Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 28 mei 2010 om 20:14
vrijdag 28 mei 2010 om 20:57
Zoeb,wat fijn dat jouw uitslag goed was!Ik duim nog een paar dagen verder voor manlief.
I'ts ik heb veel zon naar je toe gestuurd voor morgen!Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht(van mij hoef je je handen niet boven de dekens te houden :)Wel zo fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt :)Voor morgen een superdag gewenst!
Gelezen dat het hier vanmiddag heul gezellig was
Eigenlijk hebben we best een leuke dag gehad,schoonloeder is na de begrafenis goed op haar nummer gezet door een oom.
Die weet wel hoe de vork in de steel steelt dus die nam het voor ons op toen ze begon te piepen dat wij Ukkie bij hun weghouden...
Wat een schijnvertoning zeg,hoe kun je je zo gedragen?
Ik (wij) hebben geen onvertogen woord laten vallen en zijn na het condoleren van de familie weggegaan om iets te eten en naar huis te gaan.Over een paar weken gaan we met de kinderen een weekend terug.
Toen we thuis waren de kinderen gehaald en nog gecollecteerd met de bolderkar.Ging een stuk beter dan gister
I'ts ik heb veel zon naar je toe gestuurd voor morgen!Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht(van mij hoef je je handen niet boven de dekens te houden :)Wel zo fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt :)Voor morgen een superdag gewenst!
Gelezen dat het hier vanmiddag heul gezellig was
Eigenlijk hebben we best een leuke dag gehad,schoonloeder is na de begrafenis goed op haar nummer gezet door een oom.
Die weet wel hoe de vork in de steel steelt dus die nam het voor ons op toen ze begon te piepen dat wij Ukkie bij hun weghouden...
Wat een schijnvertoning zeg,hoe kun je je zo gedragen?
Ik (wij) hebben geen onvertogen woord laten vallen en zijn na het condoleren van de familie weggegaan om iets te eten en naar huis te gaan.Over een paar weken gaan we met de kinderen een weekend terug.
Toen we thuis waren de kinderen gehaald en nog gecollecteerd met de bolderkar.Ging een stuk beter dan gister
vrijdag 28 mei 2010 om 21:22
Jee, een nieuw deel alweer. Wat gaat het hard.
Ik heb niet teruggelezen.. heb drukke dagen gehad en ik ben erg erg moe. De gebroken nachten breken me nu even op. Slaap niet goed.
Zoeb, fijn dat het goed was.
Its, heel heel veel plezier morgen. Geniet van de dag. Ik hoop op mooi weer.
Oudste meisje is vandaag jarig. Ze is 6 geworden. Kinderfeestje gehad. Poehpoeh. Heb liever een klas van 30 dan 10 stuiterballen op zo'n feestje. Jeempie.
Ik heb niet teruggelezen.. heb drukke dagen gehad en ik ben erg erg moe. De gebroken nachten breken me nu even op. Slaap niet goed.
Zoeb, fijn dat het goed was.
Its, heel heel veel plezier morgen. Geniet van de dag. Ik hoop op mooi weer.
Oudste meisje is vandaag jarig. Ze is 6 geworden. Kinderfeestje gehad. Poehpoeh. Heb liever een klas van 30 dan 10 stuiterballen op zo'n feestje. Jeempie.
vrijdag 28 mei 2010 om 21:38
Volgens mij heeft Its haar Itsman al het bed in gesleurd......om te gaan slapen om morgen heel erg uitgeslapen te gaan staan wachten op de eerste gasten. Het wordt in ieder geval prima weer voor een trouwpartijtje, en hier zijn de accu's alvast opgeladen en de lenzen gepoetst. Maar eerst nemen wij nog een Te Bheag
vrijdag 28 mei 2010 om 21:49
Gefeliciteerd, Druivekindje Grappig om te lezen dat een juf het ook zwaar vindt op zo'n kinderfeestje, Druifje.
Coebergh, fijn dat oom het voor jullie opnam (die zal zijn zus (?) ook wel kennen)
Boro, spannend voor A. Welcome here.
Tijd voor een schoonheidsslaapje en dan morgen vroeg uit de veren om een feestje te vieren
Coebergh, fijn dat oom het voor jullie opnam (die zal zijn zus (?) ook wel kennen)
Boro, spannend voor A. Welcome here.
Tijd voor een schoonheidsslaapje en dan morgen vroeg uit de veren om een feestje te vieren
vrijdag 28 mei 2010 om 21:59
zaterdag 29 mei 2010 om 00:17
Whaha Druif, maar goed dat je er op tijd achterkwam. Ik bedoel dat extra kind. Je zult er maar pas thuis achterkomen en dan niet weten waar het vandaan komt.
Gefeliciteerd met Druivenkind. Hé dat klinkt wel gek.
Cou wat een loeder. Dat ze er toch weer over begon. Het kreng. Lieve oom dat ie het voor jullie opnam. Neemt ze het ook niet aan van die oom dat ze zo verschrikkelijk fout bezig is?
Bor spannend hoor. Ook voor A. Maar ik hoop dat je er een stuk beter van gaat worden. Maar dat is ook zo toch?
En dan Itske. Die ligt natuurlijk al lang op één oor en slaapt de slaap der onschuldigen. Ja duh, die doet natuurlijk geen oog dicht denk ik.
Gefeliciteerd met Druivenkind. Hé dat klinkt wel gek.
Cou wat een loeder. Dat ze er toch weer over begon. Het kreng. Lieve oom dat ie het voor jullie opnam. Neemt ze het ook niet aan van die oom dat ze zo verschrikkelijk fout bezig is?
Bor spannend hoor. Ook voor A. Maar ik hoop dat je er een stuk beter van gaat worden. Maar dat is ook zo toch?
En dan Itske. Die ligt natuurlijk al lang op één oor en slaapt de slaap der onschuldigen. Ja duh, die doet natuurlijk geen oog dicht denk ik.
zaterdag 29 mei 2010 om 08:30
Its en Itsman, ik wens jullie een hele fijne dag toe met heel veel zon en plezier!
Druif, gefeliciteerd met je dochter.
Zoeb, wat fijn dat jouw uitslag goed was.
Coe, wat goed dat die oom het voor jullie opnam.
Boro, wat snel al dat A naar B gaat!
Heb gisteren niet meer geschilderd, te veel last van mijn nek. Wel na het werk nog een mand strijk weggewerkt.
Lijstje voor vandaag:
-Grasmaaien
-Tuinset poetsen
-Genieten van de zon
Druif, gefeliciteerd met je dochter.
Zoeb, wat fijn dat jouw uitslag goed was.
Coe, wat goed dat die oom het voor jullie opnam.
Boro, wat snel al dat A naar B gaat!
Heb gisteren niet meer geschilderd, te veel last van mijn nek. Wel na het werk nog een mand strijk weggewerkt.
Lijstje voor vandaag:
-Grasmaaien
-Tuinset poetsen
-Genieten van de zon
zaterdag 29 mei 2010 om 11:09
Je krijgt wat je verdient: het is stralend weer hier
HOpelijk bij jullie ook, bruidspaar!
Iemand vandaag een lijstje? Hier loopt de vaatwasser en haalt Lief nog wat boodschapjes.
Dan kan ik gerust in bad he, da's voor nu toch genoeg gedaan?
(daarnaast wil ik wel even in bad want de heupjes doen weer niet wat ik wil )
Fijne dag allemaal!
HOpelijk bij jullie ook, bruidspaar!
Iemand vandaag een lijstje? Hier loopt de vaatwasser en haalt Lief nog wat boodschapjes.
Dan kan ik gerust in bad he, da's voor nu toch genoeg gedaan?
(daarnaast wil ik wel even in bad want de heupjes doen weer niet wat ik wil )
Fijne dag allemaal!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:00
Lijstje voor vandaag:
-Grasmaaien
-Tuinset poetsen
-Genieten van de zon
Ook nog gedaan:
-Schoenen en kleding gekocht met en voor dochter
-gestofzuigd
-gedweild
Straks nog doen:
-vloerkleed met een ramentrekker haren-vrij maken
-oud papier netjes in dozen doen, zodat er meer in past.
Gold, ik heb die rel niet meegekregen, wat was loos?
-Grasmaaien
-Tuinset poetsen
-Genieten van de zon
Ook nog gedaan:
-Schoenen en kleding gekocht met en voor dochter
-gestofzuigd
-gedweild
Straks nog doen:
-vloerkleed met een ramentrekker haren-vrij maken
-oud papier netjes in dozen doen, zodat er meer in past.
Gold, ik heb die rel niet meegekregen, wat was loos?