Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Hello

Die lange dag viel dus best mee want ik ben al thuis omdat het toch niet druk was. Het is dus weekend!!!

(En er draait alweer een was....)

Ja hoor Zoeb, gewoon bellen als het je niet lekker zit.

Voel je je nog niet beter Coetje?

Ik vind forummen op de ipad of op mobiel ook k*t.

Hij sluit steeds zelf af dus kan je weer opnieuw beginnen.

Je scrolt je het apelazarus als je naar de laatste postings wil gaan.

Je kan niet ver genoeg terug lezen. Als bijv het bezemtopic niet actueel genoeg is kan je niet reageren want hij komt dan helemaal niet voor in de lijst.

En je moet steeds opnieuw inloggen... neuh.ik vind forummen via die app niks.
*zwaait*

Wil iemand met goedwerkende office + i-net mij toevallig helpen

(voegt pc-zaken toe aan to-do-lijstje)
Kerstdagen waren goed geslaagd trouwens en heb mijn nieuwe familielid ook gezien. Is (uiteraard) kleiner dan soms op de foto lijkt.

Misschien verzin ik een nieuwe nick binnenkort, meld het dan wel her en der.

-zorgverzekeraars vergelijken

-was

-was opruimen

-nieuwe was ophangen

-afwas

-tafel leeg

-nieuwjaarskaartjes schrijven

(de laatste kast mag wel even tot 2013 op zijn plek blijven staan)
Ik weet niet eens echt wat office is WV.

Waarom wil je een nieuwe nick?

Flinke lijst heb je weer.

Hier:

Was no2 draait.

Droger no1 draait.

Gestofzuigd heb ik niet, met de zwiffert rond moest even genoeg zijn.
Herkenbaarheid (familie), maar dat zal op zich niet lang anders zijn met een ander naampje....

Office van windows. (Word, Excel, Powerpoint). Zit een beetje te rommelen met tekstverwerker van Open Office en die hapert af en toe.

Mijn to-do mag ik uitsmeren over de dagen t/m 31-12

Nu nog een tijdje ijverig met dingen buiten mijn lijst bezig..

Arrow staat wel op
Wat wil je op office Watervrouw. Ik zal je mailen. Zit nu op de phone.

Ik heb de oude Viva app nog en die is wel handig. Doe je het via de app of internet Coetje. De app is op een tablet handiger.
Moggu..

Is het gelukt met Office Watervrouw?

Wij luisteren de top 2000,heerlijk al die oude nummers.

Zoeb,ik ga via internet naar viva,dan krijg je de mobiele site volgens mij.Maar die is dus niet zo handig,reclame door reakties en als wij onder aan de lijst staan kan ik ons niet vinden.

Misschien scheelt het als ik chrome installeer?

App is er toch niet voor Android?

Ik voel me iets beter,ga zo eerst lekker douchen en vanmiddag wat werken,er zijn wat dingen die maandag klaar moeten.
Is er nog steeds geen app voor de Android? Foei Viva dat is een gemiste kans.

Ik heb op mijn iPhone nog steeds de oude Viva app en die werkt perfect. Beter dan de nieuwe heb ik wel eens gehoord. Dus die blijft erop staan tot hij niet meer werkt.

Ben ik gisteren vergeten WV te mailen. Stom. Is het al gelukt WV?
Is onder constructie, je hebt mail, maar voel je niet verplicht.

Op mijn laptop heb ik chrome en i-explorer. (firefox misschien ook weer eens proberen). Viva werkt op beide, maar niet alle andere sites (winkelfolders) werken goed met chrome.

Vannacht/'s avonds laat bij Doe Maar (rtl 4) en bijbehorend topic beland. Wel grappig. Bandleden van mijn moeders leeftijd, maar leuk sfeertje. (in 2008 live gezien dankzij gewonnen kaartjes).

Huidige verzekeringspasje ligt hier klaar om eens de concurrentie te vergelijken.
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 30-12-2012 22:37
Reden: keuze gemaakt
% gewijzigd
Mogguhhh...

Gisteren belachelijk laat gaan slapen (nieuwe verslavings-app op iPad: Ruzzle) dus vanmorgen vanmiddag pas laat uit bed.

Wel een boel was weggewerkt en een vriendin die zich had buitengesloten weer binnen geholpen met de reservesleutel.

Goldman is met de stofzuiger heel het huis rond geweest dus al met al ziet het erg niet eens zo erg uit hier.

We zijn nu gezamenlijk een film aan het uitkiezen om te kijken vanavond.

Morgen doe ik, behalve weer uitslapen, helemaal niks.
Het was heerlijk in het bos. Wel net voor een smerige bui weer thuisgebracht. Vanavond vijf kinderen in huis. Die echt niet om negen uur naar bed willen ;)

Jullie beschrijven dingen over Viva die ik niet herken, in elk geval geen reclames hier. Alleen invulscherm is niet passend bij de grootte van de rest van de tekst. Ik bezoek jullie dus liever met laptoppie.

Was is bij (hoera), afwas is bij en troep in huis is te overzien. Zo fijn. Beetje hulp en ritme van het werk doen me kennelijk goed.
Moggu..

Mamz,van harte gefeliciteerd!!Maak er een mooie dag van met je jongens

Ik ga even een paar uurtjes werken,het jaar moet afgesloten worden en ik loop door het ziek zijn een beetje achter.
Werkze Coetje.

(en dat op De Dag Des Heere)

Ik doe zoals ik gezegd heb dus niks vandaag.

Ik ben wel heel druk met de slimste mens, ruzzle en films kijken .

Ben je jarig Mamz?
Ik zag op facebook dat je idd jarig bent vandaag Mamzie. Hartelijk gefeliciteerd!

Ik ben mobiel dus kan geen plaatjes plakken.
En gezellig dat het was,het werken.Top 2000 op de achtergrond,kopje thee naast me en veel "visite"(vrienden die naar nieuwe pand komen kijken)

Buiten kampvuur aan en vriend en de kinderen kwamen vanmiddag ook nog langs.

Heb niet zoveel gedaan als ik van plan was,maar daar mag ik me niet druk overmaken werd me verteld.:)

Was het niks doen gelukt Gold?
Ik ben gisteravond onverwachts met een broer mee naar M gegaan. Het huis van mijn moeder moest vandaag leeg en dat is heel confronterend. Bah, ben er nog helemaal niet goed van.
Gefeliciteerd Mamzie!

Wij hebben een ziek Mmetje en dus slechte nachten.

Goede timing; morgen zit hier het huis vol, ik ben bang dat ik de halve avond/nacht naast Mmetjes bed zit.
Dat zijn nare dingen Zoeb

Toen we het huis van mijn schoonmoeder leeg haalden voelde het alsof we een leven aan het weg gooien waren.

Natuurlijk kun je al die spullen niet bewaren, maar doordat er veel werd weg geven/ weg gegooid voelde het alsof het niets waard was of zo... Alsof we haar aan het uitvlakken waren
Zoeb,dat is naar!

Wat Caribou zegt,alsof je een stuk uitwist....
Och Mams. Je bent jarig. Gefeliciteerd. Beetje laat, maar gelukkig nog wel op tijd.

Het was inderdaad best wel naar. Inderdaad of je een heel leven weg aan het gooien bent.

Ik had dit nog nooit meegemaakt en het valt vies tegen.
Gefeliciteerd Mamz http://us.123rf.com/400wm ... smiley--gefeliciteerd.jpg

(heb geen plaatesplakrecht misschien eens op to-do toevoegen..)

Zoeb

Wat Caribou zegt herken ik ook.
Moggu..

Ik begin met een voor Zoeb.
En dan voor alle lieve meiden hier,een hele fijne jaarwisseling en op naar een gelukkig,liefdevol en gezond 2013!!Dat al jullie dromen mogen uitkomen!

Bedankt voor weer een jaar,met een lach en een traan.
Dank je Coetje. Het gaat nu wel weer. Had gisteren echt heel veel pijn toen ik thuis kwam. De treinreis en de hele situatie is net iets te veel geweest. Bovendien reden er gisteren geen treinen op het laatste stuk van mijn traject en moest ik een heel eind lopen naar de bussen en op mijn station aangekomen helemaal naar het perron om uit te checken. Dat was veel te veel van het goede.

En ik had het gecheckt voor ik vertrok en toen werd er gemeld dat er weer beperkt treinen zouden rijden. Tot drie uur niets dus al later vertrokken. Nou mooi niet. Er reed helemaal niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven