Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Oke, nu wordt het echt interessant.

Wat heb je allemaal in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil trouwens best wel een foto hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja Coe wat heb je allemaal. (Of moeten we nu naar de sexpijler)?
Ja Zoeb,dat lijkt me het beste.

Zullen we een meet houden,kieper ik mijn kist leeg.Mogen jullie allemaal grabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Ha leuk een grabbelton. Maak je er dan ook pakketjes van?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, een grabbelton!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Kieper je je 'doos' leeg bedoel je?



Goed idee, Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het een hele gezellige meet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:21:

Ha leuk een grabbelton. Maak je er dan ook pakketjes van? Grappig zijn we hè?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Oeh!

Dan noemen we ze "Coe's pretpakketjes"!



Wordt dat even een feestje!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 26 juli 2010 @ 22:22:

Kieper je je 'doos' leeg bedoel je?



Goed idee, Leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 22:23:

Oeh!

Dan noemen we ze "Coe's pretpakketjes"!



Wordt dat even een feestje!Ik lig hier in een deuk. Een pretpakketgrabbeltonvanCoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:23:

[...]





Ik lig hier in een deuk. Een pretpakketgrabbeltonvanCoeHahaha!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Coe is het niets voor de koninginnemarkt of zo? Dan verdien je er ook nog iets aan. Ga jij er in het roze bij staan.




Het plan was om op een beurs te gaan staan,maar dat doen we dus gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
En dan noemen we het de Pretpakket-grabbelton-meet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:27:

Coe is het niets voor de koninginnemarkt of zo? Dan verdien je er ook nog iets aan. Ga jij er in het roze bij staan.

Zou je dan niet worden opgepakt?

Of je moet in zo'n plaats gaan staan waar Bea met haar gevolg komt, kan je nog iets aan Willem verkopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
*vieze visioenen,vriend heeft het net over een voorbinddingesgevaljeweetwel
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 22:29:

[...]



Zou je dan niet worden opgepakt?

Of je moet in zo'n plaats gaan staan waar Bea met haar gevolg komt, kan je nog iets aan Willem verkopen.
Alle reacties Link kopieren
De grote "graai maar in Coe's doos" - pretpakkettenparty.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld zo'n voorbindgevaljeweetwel. Wat moet hij daar nu mee. Hij heeft er toch zelf een.
Alle reacties Link kopieren
Als je hier in de stad op de rommelmarkt wil staan dan staat er in het reglement dat er geen pornografisch materiaal verkocht mag worden.



Het is een uitgemaakt zaak: We houden gewoon een alternatieve Tupperware party bij Coe.
*Vriend...ik dacht dat jullie het over het huishouden hadden
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 22:31:

De grote "graai maar in Coe's doos" - pretpakkettenparty.Getver ik krijg nu hele akelige visioenen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 26 juli 2010 @ 22:30:

*vieze visioenen,vriend heeft het net over een voorbinddingesgevaljeweetwelOh, heb je die ook in de aanbieding of is die al gebruikt? Want dan bedank ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven