Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 29 mei 2010 om 16:07
Goedemiddag,
Ik denk zomaar dat I'ts nu wel volop aan het feesten is!Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Hier is het wel lekker weer,hopelijk daar ook.En hebben jullie kunnen genieten van dit speciale moment.
Ik had vandaag een lijstje:
boodschappen
collecte bus inleveren
stofzuigen
wassen,vouwen
administratie opruimen
wc poetsen
Ik stond vanochtend met barstende koppijn op dus heb vriend eruit gestuurd en ben zelf blijven liggen tot 12.30 toen was de koppijn weg
Ik denk zomaar dat I'ts nu wel volop aan het feesten is!Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Hier is het wel lekker weer,hopelijk daar ook.En hebben jullie kunnen genieten van dit speciale moment.
Ik had vandaag een lijstje:
boodschappen
collecte bus inleveren
stofzuigen
wassen,vouwen
administratie opruimen
wc poetsen
Ik stond vanochtend met barstende koppijn op dus heb vriend eruit gestuurd en ben zelf blijven liggen tot 12.30 toen was de koppijn weg
zaterdag 29 mei 2010 om 18:50
Dag meisjes!
Oeeh Itsie is nu een getrouwde mevrouw!!!
Ben zo benieuwd hoe ze de dag heeft ervaren!!!
Dit was mijn lijstje voor vandaag:
Spullen aan de kant voor klussen
muren voorstrijken, met een zandverfachtig enorm stinkend goedje
wasje draaien en drogen
Eettafel opruimen
goede vriend knippen
keuken opruimen
spiegel andere kleur spuiten
Laatste is nog niet gelukt, ging regenen en ik wilde het in de tuin doen.Morgen weer een dag..
Oeeh Itsie is nu een getrouwde mevrouw!!!
Ben zo benieuwd hoe ze de dag heeft ervaren!!!
Dit was mijn lijstje voor vandaag:
Spullen aan de kant voor klussen
muren voorstrijken, met een zandverfachtig enorm stinkend goedje
wasje draaien en drogen
Eettafel opruimen
goede vriend knippen
keuken opruimen
spiegel andere kleur spuiten
Laatste is nog niet gelukt, ging regenen en ik wilde het in de tuin doen.Morgen weer een dag..
zaterdag 29 mei 2010 om 19:04
Wat is Den Bosch leuk!
Leuke aparte winkeltjes, inclusief een heerlijke snoepwinkel voor Zoonlief
En een lekkere hightea voor Lief en mij. Mmmm. Ben wel helemaal gesloopt nu maar dat geeft niet
Rel ging over teveel info over dr prive, wat ze zelf niet inzag maar anderen weer wel. En mensen die zo lief waren om te waarschuwen kregen uiteindelijk een ban. Tja.
Hebben jullie nu al een jukebox uitgezocht Gold?
coe, netjes lijstje toch nog?
En bij poes ook een netjes lijstje af
Lekker bankhangen vanavond!
Leuke aparte winkeltjes, inclusief een heerlijke snoepwinkel voor Zoonlief
En een lekkere hightea voor Lief en mij. Mmmm. Ben wel helemaal gesloopt nu maar dat geeft niet
Rel ging over teveel info over dr prive, wat ze zelf niet inzag maar anderen weer wel. En mensen die zo lief waren om te waarschuwen kregen uiteindelijk een ban. Tja.
Hebben jullie nu al een jukebox uitgezocht Gold?
coe, netjes lijstje toch nog?
En bij poes ook een netjes lijstje af
Lekker bankhangen vanavond!
zaterdag 29 mei 2010 om 19:09
Beter op de BH Rainz.
Goed lijst Poessiemauw :duimomhoog:
Wij hebben vanmiddag (EINDELIJK) de knoop doorgehakt en een juke-box besteld. Hij moet nog gemaakt worden dus we mogen nog een week of 5 wachten, maar het wordt mooi.
Goldman is blij, en daar ging het tenslotte om
Hopelijk heeft het bruidspaar het drooggehouden vandaag. (Ivm regen he? Een paar traantjes wegpinken mag wel )
Goed uitgeslapen Coe!
Nu op naar de verjaardag van mijn oudste broer.
Toedels!
Goed lijst Poessiemauw :duimomhoog:
Wij hebben vanmiddag (EINDELIJK) de knoop doorgehakt en een juke-box besteld. Hij moet nog gemaakt worden dus we mogen nog een week of 5 wachten, maar het wordt mooi.
Goldman is blij, en daar ging het tenslotte om
Hopelijk heeft het bruidspaar het drooggehouden vandaag. (Ivm regen he? Een paar traantjes wegpinken mag wel )
Goed uitgeslapen Coe!
Nu op naar de verjaardag van mijn oudste broer.
Toedels!
zaterdag 29 mei 2010 om 20:19
zaterdag 29 mei 2010 om 20:47
quote:coeberghmetijs schreef op 29 mei 2010 @ 20:41:
Hier regent het al best lang,heb de verwarming aan staan
Zijn jullie ook zo benieuwd naar I'ts,hoe ze eruit zag?
Hier komt zo ook nog visite,niet voor mij maar voor vriend
Zal ik ze naar de schuur verbannen,lig/hang hier net zo lekker Op het terras ermee met een trappist.
Hier regent het al best lang,heb de verwarming aan staan
Zijn jullie ook zo benieuwd naar I'ts,hoe ze eruit zag?
Hier komt zo ook nog visite,niet voor mij maar voor vriend
Zal ik ze naar de schuur verbannen,lig/hang hier net zo lekker Op het terras ermee met een trappist.
zondag 30 mei 2010 om 00:20
zow.. muren zijn gestuuct.. chaos is weer een beetje aan kant.. morgen keuken stucen en dan kan ik geen gips meer zien komende maanden... wat een zooi is dat zeg.. je dweild, je wacht.. en je kan weer opnieuw beginnen omdat er een witte waas op zit..
Hier heeft het vanmiddag ook geregend, en ik vind het koud, maar tuindeuren moeten open blijven ivm drogen van de muren.. ook vanacht.. gelukkig heb ik een dik dekbed..
Ben zo benieuwd naar de foto's van Its!
Een juxebox klinkt wel heel gaaf Goldie!
Hier heeft het vanmiddag ook geregend, en ik vind het koud, maar tuindeuren moeten open blijven ivm drogen van de muren.. ook vanacht.. gelukkig heb ik een dik dekbed..
Ben zo benieuwd naar de foto's van Its!
Een juxebox klinkt wel heel gaaf Goldie!
zondag 30 mei 2010 om 08:42
Pfoe, gelukkig vannacht weer een goede nacht gehad, gisteren werd Mmetje ieder uur wakker en moest ik er steeds uit
James heeft hem net de fles gegeven zodat ik wat kon bijslapen en nu liggen mijn mannen allemaal ( inclusief de kat ) weer te snurken.
Vandaag ga ik flink opruimen, het huis is een enorme puinzooi. Wat dat betreft is het goed dat het prutweer is, geen verleidingen buitenshuis vandaag.
James heeft hem net de fles gegeven zodat ik wat kon bijslapen en nu liggen mijn mannen allemaal ( inclusief de kat ) weer te snurken.
Vandaag ga ik flink opruimen, het huis is een enorme puinzooi. Wat dat betreft is het goed dat het prutweer is, geen verleidingen buitenshuis vandaag.
zondag 30 mei 2010 om 09:13
zondag 30 mei 2010 om 10:00
Goedemorgen schatjes.
Ik hoop binnenkort echt weer meer mee te kunnen schrijven hoor, ik mis jullie.
Gisteren om iets over één uur thuis van de bruiloft van Its. Buuf en Happy ook gemeet, was leuk!
Nu een druk lijstje....
- opruimen
- woonkamer poetsen
- stofzuigen
- dweilen
- wassen draaien
- bed verschonen
- slaapkamer opruimen
- wc poetsen
- keuken opruimen
- tompoucen maken
- waar ik verder nog aan denk
Ik hoop binnenkort echt weer meer mee te kunnen schrijven hoor, ik mis jullie.
Gisteren om iets over één uur thuis van de bruiloft van Its. Buuf en Happy ook gemeet, was leuk!
Nu een druk lijstje....
- opruimen
- woonkamer poetsen
- stofzuigen
- dweilen
- wassen draaien
- bed verschonen
- slaapkamer opruimen
- wc poetsen
- keuken opruimen
- tompoucen maken
- waar ik verder nog aan denk
668, the neighbour of the Beast
zondag 30 mei 2010 om 10:54
Moggûh lieffies!
Ik heb Marels, Bob, Handige Henkie, de snor haar herkend!! Enneuh....ze is best leuk
Boro! Ik vind het zo leuk dat ik jou nu echt ken! Wat een prachtdame ben je en wat is Tut mooi en lief! Ik zal je de foto's die ik van Tut gemaakt heb snel naar je toemailen!
Mamz! Ik blijf erbij, ik vind je lief! En het dekentje komt wel, heeft echt geen haast!
Wat een leuke dag was het gisteren en wat een prachtig stel en wat een mooie foto's
Wat een bijzonder iets is het toch, het internet. Mensen ontmoet gisteren die ik anders niet zou hebben leren kennen. Ik ben blij met jullie allemaal, heel erg blij!
En ik heb heerlijk van gedachten kunnen wisselen met Etosha! Bijzonder dat internet!
Ik ben blij!
Geniet!
Ik heb Marels, Bob, Handige Henkie, de snor haar herkend!! Enneuh....ze is best leuk
Boro! Ik vind het zo leuk dat ik jou nu echt ken! Wat een prachtdame ben je en wat is Tut mooi en lief! Ik zal je de foto's die ik van Tut gemaakt heb snel naar je toemailen!
Mamz! Ik blijf erbij, ik vind je lief! En het dekentje komt wel, heeft echt geen haast!
Wat een leuke dag was het gisteren en wat een prachtig stel en wat een mooie foto's
Wat een bijzonder iets is het toch, het internet. Mensen ontmoet gisteren die ik anders niet zou hebben leren kennen. Ik ben blij met jullie allemaal, heel erg blij!
En ik heb heerlijk van gedachten kunnen wisselen met Etosha! Bijzonder dat internet!
Ik ben blij!
Geniet!
zondag 30 mei 2010 om 10:55
Goedemorgen allemaal,
ik was gisteren weer eens mee als hulpje van Buuf (en ik laat mij zo graag door haar gebruiken ), en dus had ik alle tijd om gezellig te meeten met Borodini (die eerst een biertje nodig had zei ze), Marels, Etosha, Mamzelle, Roseanne, Borrie en Zonlicht.....en Buuf maar hard werken
Dames, het was mij zeer aangenaam.
En natuurlijk heb ook ik Its en Itsman op de gevoelige plaat vast mogen leggen en het was leuk. Mooi weer, een mooie locatie en (vooral) mooie mensen.
En dat is het vandaag weer een gewone dag en dat betekent:
Ontbijten
Beetje rondfreubelen
Sporten
Koken
Op visite
ik was gisteren weer eens mee als hulpje van Buuf (en ik laat mij zo graag door haar gebruiken ), en dus had ik alle tijd om gezellig te meeten met Borodini (die eerst een biertje nodig had zei ze), Marels, Etosha, Mamzelle, Roseanne, Borrie en Zonlicht.....en Buuf maar hard werken
Dames, het was mij zeer aangenaam.
En natuurlijk heb ook ik Its en Itsman op de gevoelige plaat vast mogen leggen en het was leuk. Mooi weer, een mooie locatie en (vooral) mooie mensen.
En dat is het vandaag weer een gewone dag en dat betekent:
Ontbijten
Beetje rondfreubelen
Sporten
Koken
Op visite