thuis zijn MissM!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 30 november 2009 om 20:36
Avond!
Hier ligt het hele spul gedoucht in bed.Ik duik er ook vroeg in,heb allerlei plannen in mijn hoofd voor deze week en voelt goed
Vanmiddag van 2 lieve vrienden een bijna nieuw supermooi gasfornuis gekregen.Staat al te glimmen in de keuken.Zo lief
Ben er echt blij mee!Die van mij was een oudje van 18 jaar,nog van mijn ouders geweest.Nu heb ik ineens een wokbrander
I'ts balen dat je niet lekker bent!Beterschap
Pips,fijn dat je de dag zo relaxed hebt kunnen afsluiten,niks om in die baalmodus te blijven hangen.
Hier ligt het hele spul gedoucht in bed.Ik duik er ook vroeg in,heb allerlei plannen in mijn hoofd voor deze week en voelt goed
Vanmiddag van 2 lieve vrienden een bijna nieuw supermooi gasfornuis gekregen.Staat al te glimmen in de keuken.Zo lief
Ben er echt blij mee!Die van mij was een oudje van 18 jaar,nog van mijn ouders geweest.Nu heb ik ineens een wokbrander
I'ts balen dat je niet lekker bent!Beterschap
Pips,fijn dat je de dag zo relaxed hebt kunnen afsluiten,niks om in die baalmodus te blijven hangen.