Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

He Coe, dat huis van jou moet nodig lekker gerenoveerd worden.

Goldie, ik heb gezien dat je weer een mooie Piet was.

Uk hartje meisjesPiet, wat een lieverd is die meisjesPiet ook

Zoebie, ik heb vanmiddag met Oudste geknutseld. Idee van hem, veel van het knutselwerk van mij, dat soort gedoe. Hij is er trots op

Nog een keer Coe: hier staat een schoenendoos. Wel mooi beplakt en er zit iets in want het moet iets voorstellen. Hoop dat diegene niet teleurgesteld is.

Muis hoeft volgend jaar pas een surprise

Ben nog even gaan uitjanken bij het graf, al snap ik dan ook weer niet hoe ik iemand kan missen die me pijn deed. Maar ik mis hem dus wel. Het plaatje is niet meer compleet, ook al was ik al jaaaaren weg van hem en geen haar op mijn hoofd die erover dacht om terug te komen bij hem.
Wat zitten we dan raar in elkaar hé Mamz. Maar dat je gaat uitjanken bij zijn graf is niet gek. Het is toch de vader van je kinderen. Dus het zal zo af en toe best op je af komen en janken is dan de beste remedie.

Ik heb vanavond nog drie broeken korter gemaakt voor schoonzus en een bloesje opnieuw gelockt.

Straks nog even wat cadeautjes van de Scouting inpakken en dan naar bed. Ben kapot.
Moggu..
Mamz,dat was juist het "probleem"de schoenendoos was niet beplakt,zelfs de maat en de prijs stond er nog op en dat vind ik wel slordig.

Het missen van je ex...ik denk dat dat ook komt door de manier waarop het is gebeurd en je daar toch steeds mee geconfronteerd word.En als je dan die stomme commentaren in de krant leest,dat raakt je gewoon!

Ik heb ze gister even opgezocht,de reaktie's.Tja,domme mensen die niet weten waarover ze praten.Probeer er boven te staan,jij weet dat jullie niks te verwijten valt.

Zoeb,wat ben je toch een ijverig meisje,met zoveel dingen op je lijstje

En wat lief van dat pakket voor Bo!!(ben gewoon nieuwsgierig wat er allemaal inzit )

Gister de kinderen naar mijn ouders gebracht,moeder in tranen,wat een gedoe.

Ik ben dus maar gebleven,hoewel ik dat echt niet van plan was.

Ik ben daar gewoon te soft voor.

Kinderen zijn weer goed verwend en ik was op tijd weer terug.

Tegen broer,die gelijk bij me stond en vroeg of we konden praten,heb ik netjes maar toch duidelijk gezegd,dat het voor mij klaar is en hij me met rust moet laten.Als ik ooit wel wil praten is hij de 1e die het hoort.

Vanmiddag allemaal duimen voor me aub,heb wel zin in een leuke prijs..
Vanmiddag duimen we Coe.

Wat rot dat er zoveel rotte reacties komen Mamz. Trek het je niet aan. Mensen zijn niet wijzer.

Nu naar Scouting. Sinterklaasfeest vieren en het dobbelspel spelen. Heb er heel veel zin in.

Tot vanmiddag.
Veel plezier vandaag Zoeb!

Ik ga wat boodschappen doen vandaag en wat aanrommelen in huis.Vanmiddag naar de prijsuitreiking en vanavond op tijd naar bed.Vriend moet tot laat werken.
Mogguh...

Coe, ik had gisteren even de teleurstelling over de surprise van Middelste gemist. Dat is dan is dat inderdaad heel erg sneu, wij hebben met Oudste ook wel eens iets dergelijks meegemaakt. Jammer dat sommige ouders dat dan zomaar laten gaan...

Ik vraag me af over wat voor reacties jullie het hebben Mamzie en Coe?

Wel geef ik Mamzie even een virtuele

Ik snap best dat je soms kan huilen om iets wat ook heel anders had kunnen zijn. Of zoiets. Ik weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen.

Wij hebben een lui weekend. Wel vanmiddag even de stad in om een cadeautje voor Pleegmams en vanavond naar haar verjaardag.
Coe, succes vanmiddag!

Ik duim voor je!
Mogguh

Het is inderdaad denk ik huilen over iets wat er geweest had kunnen zijn en wat er nooit meer zal kunnen zijn. Was toch blijven hopen dat 'ie toch ineens het licht zou zien, kennelijk. Het zit heeeeel diep.

Coe, ik weet niet eens waarbij je wil winnen maar doe je best! En er is niks mis met soft zijn, teken van een groot hart denk ik dan maar.

Zoeb, je bent toch zo'n lekkere bezige bij. Ik zie dat Coe dat ook al heeft geschreven

Goldie, voor de reacties zie de verwijzing op mijn hyves. Inmiddels zijn er meer lieve dan onaardige reacties.

Straks een kind afleveren op een feestje en met twee naar het zwembad.
Goldie,ik hyve je wel even over de reaktie's.
Zo gedaan!

Ik heb de boodschappen binnen,nu even wat worstenbroodjes in de oven mikken en een bakkie drinken.

Vanmiddag even wat was opvouwen en strijken doe ik morgen.
Ach lieve Mamz,ook al waren jullie niet meer samen,het is nu zo definitief!En dat doet pijn. voor jou!

Bij onze appie was een aktie omdat ze 10 jaar bestaan.Met grabbelen kon je prijzen winnen en vanmiddag worden de hoofdprijzen verloot.
Mamz het is niet verkeerd dat je bent blijven hopen. Dat zou ieder mens doen. Alleen vergeten we nu wel even dat, als dat zo is, je toch steeds nog om hem hebt gegeven. En die hoop is nu definitief de bodem ingeslagen. Niet gek dat je daar heel verdrietig over bent. En dat mag toch ook best wel. Schrijf het hier lekker van je af, dat helpt tenminste een beetje

Coe mail mij het ook even. Zal even naar de bh gaan.

Duim, duim, duim.

Ja zeg, ik ben druk. Vanavond nog voor 25 man koken en dan heb ik wel een paar dagen rust hoor. Wordt ook wel een beetje tijd. Ik ben er hard over aan het denken om volgend weekend een paar dagen Zuid-Holland aan te doen. Ik heb al weken zo'n vreselijk zin om eens lekker langs het strand te banjeren.

Ik heb geen idee wat er boven omviel, maar het lijkt wel of het huis instortte. Lijkt me niet dat de kat zoiets kan doen. Of het was een vliegtuig wat door de geluidsbarrière ging, maar zo klonk het niet. Ga maar eens kijken.

Vanmorgen zaten we ook al zonder stroom. Waarschijnlijk door een buitenlamp. Want sinds die uit zijn is het weer oké.
Zoeb,je hebt ook hyvespost

Kom je dan langs voor de doos met speelgoed als je deze kant opkomt of zal ik die meenemen naar de meet?

Is daar al wat van bekend?

Mamz,ik heb het stukje met de reaktie's doorgestuurd naar Gold en Zoeb.Weten ze waarover het gaat.

Ik had weer een handige aktie....viel met een volle wasmand van de trap!Nu zit er een bult op mijn pols en dat doet best pijn.
Coe als het erg veel pijn doet even naar de hap hoor. Kan best fout zitten. En je kunt het beter zeker weten.
Ik ga met de trein naar Z-H coetje. We zien elkaar toch op de meet. Zal meteen even de gegevens doorsturen.

Volgende week hebben we een meet van Bo's topic.

Heb er zin in.
Het doet nog wel pijn maar de bult is wel al wat minder,ik wacht dus nog even af,als het moet kan ik maandag altijd even langs huisarts.

Enne joepie....een banketstaaf gewonnen!
Nou ja Coe, dat meen je niet. Wat absurd om daar mensen voor op te trommelen zeg. Belachelijk gewoonweg. Dacht dat Ah wel wat beters achter de hand had.

Ik wordt bestookt door sms'jes en telefoontjes vanuit de kroeg. De waterscoutingleiding is daar met de hele meute naar toe gegaan en ik had geen zin meer dus ik ben nu thuis. Maar blijkbaar zijn ze het er niet mee eens. Want ik MOET komen.

Zo lang ik niet reageer blijven ze dus wel vervelen.
Moggu...

Zoeb,heb je je telefoon uitgezet?

Wel leuk dat ze jou er zo graag bij hebben.

Was je eten geslaagd?

Het was enorm druk bij de ah want er werden heel veel prijzen verloot.En er waren veel mensen die kans maakten op de superhoofdprijs.

Als troostprijs kreeg iedereen een banketstaaf(en niemand hier lust dat ) en de kinderen nog een kadootje van Sinterklaas.
Mogguh maisjes...

Wat een tegenvaller voor jullie, Coe.

Ik kreeg de indruk (en jij ook dacht ik) dat er alleen grote prijzen verloot werden?

En Zoeb, ben je nog naar naar de kroeg geweest?

Ik ben al vroeg op. Kon niet meer slapen dus ga maar even bij mijn vadertje een bakje koffie halen en meteen door naar de Appie om verse broodjes.
Ik heb de uitleg verkeerd begrepen denk ik Goldie.(blontttt he

Je had veel meer kans op een prijs als je een "gewoon"lootje had gegrabbeld.

Nou ja,het was leuk om mee te doen.

Lijstje vandaag:

stofzuigen

wc poetsen

wassen en strijken
Ik ben alweer terug.

Bij mijn vadertje was er niemand thuis, of hij sliep nog. Ik heb iig een chocoladeletter bij hem aan de deur achtergelaten. Zo weet ie toch dat ik aan de deur geweest ben.

Ondertussen draait de wasmachine al en er staat ook nog een lading te wachten. Het is allemaal hang-was, dus alles wat nog hangt moet ook nog afgehaald worden.

En ik móet vandaag stofzuigen, gisteren een dagje overgeslagen dus je weet niet wat je meemaakt met Haarbal hier in huis.

Oke, echt blonT dus Coetje
Nee ik heb ge'sms't dat ik niet kwam. Ben dus ook niet geweest. Had er ook helemaal geen zin in.

Jammer van de prijs Coe. Dus heel veel mensen hadden een gelukslootje en je moest een gewoon lootje trekken. Raar iets.

Ik ga stofzuigen en dweilen voor het bezoek komt.
Mogguh

Ik heb helemaal niks doorgegeven van de meet maar ik wil er wel bij zijn hoor.. is er al een datum?

Zohee, Coe, een banketstaaf terwijl je 'm niet eens lust.

Vannacht hebben Shirley en Lucky voor het eerst weer samengeslapen. Ook al meer dan een week samengewoond in de tuin overdag. Volgens de DA had ze nog een hele week alleen in het hok moeten blijven maar dat vonden we allemaal te zielig. Ze heeft stramme pootjes als ze uit de kooi komt maar als ze die even strekt doet ze het heel behoorlijk, ook rennend, al blijft de vraag of ze ooit weer vloeiend zal lopen.

Lola is nog altijd even lief. Lekker knuffelbeest (al wil ze ook wel graag weglopen tijdens het knuffelen). As we speak zit Middelste gezellig met Lola in één bank.

Vandaag komt mijn mams op bezoek dus ik zal vanavond wel knock out zijn, net als gisteren. Middelste was gisteren ziek van de koppijn na een geweldig feestje karten. Even proberen om er een rustig middagje van te maken vandaag.
Echt fijn weer om te horen dat Lola het zo goed heeft bij jullie, Mamzie .

Hier is de was-klus klaar en ik ben met Haarbal naar het park geweest.

Veel meer dan dat gaat hier echt niet gebeuren vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven