Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Fijn kerstfeest allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Ik voel me helemaal niet lekker...

Slecht geslapen, een beetje misselijk. En er moet eten gemaakt worden voor 8 personen voor het etentje vanavond
Moggug meisjes.

Beetje laat, maar iedereen een fijne 1e kerstdag.

Sam is weer naar huis en nu moet ik aan het kerstdiner beginnen.

Alleen de soep is pas klaar.

Nou ja de kalkoen kan in de oven en de rollade sudderen dus het valt wel mee. Eerst opruimen en stofzuigen en dweilen. Zo'n kleine ukkepuk maakt er best wel een bende van.

We zaten in een restaurant met de meet, dus Skype was er niet.

Maar het was wel gezellig. En we hebben wel foto's gestuurd.
Ach Gold, niet ziek worden nu hoor. Dat kun je er helemaal niet bij hebben. Beterschap.
Nog op de valreep....fijne kerstdagen voor alle lieve bezemmeisjes:-)

Gold,ik hoop dat je niet ziek bent geworden!!

Wij hebben gister geborreld met vrienden,veel te gezellig!

Vandaag rustig opgestaan en gewoon wat worstenbrood als ontbijt op,vanmiddag bij mijn ouders geweest en daarna kwamen schoonouders gourmetten.

Nu lekker rustig op de bank.
Onze gasten zijn een half uurtje geleden weggegaan. Het was een geslaagde middag/avond.

Ik voel(de) me niet helemaal fit en heb niet veel gegeten maar ik heb me goed gehouden.

Morgen uitslapen en 's avonds gourmetten bij familie. Hopelijk voel ik me dan wat lekkerder.

Truste maiskes.
Moggu..

Vandaag is ons neefje jarig,dus daar gaan wij zo naar toe,vanmiddag gaan oudste 2 naar ouders van ex en zijn we met ons 3en.

Fijne 2e kerstdag allemaal
Pfff, de feestdagen begonnen dit jaar voor ons op de 22e, en eerlijk gezegd ben ik er ondertussen wel klaar mee.

Nog eentje, dan wordt alles weer normaal
Een paar hele late kerstgroetjes jullie kant op stuurt. Kerstmis 2012 is hier suf, suffer, sufst. Morgen worden we bij mooi weer ontvoerd naar het bos en vrijdag is het alweer werken.

Beterschap voor Goldie. Is het inmiddels weer te doen met Uk en Gelf?
Zo, ik zit uit te buiken op de bank, het zit er op

Nu weer over naar de orde van de dag: wassen, drogen, opruimen, morgen naar de kapper met M en vooral weer gezond gaan eten op normale tijdstippen en op tijd naar bed.
*kerstgroet*

Wasmachine en onderburen (of gaat machine kapot?) lawaaien door Karin Bloemen heen.
Bij ons zit het er ook op.

Nu naar bed want uitslapen is er morgen niet bij. Tja, dat komt er van als je aanbied dat de baas 'echt wel mag bellen als ze wil dat ik extra kom werken...'

Morgen mag ik dus alweer om 9 uur paraat zijn.

Was Karin Bloemen leuk WV?

Echt te veel gegeten Caribou? Morgen weer aan de ww?
Mogguh.

Wij hebben ook heel gezellige kerstdagen gehad. Gisteren nog een onverwachte brunch met de kinderen. :-)

1e kerstdag is Eden blijven slapen. Konden haar ouders eens uitslapen. Ik geloof dat ze om elf uuur opstonden. Dus dat is wel gelukt. Eden is een lief moppie en Sam is een schatje met zijn kerst-outfit inclusief stropdas. En hij loopt. Geweldig om te zien dat gewaggel. Toen ze Eden kwamen halen gisteren ontstond er dus spontaan een brunch met de kinderen omdat iedereen tegelijk ook de auto's op kwamen halen die waren blijven staan. Was ook erg gezellig. En nu willen ze ook een nieuwjaarsbrunch. Ontstaat er dan een nieuwe traditie?

Vanmiddag naar de uroloog. Het gaat niet zo goed. Dus ik ben benieuwd wat hij erover zegt.
Mogguh maiskes!
Succes bij de uroloog Zoeb!
Thanks Gold en jij werk ze.
Klinkt goed, zo'n kerst brunch, gezellig!

Succes bij de uroloog!

De laatste paar dagen ben ik een paar keer bij je langs gereden, heb je me zien zwaaien?

Ik geloof dat oud-op-nieuw bij ons een beetje uit de hand begint te lopen, van gewoon lekker rustig met z'n tweeën op de bank gaat het richting feestje bij ons.

Dat wordt dus toch nog veel boodschappen doen en iets anders aantrekken dan m'n chill-outfit
Hallo lieve meisjes, allemaal een goede kerst gehad lees ik..

Hoewel.. Zoeb, het gaat niet lekker lees ik, wat rot zeg. Hoop dat de uroloog iets voor je kan doen?

Gold, niet echt ziek geworden hoop ik?

Met mij gaat het wel weer aardig gelukkig, ik hoest nog wel veel maar ik schijn errrrg sexy te klinken met mn hese stemgeluid

We waren al vanaf maandag 'op tournee' naar alle kerstvieringen en nu weer even lekker thuis, wat kan dat lekker zijn dan. Eigen huis, eigen bedje, katten erbij

Vandaag ga ik denk ik maar een soepje maken als avondeten, even iets lekker lichts. Zo maar eens een lekker receptje zoeken.

Fijne dag allemaal en Zoeb, veel succes bij de uroloog!
Moggu..

Gelf,heb jij het aan mij doorgegeven...geen stem,benauwd,koortsig,bleeghhh dus.

Ik kruip mijn bed weer in.

Zoeb,prachtige foto op facebook!

Succes vanmiddag bij uroloog,ik ga voor je duimen

Voor de rest,ikreageer later op jullie,een dikke hug van mij
Dank jullie wel.

Leuk hè Coetje, die foto van mijn kleinkinderen.

Oh Caribou was jij dat die zo enthousiast uit een raampje zwaaide.

Gelf met de sexy stem. Ik ben altijd hees, door het roken maar bij mij is dat niet sexy (meer) denk ik.

Nog even een kop thee naar binnen werken en een flesje water meenemen, omdat ik een volle blaas moet hebben, Zal wel gaan lukken lijkt me zo. Moet om 2 uur daar zijn.
Het was niet helemaal okè maar niet zo erg dat er meteen actie moet worden ondernomen. De katheter zit goed. Er zat een vernauwing in de urineleider van 15 cm. Als proef wilde ze hem eerst drie weken laten zitten, dus volgende week er alweer uit, maar omdat de pijn weg is, blijft hij nu drie maanden zitten. In de hoop dat de urineleider zich hersteld. De nier is een klein beetje vergroot, maar ook niet iets om in paniek te raken. Het rare was wel dat de nierfunctie's in mijn bloed steeds goed waren, terwijl de nier het moeilijk heeft gehad. Door de vernauwing kwam de urine terug in de nier en dan vervuild deze. Blijkbaar deed hij dus wel zijn werk.

Het bloed plassen moet nu wel minder gaan worden en ook de pijn in mijn blaas. De pijn komt als er bloed in zit. Veel drinken dus. (Nog meer dan ik al deed). En nu was het ook normaal. Geen druppeltje bloed te zien. Ieuw wel jammer eigenlijk. Ik had graag laten zien hoe erg het is.

Waar ik wel vreselijk van baalde was, dat ik nu een andere arts had dan die de katheter heeft gezet. Mijn oude uroloog. Ook een ontzettende lieve en rustige man hoor. Maar ik had liever de andere gehad. Hij heeft wel alles goed laten zien. Alle foto's en echo's die tijdens de ingreep zijn gemaakt. En ook het verslag. Het is nu afwachten hoe het gaat. Als ik bloed blijf plassen moet ik over een paar weken weer aan de bel trekken en anders over drie maanden pas terug.
Ben je er nu dan toch gerust op Zoeb?

Beterschap Coetje en Gelfje.

Met mij gaat het weer wel. Een dagje wat kwakkelig geweest dus ik mag niet klagen. Alleen jammer dat het net op de dag van ons etentje was, maar ja.

Ik heb gewerkt tot 3 uur. Wel een lekker kort dagje zo. Morgen weer een hele tot half 6.

Zometeen een grote pan spaghetti maken. Ik ben net even langs de action gereden om diepvriesdozen dan kan ik meteen een zooi invriezen.
Niet helemaal Gold, maar ik moet bellen als het teveel blijft bloeden of als ik meer pijn krijg of koorts. Al vind ik dit best moeilijk te relativeren. Want ik ben niet zo'n aanstelster, dus wanneer bel ik dan. Wacht ik dan misschien niet te lang.

Ik zie het wel.

Brr wat moet je een lange dag werken morgen.

Beterschap Coetje en Gelfje. Niet doorgeven aan mijn computer hoor.

Watervrouw is je laatste boekenkast al verhuist?

Mamz het was niet echt goed weer voor een ontvoering naar het bos. Die muis, dat hij het heeft gevonden na de halve stad doorgezocht te hebben naar jou werkplek.
Moggu..

Dus die katheter blijft voorlopig zitten Zoeb,en dan wachten tot de urineleider zich herstelt.

Jij kent je lijf het beste,dus als je je ongerust maakt zou ik gewoon bellen,beter een keer teveel dan.

Gold,werk ze vandaag.Lange dag voor je!

Voor de rest een en ik duik mijn bed weer in.
Is het bij jullie ook zo k*t forummen op tablet/ipad?

Ik kan maar halve reakties lezen en overal piept de reclame doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven