Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Iskie, nog maar een paar uurtjes, en dan is het zo ver!

Ik zal aan jullie denken morgen, alvast een hele fijne dag toegewenst!

Ik ga zo terug lezen hoor, razend druk geweest, deze week wordt\werd A overgeplaatst. Hij is nu thuis, en maandag gaat hij naar B. Een hoop geregel dus. Op de valreep nog een rok voor morgen weten te vinden *pfff*.

Tot straks
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oei, dat zal wel weer even wennen zijn voor A.

Hopelijk voelt hij zich er snel op z'n gemak.
Zoeb,wat fijn dat jouw uitslag goed was!Ik duim nog een paar dagen verder voor manlief.

I'ts ik heb veel zon naar je toe gestuurd voor morgen!Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht(van mij hoef je je handen niet boven de dekens te houden :)Wel zo fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt :)Voor morgen een superdag gewenst!

Gelezen dat het hier vanmiddag heul gezellig was

Eigenlijk hebben we best een leuke dag gehad,schoonloeder is na de begrafenis goed op haar nummer gezet door een oom.

Die weet wel hoe de vork in de steel steelt dus die nam het voor ons op toen ze begon te piepen dat wij Ukkie bij hun weghouden...

Wat een schijnvertoning zeg,hoe kun je je zo gedragen?

Ik (wij) hebben geen onvertogen woord laten vallen en zijn na het condoleren van de familie weggegaan om iets te eten en naar huis te gaan.Over een paar weken gaan we met de kinderen een weekend terug.

Toen we thuis waren de kinderen gehaald en nog gecollecteerd met de bolderkar.Ging een stuk beter dan gister
Ooh Bor,maandag al!Wat spannend voor A!En jullie

Ooh schips,ik moet je nog steeds mailen
Its, ik wens je morgen een hele fijne dag! Dat jullie dag samen morgen het begin is van een prachtig leven samen!

boor, wat fijn dat hij verhuisd is! Spannend! Kom je snel een keertje hier een bakkie doen?

Coe, goed gedaan!
Jee, een nieuw deel alweer. Wat gaat het hard.

Ik heb niet teruggelezen.. heb drukke dagen gehad en ik ben erg erg moe. De gebroken nachten breken me nu even op. Slaap niet goed.

Zoeb, fijn dat het goed was.

Its, heel heel veel plezier morgen. Geniet van de dag. Ik hoop op mooi weer.

Oudste meisje is vandaag jarig. Ze is 6 geworden. Kinderfeestje gehad. Poehpoeh. Heb liever een klas van 30 dan 10 stuiterballen op zo'n feestje. Jeempie.
Druif, van Harte Gefeliciteerd! Ook namens Buuf natuurlijk!

Volgens mij heeft Its haar Itsman al het bed in gesleurd......om te gaan slapen om morgen heel erg uitgeslapen te gaan staan wachten op de eerste gasten. Het wordt in ieder geval prima weer voor een trouwpartijtje, en hier zijn de accu's alvast opgeladen en de lenzen gepoetst. Maar eerst nemen wij nog een Te Bheag
Gefeliciteerd, Druivekindje Grappig om te lezen dat een juf het ook zwaar vindt op zo'n kinderfeestje, Druifje.

Coebergh, fijn dat oom het voor jullie opnam (die zal zijn zus (?) ook wel kennen)

Boro, spannend voor A. Welcome here.

Tijd voor een schoonheidsslaapje en dan morgen vroeg uit de veren om een feestje te vieren
Zwaar vind ik nog een redelijke understatement...

We liepen vanmiddag trouwens een speurtocht en opeens hadden we een kind meer. . We kwamen door een speeltuin en het meisje moet gedacht hebben.. wat een gezelligheid. Ik ga gewoon lekker mee. Hebben haar toch maar teruggebracht.
Whaha Druif, maar goed dat je er op tijd achterkwam. Ik bedoel dat extra kind. Je zult er maar pas thuis achterkomen en dan niet weten waar het vandaan komt.

Gefeliciteerd met Druivenkind. Hé dat klinkt wel gek.

Cou wat een loeder. Dat ze er toch weer over begon. Het kreng. Lieve oom dat ie het voor jullie opnam. Neemt ze het ook niet aan van die oom dat ze zo verschrikkelijk fout bezig is?

Bor spannend hoor. Ook voor A. Maar ik hoop dat je er een stuk beter van gaat worden. Maar dat is ook zo toch?

En dan Itske. Die ligt natuurlijk al lang op één oor en slaapt de slaap der onschuldigen. Ja duh, die doet natuurlijk geen oog dicht denk ik.
Its vandaag is de grote dag. Eindelijk. Ik blaas heel veel zon jou kant uit. En dat het een fantastische, onvergetelijke, mooie en romantische dag mag worden.

Ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt Its! En Itsman natuurlijk ook!
Moggûh lieffies!

Mooie dag gisteren, vandaag wordt mooier!

Geniet!
Dames, heel veel plezier vandaag! Its, geniet!

En ik ga aan het werk!
Its en Itsman, ik wens jullie een hele fijne dag toe met heel veel zon en plezier!

Druif, gefeliciteerd met je dochter.

Zoeb, wat fijn dat jouw uitslag goed was.

Coe, wat goed dat die oom het voor jullie opnam.

Boro, wat snel al dat A naar B gaat!

Heb gisteren niet meer geschilderd, te veel last van mijn nek. Wel na het werk nog een mand strijk weggewerkt.

Lijstje voor vandaag:

-Grasmaaien

-Tuinset poetsen

-Genieten van de zon
Iskie, veel plezier vandaag en veel geluk in de toekomst met Itsman!

Wat een mooie dag voor een bruiloft!

Geniet Its!

Ik kom jullie nog even uitzwaaien .

Tot morgen of maandag liefjes
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Fijne dag Its en Itsman!

Je krijgt wat je verdient: het is stralend weer hier

HOpelijk bij jullie ook, bruidspaar!

Iemand vandaag een lijstje? Hier loopt de vaatwasser en haalt Lief nog wat boodschapjes.

Dan kan ik gerust in bad he, da's voor nu toch genoeg gedaan?

(daarnaast wil ik wel even in bad want de heupjes doen weer niet wat ik wil )

Fijne dag allemaal!
Wij gaan straks weer richting Leerdam. Jukeboxen kijken.

Het is inderdaad heerlijk trouw-weer!
Zeg ik zit even terug te lezen hier en daar...

Wat een rel weer met Z?
Lijstje voor vandaag:

-Grasmaaien

-Tuinset poetsen

-Genieten van de zon

Ook nog gedaan:

-Schoenen en kleding gekocht met en voor dochter

-gestofzuigd

-gedweild

Straks nog doen:

-vloerkleed met een ramentrekker haren-vrij maken

-oud papier netjes in dozen doen, zodat er meer in past.

Gold, ik heb die rel niet meegekregen, wat was loos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven