Bezoek, bedankt!
zondag 26 oktober 2014 om 19:51
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
zondag 26 oktober 2014 om 20:53
Waarom moet je dan meteen schelden? Je had die man ook even apart kunnen nemen en kunnen zeggen; 'Goh, Marcel. Je hebt wat remsporen achtergelaten. Zou je die even voor mij weg willen halen?'
En wat doe jij als je bij iemand anders op bezoek bent of op vakantie bent? Dan kun je ook niet zomaar even naar huis rennen. Poep je dan maar in de auto, of hoe werkt dat?
En wat doe jij als je bij iemand anders op bezoek bent of op vakantie bent? Dan kun je ook niet zomaar even naar huis rennen. Poep je dan maar in de auto, of hoe werkt dat?
zondag 26 oktober 2014 om 20:53
Even vooropgesteld: als je moet, dan moet je.
Maar gebeurt het jullie vaak dat je, als je ergens op bezoek bent, een number two moet doen?
Ik poets mijn tanden, kam mijn haren en ga eventueel naar de wc alvorens ik de deur uit ga voor een bezoekje. Er gemakshalve van uitgaande dat een bezoekje uiterlijk 5 uurtjes duurt overkomt het me vrijwel nooit dat ik ergens, anders dan thuis, moet poepen. Trouwens, niks schijt lekkerder dan de eigen pot, dus....
Maar, anderzijds: als je ( onverhoopt) moet, dan moet je....
Maar gebeurt het jullie vaak dat je, als je ergens op bezoek bent, een number two moet doen?
Ik poets mijn tanden, kam mijn haren en ga eventueel naar de wc alvorens ik de deur uit ga voor een bezoekje. Er gemakshalve van uitgaande dat een bezoekje uiterlijk 5 uurtjes duurt overkomt het me vrijwel nooit dat ik ergens, anders dan thuis, moet poepen. Trouwens, niks schijt lekkerder dan de eigen pot, dus....
Maar, anderzijds: als je ( onverhoopt) moet, dan moet je....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zondag 26 oktober 2014 om 20:54

zondag 26 oktober 2014 om 20:55
zondag 26 oktober 2014 om 20:56
quote:Mitsig schreef op 26 oktober 2014 @ 20:53:
Dat is heel wat anders.
De menselijke afvalstoffen van TO stinken natuurlijk niet. Daar id ze veel te beschaafd voor.
Dat is heel wat anders.
De menselijke afvalstoffen van TO stinken natuurlijk niet. Daar id ze veel te beschaafd voor.

zondag 26 oktober 2014 om 21:00
Bedankt voor dit topic TO. Alleen het idee al dat je tegen bezoek zegt dat ze niet mogen poepen bij jou, is te grappig (als buitenstaander) en onbegrijpelijk. Ik dacht bij het lezen van de topictitel dat je (op z'n minst!!) bezoek had gehad met een peuter drieling en 2 mega honden die je hele huis verbouwt hadden.
zondag 26 oktober 2014 om 21:04
Oh, ik vind dat ook zo aso als mensen altijd als ze op visite komen gaan zitten poepen. Doe dat lekker thuis, viespeuken. Ik heb er ook weleens wat van gezegd. Zelf poep ik inderdaad nooit bij anderen op bezoek, en als ik weleens het idee heb dat het eten bij een ander me verkeerd gevallen is waardoor ik onverhoopt zou moeten, dan wordt het gewoon een kort bezoekje.
Am Yisrael Chai!

zondag 26 oktober 2014 om 21:06

zondag 26 oktober 2014 om 21:06
Ik heb, in het tijdperk vóór dit topic, nog nooit 1 seconde nagedacht over wat mijn bezoek doet op mijn toilet. Nog nooit.
Maar nu.... Nu is er een nieuw tijdperk aangebroken.... Want er schijnt een kans te zijn dat mijn bezoek misschien wel poept.... op mijn toilet...
Ik heb nu geen vertrouwen meer in de medemens. De walchelijke medemensch.
Maar nu.... Nu is er een nieuw tijdperk aangebroken.... Want er schijnt een kans te zijn dat mijn bezoek misschien wel poept.... op mijn toilet...
Ik heb nu geen vertrouwen meer in de medemens. De walchelijke medemensch.

zondag 26 oktober 2014 om 21:08
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:51:
[...]
TO moet haar WC afsluiten en zo'n ding in de tuin laten zetten, zo weet ze zeker dat Schijtvader zich netjes gedraagt:
www.trotsvanhetnoorden.nl/2002/opendag0203a19.jpg
Dat is alleen voor plassen.
En ik poep ookmhet liefst thuis, moet ook meestal alleen thuis, maar als ik aandrang krijg kan ik het dus niet meer op/tegen houden. Sowieso krijg ik vaak vlak voordat ik moet enorme krampen.
Als er dan mensen zijn, waar ik ruzie krijg omdat ik bij hun thuis van het toilet gebruik maak, dan kan ik daar niet meer op bezoek.
Onvoorstelbaar dat je gelijk een aso bent, omdat je ergens anders dan thuis poept. Ik leer elke dag wat bij hier.
[...]
TO moet haar WC afsluiten en zo'n ding in de tuin laten zetten, zo weet ze zeker dat Schijtvader zich netjes gedraagt:
www.trotsvanhetnoorden.nl/2002/opendag0203a19.jpg
Dat is alleen voor plassen.
En ik poep ookmhet liefst thuis, moet ook meestal alleen thuis, maar als ik aandrang krijg kan ik het dus niet meer op/tegen houden. Sowieso krijg ik vaak vlak voordat ik moet enorme krampen.
Als er dan mensen zijn, waar ik ruzie krijg omdat ik bij hun thuis van het toilet gebruik maak, dan kan ik daar niet meer op bezoek.
Onvoorstelbaar dat je gelijk een aso bent, omdat je ergens anders dan thuis poept. Ik leer elke dag wat bij hier.
Later is nu
zondag 26 oktober 2014 om 21:11
quote:labellei schreef op 26 oktober 2014 @ 21:06:
Ik heb, in het tijdperk vóór dit topic, nog nooit 1 seconde nagedacht over wat mijn bezoek doet op mijn toilet. Nog nooit.
Ik heb nu geen vertrouwen meer in de medemens. De walchelijke medemensch.En... Nog erger, ik schijn zelf nergens anders te mogen poepen.,
Ik heb nu geen vertrouwen meer in de medemens. De walchelijke medemensch.En... Nog erger, ik schijn zelf nergens anders te mogen poepen.,
Later is nu

zondag 26 oktober 2014 om 21:12
quote:mala8 schreef op 26 oktober 2014 @ 21:09:
Degenen die steevast een half uur nodig hebben, zijn degenen die ergens op een dag uitgebreid moeten gaan zitten om de boel te laten komen. Dan is het wel zo beleefd om dat poepen thuis uit te voeren. En niet bij je familie.Dat kan je toch niet beoordelen? Weet jij hoe ver schoonvader van de familie af woont? Misschien heeft hij keiharde poep en komt ineens die aandrang, maar moet hij, zeg maar, er even hard voor werken.
Degenen die steevast een half uur nodig hebben, zijn degenen die ergens op een dag uitgebreid moeten gaan zitten om de boel te laten komen. Dan is het wel zo beleefd om dat poepen thuis uit te voeren. En niet bij je familie.Dat kan je toch niet beoordelen? Weet jij hoe ver schoonvader van de familie af woont? Misschien heeft hij keiharde poep en komt ineens die aandrang, maar moet hij, zeg maar, er even hard voor werken.
zondag 26 oktober 2014 om 21:12
quote:mala8 schreef op 26 oktober 2014 @ 21:09:
Degenen die steevast een half uur nodig hebben, zijn degenen die ergens op een dag uitgebreid moeten gaan zitten om de boel te laten komen. Dan is het wel zo beleefd om dat poepen thuis uit te voeren. En niet bij je familie.
Maar familie is toch juist de plek waar je je thuis moet kunnen voelen?
En mensen die een half uur nodug hebben zijn vaak de mensen met darmproblemen. Die moet je niet verbieden te poepen.
Degenen die steevast een half uur nodig hebben, zijn degenen die ergens op een dag uitgebreid moeten gaan zitten om de boel te laten komen. Dan is het wel zo beleefd om dat poepen thuis uit te voeren. En niet bij je familie.
Maar familie is toch juist de plek waar je je thuis moet kunnen voelen?
En mensen die een half uur nodug hebben zijn vaak de mensen met darmproblemen. Die moet je niet verbieden te poepen.
Later is nu