Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zaterdag 8 december 2012 om 09:40
Meiden ik ga de opleiding niet doen. Er zijn maar 25 plaatsen en de opleiding zat vol. Ik heb mijn plek aan een jonge collega gegeven die er nog iets mee kan. Voor mij was het alleen maar hobby omdat ik het leuk vind om te leren. Voor het werk, gezien mijn leeftijd, had ik er niets aan. En binnen ons bedrijf kon je er niet hogerop mee komen. Wel ergens anders. En het is best pittig. Je moet één avond in de week, vier uur naar school en daarbij nog minimaal zes uur thuis studeren.
Ik moet maandag om negen uur binnen komen in het ziekenhuis.
.
Ik heb slecht geslapen vannacht. Veel pijn en misschien toch een beetje de kriebels voor maandag. En ik heb alleen maar liggen prakkiseren wat ik nog allemaal moet doen.
Dus een dikke vette lijst vandaag. Het moet echt vandaag, want ik weet niet hoe ik me volgende week voel.
Bedden afhalen en verschonen.
Beneden stoffen, zuigen en dweilen.
Keuken poetsen.
Kamer ramen wassen.
wc poetsen
Boven stoffen zuigen en dweilen
Badkamer een grote beurt geven
En tussendoor wassen.
Boodschappen doen.
En nog even in de stad wat nachthemden halen.
Dus ik wil om 2 uur klaar zijn.
En nu de muziek heel hard aan en beginnen maar. Dat poetst wat lekkerder.
Nu eerst beneden stoffen en zuigen en dweilen en dan op naar boven. Ik wil het schoon hebben maandag.
Ik moet maandag om negen uur binnen komen in het ziekenhuis.
.
Ik heb slecht geslapen vannacht. Veel pijn en misschien toch een beetje de kriebels voor maandag. En ik heb alleen maar liggen prakkiseren wat ik nog allemaal moet doen.
Dus een dikke vette lijst vandaag. Het moet echt vandaag, want ik weet niet hoe ik me volgende week voel.
Keuken poetsen.
Kamer ramen wassen.
wc poetsen
En tussendoor wassen.
Boodschappen doen.
Dus ik wil om 2 uur klaar zijn.
En nu de muziek heel hard aan en beginnen maar. Dat poetst wat lekkerder.
Nu eerst beneden stoffen en zuigen en dweilen en dan op naar boven. Ik wil het schoon hebben maandag.
zaterdag 8 december 2012 om 12:57
Veel plezier Coetje.
Keuken poetsen.
Kamer ramen wassen. Eén gedaan nog twee te gaan.
wc poetsen
En tussendoor wassen. (1 was gedaan)
Boodschappen doen.
Keuken poetsen.
wc poetsen
Boodschappen doen.
zaterdag 8 december 2012 om 13:13
zaterdag 8 december 2012 om 17:29
Zo ben terug. Wat een crime om een paar leuke nachthemden te vinden zeg. Brr wat een antieke modellen allemaal.
'k Heb er nu maar twee bij de Hema gekocht. Loop ik door de winkelstraat en denk: " Wat zit iedereen me toch aan te kijken?" Bij de Hema nog het nachthemd gekocht en ik loop weer buiten en kijk naar beneden, heb ik een hangertje met een hemdje aan mijn best wel opengewerkte shawl hangen. Nou ja zeg. Proest. Ik terug naar de Hema en ik laat het dat meisje zien achter de kassa en die lag natuurlijk in een deuk. Komen we erachter dat het niet van de Hema is maar van de winkel waar ik daarvoor was geweest!! En ook daar lagen ze helemaal dubbel natuurlijk. Heb ik dat weer......
Keuken poetsen.
wc poetsen
Boodschappen doen.
'k Heb er nu maar twee bij de Hema gekocht. Loop ik door de winkelstraat en denk: " Wat zit iedereen me toch aan te kijken?" Bij de Hema nog het nachthemd gekocht en ik loop weer buiten en kijk naar beneden, heb ik een hangertje met een hemdje aan mijn best wel opengewerkte shawl hangen. Nou ja zeg. Proest. Ik terug naar de Hema en ik laat het dat meisje zien achter de kassa en die lag natuurlijk in een deuk. Komen we erachter dat het niet van de Hema is maar van de winkel waar ik daarvoor was geweest!! En ook daar lagen ze helemaal dubbel natuurlijk. Heb ik dat weer......
Keuken poetsen.
wc poetsen
Boodschappen doen.
zaterdag 8 december 2012 om 22:08
'middag.
3 pakjes naar postkantoor gebracht
vriendin verhuisd
indonesisch gegeten
afwas vriendin gedaan
En de dag 'begonnen' met onderuitglijden. Als voetganger naar postkantoor was niet voorzichtig genoeg. Paar mooie blauwe plekken op mijn linkerbeen.
Gefeliciteerd met Middelste!
Sterkte met het prakkiseren morgen/overmorgen. Verpleging zal niet bijten, maar thuis is alles leuker/beter..
3 pakjes naar postkantoor gebracht
vriendin verhuisd
indonesisch gegeten
afwas vriendin gedaan
En de dag 'begonnen' met onderuitglijden. Als voetganger naar postkantoor was niet voorzichtig genoeg. Paar mooie blauwe plekken op mijn linkerbeen.
Gefeliciteerd met Middelste!
Sterkte met het prakkiseren morgen/overmorgen. Verpleging zal niet bijten, maar thuis is alles leuker/beter..
zaterdag 8 december 2012 om 23:00
Het was vanmiddag een gekkenhuis in de winkels en volop lege schappen, dus waar ik voor ging heb ik niet kunnen kopen. Misschien ga ik morgen nog eens terug. Al zal het dan nog veel drukker zijn vrees ik...
Ik heb wel wat andere troepjes gekocht dus ik kan wel aan de slag met fröbelen.
Wat een stunt Zoeb, met die kleerhanger. Dat zal me een gezicht geweest zijn!
Oei WV een smak gemaakt. Maar wees nog maar blij dat het bij een paar blauwe plekken is gebleven. Dat beter dan met iets in het gips. Daar weet onze Zoeb alles van.
Ik heb wel wat andere troepjes gekocht dus ik kan wel aan de slag met fröbelen.
Wat een stunt Zoeb, met die kleerhanger. Dat zal me een gezicht geweest zijn!
Oei WV een smak gemaakt. Maar wees nog maar blij dat het bij een paar blauwe plekken is gebleven. Dat beter dan met iets in het gips. Daar weet onze Zoeb alles van.
zondag 9 december 2012 om 08:40
Ik ben vannacht gebeld dat het erg slecht met mijn moeder gaat. Ze is opgenomen in het ziekenhuis met een zware hartaanval. Iedereen was bij haar. Ze dachten dat ze de ochtend niet zou halen.
Ik ben er niet heengegaan. Ik ga zo met de trein. Het sneeuwde en met die pols kan ik maar met één hand rijden. Wel rot als de hele familie bij elkaar is en je kunt er niet bij zijn. Ze wilden me komen halen, maar ik wist niet of het door zou sneeuwen dus dat heb ik niet aangenomen. Ze ligt in S en het ziekenhuis is vlak naast het station. Desnoods bel ik morgen af. Het is niet anders. Mijn moeder heeft in het verzorgingshuis iets ondertekend dat ze niet gereanimeerd wil worden.
Ik ben er niet heengegaan. Ik ga zo met de trein. Het sneeuwde en met die pols kan ik maar met één hand rijden. Wel rot als de hele familie bij elkaar is en je kunt er niet bij zijn. Ze wilden me komen halen, maar ik wist niet of het door zou sneeuwen dus dat heb ik niet aangenomen. Ze ligt in S en het ziekenhuis is vlak naast het station. Desnoods bel ik morgen af. Het is niet anders. Mijn moeder heeft in het verzorgingshuis iets ondertekend dat ze niet gereanimeerd wil worden.
zondag 9 december 2012 om 11:16
Oei Zoeb, da's schrikken! En wat akelig dat je er niet heen kon. Misschien een stomme vraag, maar kon je man je er niet heen rijden?
Je zit nu vast en zeker a in de trein of bent al daar. Sterkte!
Dikke .
WV gefeliciteerd met het Tante worden.
Nu forum ik al lang maar 'Kwik Kwek Kwak en KwUk' zegt me niks?
Hoe gaat het met je blauwe plekken?
De wasmachine draait. (Ja. Alweer.)
Vanmiddag ga ik nog even de stad in. Lekker alleen zonder meiden en man.
Je zit nu vast en zeker a in de trein of bent al daar. Sterkte!
Dikke .
WV gefeliciteerd met het Tante worden.
Nu forum ik al lang maar 'Kwik Kwek Kwak en KwUk' zegt me niks?
Hoe gaat het met je blauwe plekken?
De wasmachine draait. (Ja. Alweer.)
Vanmiddag ga ik nog even de stad in. Lekker alleen zonder meiden en man.
zondag 9 december 2012 om 14:37
zondag 9 december 2012 om 19:59
Ze heeft longontsteking, wondroos, is uitgedroogd en last van haar hart. Maar ze ademt een stuk rustiger heeft al penicilline gehad en krijgt extra vocht.
Ik ben weer thuis. De arts kan er dan wel niets over zeggen maar het is wel duidelijk dat het beter gaat. De functies waren al vanaf vanmorgen stabiel. Vanavond bellen ze hoe het gaat. Heb nog niets afgezegd. Maar de IC arts daar zei dat ik de operatie morgen door moest laten gaan omdat het maar voor een nacht is. Ik liep krom van de pijn, ook door de spanning natuurlijk.
Maar ik heb geen slecht gevoel over mijn moeder.
Morgen mogen we alleen op de reguliere bezoektijden komen. Van half twee tot twee en van half zeven tot half acht. Iedereen belt en sms't me hoe het gaat en vanavond hoor ik van de IC nog hoe het gaat. En er hoeft niet meer gewaakt te worden vanavond. Ik denk dat dit voor moeder ook een stuk rustiger is.
Ik heb wel aan morgen gedacht, maar niet zo ver door. Geen tijd met die grote familie.
En vanavond belde mijn broer die nog was geweest en ze wilde uit bed. Nou ja zeg. Het is me een taaie hoor, die mams van mij. Die kon ons nog wel eens versteld doen staan.
Ik ben weer thuis. De arts kan er dan wel niets over zeggen maar het is wel duidelijk dat het beter gaat. De functies waren al vanaf vanmorgen stabiel. Vanavond bellen ze hoe het gaat. Heb nog niets afgezegd. Maar de IC arts daar zei dat ik de operatie morgen door moest laten gaan omdat het maar voor een nacht is. Ik liep krom van de pijn, ook door de spanning natuurlijk.
Maar ik heb geen slecht gevoel over mijn moeder.
Morgen mogen we alleen op de reguliere bezoektijden komen. Van half twee tot twee en van half zeven tot half acht. Iedereen belt en sms't me hoe het gaat en vanavond hoor ik van de IC nog hoe het gaat. En er hoeft niet meer gewaakt te worden vanavond. Ik denk dat dit voor moeder ook een stuk rustiger is.
Ik heb wel aan morgen gedacht, maar niet zo ver door. Geen tijd met die grote familie.
En vanavond belde mijn broer die nog was geweest en ze wilde uit bed. Nou ja zeg. Het is me een taaie hoor, die mams van mij. Die kon ons nog wel eens versteld doen staan.