Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
donderdag 24 januari 2013 om 16:45
donderdag 24 januari 2013 om 18:01
Het staat klaar om in de oven te gaan. Het is in ieder geval heel makkelijk te maken (en het kost geen hol), dus Troela zei al dat, als het lekker is, we het er in houden om te maken op de dagen dat de meiden voor eten moeten zorgen.
Eerlijk gezegd lijkt het ook geen 'echte' maaltijd. Een paar schijfjes komkommer als groente en een paar plakjes kipfilet als vlees.. Maar goed, voor af en toe zou er niks mis mee zijn...
Eerlijk gezegd lijkt het ook geen 'echte' maaltijd. Een paar schijfjes komkommer als groente en een paar plakjes kipfilet als vlees.. Maar goed, voor af en toe zou er niks mis mee zijn...
vrijdag 25 januari 2013 om 08:31
Moggu..
Schoonvader moet nog een vaten-onderzoek laten doen,als dat goed is krijgt hij groen licht voor de transplantatie.
Zelf ziet hij het wel zitten,wij allemaal eigenlijk niet.Maar hij is de enige die kan beslissen en voor hem is dit geen leven.
Vannacht slecht geslapen,terwijl ik het heel druk heb vandaag.
werken tot 16.00u
boodschappen
kadootje ophalen (vriend morgen jarig)
wc poetsen
salade's maken
wvttk
Fijne dag allemaal!
Schoonvader moet nog een vaten-onderzoek laten doen,als dat goed is krijgt hij groen licht voor de transplantatie.
Zelf ziet hij het wel zitten,wij allemaal eigenlijk niet.Maar hij is de enige die kan beslissen en voor hem is dit geen leven.
Vannacht slecht geslapen,terwijl ik het heel druk heb vandaag.
werken tot 16.00u
boodschappen
kadootje ophalen (vriend morgen jarig)
wc poetsen
salade's maken
wvttk
Fijne dag allemaal!
vrijdag 25 januari 2013 om 14:50
Ik zie vriend vanavond laat pas Gold,maar dan zal ik hem die 3 zoenen geven hoor.
Zal ie vast fijn vinden!
Ik ben eerder gestopt met werken,had geen zin meer en er kwamen geen klanten vandaag dus kon ik er mooi tussenuit.
Heb dus al lekker gepoetst thuis en dan ga ik vanavond de boodschappen halen.
Het wordt niet druk morgen,vriend viert zijn verjaardag in de zomer nog een keer,gaan we met boten en ponton de singels in Mamzcity op en een feestje bouwen
Nu even een theetje.
Ik ben eerder gestopt met werken,had geen zin meer en er kwamen geen klanten vandaag dus kon ik er mooi tussenuit.
Heb dus al lekker gepoetst thuis en dan ga ik vanavond de boodschappen halen.
Het wordt niet druk morgen,vriend viert zijn verjaardag in de zomer nog een keer,gaan we met boten en ponton de singels in Mamzcity op en een feestje bouwen
Nu even een theetje.
vrijdag 25 januari 2013 om 19:35
Gefeliciteerd met vriend Coetje
Had een busapp moeten hebben voor de planning dinsdag, maar heb geen i-net op mijn mobiel. Zit nog een jaar aan tweejarige simonly vast, eens navragen of dat te upgraden is naar bellen+sms+internet..
De was draait, verder nog geen to-do lijstje bedacht. Moet nog wel een kruidvattreinkaartje slijten of gebruiken..
Had een busapp moeten hebben voor de planning dinsdag, maar heb geen i-net op mijn mobiel. Zit nog een jaar aan tweejarige simonly vast, eens navragen of dat te upgraden is naar bellen+sms+internet..
De was draait, verder nog geen to-do lijstje bedacht. Moet nog wel een kruidvattreinkaartje slijten of gebruiken..
vrijdag 25 januari 2013 om 19:41
zaterdag 26 januari 2013 om 11:37
zaterdag 26 januari 2013 om 14:11
Moggu..
Vriend en ik hebben gister een klein feestje gevierd
We rolden om half 4 ons bed in en om half 7 stond Uk te zingen.
Zometeen komt er wat visite en vanavond wordt het toch druk,heb ik begrepen van vriend.
Bedankt voor de feleicitaties,vind ie erg leuk!
Fijne dag allemaal en morgen kom ik vast weer boven water..
Vriend en ik hebben gister een klein feestje gevierd
We rolden om half 4 ons bed in en om half 7 stond Uk te zingen.
Zometeen komt er wat visite en vanavond wordt het toch druk,heb ik begrepen van vriend.
Bedankt voor de feleicitaties,vind ie erg leuk!
Fijne dag allemaal en morgen kom ik vast weer boven water..
zondag 27 januari 2013 om 13:34
Vandaag lopen de plannen in het honderd, James heeft een flinke kater er is onaanspreekbaar.
Dat geeft mij de gelegenheid het huis aan kant te krijgen en flink wat was weg te werken, dat blijft normaal gesproken liggen als we de hort op zijn.
Jammer genoeg is er veel regen en wind, niet zo fijn om nog even met M naar buiten te gaan dus.
Dat geeft mij de gelegenheid het huis aan kant te krijgen en flink wat was weg te werken, dat blijft normaal gesproken liggen als we de hort op zijn.
Jammer genoeg is er veel regen en wind, niet zo fijn om nog even met M naar buiten te gaan dus.
zondag 27 januari 2013 om 14:05
Ik schud James de hand!Ook een kater,maar wel aanspreekbaar,dat kan ook niet anders met de kinderen.
Het werd onverwachts nog erg druk en gezellig en ik rolde om 4 uur mijn bed in,8 uur er weer uit en nu hang ik uitgeteld op de bank.
Zometeen een film kijken met de kinderen en dan hoop ik dat ik heel stiekem even mijn luikjes kan sluiten
Het werd onverwachts nog erg druk en gezellig en ik rolde om 4 uur mijn bed in,8 uur er weer uit en nu hang ik uitgeteld op de bank.
Zometeen een film kijken met de kinderen en dan hoop ik dat ik heel stiekem even mijn luikjes kan sluiten
zondag 27 januari 2013 om 19:46
He, dat is echt niet gezellig Caribou!
(ik herinner me die tijd ook nog goed: Gelukkig is dat hier verleden tijd.)
Coetje ook al een kater?
Dat is een flink feestje geweest.
Ik heb vanmorgen was weggewerkt en ben vanmiddag naar een toneelvoorstelling geweest.
Bij thuiskomst aangeschoven voor lasagne, nog een was gedraaid en zometeen even lekker douchen en dan in pyjama.
Morgen werken.
(ik herinner me die tijd ook nog goed: Gelukkig is dat hier verleden tijd.)
Coetje ook al een kater?
Dat is een flink feestje geweest.
Ik heb vanmorgen was weggewerkt en ben vanmiddag naar een toneelvoorstelling geweest.
Bij thuiskomst aangeschoven voor lasagne, nog een was gedraaid en zometeen even lekker douchen en dan in pyjama.
Morgen werken.
maandag 28 januari 2013 om 14:47
Vroegah kon dat makkelijk,2 feestjes in 1 weekend,nu heb ik vandaag echt een off-day!Nou ja,eigen schuld,dikke bult
Ik heb wel gewerkt vanochtend en net paar boodschapjes gedaan,er komen vrienden van vriend eten en vriend brengt chinese rijststafel mee,daar ben ik vandaag wel heel blij mee!
Mamz,jij ook nog gefeliciteerd...met Middelste als ik me niet vergis.
Caribou,James inmiddels weer boven water?
Gold,wat een prachtige foto van jou op smoelenboek.Wat is je haar al lang!
Ik kan pas na 15 februari meeten,maar dan heb ik ook alle tijd voorlopig.Dusss...zullen we nu wel?
Ik heb wel gewerkt vanochtend en net paar boodschapjes gedaan,er komen vrienden van vriend eten en vriend brengt chinese rijststafel mee,daar ben ik vandaag wel heel blij mee!
Mamz,jij ook nog gefeliciteerd...met Middelste als ik me niet vergis.
Caribou,James inmiddels weer boven water?
Gold,wat een prachtige foto van jou op smoelenboek.Wat is je haar al lang!
Ik kan pas na 15 februari meeten,maar dan heb ik ook alle tijd voorlopig.Dusss...zullen we nu wel?
maandag 28 januari 2013 om 18:35
'middag.
Hoe was de pre-puber verjaardag Mamz? Nu jij en jongste nog binnenkort toch? Alle drukte in één keer...
Mamz of Zoeb moet even datum en/of locatie noemen. Ik verwacht binnen twee weken weer een treinkaartjesactie van Kr*idvat, maar mijn weekendplanning is lekker onvoorspelbaar.
Radio en tv zijn druk aan het speculeren over de toespraak van Bea...
Na de toespraak is het tijd voor avondeten en verder heb ik geen to-do-lijst in het dorpshotel.
Hoe was de pre-puber verjaardag Mamz? Nu jij en jongste nog binnenkort toch? Alle drukte in één keer...
Mamz of Zoeb moet even datum en/of locatie noemen. Ik verwacht binnen twee weken weer een treinkaartjesactie van Kr*idvat, maar mijn weekendplanning is lekker onvoorspelbaar.
Radio en tv zijn druk aan het speculeren over de toespraak van Bea...
Na de toespraak is het tijd voor avondeten en verder heb ik geen to-do-lijst in het dorpshotel.
maandag 28 januari 2013 om 20:18
Dat Bea aftreed, ja da's best nieuws.
Maar om nou de hele avond door te gaan met terug- en vooruitblikken, dat hoeft wat mij betreft niet. Ik zal dus lekker vroeg in bed liggen.
Dank je voor het compliment Coetje.
Onverwachte foto's zijn bij mij vaak mooier dan geposeerde foto's.
Het weekend van 16/17 februari dan maar meeten?
Maar om nou de hele avond door te gaan met terug- en vooruitblikken, dat hoeft wat mij betreft niet. Ik zal dus lekker vroeg in bed liggen.
Dank je voor het compliment Coetje.
Onverwachte foto's zijn bij mij vaak mooier dan geposeerde foto's.
Het weekend van 16/17 februari dan maar meeten?