Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
vrijdag 23 december 2011 om 08:29
Dat was een zware nacht dan voor je Zoeb.
Misschien moet je er inderdaad even doorheen. Hopelijk gaat het komende nacht beter.
Ik zit alweer klaar voor vertrek, inclusief walletjes wallen onder mijn ogen.
Het is best zwaar. Het is echt de hele dag vliegen en rennen en vandaag en morgen worden natuurlijk helemaal een gekkenhuis.
Misschien moet je er inderdaad even doorheen. Hopelijk gaat het komende nacht beter.
Ik zit alweer klaar voor vertrek, inclusief walletjes wallen onder mijn ogen.
Het is best zwaar. Het is echt de hele dag vliegen en rennen en vandaag en morgen worden natuurlijk helemaal een gekkenhuis.
vrijdag 23 december 2011 om 10:58
Volgens mij wel leuke laarsjes Coe, wat ik ervan zie.
Lekker een dagje voor jezelf.
Gold werk ze, zal zeker wel een behoorlijke rendag worden.
Ik ben alweer thuis omdat ik mijn medicijnen was vergeten en die had ik erg hard nodig. Ik moest dus wel.
Straks ga ik hier Sam lekker in bad doen en dan kan hij nog even slapen terwijl ik de wagen in de auto ga zetten.
Ik moet te ver lopen vanmiddag met de Maxi Cosi en die is loodzwaar met Sam erin. Dus gaat de wagen mee.
Heb Sam even in bed gelegd. Hij had rode wangetjes van de slaap.
Lekker een dagje voor jezelf.
Gold werk ze, zal zeker wel een behoorlijke rendag worden.
Ik ben alweer thuis omdat ik mijn medicijnen was vergeten en die had ik erg hard nodig. Ik moest dus wel.
Straks ga ik hier Sam lekker in bad doen en dan kan hij nog even slapen terwijl ik de wagen in de auto ga zetten.
Ik moet te ver lopen vanmiddag met de Maxi Cosi en die is loodzwaar met Sam erin. Dus gaat de wagen mee.
Heb Sam even in bed gelegd. Hij had rode wangetjes van de slaap.
vrijdag 23 december 2011 om 12:58
Mogguh
Ik zit hier met naast me een konijn met aandachttekort. Vanmorgen de kleintjes weg gaan brengen naar de bso en daarna lopend (langs/in de Intratuin) naar het station, paar kadootjes ingeslagen en naar huis. Alwaar ik werd verrast met een kerstpakket Vanavond lekker met de kinders uitpakken
Straks even naar de C1000 om wat gourmetspul. Denk dat tweede kerstdag lekker maar gewoon eten wordt.
Gisteren de hele dag (en de hele nacht) koppijn/bijna koppijn dus niet veel uitgevoerd. Best raar dat een werkstuk van Middelste er bij mij inhakt
Hou het even bij een egopost maar heb jullie wel weer bijgelezen
Ik zit hier met naast me een konijn met aandachttekort. Vanmorgen de kleintjes weg gaan brengen naar de bso en daarna lopend (langs/in de Intratuin) naar het station, paar kadootjes ingeslagen en naar huis. Alwaar ik werd verrast met een kerstpakket Vanavond lekker met de kinders uitpakken
Straks even naar de C1000 om wat gourmetspul. Denk dat tweede kerstdag lekker maar gewoon eten wordt.
Gisteren de hele dag (en de hele nacht) koppijn/bijna koppijn dus niet veel uitgevoerd. Best raar dat een werkstuk van Middelste er bij mij inhakt
Hou het even bij een egopost maar heb jullie wel weer bijgelezen
vrijdag 23 december 2011 om 15:28
Leuk van de kerstmanvrouw zo'n pakket Mamz!
Wat een drukte in de winkels zeg,alsof de mensen voor 3 weken moeten inslaan.
Laarzen passen en lopen fijn,ik ben blij
Zoeb,moet Sam op je werk kerstkindje spelen?En wat een gesjouw he,met die maxi-cosi,die dingen zijn van zichzelf al zwaar.
Vanmiddag hebben we A opgehaald,ze is weer thuis bij haar gezin.Haar kinderen hebben er een mooi hoekje van gemaakt,mooi om te zien en ook zo verdrietig.
Zo stom,ik was het gewoon bijna vergeten!Terwijl ik wel graag meewilde.Nou ja het is uiteindelijk toch goedgekomen.
Maar ik blijf het "gek"vinden,onze lieve A in een potje.
Vanavond komt er een vriendin op de borrel,nu ga ik eerst Uk halen en op de terugweg langs de chinees.
Wat een drukte in de winkels zeg,alsof de mensen voor 3 weken moeten inslaan.
Laarzen passen en lopen fijn,ik ben blij
Zoeb,moet Sam op je werk kerstkindje spelen?En wat een gesjouw he,met die maxi-cosi,die dingen zijn van zichzelf al zwaar.
Vanmiddag hebben we A opgehaald,ze is weer thuis bij haar gezin.Haar kinderen hebben er een mooi hoekje van gemaakt,mooi om te zien en ook zo verdrietig.
Zo stom,ik was het gewoon bijna vergeten!Terwijl ik wel graag meewilde.Nou ja het is uiteindelijk toch goedgekomen.
Maar ik blijf het "gek"vinden,onze lieve A in een potje.
Vanavond komt er een vriendin op de borrel,nu ga ik eerst Uk halen en op de terugweg langs de chinees.
vrijdag 23 december 2011 om 18:20
Oef, ik ben er ook weer na een dag ren en vliegwerk. Dit is dus echt de drukste dag van het hele jaar en mijn rug bréékt! Althans, zo voelt het. En dan kom ik hier thuis binnen en kan ik meteen puinruimen. Dat viel even verkeerd. Grrr...
Afijn, Goldman is ook net thuis en die gaat frieten bakken.
En morgen zorgt hij er ook voor dat we 's avonds eten hebben om fijn kerstavond kunnen vieren. Alle boodschappen zijn in huis alleen het brood breng ik morgen nog mee van werk.
Vanavond in ieder geval een warm bad en dan morgen nog een dagje werken. En dan ben ik vrij tot 2012!
Nou ben ik al vaker zwarte Piet geweest, maar het was ook wel eens leuk om voor Kerstvrouw te spelen.
Ik hoop dat je ervan geniet Mamzie
Zal een vreemde dag geweest zijn Coetje. Ook voor jou.
Leuke Sam-dag gehad Zoeb?
Alle ander meisjes druk?
Afijn, Goldman is ook net thuis en die gaat frieten bakken.
En morgen zorgt hij er ook voor dat we 's avonds eten hebben om fijn kerstavond kunnen vieren. Alle boodschappen zijn in huis alleen het brood breng ik morgen nog mee van werk.
Vanavond in ieder geval een warm bad en dan morgen nog een dagje werken. En dan ben ik vrij tot 2012!
Nou ben ik al vaker zwarte Piet geweest, maar het was ook wel eens leuk om voor Kerstvrouw te spelen.
Ik hoop dat je ervan geniet Mamzie
Zal een vreemde dag geweest zijn Coetje. Ook voor jou.
Leuke Sam-dag gehad Zoeb?
Alle ander meisjes druk?
vrijdag 23 december 2011 om 19:14
Alleen al hoe jij het zegt Coe. Ze is terug maar in een potje.
Wat vreselijk voor de kinderen, maar ook zo mooi dat er een hoekje is waar ze nu staat en waar ze herdacht kan worden.
Sam was een lief kerstkind. Hij heeft alleen maar tegen iedereen gelachen. of ik een mooie Maria was betwijfel ik. Nou ja als ik de foto's heb zet ik ze wel op de bh.
Het was best heftig met demente mensen die dachten dat het hun kind was en een vrouw (zonder benen) barstte heel hard in huilen uit toen ik Sam op het blad van haar rolstoel neerlag. En Sam gaf zijn mooiste lachje. Achos zo'n menske toch.
Wat vreselijk voor de kinderen, maar ook zo mooi dat er een hoekje is waar ze nu staat en waar ze herdacht kan worden.
Sam was een lief kerstkind. Hij heeft alleen maar tegen iedereen gelachen. of ik een mooie Maria was betwijfel ik. Nou ja als ik de foto's heb zet ik ze wel op de bh.
Het was best heftig met demente mensen die dachten dat het hun kind was en een vrouw (zonder benen) barstte heel hard in huilen uit toen ik Sam op het blad van haar rolstoel neerlag. En Sam gaf zijn mooiste lachje. Achos zo'n menske toch.
vrijdag 23 december 2011 om 19:55
Wat een bijzonder bezoekje Zoeb, bij de bejaarden.
Deed je dat zomaar of ging het ergens van uit?
Mamzie, ik hoorde toen ik net in bad lag pas dat je op mijn voicemail stond.
Graag gedaan hoor. We wilden graag iets doen voor iemand die we het gunden dus de keus was snel gemaakt .
We hopen dat het allemaal een beetje naar jullie smaak is.
Deed je dat zomaar of ging het ergens van uit?
Mamzie, ik hoorde toen ik net in bad lag pas dat je op mijn voicemail stond.
Graag gedaan hoor. We wilden graag iets doen voor iemand die we het gunden dus de keus was snel gemaakt .
We hopen dat het allemaal een beetje naar jullie smaak is.
vrijdag 23 december 2011 om 20:23
Goh Gold, het drong helemaal niet tot me door dat jij de gulle gever was. Wat lief en wat een leuke verrassing voor Mamz en de kinderen. (Of zit er stiekem een tweede Lola in?)
Schoondochter is daar waar Sam kerstkind was, één van de activiteitenbegeleidsters. Dus zij werkt er en vandaar dat wij daar waren. Het was mooi, maar best wel heftig.
En onze knappe kleinzoon, gaf iedereen echt een hele gulle lach.
Schoondochter is daar waar Sam kerstkind was, één van de activiteitenbegeleidsters. Dus zij werkt er en vandaar dat wij daar waren. Het was mooi, maar best wel heftig.
En onze knappe kleinzoon, gaf iedereen echt een hele gulle lach.
vrijdag 23 december 2011 om 20:30
Ik vind het ook nogal heftig, A in een potje. Terwijl het natuurlijk hetzelfde is als in een graf, daar kan ook niet 'weggevlogen' worden. Fijn dat je er toch voor ze was, Coe.
Goldie, we zijn echt ontzettend verwend. Cake, veel chocolade, wijn, kerstkoekjes, kerstbrood en nog veel meer. Leuk hoor, dat uitpakken. De kinderen kunnen niet wachten om het allemaal op te eten (ik probeer het wel te doseren natuurlijk). Super bedankt! En Goldman deed het ook prima als kerstman
Sterkte met je rug. Misschien helpt het als je een doek strak om je onderrug/bekken bindt, als dat lukt onder je bedrijfskleding. Beetje steun bij het staan.
Zoebie, lief van je dat je Maria en kerstkind hebt gespeeld bij de oudjes.
Ik lach me een kriek hier. Oudste heeft een Wii tennisspel gekregen en de heren zitten nu te maaien op de muziek van Samba de Janeiro. Eén ook dansend op de bank.
Goldie, we zijn echt ontzettend verwend. Cake, veel chocolade, wijn, kerstkoekjes, kerstbrood en nog veel meer. Leuk hoor, dat uitpakken. De kinderen kunnen niet wachten om het allemaal op te eten (ik probeer het wel te doseren natuurlijk). Super bedankt! En Goldman deed het ook prima als kerstman
Sterkte met je rug. Misschien helpt het als je een doek strak om je onderrug/bekken bindt, als dat lukt onder je bedrijfskleding. Beetje steun bij het staan.
Zoebie, lief van je dat je Maria en kerstkind hebt gespeeld bij de oudjes.
Ik lach me een kriek hier. Oudste heeft een Wii tennisspel gekregen en de heren zitten nu te maaien op de muziek van Samba de Janeiro. Eén ook dansend op de bank.
zaterdag 24 december 2011 om 09:10
Sterkte allemaal met de laatste boodschappen
Ik ga vanmiddag mijn bestelling van bakker en slager ophalen en zometeen eerst een nieuw bed voor middelste halen.
Morgen kan je bij ons in de buurt gewoon naar de J*mb*,raar hoor dat ze op 1e kerstdag gewoon open zijn.
Zoeb,is het vannacht beter gegaan met slapen?
Ik ga vanmiddag mijn bestelling van bakker en slager ophalen en zometeen eerst een nieuw bed voor middelste halen.
Morgen kan je bij ons in de buurt gewoon naar de J*mb*,raar hoor dat ze op 1e kerstdag gewoon open zijn.
Zoeb,is het vannacht beter gegaan met slapen?
zaterdag 24 december 2011 om 13:46
Een nieuw bed net voor kerst. Je bent lekker bezig Coe.
Gaat het nu beter met Mmetje MissM?
Vandaag geen centje pijn in mijn pols en de krampen zijn ook niet echt heel erg. En ik heb vanmorgen toch echt een pilletje minder genomen. Ook vannacht goed geslapen.
Ik heb eindelijk de kerstcadeau's binnen. En ook de boodschappen zijn gedaan. Nu de auto nog leegmaken en dan de kamer leuk maken. Maar ik ben slagroom vergeten. Stom want nu moet ik nog een keer terug. Blugh
Gaat het nu beter met Mmetje MissM?
Vandaag geen centje pijn in mijn pols en de krampen zijn ook niet echt heel erg. En ik heb vanmorgen toch echt een pilletje minder genomen. Ook vannacht goed geslapen.
Ik heb eindelijk de kerstcadeau's binnen. En ook de boodschappen zijn gedaan. Nu de auto nog leegmaken en dan de kamer leuk maken. Maar ik ben slagroom vergeten. Stom want nu moet ik nog een keer terug. Blugh
zaterdag 24 december 2011 om 16:38
Fijne kerstdagen alvast, meiden. Voor wie er naar de kerk gaat vanavond: veel plezier en laat je horen
Ik heb alleen boodschappen gedaan van de lange to do list die er al een tijdje staat. Oja, en een was ingedaan en uitgedaan. Spliterwten staan in de bouillon te wachten tot ik er erwtensoep van kan maken.
Zoeb, het is al weer een jaar of bijna een jaar oud he, die pols van je. Hopen dat er toch iets verbetert in het komende jaar.
Ik heb alleen boodschappen gedaan van de lange to do list die er al een tijdje staat. Oja, en een was ingedaan en uitgedaan. Spliterwten staan in de bouillon te wachten tot ik er erwtensoep van kan maken.
Zoeb, het is al weer een jaar of bijna een jaar oud he, die pols van je. Hopen dat er toch iets verbetert in het komende jaar.
zaterdag 24 december 2011 om 16:51
Hai maisjes.
Was het lekker druk bij jullie bakker Coetje en Zoeb?
Fijn dat je vandaag weinig last van je pols hebt Zoeb.
Balen dat je om één boodschapje weer de drukte in moet.
Ik geloof dat in mijn stad je de supers morgen ook open zijn hoor Coe. Maar mij niet gezien, wij houden morgen pyjamadag en eten de kliekjes die vanavond ongetwijfeld over zullen blijven.
Vanavond vieren we kerstavond hier bij ons dus Goldman is al de hele dag aan het koken en voorbereiden terwijl ik bij de bakker aan het werk was.
We zijn met 9. Mijn vadertje komt, tante en oom, een neef en schoonzoon en dan wijzelf natuurlijk. Wel gezellig, niet te druk.
Oh, en ik had het net even niet meer toen ik klaar was met werk. Er was nogal wat over dus wat ik allemaal mee naar huis kreeg! Een volle doos gebak, twee mega zakken vol broodjes en voor kerst kregen we ook nog een vvv-bon. Echt heel leuk .
Was het lekker druk bij jullie bakker Coetje en Zoeb?
Fijn dat je vandaag weinig last van je pols hebt Zoeb.
Balen dat je om één boodschapje weer de drukte in moet.
Ik geloof dat in mijn stad je de supers morgen ook open zijn hoor Coe. Maar mij niet gezien, wij houden morgen pyjamadag en eten de kliekjes die vanavond ongetwijfeld over zullen blijven.
Vanavond vieren we kerstavond hier bij ons dus Goldman is al de hele dag aan het koken en voorbereiden terwijl ik bij de bakker aan het werk was.
We zijn met 9. Mijn vadertje komt, tante en oom, een neef en schoonzoon en dan wijzelf natuurlijk. Wel gezellig, niet te druk.
Oh, en ik had het net even niet meer toen ik klaar was met werk. Er was nogal wat over dus wat ik allemaal mee naar huis kreeg! Een volle doos gebak, twee mega zakken vol broodjes en voor kerst kregen we ook nog een vvv-bon. Echt heel leuk .
zaterdag 24 december 2011 om 19:00
zaterdag 24 december 2011 om 22:29
Zijn ze mooi geworden Coe. Ik bedoel de krullen?
Wat leuk Gold, die verrassingen. En lekker. En inderdaad lijkt dit werk me echt iets voor jou. Bij mijn bakker was het druk maar ze stonden er met zeven meiden te helpen dus het ging erg snel.
En ik moest vroeg want ik had niets besteld. Lekker slim.
En ik heb de slagroom bij de melkboer gekocht dus ik hoefde er niet meer uit. Nu is Sam hier. Die heeft behoorlijk gehuild en is in de box in slaap gevallen. Nu ligt hij lief te spelen.
Straks krijgt hij nog een fles en dan gaat hij toch echt zijn bed in.
Jullie allemaal een hele fijne kerst.
Wat leuk Gold, die verrassingen. En lekker. En inderdaad lijkt dit werk me echt iets voor jou. Bij mijn bakker was het druk maar ze stonden er met zeven meiden te helpen dus het ging erg snel.
En ik moest vroeg want ik had niets besteld. Lekker slim.
En ik heb de slagroom bij de melkboer gekocht dus ik hoefde er niet meer uit. Nu is Sam hier. Die heeft behoorlijk gehuild en is in de box in slaap gevallen. Nu ligt hij lief te spelen.
Straks krijgt hij nog een fles en dan gaat hij toch echt zijn bed in.
Jullie allemaal een hele fijne kerst.
zondag 25 december 2011 om 09:53
Goedemorgen op deze 1e kerstdag!
Sam lekker geslapen Zoeb?
Gold,lekker gegeten met de hele bubs?
Hier was Uk al vroeg,half 7 en hij wilde niet meer slapen omdat er kadootjes onder de boom lagen.
Nu zijn ze allemaal wakker en blij met de kadootjes.
Wij gaan zo wat ontbijten en dan gaan we ons rondje doen.
Krullen zijn erg mooi geworden.
Fijne dag,geniet ervan met alle lieve mensen om jullie heen!
Sam lekker geslapen Zoeb?
Gold,lekker gegeten met de hele bubs?
Hier was Uk al vroeg,half 7 en hij wilde niet meer slapen omdat er kadootjes onder de boom lagen.
Nu zijn ze allemaal wakker en blij met de kadootjes.
Wij gaan zo wat ontbijten en dan gaan we ons rondje doen.
Krullen zijn erg mooi geworden.
Fijne dag,geniet ervan met alle lieve mensen om jullie heen!