Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik leef nog hoor.

Alleen weinig te melden qua bezemen en ook niet zo veel forumzin.

Maar jullie zijn wel lieverds .
Alle reacties Link kopieren
Coe, was jij trouwens nog bij de Action geweest voor die snoeppotten?

Ik kom eerdaags zelf weer bij de Action, vandaar.

Gaan we trouwens nog meeten morgen?
Omdat je op zoek moest naar een kapper Poessie
Jeetje wat een weer... is het nu warm of koud?? Ik heb er in ieder geval hoofdpijn van.
Ik vind het maar raar weer Druifje.

Temperatuur is goed,maar steeds die regen he! Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen (eindelijk!) naar Coetje!
Alle reacties Link kopieren
ow zo Coe, ja maar ik kan mn eigen haar niet knippen...
Alle reacties Link kopieren
lijstje:



* medaille maken voor een avondvierdaagse loper die geen officiele krijgt.

* een kapper zoeken en bellen voor een afspraak

* hopelijk vandaag nog terecht kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Coetje had toch de potten? Ik ben al naar de kapper geweest.

Het zit beter dan eerst.
quote:Zoebie schreef op 10 juni 2010 @ 15:57:

Coetje had toch de potten? Ik ben al naar de kapper geweest.

Het zit beter dan eerst.



Ik las iets heel anders lieve Zoeb,heb het zitten bescheuren hier.

Maar die potten hadden ze dus niet.
Fotoke??
Poes,zelf je haar knippen lijkt me idd erg lastig



Middelste wil zo graag versieren voor het wk,dus ik ga er zo maar aan geloven.Vriend zei dat ie wel 100 mtr vlaggetjes wilde dus die liggen ook klaar.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Coe versieren. IK WIL OOK. Vind het er zo gezellig uitzien. Maar helaas hebben we buren die niets om voetbal geven en de oprit oranje versieren die we delen met Afghaanse lieverds lijkt me erg cru. Hoewel ik denk dat ze er niets om zullen geven.
Alle reacties Link kopieren
En wat las jij dan??

Nieuwsgierig ben ik hoor.
zoebie wijzigde dit bericht op 10-06-2010 16:29
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
% gewijzigd
Coe kwam toch uit een potje.

En nu is ie lang zo leuk niet meer



Ik ga een vlag ophangen voor het raam en er staan wat wuppies.

Zoon heeft net van zijn zakgeld een reuzebeessie gekocht.

En vriend wil graag dat ik dat jurkje aandoe maar dat lijkt me geen succes
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wel, 's avonds na de wedstrijd als de kinderen in bed liggen. Succes gegarandeerd Coe

Gezellig dat de meet gaat lukken!



Mén, ik heb al twee uur geslapen en ben nog brak. Nu dus maar een colaatje nar binnen gegooid.

Heb een dilemma.... Zoon wilde eigenlijk vroeg naar huis van de BSO om buiten te spelen. Maar intussen regent het en kan hij dus beter daar spelen. Dus wat zal ik eens doen.... thuis laten komen of daar laten blijven...
Alle reacties Link kopieren
Echt Fus, regent het bij jou? 't Is hier zo benauwd als wat. Dat het dan maar gaat regenen. Maar dan wel pas als ik naar de slager ben geweest hoor. Met de fiets.

Dilemma hoor met zoon. Hij kan toch niet buitenspelen als het regent?
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het al de hele dag. Alhoewel, regen kan je het niet echt noemen, maar droog is het ook niet. Gewoon hoer'nweer.



Tot hoe laat zou zoon dan eigenlijk op de bso blijven Fuss?



Goldman wilde mij ook zo'n jurkje aanpraten, maar het is ons merk bier niet dus ik heb nu alleen de Jup Holland Jup shirts. Die zijn niet erg sexy.



Ik ben even bij de bloemist geweest om nieuwe plantjes voor op mijn vensterbanken. Nu met de rolgordijnen ipv lamellen kan dat!

Ik heb gewassen en was opgehangen

Er zit nu een wasje in de droger en dat wordt nog gevouwen en opgeruimd vandaag.

Vanavond eten wij weer asperges. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier miezert het. Vieze miezerregen waar je zo heerlijk zeiknat van wordt maar het levert geen koelte op

Heb maar gewoon gebeld dat hij zelf mag kiezen hoe laat hij thuis komt. BSO is tot zes uur, dus ik zie hem wel verschijnen. Ben ik echt blij mee dat ik zo 'n lief jong heb, die dan eerst altijd thuis komt en daarna pas gaat spelen. Ah, daar istie!
Alle reacties Link kopieren
Doet ie dat al alleen Fuss? In een grote drukke stad als B?

Tjonge wat ben ik dan een muts met mijn meiden....
Alle reacties Link kopieren
Joh, wij wonen in een braaf wijkje hoor En hij hoeft geen grote straten over dus dat mag hij idd gewoon. Hij speelt ook hier in de wijk, dus ja, een beetje vrijheid heeft hij wel. Maar dat is ook omdat hij het aan kan hoor. Hij zegt altijd wat hij gaat doen, en laat even bellen als hij binnen speelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Fus. Maar het is ook een lekker jochie.
Alle reacties Link kopieren
Coe is het zo'n jurk?



Een vrouw gaat onaangekondigd, naar het huis van haar zoon. Zij klopte op de deur en liep daarna onmiddellijk het huis in. Diep geschokt zag zij haar schoondochter naakt op de bank liggen, met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de kamer. "Wat doe je nou?" vroeg ze?"

"Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt," antwoordde de schoondochter.

"Maar je helemaal bent naakt"! riep de schoonmoeder.

"Dit is mijn liefdesjurk," legde de schoondochter uit.

"Liefdes jurk? Maar je bent helemaal naakt"!

"Mike houdt van mij en wil graag dat dat ik deze jurk draag," legde zij uit. "Elke keer als hij mij in deze jurk ziet, wordt hij onmiddellijk romantisch en we vrijen dan urenlang.



De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit, nam 'n bad, deed haar lekkerste parfum op, dimde de lampen, zette een romantische CD op en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot thuis zou komen.

Eindelijk kwam haar man thuis, hij liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank liggen. "Wat ben jij nou aan 't doen?" vroeg hij. "Dit is mijn liefdesjurk"....fluisterde ze sensueel. ...........

"Die mag je dan wel eens strijken" zei hij. "Wat eten we vandaag?"
Alle reacties Link kopieren


Mánnen!


Nou zo voelde ik me dus ook,net een rollade

Ik heb echt wel leuke,sexy pakjes,jurkjes noem maar op,maar dit is gewoon niet gemaakt voor mijn figuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven