Bezemtopic deel 6
zaterdag 30 januari 2010 om 10:47
Moggûh lieffies!
Iedereen is al lekker druk! Of zit zelfs al in de bus! Of bij de nagelstyliste (hai Hips! )
Happy gaat zo de boodschappen doen, ik duik de douche in en rijden tegen half een hier weg.
Its, jammer, jammer, jammer dat jij er niet bent!
Trouwens, mooi servies heb je! Ken een paar mensen die het ook hebben, vrolijk!
En wat een lieve caafjes!
Boro en ZeZ, ook jammer, jammer, jammer dat jullie er niet bij zijn. Wie weet een keer in de herkansing!
MissM, getverderrie wat klinkt dat allemaal naar van die ontsteking aan je voet. Hoop toch echt dat het bij mij wat sneller gaat. Woensdag mag ik voor controle en hoor dan in hoeverre ik mag gaan belasten.
Goed, hier heeft het ook gesneeuwt, maar het dooit nu ook. Als we Piet Paulusma moeten geloven wordt het een slecht dagje, dus voorzichtig aan allemaal!
Tot straks!
Geniet!
Iedereen is al lekker druk! Of zit zelfs al in de bus! Of bij de nagelstyliste (hai Hips! )
Happy gaat zo de boodschappen doen, ik duik de douche in en rijden tegen half een hier weg.
Its, jammer, jammer, jammer dat jij er niet bent!
Trouwens, mooi servies heb je! Ken een paar mensen die het ook hebben, vrolijk!
En wat een lieve caafjes!
Boro en ZeZ, ook jammer, jammer, jammer dat jullie er niet bij zijn. Wie weet een keer in de herkansing!
MissM, getverderrie wat klinkt dat allemaal naar van die ontsteking aan je voet. Hoop toch echt dat het bij mij wat sneller gaat. Woensdag mag ik voor controle en hoor dan in hoeverre ik mag gaan belasten.
Goed, hier heeft het ook gesneeuwt, maar het dooit nu ook. Als we Piet Paulusma moeten geloven wordt het een slecht dagje, dus voorzichtig aan allemaal!
Tot straks!
Geniet!
zaterdag 30 januari 2010 om 12:55
Zoeb, je zult wel moeten, hij is speciaal voor jou gepoetst
Komen we er wel bij zitten
Ja Druif, ik zou het heel leuk vinden als je weer meer hier schrijft. Maar doe rustig aan! Alles goed met jouw buikje?
Zo, ik ga even rusten. Welverdiend.
Gold en Nikki zijn al in de stad die heb ik al gezien zonet
Komen we er wel bij zitten
Ja Druif, ik zou het heel leuk vinden als je weer meer hier schrijft. Maar doe rustig aan! Alles goed met jouw buikje?
Zo, ik ga even rusten. Welverdiend.
Gold en Nikki zijn al in de stad die heb ik al gezien zonet
zaterdag 30 januari 2010 om 13:41
Oooooh, wat leuk, heel veel plezier vanmiddag!
Hier gaat het maar matig, we zijn alledrie snotverkouden en ik heb er een flinke hoofdpijn en oorpijn bij gekregen, alles zit vast
vandaag blijven we lekker thuis, al ziet het er buiten wel mooi uit met dat zonnetje
bed is al verschoond en de tweede was zit al in de machine. Nu even de vaatwasser uitruimen.
Dan nog de plee, en even swifferen.
Hier gaat het maar matig, we zijn alledrie snotverkouden en ik heb er een flinke hoofdpijn en oorpijn bij gekregen, alles zit vast
vandaag blijven we lekker thuis, al ziet het er buiten wel mooi uit met dat zonnetje
bed is al verschoond en de tweede was zit al in de machine. Nu even de vaatwasser uitruimen.
Dan nog de plee, en even swifferen.
zaterdag 30 januari 2010 om 13:56
zaterdag 30 januari 2010 om 19:28
Boor, het is maar goed dat je niet bent gaan reizen, we hadden namelijk niet afgesproken bij Gold! Maar het is wel jammer dat je er niet was. En dat geldt natuurlijk ook voor MissM, Z&Z (wie vergeet ik nu? )
De dames en heer zijn net weer vertrokken maar wat was het gezellig! Heerlijk hoor, zoveel leuke mensen bij elkaar. En wat ben ik verwend, ik leek wel jarig! Lekkere vlaai, een prachtige bezemtaart!, er waren bolussen (die waren echt te veel, sorry Gold), bonbons van La B, mooie bloemen voor mij, super gewoon!
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, superleuk!
De dames en heer zijn net weer vertrokken maar wat was het gezellig! Heerlijk hoor, zoveel leuke mensen bij elkaar. En wat ben ik verwend, ik leek wel jarig! Lekkere vlaai, een prachtige bezemtaart!, er waren bolussen (die waren echt te veel, sorry Gold), bonbons van La B, mooie bloemen voor mij, super gewoon!
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, superleuk!
zaterdag 30 januari 2010 om 20:12
zaterdag 30 januari 2010 om 20:25
Morgen? Ik heb nog broodjes genoeg
Je taart was zo leuk Rainz! Fijn ook dat jullie alweer veilig thuis zijn.
En dat bad, joh, Zoeb, ik ben allang blij dat de badkamer nu weer eens schoon is. Maar het aanbod blijft hoor, dus mocht je nog eens willen badderen, dan roep je maar
MissM, Gold heeft een meisje voorspeld maar ze was niet helemaal zeker. We zien het vanzelf
Je taart was zo leuk Rainz! Fijn ook dat jullie alweer veilig thuis zijn.
En dat bad, joh, Zoeb, ik ben allang blij dat de badkamer nu weer eens schoon is. Maar het aanbod blijft hoor, dus mocht je nog eens willen badderen, dan roep je maar
MissM, Gold heeft een meisje voorspeld maar ze was niet helemaal zeker. We zien het vanzelf
zaterdag 30 januari 2010 om 21:26
Wat was het leuk!!Wat een lieve,spontane meiden(-1 )en 1 tot watje gekroonde man Volgens vriend kwam ik met een grote smile thuis!En die blijft voorlopig nog wel even...
Hopelijk is iedereen weer veilig thuis,het is hier nog hard gaan sneeuwen!
Ben ondertussen weer gedoucht en omgekleed ga hier nog wat gezelligs doen!
*ben nu ook nieuwsgierig naar de rest!
Hopelijk is iedereen weer veilig thuis,het is hier nog hard gaan sneeuwen!
Ben ondertussen weer gedoucht en omgekleed ga hier nog wat gezelligs doen!
*ben nu ook nieuwsgierig naar de rest!
zaterdag 30 januari 2010 om 21:33
Haaiii, kom nog even zwaaien
Ben inderdaad ook weer thuis lekker op de bank met een wijntje
Vond het super-gezellig vanmiddag,absoluut geen spijt dat ik ben gegaan! Jullie zijn allemaal ook zo leuk.. slijm..
Fus,beetje bijgekomen van de drukte?? Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt of krijgt.
Trusten voor straks allemaal! X
Ben inderdaad ook weer thuis lekker op de bank met een wijntje
Vond het super-gezellig vanmiddag,absoluut geen spijt dat ik ben gegaan! Jullie zijn allemaal ook zo leuk.. slijm..
Fus,beetje bijgekomen van de drukte?? Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt of krijgt.
Trusten voor straks allemaal! X