Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 9 juni 2010 om 09:28
Mogguh
Druifje, ik vind het wat lastig om de prestaties van meisje in te schatten omdat ik niet weet hoe oud ze is. Maar als jij er trots op bent zal het dus wel heel goed zijn
Coebergh, laten we dan het piesweer maar hier houden (ze gaat toch niet hier op kamp) He bah, het wil maar niet doorzetten met die zomer
Poessie, succes met de sollicitatie (verstop Poessekind maar in een draagdoek op je rug )
Vandaag:
Geen grofvuil. Grrr, die lui zijn altijd hartstikke laat, nu belt 'ie net aan dat ik het al buiten had moeten hebben staan. En aan het eind van de straat staat nog een half huis vol maar dat was dan weer niet voor hem.
Bibliotheek
Stemmen
Koppijn.
Druifje, ik vind het wat lastig om de prestaties van meisje in te schatten omdat ik niet weet hoe oud ze is. Maar als jij er trots op bent zal het dus wel heel goed zijn
Coebergh, laten we dan het piesweer maar hier houden (ze gaat toch niet hier op kamp) He bah, het wil maar niet doorzetten met die zomer
Poessie, succes met de sollicitatie (verstop Poessekind maar in een draagdoek op je rug )
Vandaag:
Geen grofvuil. Grrr, die lui zijn altijd hartstikke laat, nu belt 'ie net aan dat ik het al buiten had moeten hebben staan. En aan het eind van de straat staat nog een half huis vol maar dat was dan weer niet voor hem.
Bibliotheek
Stemmen
Koppijn.
woensdag 9 juni 2010 om 09:34
goedemorgen dames
fuss, wat fijn dat alles goed is met skippy
druifje, wat goed van je dochter. Ze zal wel trots zijn
Jonna, succes met je lijstje
poessie, gewoon solliciteren hoor, kan nooit kwaad
Coe,
Goldie ik ga even naar de BH
Mijn lijstje
-tafel opruimen
- vaatwasser uitruimen
- stemmen
-katten en caviavoer halen
- werken (met daar een eigen lijstje als internet het weer doet)
fuss, wat fijn dat alles goed is met skippy
druifje, wat goed van je dochter. Ze zal wel trots zijn
Jonna, succes met je lijstje
poessie, gewoon solliciteren hoor, kan nooit kwaad
Coe,
Goldie ik ga even naar de BH
Mijn lijstje
-tafel opruimen
- vaatwasser uitruimen
- stemmen
-katten en caviavoer halen
- werken (met daar een eigen lijstje als internet het weer doet)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 9 juni 2010 om 10:11
Meissies, ik denk aan jullie hoor!
Loop alleen een beetje op mn tandvlees, slaap erg slecht, barstende koppijn etc. Op werk is het ook nog eens superdruk en kat houdt me ook nog steeds flink aan t werk
Kom zo snel mogelijk weer sociaal zijn hoor...
Nu voor iedereen alvast een , die kun je maar alvast binnen hebben toch?
Nu koffie en een paar paracetamol en aan de bak
Loop alleen een beetje op mn tandvlees, slaap erg slecht, barstende koppijn etc. Op werk is het ook nog eens superdruk en kat houdt me ook nog steeds flink aan t werk
Kom zo snel mogelijk weer sociaal zijn hoor...
Nu voor iedereen alvast een , die kun je maar alvast binnen hebben toch?
Nu koffie en een paar paracetamol en aan de bak
woensdag 9 juni 2010 om 10:13
quote:mamzelle schreef op 09 juni 2010 @ 09:28:
Druifje, ik vind het wat lastig om de prestaties van meisje in te schatten omdat ik niet weet hoe oud ze is. Maar als jij er trots op bent zal het dus wel heel goed zijn
Mijn oudste is 28 mei 6 geworden en gaat na de vakantie naar groep 3. Ze heeft het lezen zichzelf praktisch helemaal aangeleerd. Ze gaat als een speer. Nu maar hopen dat de leerkracht die ze krijgt er wat mee gaat doen.
Druifje, ik vind het wat lastig om de prestaties van meisje in te schatten omdat ik niet weet hoe oud ze is. Maar als jij er trots op bent zal het dus wel heel goed zijn
Mijn oudste is 28 mei 6 geworden en gaat na de vakantie naar groep 3. Ze heeft het lezen zichzelf praktisch helemaal aangeleerd. Ze gaat als een speer. Nu maar hopen dat de leerkracht die ze krijgt er wat mee gaat doen.
woensdag 9 juni 2010 om 11:30
15 minuten op 10 minuten af werpt zijn vruchten af vandaag.
Boven is alles glad en schoon, zometeen zuigenen dweilen.
Beneden zijn de gang en wc gedaan. De afwas is bijna klaar en de huiskamer is al ontrommeld.
De eerste was draait, was van gisteren ( ) hangt.
Boven is alles glad en schoon, zometeen zuigenen dweilen.
Beneden zijn de gang en wc gedaan. De afwas is bijna klaar en de huiskamer is al ontrommeld.
De eerste was draait, was van gisteren ( ) hangt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 juni 2010 om 12:38
Pff Oudste heeft dramatisch afscheid genomen,want ze kan me niet missen.Normaal is het geen probleem als ze op kamp gaat maar nu wil ze niet meer.In het uiterste geval haalt vriend haar vanavond op en brengen we haar morgenvroeg weer terug.(ze is ook weer ongesteld dus dat speelt wel mee)
Boodschappen zijn binnen,nu even rustig aan doen.
Schouder doet nog veel pijn,maar ongemerkt doe je al snel teveel denk ik.
Druifje,zit jouw meisje op dezelfde school als jij?
Gelf,een dikke
Boodschappen zijn binnen,nu even rustig aan doen.
Schouder doet nog veel pijn,maar ongemerkt doe je al snel teveel denk ik.
Druifje,zit jouw meisje op dezelfde school als jij?
Gelf,een dikke
woensdag 9 juni 2010 om 14:20
Grrr... hoe kom ik nou weer aan een virusje..
Nou ja, ik heb mijn wachtwoord veranderd.
Vanmorgen koffie bij een buurvrouw en daarna heb ik mijn aarecht leeggeruimd.
Op het moment zijn er twee mannen in mijn keuken aan het werk.
Straks heb ik stromend kokend water en kan ik mijn kastje weer inruimen.
Daarna stofzuigen.
En bedenken: Wat eten we vandaag?
Zielig Coe, dat je Oudste het zo naar vind om bij je weg te zijn. Hopelijk valt het toch mee en hoeven jullie haar toch niet op te halen.
Wat fijn dat jou Oudste zo goed is met lezen Druif.
Ik begrijp dat je trots bent! Dat zal ze zelf ook wel zijn .
Nou ja, ik heb mijn wachtwoord veranderd.
Vanmorgen koffie bij een buurvrouw en daarna heb ik mijn aarecht leeggeruimd.
Op het moment zijn er twee mannen in mijn keuken aan het werk.
Straks heb ik stromend kokend water en kan ik mijn kastje weer inruimen.
Daarna stofzuigen.
En bedenken: Wat eten we vandaag?
Zielig Coe, dat je Oudste het zo naar vind om bij je weg te zijn. Hopelijk valt het toch mee en hoeven jullie haar toch niet op te halen.
Wat fijn dat jou Oudste zo goed is met lezen Druif.
Ik begrijp dat je trots bent! Dat zal ze zelf ook wel zijn .
woensdag 9 juni 2010 om 17:29
quote:poessiemauwww schreef op 09 juni 2010 @ 09:00:
Nou het loon was dus helemaal niet overgemaakt maandagavond.. Gistermiddag heeft Poessieman het contant mee gekregen (en heb ik voor het eerst de groene eurobriefjes gezien haha) Dus nu even poessekind aankleden en dan naar de bank..
Voel ernstig met je mee! Mijn loon is iedere maand te laat. Heb al wel wat geregeld met de bank, dus over het algemeen gaat dat goed. Maar nu maken ze het wel erg bont. Het hoort rond de 25e te komen, het komt vaak rond de 1e.. 2e.. 3e.. heb nu maar een derde gekregen, zou vandaag de rest krijgen maar het is er nog niet... en altijd dezelfde smoesjes, klant zou betalen, heeft hij niet gedaan. Ben druk aan het solliciteren, maar tot die tijd blijft het een verschrikking!
De deurwaarder kunnen ze inderdaad nog niet op je af sturen, maar pas wel op voor BKR-registraties, daar kan je later akelig last van krijgen. Maar met éénmalig een paar weken hoef je je als het goed is nog niet druk te maken.
Sorry heb al veel gelezen, maar ben nog niet helemaal thuis in wie/wat/hoe. Bedankt voor het welkom in elk geval en strekte met jullie rompslomp.
Het lijstje werkt al beter als de papieren versie!
Nou het loon was dus helemaal niet overgemaakt maandagavond.. Gistermiddag heeft Poessieman het contant mee gekregen (en heb ik voor het eerst de groene eurobriefjes gezien haha) Dus nu even poessekind aankleden en dan naar de bank..
Voel ernstig met je mee! Mijn loon is iedere maand te laat. Heb al wel wat geregeld met de bank, dus over het algemeen gaat dat goed. Maar nu maken ze het wel erg bont. Het hoort rond de 25e te komen, het komt vaak rond de 1e.. 2e.. 3e.. heb nu maar een derde gekregen, zou vandaag de rest krijgen maar het is er nog niet... en altijd dezelfde smoesjes, klant zou betalen, heeft hij niet gedaan. Ben druk aan het solliciteren, maar tot die tijd blijft het een verschrikking!
De deurwaarder kunnen ze inderdaad nog niet op je af sturen, maar pas wel op voor BKR-registraties, daar kan je later akelig last van krijgen. Maar met éénmalig een paar weken hoef je je als het goed is nog niet druk te maken.
Sorry heb al veel gelezen, maar ben nog niet helemaal thuis in wie/wat/hoe. Bedankt voor het welkom in elk geval en strekte met jullie rompslomp.
Het lijstje werkt al beter als de papieren versie!
woensdag 9 juni 2010 om 18:18
Zo, gewerkt, gestemd en nu ben ik thuis. Lekker lui pizza bestellen en op de bank hangen met de patient
Vanavond op tijd naar bed en hopelijk een keer goed slapen.
Coe, gaat het een beetje met de pijn in je schouder en het wazig zijn van de pijnstillers?
Poes wat een ellende met dat salaris van je man. Fijn dat je het nu alsnog binnen hebt.
Vanavond op tijd naar bed en hopelijk een keer goed slapen.
Coe, gaat het een beetje met de pijn in je schouder en het wazig zijn van de pijnstillers?
Poes wat een ellende met dat salaris van je man. Fijn dat je het nu alsnog binnen hebt.
woensdag 9 juni 2010 om 21:42
Poessieman zijn baas is een eikel.. Kan het nog steeds niet hebben dat ie 'verloren'heeft met de ontslagprocedure..
En grijpt nu alles aan om poessieman dwars te zitten. Zo heeft Poessieman onlangs zijn rijbewijs gehaald maar mag van baas niet in zijn auto's rijden en vond het dan ook totaal nutteloos dat hij zijn rijbewijs gehaald heeft. Puh alsof hij dat voor die baas gedaan heeft..
Maar nu had hij dus ipv 4 weken loon, pas na 5 weken loon gehad.. Alles is gelukkig nu wel geregeld, geld staat op de bank en heb een printscreen van de afschrijving gemaild daar de hypotheekverstrekker.
Kan weer rustiger slapen.. vond het best eng..
En nog, want nu is het een week te laat.. maar hoe gaat het volgende keer...
Had wel een blij momentje toen ik een blauwe envelop kreeg vandaag, krijg een leuk extraatje terug!
Mijn lijstje van vandaag is ook af, stond niet veel op geloof ik he..
Ik heb nog wel een paar leuke kleertjes voor t kind gekocht bij H&M! altijd leuk!
En grijpt nu alles aan om poessieman dwars te zitten. Zo heeft Poessieman onlangs zijn rijbewijs gehaald maar mag van baas niet in zijn auto's rijden en vond het dan ook totaal nutteloos dat hij zijn rijbewijs gehaald heeft. Puh alsof hij dat voor die baas gedaan heeft..
Maar nu had hij dus ipv 4 weken loon, pas na 5 weken loon gehad.. Alles is gelukkig nu wel geregeld, geld staat op de bank en heb een printscreen van de afschrijving gemaild daar de hypotheekverstrekker.
Kan weer rustiger slapen.. vond het best eng..
En nog, want nu is het een week te laat.. maar hoe gaat het volgende keer...
Had wel een blij momentje toen ik een blauwe envelop kreeg vandaag, krijg een leuk extraatje terug!
Mijn lijstje van vandaag is ook af, stond niet veel op geloof ik he..
Ik heb nog wel een paar leuke kleertjes voor t kind gekocht bij H&M! altijd leuk!
woensdag 9 juni 2010 om 22:14
Bijna, Coebergh. Ik heb er nu gelukkig een paar prettiger uurtjes opzitten en ga vlug naar bed voordat de koppijn weer op zet. Hopen dat het helpt
Poessie, is het een idee om dat extraatje toch maar als een extra hypotheektermijn in te zetten. Ik voel het aan mijn water dat deze werkgever nog wel eens knap lulliger kan gaan doen *en ze kunnen daar best ver in gaan voordat je dat geld krijgt als ze willen*
Gestemd, nou ja, Muis heeft het rondje ingekleurd en het formulier in de bak gegooid. Hij weet al helemaal hoe het moet.
Poessie, is het een idee om dat extraatje toch maar als een extra hypotheektermijn in te zetten. Ik voel het aan mijn water dat deze werkgever nog wel eens knap lulliger kan gaan doen *en ze kunnen daar best ver in gaan voordat je dat geld krijgt als ze willen*
Gestemd, nou ja, Muis heeft het rondje ingekleurd en het formulier in de bak gegooid. Hij weet al helemaal hoe het moet.
woensdag 9 juni 2010 om 22:16
Wat een l*l de behanger zeg die baas van poessieman! Begrijp ik nu goed dat poessieman daar dus niet zolang meer werkt?
Fus, mak an he?
Mamz, weer helemaal opgeknapt? Ben wel benieuwd hoe je de quality tijd gaat indelen met je 3 boeven.
Gelf, jij krijgt van mij een driedubbele Gewoon, omdat ik je lief vind
Ala, je komt er vanzelf wel in. En we nemen je niets kwalijk als het in de eerste week niet gelukt is
Lekker dat een digitaal lijstje wel voor je werkt. Voordeel is dat een digitaal lijstje ook wel heel erg gezellig is
Onderzoek viel me heel erg mee! Had gedacht dat het veel pijnlijker zou zijn. Niet dus. Binnen twee weken schriftelijk uitslag.
Wat een baan trouwens, de hele dag andervrouws borsten tussen een pletmachine leggen
Ik heb nieuwe foto's op mijn site staan, bij de portfolio. Er staan ook foto's van Its en Itsman op
Voor diegenen die geen idee hebben waar dit over gaat, ik ben via mijn hyves te bereiken
Fus, mak an he?
Mamz, weer helemaal opgeknapt? Ben wel benieuwd hoe je de quality tijd gaat indelen met je 3 boeven.
Gelf, jij krijgt van mij een driedubbele Gewoon, omdat ik je lief vind
Ala, je komt er vanzelf wel in. En we nemen je niets kwalijk als het in de eerste week niet gelukt is
Lekker dat een digitaal lijstje wel voor je werkt. Voordeel is dat een digitaal lijstje ook wel heel erg gezellig is
Onderzoek viel me heel erg mee! Had gedacht dat het veel pijnlijker zou zijn. Niet dus. Binnen twee weken schriftelijk uitslag.
Wat een baan trouwens, de hele dag andervrouws borsten tussen een pletmachine leggen
Ik heb nieuwe foto's op mijn site staan, bij de portfolio. Er staan ook foto's van Its en Itsman op
Voor diegenen die geen idee hebben waar dit over gaat, ik ben via mijn hyves te bereiken