Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Het zal toch niet, een ontsteking.. Is dat dan niet te verhelpen met een antibioticakuurtje, just to be on the safe side?
Goeiedag altesaam

Wij hebben ook gewandeld net als Mamz. Naar de stad en weer terug. Is zo ver niet hoor, maar het is de gedachte he?

Ook alweer was gedraaid, dat gaat toch altijd weer door he?

Verder geen nieuws.

Ik heb een heerlijk saai leven.

Morgen ga ik met vriendin een dagje naar Brugge. Ook leuk

Jonna, hoe was het tweede kerstdag in de sauna?

Zoebje, ergens fijn dat de tests allemaal goed zijn, maar dat lost je klachten niet op he?

MissM, hoe is de nacht geweest met klein manneke?

1609, ik had je al bedankt he, maar dat doe ik dan nog maar een keer. En dat moet wel hier, want ik heb niks geen adres van je. Heb je Hyves?

Ik ben zo blij met mijn dekentje!

Eerst deden mijn kids nog pogingen onder het dekentje te kruipen, maar ondertussen is het vrij duidelijk dat het MIJN dekentje is en dat iedereen er af moet blijven. Erg he?
Evaluatie bij de jeugdhulpverlening was wat minder 'shiney happy people'.

We waren het er samen wel over eens dat ik voor veel langere tijd ondersteuning nodig zou hebben. Het aanbod van haar instelling is maar voor een half jaar, met evt. verlenging van een paar maanden.

Er gaat dus een rapportage naar Jeugdzorg dat veel langduriger intensieve ondersteuning noodzakelijk is. En dan gaat Jeugdzorg beslissen in welke vorm deze ondersteuning zal plaatsvinden. Mogelijk blijft dit binnen het vrijwillige kader, mogelijk bestaat zulks niet binnen het vrijwillige kader en wordt er een OTS aangevraagd.

En hoewel er in de praktijk niet zo heel veel zal veranderen, hoewel dit proces ook onomkeerbaar is, doet het zeer. Ik heb om hulp gevraagd, niet om controle. Maar goed, niets aan te doen, en meer dan mijn best kan ik ook niet doen. Het zij zo.
Mamzie wat moeilijk toch weer hé.
Zoeb wat een gedoe

Mamz, Ik vind jou zo`n retestoer, dapper en goed wijf! (wijf in de goeie zin van het woord he ) Wat jij over hebt voor je kids, ik vind je geweldig, echt! Het kan niet anders dan dat jullie er helemaal komen, met elkaar. En dan desnoods met OTS, meid wat kan het boeien? Ach ik snap het natuurlijk wel, dat het wel boeit, en hoe.

Zal ik ff mutsen? Mr N is vanmiddag weggegaan, komt woensdag weer terug. Zuipen met de mannen En ik had me zoooooo verheugd op een paar dagen alleen en ik mis `m nu al Suffe muts die ik ben
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
He muts, ga genieten nu Mr N er niet is. Of wil je die van mij een paar dagen lenen?
Ja idioot he? Ik geniet wel hoor, echt Lekker hard gelopen, net een nieuwe hardloop outfit gescoord voor maar 3 tientjes (broek + jasje), straks op de bank hangen, lekker koken voor mezelf.

Maskertjes etc gehaald, dus ook nog lekker tuttelen vanavond. En toch he......
Dan maar drank

Proost!
Oh, ik snap je helemaal Pips. Kan Lief ook geen halve dag missen eigenlijk

Mamz, wat heb je een gruwelijk end gelopen Ik denk trouwens dat ik binnenkort wel een stapel kleren voor je jongens heb En wat jammer dat er een OTS kan volgen, terwijl je zo je best aan het doen bent Beetje zuur wel he? Wel fijn dat je dan langduriger zorg krijgt.

Zoeb, wat vind je er zelf van? Wat zegt jouw gevoel?

Lekker Gold, je dekentje

1609, nog steeds rustig bij je vriendin?

Gelf, lukt het een beetje met je lijstjes?

Ik zou vandaag niets doen he? Da's mislukt

De goudvis heeft een schoon bakkie, we hebben de woonboulevard bezocht (lees: de prenatal en de babydump ofzo) en een stuk of wat bouwmarkten om zwarte hoogglans acrylverf te vinden. Dat is gelukt dus morgen ga ik de randjes van de lambrisering hoogglans zwart schilderen! Yes!
Mamz Weet even niet goed wat te zeggen!Je bent een kanjer en doet het hartstikke goed.Dat zien "zij"toch ook..

Niet dat het iets uitmaakt maar ik ken in mijn nabije omgeving 2 gezinnen waar "het"er echt erg aan toe gaat,niemand die ingrijpt terwijl dat erg wenselijk zou zijn.

Zoeb,wat een gedoe zeg.Hoop dat je snel wat zekerheid hebt wat betreft de klachten.Is het ook niet een beetje dat jouw lichaam je nu een halt toeroept.Het is nogal een jaar geweest he!Was zomaar een overpeinzing van mijn kant.

Gelf,er spelen een aantal factoren en zo aan het einde van het jaar komt er toch iets los zeg maar.

Daarbij had ik vanochtend een kerstkaart via de mail van schoonmoeder..voor ik er erg in had heb ik hem teruggestuurd met de woorden,retour afzender.

Pips,herken dat gevoel wel!

Ik ga ukkie op bed leggen...later!
Jeetje Mamz, ik weet er niet veel op te zeggen.

Ik vind je een kanjer, vooral omdat je zelf hebt aan gegeven dat je het niet alleen kan.

Jullie komer er wel, zeker weten.

HotPip, niet zo mutsen hè! Voor je het weet is het weer woensdag, of ben je weer een maand of wat verder en wil je weer eens een 'vrije dag'!

Maar ik snap je wel hoor! Geniet van je rust, van alles!

Fuss, wat heb je veel gedaan. Geen spijt of iets dergelijks?

Heel goed GL, je kan maar duidelijk zijn wat van jou is.

Ik ga eten, ik heb trek en ik ga vandaag niet sporten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb er een topic over geopend
Nee!

Ik ga je zoeken.
Suffe sukkelige muts heet het Nik
Al gevonden! Grappig dat ik je dan een muts vind.

Leuke reacties, lieve ook.
Een paar uurtjes en een hele tijd op de bus wachten verder ben ik weer in standje neutraal. Zolang alles blijft zoals het nu is is er geen sprake van uithuisplaatsing en dat is de enige echte nachtmerrie.

Pips, ik snap je best hoor. Hoop dat je je morgen wat vrolijker voelt over je daagjes vrij.
Eens met voorgaande spreeksters Mamz! Je doet het allemaal toch maar mooi! Petje af!

Hips, ik vind je een heerlijke muts! Net je suffe sukkelige topic gelezen. Heerlijk!

Sauna was verrrrrrukkelijk!!! Wij vonden het niet druk, alleen toen wij gingen lounchen was het even zoeken naar twee stoelen. Een absolute aanrader. Happy en ik hebben er in ieder geval een traditie bij

Ik ben erg druk met mijn bedrijf, gaat nu lopen als een trein. Vandaar dat ik even wat minder reageer. Maar ik vind jullie allemaal verschrikkelijk lief!!
Super voor je dat je bedrijf zo lekker loopt, Jonna.
Mogguh lieverdrs!

Mamz je bent een kanjer

Jonna fijn dat het zo goed gaat met je bedrijf!

Ik heb heerlijk geslapen, zalig dat grote bed voor jezelf alleen De oven staat aan voor de broodjes, nog ff eitje koken en dan eerst maar naar de sportschool.

Maar eerst nog ff niks.
Mogge!

Mamz, ik ben het met de rest eens, je doet het super!

Jonna, wat goed dat je bedrijf zo goed loopt!

Hier vandaag:

- veel wassen, drogen en opruimen

- naar de opticien

- spullen ruilen

- kapper

- pakketje posten

- boodschappen
Moggûh!

Minder goed geslapen, valt dan altijd wat tegen als je een week wel goed geslapen hebt. Maar zoals Happy dan zegt: samen wakker worden is fijn!

Ik zal blij zijn als wij ook weer kunnen gaan hardlopen. Hoop dat het herstel van mijn voet straks snel gaat.

En nu aan het werk, het moet af vandaag!

Geniet!
Morgen moet je naar het ziekenhuis toch? Moet je blijven of mag je meteen weer naar huis?
Super Jonna, dat het zo goed gaat Succes morgen! En een spoedig herstel gewenst

Gisteren eindelijk rijtuigzwarte hoogglans acrylverf kunnen krijgen. Dus Lief is aan het schuren en dan ga ik zo lakken. Dan is de lambrisering straks ook helemaal af. Kan ik me al helemaal op verheugen.

Maar eerst moet het 'even' gedaan worden. Da's dan weer minder
Rijtuigzwart? Dat wordt stoffen Wel mooi!

Ik ga

Vaatwasser uitruimen

Vaatwasser inruimen

Wasje opvouwen

Was draaien

Naar de sportschool

Shoppen voor zwarte laarzen

Lekker koken
Oh ja, dat is het nadeel van rijtuigenzwart. Even vergeten

Maar het wordt zo mooi. De lambrisering is een soort olijfgroen, de muren wit (met een drupje oranje maar dat zie je niet) en dan dat glimmende zwart.

Oh ja, ik meot ook nog boodschappen doen en erwtensoep koken vandaag, een litertje of zes. Morgen bezoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven