Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
quote:Doreia schreef op 26 oktober 2014 @ 20:36:

'Ja vrouw, in de benen, we gaan, ik heb aandrang!'Hahaha! Nou dat dus! Ik zie het voor me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zit me te bedenken hoe dat moet gaan. Krijgt bezoek t bij binnenkomst meegedeeld of zegt to t wanneer ze naar de wc lopen?? Je gaat toch niet poepen he?????
Goh TO, wat lijkt het mij gezellig om bij jou langs te gaan. Zo'n gastvrije ontvangst en zo'n beschaafde gastvrouw, dat kan niet anders dan een prettig bezoek worden.

quote:meidtie schreef op 26 oktober 2014 @ 19:51:

Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.Effe plakken voordat die door de plee gaat.
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:38:

[...]

Poep & pies, voor veel mensen blijft het hilarisch. Misschien kan Viva er ter bevordering van de verkoop ook wat meer aandacht aan besteden?

Nou nee en het omgaan ermee kan ik idd zeer bijzonder vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:marseille schreef op zondag 26 oktober 2014 20:35 Er was laatst ook een topic van iemand die vond dat je geen tampons of maandverband in andermans wc-prullenbakje mag achterlaten.

Mag dat bij jou wel TO? Je hebt mensen die serieus denken dat dit niet kan. (Die denken dat ze de woningeigenaar een groter plezier doen met een flinke verstopping en alle gore ellende van dien).
Geweldig topic. Meidtie, mag ik ook een keer bij je op bezoek komen?
Mijn vader gaat bijvoorbeeld wel altijd naar huus als hij 'moet' maar die woont hier 3 minuten lopen vandaan. Hij wil dan even rustig zitten!
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:36:

[...]

Heeft met beleefdheid en beschaving te maken. Was tig jaar geleden ook al zo, en zal in 2050 niet anders zijn. Daarnaast krijgen flink wat mensen te weinig mee in hun opvoeding, dus dat ze wat adviezen van mevrouw Ritsema oppikken kan echt geen kwaad

Als je het beschaafd en beleefd vindt om mensen te verbieden het toilet te gebruiken terwijl dat ding daar toch echt voor gemaakt is, dan denk ik dat je idd iets gemist hebt in je opvoeding.

Namelijk het hoofdstuk Gastvrijheid
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 20:37:

[...]

Maar de man kan toch een zeer regelmatige stoelgang hebben? En als de koffie om 10.00 uur gedronken wordt.........

Waarom ervan uitgaan dat hij het bewust zou doen? Ik vind dat echt bijzonder denken.

Overschakelen op thee?

Misschien kickt hij er wel op? Sommige mensen hebben nu eenmaal gore voorkeuren/gewoontes. Zo te lezen heeft zijn vrouw hem nog niet afgericht

Of misschien is zij wel net zo ranzig
Te gek voor woorden dit.

Ik herinner me ook nog een topic van lang geleden van iemand die het ontzettend ongepast vond om op je werk te poepen. Daar moest ik ook zo om lachen.
quote:slensor schreef op 26 oktober 2014 @ 20:39:

[...]

Effe plakken voordat die door de plee gaat.

Je mag een OP niet kopiëren dacht ik?
quote:sandt2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:42:

Mijn vader gaat bijvoorbeeld wel altijd naar huus als hij 'moet' maar die woont hier 3 minuten lopen vandaan. Hij wil dan even rustig zitten!

Dat doet hij vrijwillig en niet omdat het van jou niet mag op jouw toilet.

Ik neem aan dat jij het niet verbied als hij een keer aangeeft die 3 minuten niet te halen.
Ik kan eigenlijk ook alleen maar thuis. Mijn man echter heeft pds en die moet heel vaak. Die zou niet blij zijn met TO.
Ik bekijk mijn ( wellicht toilet bezoekende) gasten ineens heel anders......

Mensen kunnen schijnbaar bewust overwegen om hun menselijk afval bij een ander te dumpen.
quote:Galileo schreef op 26 oktober 2014 @ 20:09:

TO, als jij ergens op bezoek bent, poep je dan helemaal nooit?Ik nooit bij anderen maar als mijn bezoek bij mij moet poepen dan gaan ze hun gang maar hoor..
Als iemand mij zou zeggen dat ik niet bij ze mag poepen zou ik spontaan zin krijgen om eens goed te gaan poepen.
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:44:

Of misschien is zij wel net zo ranzig

Newsflash!!!

Dan zijn alle mensen (ja zelfs beatrijs) ranzig want we poepen en pissen allemaal.
Dus jouw bezoek komt aan, trekt de jas uit en voor ze nog maar wat te drinken krijgen kondig jij al aan dat er niet gescheten mag worden op jouw wc? Dan zou ik als schoonpa zijnde idd juist gaan. En dat achterlaten met remsporen? Hij wou misschien even zeker weten dat je zou merken dat hij zich niet aan dat imbeciele verbod van je gehouden had. Kan me daar in de verte nog wat bij voorstellen, zeker met die arrogante aso attitude van jou.
Op mijn oude werk was het trouwens not done om op je eigen verdieping te gaan poepen. Dat moest van de collega's op een andere etage Als je dus een onbekende op je verdieping zag, wist je genoeg!
Ik ben al een paar keer begonnen met het typen van een reactie, maar ik kan niet echt de goede woorden vinden.

Als je moet dat moet je. En natuurlijk zijn remsporen niet fris, maar dat kun je toch discreet een keer noemen? Zo uit je slof schieten is echt veel onbeschofter dan een pot vol poepen bij een ander.
quote:granny71 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:46:

[...]

Dat doet hij vrijwillig en niet omdat het van jou niet mag op jouw toilet.

Ik neem aan dat jij het niet verbied als hij een keer aangeeft die 3 minuten niet te halen.Klopt hij mag hier wel, maar wil niet.
quote:granny71 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:44:

[...]

Als je het beschaafd en beleefd vindt om mensen te verbieden het toilet te gebruiken terwijl dat ding daar toch echt voor gemaakt is, dan denk ik dat je idd iets gemist hebt in je opvoeding.

Namelijk het hoofdstuk Gastvrijheid

TO moet haar WC afsluiten en zo'n ding in de tuin laten zetten, zo weet ze zeker dat Schijtvader zich netjes gedraagt:

www.trotsvanhetnoorden.nl/2002/opendag0203a19.jpg

quote:ranonkel_tje schreef op 26 oktober 2014 @ 20:09:

Hier iemand die een klein beetje begrijpt wat je bedoeld. Schoonvader presteert het ook vaker om net na binnenkomst naar de toilet te moeten. Vervolgens hangt de stank er de hele dag.

Van mij mag iedereen gebruik maken van de toilet, maar persoonlijk ga ik zelf naar de toilet voordat ik op bezoek ga. Ach ja onze wc poept waarschijnlijk lekker. Ik kan er niet boos om worden, ben wel verbaasd.Jij kunt je darmen sturen? Ik ga ook altijd even naar de wc, voordat ik wegga, maar ik kan niet op commando poepen. Ik kan het ook niet ophouden als ik moet, vind het dan zelf al naar genoeg als het stinkt. Wanneer de "gastvrouw" dan vervolgens volledig uit haar plaat gaat, omdat ik het lef heb gehad te gaan zitten schijten op haar toilet, dan moet het wel een hele goede vriendin zijn, wil ik daar nog eens terug komen.
Later is nu
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 20:46:

Ik bekijk mijn ( wellicht toilet bezoekende) gasten ineens heel anders......

Mensen kunnen schijnbaar bewust overwegen om hun menselijk afval bij een ander te dumpen.Iets voor het vrekkentopic, scheelt wel 8 liter water per keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven