Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 10 juni 2010 om 16:28
donderdag 10 juni 2010 om 16:50
Tuurlijk wel, 's avonds na de wedstrijd als de kinderen in bed liggen. Succes gegarandeerd Coe
Gezellig dat de meet gaat lukken!
Mén, ik heb al twee uur geslapen en ben nog brak. Nu dus maar een colaatje nar binnen gegooid.
Heb een dilemma.... Zoon wilde eigenlijk vroeg naar huis van de BSO om buiten te spelen. Maar intussen regent het en kan hij dus beter daar spelen. Dus wat zal ik eens doen.... thuis laten komen of daar laten blijven...
Gezellig dat de meet gaat lukken!
Mén, ik heb al twee uur geslapen en ben nog brak. Nu dus maar een colaatje nar binnen gegooid.
Heb een dilemma.... Zoon wilde eigenlijk vroeg naar huis van de BSO om buiten te spelen. Maar intussen regent het en kan hij dus beter daar spelen. Dus wat zal ik eens doen.... thuis laten komen of daar laten blijven...
donderdag 10 juni 2010 om 17:05
Hier regent het al de hele dag. Alhoewel, regen kan je het niet echt noemen, maar droog is het ook niet. Gewoon hoer'nweer.
Tot hoe laat zou zoon dan eigenlijk op de bso blijven Fuss?
Goldman wilde mij ook zo'n jurkje aanpraten, maar het is ons merk bier niet dus ik heb nu alleen de Jup Holland Jup shirts. Die zijn niet erg sexy.
Ik ben even bij de bloemist geweest om nieuwe plantjes voor op mijn vensterbanken. Nu met de rolgordijnen ipv lamellen kan dat!
Ik heb gewassen en was opgehangen
Er zit nu een wasje in de droger en dat wordt nog gevouwen en opgeruimd vandaag.
Vanavond eten wij weer asperges. Lekker!
Tot hoe laat zou zoon dan eigenlijk op de bso blijven Fuss?
Goldman wilde mij ook zo'n jurkje aanpraten, maar het is ons merk bier niet dus ik heb nu alleen de Jup Holland Jup shirts. Die zijn niet erg sexy.
Ik ben even bij de bloemist geweest om nieuwe plantjes voor op mijn vensterbanken. Nu met de rolgordijnen ipv lamellen kan dat!
Ik heb gewassen en was opgehangen
Er zit nu een wasje in de droger en dat wordt nog gevouwen en opgeruimd vandaag.
Vanavond eten wij weer asperges. Lekker!
donderdag 10 juni 2010 om 17:07
Ja, hier miezert het. Vieze miezerregen waar je zo heerlijk zeiknat van wordt maar het levert geen koelte op
Heb maar gewoon gebeld dat hij zelf mag kiezen hoe laat hij thuis komt. BSO is tot zes uur, dus ik zie hem wel verschijnen. Ben ik echt blij mee dat ik zo 'n lief jong heb, die dan eerst altijd thuis komt en daarna pas gaat spelen. Ah, daar istie!
Heb maar gewoon gebeld dat hij zelf mag kiezen hoe laat hij thuis komt. BSO is tot zes uur, dus ik zie hem wel verschijnen. Ben ik echt blij mee dat ik zo 'n lief jong heb, die dan eerst altijd thuis komt en daarna pas gaat spelen. Ah, daar istie!
donderdag 10 juni 2010 om 17:32
Joh, wij wonen in een braaf wijkje hoor En hij hoeft geen grote straten over dus dat mag hij idd gewoon. Hij speelt ook hier in de wijk, dus ja, een beetje vrijheid heeft hij wel. Maar dat is ook omdat hij het aan kan hoor. Hij zegt altijd wat hij gaat doen, en laat even bellen als hij binnen speelt.
donderdag 10 juni 2010 om 18:28
Coe is het zo'n jurk?
Een vrouw gaat onaangekondigd, naar het huis van haar zoon. Zij klopte op de deur en liep daarna onmiddellijk het huis in. Diep geschokt zag zij haar schoondochter naakt op de bank liggen, met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de kamer. "Wat doe je nou?" vroeg ze?"
"Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt," antwoordde de schoondochter.
"Maar je helemaal bent naakt"! riep de schoonmoeder.
"Dit is mijn liefdesjurk," legde de schoondochter uit.
"Liefdes jurk? Maar je bent helemaal naakt"!
"Mike houdt van mij en wil graag dat dat ik deze jurk draag," legde zij uit. "Elke keer als hij mij in deze jurk ziet, wordt hij onmiddellijk romantisch en we vrijen dan urenlang.
De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit, nam 'n bad, deed haar lekkerste parfum op, dimde de lampen, zette een romantische CD op en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot thuis zou komen.
Eindelijk kwam haar man thuis, hij liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank liggen. "Wat ben jij nou aan 't doen?" vroeg hij. "Dit is mijn liefdesjurk"....fluisterde ze sensueel. ...........
"Die mag je dan wel eens strijken" zei hij. "Wat eten we vandaag?"
Een vrouw gaat onaangekondigd, naar het huis van haar zoon. Zij klopte op de deur en liep daarna onmiddellijk het huis in. Diep geschokt zag zij haar schoondochter naakt op de bank liggen, met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de kamer. "Wat doe je nou?" vroeg ze?"
"Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt," antwoordde de schoondochter.
"Maar je helemaal bent naakt"! riep de schoonmoeder.
"Dit is mijn liefdesjurk," legde de schoondochter uit.
"Liefdes jurk? Maar je bent helemaal naakt"!
"Mike houdt van mij en wil graag dat dat ik deze jurk draag," legde zij uit. "Elke keer als hij mij in deze jurk ziet, wordt hij onmiddellijk romantisch en we vrijen dan urenlang.
De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit, nam 'n bad, deed haar lekkerste parfum op, dimde de lampen, zette een romantische CD op en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot thuis zou komen.
Eindelijk kwam haar man thuis, hij liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank liggen. "Wat ben jij nou aan 't doen?" vroeg hij. "Dit is mijn liefdesjurk"....fluisterde ze sensueel. ...........
"Die mag je dan wel eens strijken" zei hij. "Wat eten we vandaag?"