Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Hè MissM toch, wanneer is James er weer?

Is Mmetje lekker aan het slapen?

Hoe was het met het buurmannetje GL?

Beterschap voor, nog even, jongeste kind Druifje.

Ik heb gelopen, ging niet lekker maar het was wel droog.

Vandaag belde mijn pa, zondag wordt hij opgenomen en maandag geopereerd.

Vrijdag ga ik zijn feest/overlevingspakket maken.

Anders wordt hij gek van minstens 10 dagen ziekenhuis. ;-

Ik ga eten, tot later!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Daar ben ik weer.

Met buurmannetje alles goed.

Het was hem duidelijk aan te zien dat hij erg opgelucht was dat het achter de rug was.

Vandaag had hij te horen gekregen dat de snijvlakken ook schoon zijn, dus beter kan niet!

Waarom moet je vader naar het ziekenhuis Nikki?

Is Mmetje weer een beetje in zijn goede doen MissM?

En hoe is het met jou?

Zoeb, druk met bezemen vandaag?
Ha was het maar waar. Moet morgen anders echt een stuk of vier wasmandjes weg gaan werken. Ieuw dat zijn er veel.

Miss M. Ik hoop dat Mmetje vannacht doorslaapt. Wanneer komt James weer thuis?

Fijn Gold dat het met je buurmannetje goed is.

Tuurlijk is dat een opluchting. Geen uitzaaiingen geeft een hoop rust.

Druif is jongste al wat beter?

En hoe is het de kindjes van Bor?
Ik zei: mogguh

*maar soms blijft de tekst niet plakken*
Moggû.

Ik ben al goed bezig geweest!

Afwasmachine is uitgeruimd, wasmachine staat aan en ik heb een was weg gewerkt.

Nu aankleden en opschieten, anders ben ik te laat op mijn werk.

Oh ja mijn pa zijn aderen zitten dicht, beide benen.

Dus hij krijgt er vanalles nieuw in.

Vaatchirurg had gezegt dat het na een hart operatie de zwaarste operatie is, vandaar dat hij zo lang moet blijven.

En wij dus een feest/overlevingspakket maken.

Ik ga nu echt, anders staat iedereen in de regen op me te wachten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggûh lieffies

Morgen een reportage, hoop zo voor het bruidspaar dat he niet zulk weer is als nu!

Ik werd gistermiddag gebeld door een landelijke krant Of ik foto's had gemaakt op de bruiloft die het nieuws heeft gehaald.

En áls ik ze al gemaakt zou hebben dan kreeg die krant ze zeker niet!

Op het program voor vandaag:

* werken

* mailtjes beantwoorden

* kapper

* voorbereidingen morgen

* was wegwerken

Geniet!
anoniem_84738 wijzigde dit bericht op 25-02-2010 08:31
Reden: Lachie vergeten
% gewijzigd
Hello, grumpy, alias stresskipje meldt zich!

Ben helemaal niet bijgelezen maar kom even naar julle zwaaien

Ik heb (of neem) maar steeds geen tijd om ff lekker te forummen en begin jullie nu dus wel een beetje te missen. Hopelijk kan ik het dit weekend weer een beetje 'goedmaken'.

Voor nu iedereen een die het nodig heeft en verder:

Fijne dag vandaag!!
Vanmiddag geen regen. Laten we hopen dat de weermannen gelijk hebben. Dan ga ik proberen een eind met de hond te fietsen.

Voor nu ga ik maar eens aan die wasmandjes beginnen en mijn kast opruimen.
Mogguh, ik ben ook weer present, vraag me alleen niet hoe.

*Snottert en hoest weer verder*

En ik MOET straks tennissen. Ik kan geen vervanging vinden en ik kan ook niet drie dames daar laten staan.

Nou ja, van dat uurtje tennis zal ik ook niet van mijn stokje gaan denk ik.

Tot later
goedemorgen

geloof dat ik ook aangestoken ben door itsman. Nu maar hopen dat het niet doorzet.

Ik hoop voor het bruidspaar ook dat het iets beter weer is morgen Jonna. Want dit is helemaal niets.

Gefling een dikke knuffel

Nikki, wens je vader maar succes. Het zijn geen leuke ingrepen. Aan itsmans kant komt dit vaker voor dus die operaties heb ik al eens meegemaakt (en het herstel ervan ook)

Vandaag ga ik de laatste dingen in huis doen en dan nog even werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik hoop juist dat het wel doorzet, dan ben ik er misschien sneller van af.

Nikki, klinkt als een heftige operatie voor je vader.

Zo'n overlevings/feestpakket is wel een heel erg leuk idee.

Wat ga je er allemaal in doen?
hallo allemaal .

Ik geniet van zeer luie vakantie dagen Dus ik bezem niet veel ( itt mijn goede voornemen deze week Heb besloten dat de boog niet altijd gespannen kan staan )

Ik doe de routines en houd de was bij. en dat wast.

( En de routine's worden neit grondig gedaan, maar op het oog )

voor jullie allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dag lieve bezemdames,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik binnen val, maar ik heb een schop onder mijn hol nodig, dus ik wilde eigenlijk mijn to do list hier neer plempen, als stok achter de deur. En da's de bedoeling van dit topic toch?

Eerst, nikki, sterkte voor je vader! En voor jouzelf ook natuurlijk, wat een rotsituatie!

Its, jij wordt gewoon niet ziek joh!

Jonna, ik hoop het ook voor dat bruidspaar zeg, dat het weer beter gaat zijn! Maar het zou vanmiddag beter worden geloof ik, en hier (Zeeland) wordt het al iets lichter! Voor ze duimen maar. Begrijp ik dat jij fotografe bent van beroep? Leuk zeg!

MissMoneypenny; Zo te lezen kun je die gebruiken!

Dan, mijn lijstje;

- beddengoed wassen

- rest van de was wegwerken

- beneden opruimen

- beneden dweilen

- slaapkamer opruimen en stoffen

- boven stofzuigen

En dat allemaal terwijl ik om twee uur nog even weg moet en ik een motivatieprobleem van hier tot Tokyo heb
668, the neighbour of the Beast
Nikki, dat heeft mijn moeder ook gehad. Wordt de 'broek' vervangen (de splitsing van de aorta naar de benen) of echt in de benen zelf? Mijn moeder had hele ernstige aderverkalking....

Its en GL, beterschap. Doe rustig aan.

MissM, hoe was de nacht???

Mijn jongste is al weer aardig opgeknapt... ze was heel vrolijk vanmorgen. Nou komt dat meestal in de loop van de dag de kop op zetten, dus we zullen zien. De meiden zijn nu naar de opvang, dus we merken het wel.

Ik heb al een hoop gebezemd. Vaatwasser uitgeruimd, wassen gedraaid, kamers opgeruimd, bedden verschoond en de logeerkamer in orde gemaakt, voor als schoonmoeder onverwachts moet blijven logeren.

Dit laatste moest gebeuren, maar stelde ik steeds uit. De laatste (en trouwens ook de enige) die erin had geslapen was mijn moeder. Binnenshuis heette het ook niet de logeerkamer, maar oma's kamer. Met dit soort dingen heb ik zo het gevoel dat ik haar uitveeg. Natuurlijk zit de herinnering in je hart, maar het is zo definitief. Net zoals haar naam en adres uit de digitale geboortelijst halen.

Ga vanmiddag shoppen... Als zo de schoonmaakster er is ga ik weg. Ik vind het moeilijk om te gaan zitten toekijken. Niet dat ik niet wil hoor, maar toch... Op mijn kinderloze dag doe ik ook graag iets voor mezelf. Dit is mijn eerste echt verlofdag.
Boro, heb ik je trouwens al eens gezegd dat ik je tip over de allesreiniger in de glassex fles echt briljant vindt? Ik heb hem van je gejat... Het werkt echt heel goed. (De meiden vinden het ook helemaal super en helpen dan heel goed... )
Hee Marels, welkom! Je hebt nog 4 en een half uur! Dus klaar voor de start!? GO!

Klopt Marels, ben fotografe. Het allerleukse beroep van de hele wereld!

Druif, kan me zo goed indenken dat het raar voelt. Oma's kamer is nu logeerkamer en haar naam weg. Ik weet dat het zo werkt, maar jouw mama leeft in jouw hart!

Kun je niet een foto in een mooie lijst in haar kamer hangen?

Shop ze!

Beterschap voor de zieken!

Boro, lui wijf! Geniet ervan!

Nikki, sterkte voor je papa! Wat stop je in het overlevingspakket?

Gelfje! Lekkere stresskip AKA Grumpy! Hele epistels krijgen we van je he, dit weekend?

Goed, Jonna! Aan het werk!
quote:druifje76 schreef op 25 februari 2010 @ 09:42:

Boro, heb ik je trouwens al eens gezegd dat ik je tip over de allesreiniger in de glassex fles echt briljant vindt? Ik heb hem van je gejat... Het werkt echt heel goed. (De meiden vinden het ook helemaal super en helpen dan heel goed... )Zet die tip hier nog eens neer, als je wilt!
Een glassex spuitfles vullen met een beetje allesreiniger en water. Ga je schoonmaken, spuit je gewoon wat op het 'object' doekje erover en klaar...
Werkt fijn he

Jonna, ,komt ie :

Een lege glassex fles vullen met een scheutje allesreiniger en water. Dan een doekje pakken, en terwijl je bijv. je huiskamer netjes maakt gelijk alles even schoonmaken met dat flesje

Zo blijft het schoon zonder al te veel tijd. En hoef je niet met emmers sop te sjouwen.

Verder is het wel zo dat je natuurlijk als nog af en toe echt moet schoonmaken Maar voor bij de routine ( Zeker in een h uis vol met kindere is het handig )
Druif is wat korter van stof

Het marelsje Dat wordt dus hard werken , weinig chatten ? Nou zeg...
En vooral niet te veel allesreiniger erin doen.. krijg je strepen van...
haha, nee een klein scheutje volstaat idd
Zo. Dat was al de was in de droger en een tweede was in de machine. Da's een zestig graden was dus kost me 2 uur en in die tijd wil ik de benedenboel klaar hebben. Dan zet ik nog een extra was in voor ik weg ga om twee uur, want ik ben maar een uurtje weg.

Oh, bed weer opmaken moet ook natuurlijk. En schop me neer als ik wéér niet het zeil van het waterbed schoonmaak, want dat moet echt en heb ik de vorige keer overgeslagen uit luiigheid

Bor, ik kan best msnen hoor, ik kan jou toch niet in de steek laten? Moet alleen ondertussen dus wel serieus wat doen
Schiet lekker op Marels!!!! dat vond ik idd het grote nadeel van een waterbed... los van het feit dat je er iedere nacht uit moet om naar de wc te gaan.
Dat heb ik dan weer niet, dat ik elke nacht naar de wc moet. Maar ik slaap ook vrij vast, geloof ik

Wat een gezellig welkom krijg ik bij jullie, trouwens! *overweegt om maar niet meer uit te breken*

Zo maar even aan de opruim, maar Borodini houdt me aan de praat....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven