Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 19 december 2011 om 10:14
Coetje gefeliciteerd!!!!!
Hoop dat je ondanks de zieken (of zijn die alweer beter?) een fijne dag hebt!! Hier schijnt de zon, bij jou ook?
Dit weekend was weer erg vol en daarbij was de PC stuk en kon ik dus niet online.. vandaar dat ik weer erg afwezig was. Vandaag weer aan het werk dus komt er ook niet veel van maar misschien kan ik tussendoor wel even een bijlezen..
Fijne dag allemaal!!
Hoop dat je ondanks de zieken (of zijn die alweer beter?) een fijne dag hebt!! Hier schijnt de zon, bij jou ook?
Dit weekend was weer erg vol en daarbij was de PC stuk en kon ik dus niet online.. vandaar dat ik weer erg afwezig was. Vandaag weer aan het werk dus komt er ook niet veel van maar misschien kan ik tussendoor wel even een bijlezen..
Fijne dag allemaal!!
maandag 19 december 2011 om 14:38
Oh jij moet natuurlijk weer naar M Zoeb..Succes!!
Ja hoor,ik ben klaar voor de invasie.
Heb van de kinderen 2 cd's van Adele en 1 van Coldplay gekregen en Jamie in 30 minutes.Leukleukleuk
MissM,ik hoop ook dat Mmetje niet al te ziek is!
Die blijft ook maar kwakkelen he?(net als Uk hier,alles wat er aan virussen rondwaait pakt hij op)
Mamz,hoop dat de psych lekker oplucht!
Ja hoor,ik ben klaar voor de invasie.
Heb van de kinderen 2 cd's van Adele en 1 van Coldplay gekregen en Jamie in 30 minutes.Leukleukleuk
MissM,ik hoop ook dat Mmetje niet al te ziek is!
Die blijft ook maar kwakkelen he?(net als Uk hier,alles wat er aan virussen rondwaait pakt hij op)
Mamz,hoop dat de psych lekker oplucht!
maandag 19 december 2011 om 15:59
Arme Mmetje. Hier zijn mijn kwakkelkindjes behoorlijk gezond geworden, dus volhouden.
De psych was niet voor het opluchten maar voor pillen. Op zijn weegschaal woog ik 67 kg *verbaasd* De mijne (hij is al meer dan een half jaar kapot) flatteerde me met 54 of zo. Kan me niet voorstellen dat ik zo veel zwaarder ben geworden. Wel andere pillen dus, met iets minder kalmeringseffect en iets gunstiger resultaten wat betreft gewichtstoename.
Graf voorzien van verse heide (er is niets anders), hij ligt er weer patent bij. Word er wel een beetje wee van, een man die gewoon nog ijzersterk was onder de bloemetjes. Maar het verdriet is weer op de achtergrond.
De psych was niet voor het opluchten maar voor pillen. Op zijn weegschaal woog ik 67 kg *verbaasd* De mijne (hij is al meer dan een half jaar kapot) flatteerde me met 54 of zo. Kan me niet voorstellen dat ik zo veel zwaarder ben geworden. Wel andere pillen dus, met iets minder kalmeringseffect en iets gunstiger resultaten wat betreft gewichtstoename.
Graf voorzien van verse heide (er is niets anders), hij ligt er weer patent bij. Word er wel een beetje wee van, een man die gewoon nog ijzersterk was onder de bloemetjes. Maar het verdriet is weer op de achtergrond.
maandag 19 december 2011 om 17:53
Hier ben ik weer.
Het viel me alles mee en het ging best lekker, volgens mij dachten de collega's er ook zo over. Misschien wordt het toch nog wel iets voor langere tijd, we zullen zien.
Woensdag mag ik weer.
Ik sta even in de ego-stand want nu is het tijd om iets te eten op tafel te zetten maar ik wilde me toch even melden.
Ik duik de voorraadkast in.
Tot later vanavond!
Het viel me alles mee en het ging best lekker, volgens mij dachten de collega's er ook zo over. Misschien wordt het toch nog wel iets voor langere tijd, we zullen zien.
Woensdag mag ik weer.
Ik sta even in de ego-stand want nu is het tijd om iets te eten op tafel te zetten maar ik wilde me toch even melden.
Ik duik de voorraadkast in.
Tot later vanavond!
maandag 19 december 2011 om 20:24
Wat een leuk liedje is dat Zoeb, ik ken het helemaal niet.
Wel genoten van je computerloze weekend Gelf?
Arm Mmetje, wat is dat jochie toch vaak ziekig..
Wat zei de huisarts er van?
Zo Mamzie, dat scheelt nogal wat tussen weegschalen.
Al zou ik willen dat mijn weegschaal hetzelfde tegen mij zei, als die van de psych tegen jou. (Al komt er ook niks bij op het moment dus ik mag eigenlijk niet klagen)
Coetje zit lekker met visite aan de taart neem ik aan?
Goldman is het boodschappenbriefje aan het maken voor de kerstavond. We hebben besloten een buffetje te maken.
Morgen wil ik al een boel halen wat langer houdbaar is en dan zaterdagochtend of zo de laatste vers-spullen.
Maar ik begin de dag morgen met tennis en koffieleut.
Wel genoten van je computerloze weekend Gelf?
Arm Mmetje, wat is dat jochie toch vaak ziekig..
Wat zei de huisarts er van?
Zo Mamzie, dat scheelt nogal wat tussen weegschalen.
Al zou ik willen dat mijn weegschaal hetzelfde tegen mij zei, als die van de psych tegen jou. (Al komt er ook niks bij op het moment dus ik mag eigenlijk niet klagen)
Coetje zit lekker met visite aan de taart neem ik aan?
Goldman is het boodschappenbriefje aan het maken voor de kerstavond. We hebben besloten een buffetje te maken.
Morgen wil ik al een boel halen wat langer houdbaar is en dan zaterdagochtend of zo de laatste vers-spullen.
Maar ik begin de dag morgen met tennis en koffieleut.
maandag 19 december 2011 om 20:44
Mamz 54 of 67 kilo, dat is nogal een verschil. Ik denk dat het voor jou tijd wordt voor een nieuwe weegschaal. Hoewel..... je kunt de jouwe beter houden.
En voor op het graf zijn de Skimmia's wintervast en bevriezen niet. Staat ook mooi als er nog iets bloeiends op staat. Je hebt ze met bloemen en met besjes.
Wat een leuke cadeau's Coetje. En wat leuk dat Uk's klas voor je heeft gezongen. Geniet nog even van je verjaardag.
Gold wat leuk dat het werk je bevalt. Hopen dat het misschien toch iets voor vast is.
En wil jij 13 kilo zwaarder wegen? Dacht dat je aan het lijnen was geslagen??
Hoop dat het meevalt met Mmetje.
Gelf hoe gaat het met je studie?
En voor op het graf zijn de Skimmia's wintervast en bevriezen niet. Staat ook mooi als er nog iets bloeiends op staat. Je hebt ze met bloemen en met besjes.
Wat een leuke cadeau's Coetje. En wat leuk dat Uk's klas voor je heeft gezongen. Geniet nog even van je verjaardag.
Gold wat leuk dat het werk je bevalt. Hopen dat het misschien toch iets voor vast is.
En wil jij 13 kilo zwaarder wegen? Dacht dat je aan het lijnen was geslagen??
Hoop dat het meevalt met Mmetje.
Gelf hoe gaat het met je studie?
maandag 19 december 2011 om 20:52
Ha Gold, leuk om te horen dat het goed ging vandaag, zo'n eerste dag is altijd een beetje zenuwslopend maarrr..die heb je erop zitten en nog leuk ook!
Hoe was dr Rossi? Of heb ik nog niet goed teruggelezen?
Coe, leuke kado's allemaal!! Hoop dat je een gezellige avond hebt.
Zoeb de studie gaat redelijk, wordt er nog steeds niet blij van maar probeer maar zo min mogelijk vooruit te denken dan gaat het wel aardig
Ga nog even suf bankhangen en dan optijd naar bed, heb zin in een winterslaap
Hoe was dr Rossi? Of heb ik nog niet goed teruggelezen?
Coe, leuke kado's allemaal!! Hoop dat je een gezellige avond hebt.
Zoeb de studie gaat redelijk, wordt er nog steeds niet blij van maar probeer maar zo min mogelijk vooruit te denken dan gaat het wel aardig
Ga nog even suf bankhangen en dan optijd naar bed, heb zin in een winterslaap
maandag 19 december 2011 om 21:07
Zo,de rust is hier wedergekeerd
Ben enorm verwend,oudejaarsloten,heel mooi kerststuk,parfum,douglasbon,kookboek van Nigella Lawson,gourmetstel en geld.
Fijn Goldie,dat je eerste dag goed bevallen is.
Zoeb,hoe was het in M?Wat moet jij een ren-en vliegwerk toepassen om overal op tijd te zijn.
Mamz
De 2 weken zijn bijna voorbij toch?Ben benieuwd hoe deze zaak verder vordert!
MissM,Mmetje weer aan de ab?En al wat van je overbodige spullen kwijt op mp?
Ben enorm verwend,oudejaarsloten,heel mooi kerststuk,parfum,douglasbon,kookboek van Nigella Lawson,gourmetstel en geld.
Fijn Goldie,dat je eerste dag goed bevallen is.
Zoeb,hoe was het in M?Wat moet jij een ren-en vliegwerk toepassen om overal op tijd te zijn.
Mamz
De 2 weken zijn bijna voorbij toch?Ben benieuwd hoe deze zaak verder vordert!
MissM,Mmetje weer aan de ab?En al wat van je overbodige spullen kwijt op mp?
maandag 19 december 2011 om 21:55
Oeps foutje,
Ik bedoelde natuurlijk de weegschaal van Mamzie zelf!!
Een winterslaap klinkt mij ook altijd zooow lekker in mijn oren!
Mooie cadeaus Coetje, ze hebben vast door dat jij graag kokkerelt
En oja, Dokter Rossi heeft me doorverwezen naar een cursus voor mensen met mijn 'probleem'. Begint in januari.
Ik bedoelde natuurlijk de weegschaal van Mamzie zelf!!
Een winterslaap klinkt mij ook altijd zooow lekker in mijn oren!
Mooie cadeaus Coetje, ze hebben vast door dat jij graag kokkerelt
En oja, Dokter Rossi heeft me doorverwezen naar een cursus voor mensen met mijn 'probleem'. Begint in januari.
dinsdag 20 december 2011 om 08:35
dinsdag 20 december 2011 om 09:53
dinsdag 20 december 2011 om 13:20
Mogguh
Oudste komt al thuis van een verkort rooster, de bofferd. Net nu ik wilde beginnen aan mijn winterslaap
Coe, je bent lekker verwend inderdaad. En het is toch gezellig als al je mensen komen.
Goldie, fijn dat je werk bevalt.
Gelfling, zullen we dan maar samen aan de winterslaap gaan?
Zoeb, ik zal de skimmia's onthouden. Als besdragers vind ik ze niet heel leuk, maar de bloemen zien er wel gezellig uit.
Ik heb vanochtend een halve afwas gedaan en een krantje gelezen. Slecht voor mij (maar o zo lekker) een krantje door de deur 's ochtends.
Oudste komt al thuis van een verkort rooster, de bofferd. Net nu ik wilde beginnen aan mijn winterslaap
Coe, je bent lekker verwend inderdaad. En het is toch gezellig als al je mensen komen.
Goldie, fijn dat je werk bevalt.
Gelfling, zullen we dan maar samen aan de winterslaap gaan?
Zoeb, ik zal de skimmia's onthouden. Als besdragers vind ik ze niet heel leuk, maar de bloemen zien er wel gezellig uit.
Ik heb vanochtend een halve afwas gedaan en een krantje gelezen. Slecht voor mij (maar o zo lekker) een krantje door de deur 's ochtends.
dinsdag 20 december 2011 om 14:38
Ik zwaai even, want ben druk.
Nu even aan een theetje. Welverdiend, vind ik.
Vanochtend het ik getennist en koffiegeleut en daarna ben ik meteen naar de winkel gegaan om boodschappen. Ik heb het grootste deel nu in huis en dat is een fijn idee.
Straks nog even terug de stad in met Troela een paspoort aanvragen.
Nu even aan een theetje. Welverdiend, vind ik.
Vanochtend het ik getennist en koffiegeleut en daarna ben ik meteen naar de winkel gegaan om boodschappen. Ik heb het grootste deel nu in huis en dat is een fijn idee.
Straks nog even terug de stad in met Troela een paspoort aanvragen.
dinsdag 20 december 2011 om 16:14
Hard maar wel lekker gewerkt vandaag!
Vanmiddag werd ik gebeld door juf van Uk,die was met gymmen tegen een ander kind aangelopen en had een paar tanden door de binnenkant van zijn lip en zijn wang.
Best flinke schade maar na 3 ijsjes gaat het wel weer.
Zometeen wat eten op tafel toveren.
Gold,lekker dat je al veel in huis hebt,het is al druk in de winkels he?
Ik moet nog aan mijn boodschappenlijst beginnen...
Vanmiddag werd ik gebeld door juf van Uk,die was met gymmen tegen een ander kind aangelopen en had een paar tanden door de binnenkant van zijn lip en zijn wang.
Best flinke schade maar na 3 ijsjes gaat het wel weer.
Zometeen wat eten op tafel toveren.
Gold,lekker dat je al veel in huis hebt,het is al druk in de winkels he?
Ik moet nog aan mijn boodschappenlijst beginnen...
dinsdag 20 december 2011 om 16:28
Wat wel heel vervelend was dat heel veel van het voorverpakt spul maar tot de 23ste of de 24ste houdbaar was.
Ja duh, dan neem ik het nu nog niet mee, ik wil zaterdagavond graag wat verser spul op tafel zetten.
Nog een geluk dat zijn tandjes nog stevig vast zitten Coetje, mijn Troela heeft jaren met maar één voortand gelopen dankzij zo'n ongelukje. En die ijsjes zullen nu ook wel voor troost zorgen .
Ja duh, dan neem ik het nu nog niet mee, ik wil zaterdagavond graag wat verser spul op tafel zetten.
Nog een geluk dat zijn tandjes nog stevig vast zitten Coetje, mijn Troela heeft jaren met maar één voortand gelopen dankzij zo'n ongelukje. En die ijsjes zullen nu ook wel voor troost zorgen .