Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 26 juli 2010 om 22:29
quote:Zoebie schreef op 26 juli 2010 @ 22:27:
Coe is het niets voor de koninginnemarkt of zo? Dan verdien je er ook nog iets aan. Ga jij er in het roze bij staan.
Zou je dan niet worden opgepakt?
Of je moet in zo'n plaats gaan staan waar Bea met haar gevolg komt, kan je nog iets aan Willem verkopen.
Coe is het niets voor de koninginnemarkt of zo? Dan verdien je er ook nog iets aan. Ga jij er in het roze bij staan.
Zou je dan niet worden opgepakt?
Of je moet in zo'n plaats gaan staan waar Bea met haar gevolg komt, kan je nog iets aan Willem verkopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.