Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
quote:Manji schreef op 26 oktober 2014 @ 20:15:

Zelf zeg je in een ander topic dat je een nacht lang hebt liggen scheten laten en er ook nog bij hebt liggen boeren.

Hahahaha wat een bijzonder topic
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zit nu ook te schijten. Mijn schoonmoeder zal me zo wel met de pleeborstel achter najagen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jij scheldt toch ook zomaar op je schoonvader? En nee, poepen is geen terreurdaad, het is gewoon iets wat iedereen geregeld moet doen.
Etiquette zegt dat het idd zeer ongepast is:

www.beatrijs.com/bij-vrienden-naar-de-wc/
Je weet toch dat je de ergste remsporen krijgt van...

De Maccie....
Huts!
Maarre wat zegt je vriend ervan? Mag die wel thuis poepen of ook liever niet????
quote:meidtie schreef op 26 oktober 2014 @ 20:24:

[...]

Ik heb geen idee waar jij het over hebt, maar iemand die zomaar loopt te schelden op mensen ben ik sowiso liever kwijt dan rijk dus je doet je best maar.Nee tekeer gaan tegen je schoonvader omdat hij een mens is met menselijke lichamelijke functies, dat is echt heel erg fatsoenlijk.
Hoe oud ben jij?

Als ik jouw schoonvader was, kwam ik echt nooit meer bij jouw thuis. Tijd om je verontschuldigingen aan te bieden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:28:

www.beatrijs.com/bij-vrienden-naar-de-wc/Jawel maar hoe bedenk je het dat iemand er bewust voor zou kiezen om bij een ander het toilet te gebruiken zodat eigen toilet schoon blijft? Dat idee is echt nog nooit in me opgekomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ga je zelf ook naar t tankstation om te kakken en je vriend mag t zeker ook niet thuis doen?
quote:Sowieso onbeleefd om op bezoek uitgebreid te gaan zitten schijten, maar voor sommige boeren wellicht normaal

Er zijn heel veel mensen die niet op commando kunnen poepen. "Het komt op als kakken" is uit het leven gegrepen.

Om nog maar te zwijgen over de mensen die om gezondheidsredenen hun ontlasting niet te lang op willen, kunnen of mogen houden. Er worden door patiëntenverenigingen zelfs geplastificeerde kaartjes verstrekt met uitleg en het verzoek om de houder van zo'n kaartje gebruik te laten maken van het toilet.
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:28:

www.beatrijs.com/bij-vrienden-naar-de-wc/

Ik geloof dat dat mens door niemand heel erg serieus genomen wordt.

Misschien hooguit door "nieuw geld" die verwoede pogingen doen om op genomen te worden in het wereldje van "oud geld"
quote:ietsanders schreef op 26 oktober 2014 @ 20:31:

Ga je zelf ook naar t tankstation om te kakken en je vriend mag t zeker ook niet thuis doen?Dan mag het tankstation de lucht en sporen dus ontvangen? Ik snap wel waarom er bij een tankstation vaak een sleutel gehaald moet worden want anders gaat de hele buurt op hun wc.
Ik kom niet meer bij! Meest hilarische topic sinds tijden
quote:Enn schreef op 26 oktober 2014 @ 20:30:

[...]

Jawel maar hoe bedenk je het dat iemand er bewust voor zou kiezen om bij een ander het toilet te gebruiken zodat eigen toilet schoon blijft? Dat idee is echt nog nooit in me opgekomen.

Die vieze schoonvader doet dat dus elke keer, staat duidelijk in de OP. Hem naar een tankstation verwijzen vind ik dan zeer redelijk gezien zijn aso gedrag
quote:granny71, 54 seconden geleden

Misschien hooguit door "nieuw geld" die verwoede pogingen doen om op genomen te worden in het wereldje van "oud geld"
You know how I know? Because I reeaally think so!
Er was laatst ook een topic van iemand die vond dat je geen tampons of maandverband in andermans wc-prullenbakje mag achterlaten.

Mag dat bij jou wel TO?
quote:granny71 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:32:

[...]

Heeft met beleefdheid en beschaving te maken. Was tig jaar geleden ook al zo, en zal in 2050 niet anders zijn. Daarnaast krijgen flink wat mensen te weinig mee in hun opvoeding, dus dat ze wat adviezen van mevrouw Ritsema oppikken kan echt geen kwaad
Quattro, dat 'elke keer' is ook erg betrekkelijk. Stel dat ze 2.5 uur in de auto zitten en eens per maand langskomen en een hele dag blijven. Dan snap ik het wel dat die arme man dat niet gaat zitten ophouden.

En ergens hoop ik heel erg dat die man het erom doet 'Ja vrouw, in de benen, we gaan, ik heb aandrang!'
Misschien heeft die man wel een darmaandoening. Maar ik hoop dat hij nooit meer naar to gaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:33:

[...]

Die vieze schoonvader doet dat dus elke keer, staat duidelijk in de OP. Hem naar een tankstation verwijzen vind ik dan zeer redelijk gezien zijn aso gedrag

Maar de man kan toch een zeer regelmatige stoelgang hebben? En als de koffie om 10.00 uur gedronken wordt.........

Waarom ervan uitgaan dat hij het bewust zou doen? Ik vind dat echt bijzonder denken.
En jou poep ruikt naar bloemetjes to'er?
Wat een verhaal!

Nooit gehoord van mensen met chronische darmziektes: ziekte van crohn, colitis ulcerosa of prikkelbare darmsyndroom.

Probeer ook begrip voor andere mensen op te brengen!!

Het zou wel netjes zijn geweest van hem om het netjes achter te laten. Dit kun je vriendelijk vragen, maar je gaat niet zo te keer (het zou niet in mij opkomen om tegen vader c.q. schoonvader te keer te gaan!!).
quote:*petitpois* schreef op 26 oktober 2014 @ 20:33:

Ik kom niet meer bij! Meest hilarische topic sinds tijden

Poep & pies, voor veel mensen blijft het hilarisch. Misschien kan Viva er ter bevordering van de verkoop ook wat meer aandacht aan besteden?

Shit!

Ik kom op een idee, die pubers van mij weten ook niet altijd hoe de wc borstel werkt. 1km op de fiets naar het tankstation Dat ik dat zelf niet heb verzonnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven