Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Die Uk is wel een pechvogel eerste klas hè. Is hij weer op school krijgt hij een paar tandjes door zijn lip. Dan zullen de ijsjes midden in de winter wel een goede troost zijn geweest.

Mamz spel je de krant? Heerlijk wel ja, een krant in de ochtend.
Moggu...

Uk heeft nu een soort centenbakkie

Ik ga werken,tot later!

Fijne dag allemaal
Heeft hij een dikke lip Coe? Wat zielig is dat zeg.
Mogguh

Gisterenavond tot heel laat met Middelste aan zijn werkstuk gezeten. Hij zal niet hoog scoren voor layout/verzorging, maar het is af! Hopen dat hij nu goed onthoudt dat hij de volgende keer eerder moet beginnen.

Vandaag:

Zou ik lekker kunnen lummelen, of

Afwas

Was ophangen

Kamer onttroepen

Was opvouwen

En ik moet ook nog een lijst maken voor kerst. Wat ik echt moet moet is konijnenvoer kopen.

Lola is zo gezellig, wie er ook op de rode bank zit (ze heeft smaak), daar komt ze kopjes aan geven en om aaitjes vragen. Jullie hebben haar goed opgevoed, Goldie. Zo'n konijn heb ik nog nooit gehad.

Ach, Uk toch. Wildebras, dat wel.
Lijstje vandaag:

Slaapkamer stofzuigen

Makkelijke kleren zoeken voor de fysio vanmiddag

Kleed maken voor om de bak van de kerstboom.

Kamer stofzuigen

keuken stofzuigen en dweilen

Douchen'

Naar de fysio.

Ik hoef vandaag en morgen niet te werken. Morgen moet ik naar de pijnpoli en stond ik op het rooster van half drie tot half zeven en als ik later terug was dus ook later beginnen. Maar ik heb een vrije dag gekregen. Twee keer in de week zo'n lange dag ga ik niet trekken. Ik moet om kwart over acht weg. Dan ben ik om half drie misschien terug van het AZM en dan meteen werken tot zo laat is niet te doen.

Ik had wel een avonddienst kunnen draaien, maar ik kreeg twee uur doktersverlof dus hoefde ik ook maar twee uur in te leveren. Zo fijn een tl die meedenkt. Heerlijk gewoonweg.
Het mag onderhand ook wel een keer he Zoeb,dat ze met je meewerken!Fijn hoor,zo'n tl zonder balk

Ik liep vanochtend op het zebrapad bij school,komt er een taxibusje aangereden en die stopte dus niet,ik moest echt opzij springen!Toen ik me omdraaide en niet al te vriendelijk keek,begint die vent op me te schelden en obscene gebaren te maken.

Heb zijn kenteken opgeschreven en zijn baas gebeld!Die krijgt op zijn flikker straks(hoop ik dan maar)
Kost nogal wat Coe, doorrijden als iemand op een zebrapad loopt. Kost effe ¤ 240.-

Dat wordt behoorlijk streng gestraft. Dus die zal best op zijn flikker krijgen.

Kom erachter dat ik om kwart voor een de trein moet hebben dus ik moet zo weg.

Lijstje vandaag:

Slaapkamer stofzuigen

Makkelijke kleren zoeken voor de fysio vanmiddag

Kleed maken voor om de bak van de kerstboom.

Kamer stofzuigen

keuken stofzuigen en dweilen

Douchen'

Naar de fysio.
Ik moest echt springen,ben er nog steeds een beetje boos om.Ze rijden hier namelijk bijna allemaal door,ook als ik met de kinderen daar loop.

Vanmiddag met Uk gekokkereld voor het kerstontbijt morgen op school.Mini-appelflapjes en uit plakjes cake hebben we kerstboompjes gestoken en versiert met glazuur en balletjes

Hoe was fysio Zoeb?

Gold,weer lekker gewerkt?

Mamz,lekker gelummeld?Of toch in aktie gekomen?
Goed van je dat je een klacht bij zijn baas hebt neergelegd Coe. Wat een eikel.

Fijn Zoeb, zo'n meedenkende TL.

En wat leuk om te horen dat Lola het zo goed heeft bij haar adoptiegezin .

Ja, ik heb dus weer gewerkt vandaag. Ging best weer lekker en de bazin ga aan dat zij daar ook zo over dacht. Leuk om te horen hoor.

Wat betreft de twee dagen per week werken, daar komt deze week geen bal van terecht want dit is natuurlijk een van de drukste weken van het jaar. Ze verwachten me morgen, overmorgen en zaterdag dus ook.

Nou moet ik wel even kijken hoe ik dat allemaal geregeld krijg met mijn eigen etentje zaterdagavond. Gelukkig hebben de winkels ruime openingstijden.

Tot do lijst vanavond:

De wasmachine draait, dat moet straks nog opgehangen, zometeen iets voedzaams op tafel toveren,

met de swiffert rond en

vanavond om een bakkie koffie bij Vriendin.
Coe daar kun je de politie toch over inlichten. Dat er wordt doorgereden op een zebrapad bij de school, zelfs als er kinderen op lopen. Ze kunnen er dik aan verdienen.

Fysio was heftig. Hij heeft flink gedraaid en getrokken aan mijn pols om hem wat los te maken en daarna moest ik vijf kilo tillen en dragen met daarna nog een flink potje badminton. Ben benieuwd vannacht. Ik heb me aangeleerd om met mijn vingers te tillen en zo mijn pols te ontzien. Nooit gemerkt, maar een fysio ziet wel alles. Meer dan ik dacht. Ik doe meer dingen die mijn pols ontzien en die ik zelf niet eens meer merk.
Mogguh.

Ik moet vroeg weg vandaag. Heb eindelijk weer eens een afspraak op de pijnpoli. Daarna even Maastricht in voor Kerstcadeautjes.

Dus ik ben er weinig vandaag.

Fijne dag allemaal.
Moggu...

Zoeb,succes vandaag op de pijnpoli.En veel plezier met kerstcadeautjes kopen in M.

Klinkt pijnlijk hoor,die fysio...

Ik ga Uk in zijn kerstpak hijsen voor het kerstfeest op school.

tot later,fijne dag
Wat zag het er gezellig uit op school,lampen uit,kaarsjes aan en de tafels feestelijk gedekt.

Lijstje:

werken

wassen en vouwen

boodschappenlijst maken

stofzuigen

wc poetsen

wvttk
Ha lieffies, ik ben er nog hoor maar de laatste dagen voor de kerst is het hier echt mega-druk. Thuis met voorbereidingen voor kerstdiners enzo en op werk met het afronden van vanalles en nog wat. Dus.. voor het geval ik hier helemaal niet meer op tijd terug ben: alvast heel mooi kerstdagen!!

Maar ik hoop natuurlijk voor die tijd nog even langs te waaien

Zoef, zoef daar ga ik weer.....
Lijstje:

werken

wassen en vouwen

boodschappenlijst maken

stofzuigen

wc poetsen

wvttk[/quote]

Gelfje,ik wens jouw ook hele fijne kerstdagen!

Heb je veel op het programma staan of kun je lekker een beetje aankeuvelen?

Zometeen Uk weer naar school,laatste keer dit jaar en daarna de rest van mijn lijstje afwerken.
Hallo maisjes.

Leuk je nog even te 'zien' Gelfje.

Die fysio klink idd erg pijnlijk Zoeb.

Coetje gezellig ja, die kerstochtenden op school, lichten uit en kaarsjes aan. Ik weet het ook nog, ben er vaak als hulpmoeder bij geweest.

Heeft Ukkie genoten?

Ik heb vandaag gewerkt tot kwart voor twee. Het was vanmorgen nog wel druk, maar vanmiddag was echt de stilte voor de storm.

Straks dus even met Troela de stad in om een nieuwe id-kaart en de laatste cadeautjes. Vanavond haal ik de laatste boodschappen in huis.
Gold,had je mijn berichtje nog gehad?Zie hem niet bij mijn uitgaande berichten staan nl.
Goedemiddag!

Hier de vaat gedaan, bedden verschoond en was lading 2 draait.

Het regent jammer genoeg, anders had ik even naar de stad gefietst.

Gelukkig hoef ik geen kerstboodschappen te doen, we zijn iedere dag de hort op.

Hoef er alleen voor te zorgen dat er voldoende luiers in huis zijn
Wat een luxe MissM.

Coetje, je hebt mail.

Nu vort naar de stad.

Hier is het gelukkig droog.
Ben er weer.

Ik moet afbouwen met de medicijnen voor de krampen en dan zien we wel of ze toch iets hebben gedaan. Als de krampen nu erger worden ga ik toch terug naar medicijnen die ik eerder heb gehad. Eens uitproberen of ze nog steeds maagklachten geven. Begin januari een telefonische afspraak. De arts heeft wel geluisterd en dat is al fijn. Al vind hij het nog steeds jammer dat het uwv zo'n verkeerde diagnose heeft gegeven, maar dat is heel vaak het geval. Ik mag in geen geval nog een keer de Tramadol die ik nu slik s nachts innemen en dan 's morgens nog eens. Het is langwerkende. Vond mezelf al erg duf de dag erna, maar ik dacht dat het van het slechte slapen kwam. Ik mag nu wel een andere Tramadol innemen als het weer zo erg is. Een gewone die op dat moment werkt maar niet langwerkend is. En ik krijg een spalk voor 's nachts die de krampen moeten verminderen en die ik ook in geen geval overdag mag dragen. Nou dat was ik ook niet van plan.

En de kerstcadeautjes zijn binnen en al een heel deel boodschappen. Dat is alvast een zorg minder.

Straks meer.
Zo, jij bent voorlopig nog niet uitgedokterd Zoeb.

Ik ben klaar met alle boodschappen voor kerst, op het brood na.

Zucht.

Nu even de pootjes omhoog, morgen mag ik er weer de hele dag op staan.
Jeetje dat gaat al goed. Ik heb gisteravond 1 tabletje minder genomen en moet dit vijf dagen volhouden en ik heb nog geen oog dichtgedaan. Nou ja een paar hazenslaapjes. Mijn hele hand tintelt al de hele nacht. Geen krampen of pijn maar wel vervelend.

Ben maar even opgestaan voor een kop thee. Zou dit al afkicken zijn? Dan ben ik wel al erg verslaafd. Ik ga hem nu maar 's morgens niet meer innemen. Te beginnen zaterdag want morgen zou dan al te snel zijn met twee achter elkaar minder. Ik moet dit heel erg langzaam afbouwen.

Wat was het nog lang donker gisteren. Viel me op in de trein. En warm. Had een winterjas aan in Maastricht en ik zweette me te pletter. Het was 8 graden en met kerst wordt het hier 10 graden. Wat een verschil met vorig jaar hè, toen lag er al een maand sneeuw.

Ik ga nog maar proberen te dutten. Ik moet om acht uur bij Sam zijn. Die moet vanmiddag kerstkindje spelen.
Moggu...

Jeetje Zoeb,niet slapen kan natuurlijk ook niet!

Het zou best kunnen dat dit afkickverschijnselen zijn,maar daar moet wel iets op gevonden worden dan,dit is ook niks.

Ik hoop dat je nog even hebt kunnen dutten.

Veel plezier met Sam vandaag!
Ik ben nog even kunnen slapen.

En ik ben nu naar Sam.

Toedeloe
Misschien kan je met Sam nog een dutje doen Zoeb

Uk gaat vandaag met schoonvader op stap en ik mag de drukte in de winkels in...

En als het goed is zijn mijn laarsjes binnen dus die moet ik ook nog ophalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven