Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
En dan ben ik nu weer benieuwd wat er dan allemaal in die truukendoos zit Coetje!
Alle reacties Link kopieren
Laat ook maar,

Mijn kind is naast me komen zitten en kan meelezen...

Moet ik haar weer verhaaltjes gaan vertellen over roze ruggenkrabbers en zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 21:46:

En dan ben ik nu weer benieuwd wat er dan allemaal in die truukendoos zit Coetje!

Ik ook!

Topic openen.



Wat zit er in jouw trukendoos?

Of, Wat haal jij uit je trukendoos?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 21:46:

En dan ben ik nu weer benieuwd wat er dan allemaal in die truukendoos zit Coetje!Een konijn in een hoge hoed natuurlijk, wat anders?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 21:48:

[...]





Een konijn in een hoge hoed natuurlijk, wat anders?Getverrr, konijnen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Yup, inderdaad. Er zal maar een konijn uit je doos komen.....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 21:47:

Laat ook maar,

Mijn kind is naast me komen zitten en kan meelezen...

Moet ik haar weer verhaaltjes gaan vertellen over roze ruggenkrabbers en zo. Wil ze nog geld verdienen? Ik zit hier nog met een stapel strijk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 21:50:

Yup, inderdaad. Er zal maar een konijn uit je doos komen.....Dan moet je wel een heul grote doos hebben.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Of een heel klein konijn.

Of je moet gewoon goed persen.



(heb je je dochter al weggestuurd Goldie?)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft dochter Goldie weggestuurd.



Ik wil niet persen.......
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, dochter is weer weg



Maar op tv is het ook opeens best interessant. Een of ander vakantieprogramma op MAX.


Ik denk echt niet dat jullie dat willen weten hoor

*Vriend zit hier te schateren,opschrijven dan,of zal ik er even een foto van maken...
Alle reacties Link kopieren
O ja een foto is ook goed Coe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 22:03:

Nee hoor, dochter is weer weg



Maar op tv is het ook opeens best interessant. Een of ander vakantieprogramma op MAX.Nee! Je wilt weten wat er in de trukendoos van Coe zit en je zit naar Max te kijken?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 26 juli 2010 @ 22:03:



Ik denk echt niet dat jullie dat willen weten hoor

*Vriend zit hier te schateren,opschrijven dan,of zal ik er even een foto van maken...Ik geloof niet dat ik heel snel schrik, geloof ik...........
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja Nikki, met mij kun je ALLE kanten op!
Alle reacties Link kopieren
Nou je kunt ook te ver gaan hoor.

MAX, daar schrik ik wel van!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Sorry
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik ook niet zo snel hoor....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nou Coe, wat let je?
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Whaha dat dacht ik ook, maar nu denk ik eerder dat het Yonna's optie is. Ik krijg wel heeeeeeeeeeeele rare ideeen hoor bij jullie dingen op een nachtkastje. Zeker bij dat broodje gezond. Maar 't is een boek gelukkig.
Nee geen foto aub



Een vriendin van me,die helaas is overleden,had een sexshop.Ik kan met gemak met een standje op de beurs gaan staan.

Heel veel dingen nog nooit gebruikt en ik geef ook vaak dingen weg(uiteraard als die nog niet gebruikt zijn.)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.........
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zeg jij nu wel.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven