Bijzonder babycadeautje gezocht!
maandag 29 december 2008 om 20:24
Op tweede kerstdag is het kindje van vrienden geboren. Het jongetje is vernoemd naar mijn vriend. Omdat dit natuurlijk bijzonder is én omdat het goede vrienden zijn, willen we graag een mooi cadeau geven... maar wat? Kleertjes en speelgoed vind ik normaal gesproken heel leuk, maar we zouden graag iets persoonlijkers willen doen. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!

maandag 29 december 2008 om 20:56
maandag 29 december 2008 om 21:09
Voor dochterlelie kregen wij een trein van hout. De wagonnetjes waren de letters van de naam. Daar wordt niet meer mee gespeeld maar hij staat nu op haar buro.
En ze kreeg 2 bestekjes met naam en beide zijn inmiddels behoorlijk bekrast door het gebruik
Ze eet nu met het gewone bestek hoor. Maar voor toetjes wordt de 'soeplepel' nog vaak gebruikt.
Een armbandje met de naam is ook leuk. Kies voor een wat stoerder model.
En ze kreeg 2 bestekjes met naam en beide zijn inmiddels behoorlijk bekrast door het gebruik
Ze eet nu met het gewone bestek hoor. Maar voor toetjes wordt de 'soeplepel' nog vaak gebruikt.
Een armbandje met de naam is ook leuk. Kies voor een wat stoerder model.
maandag 29 december 2008 om 21:34
Ik vind boekjes heel erg leuk om te krijgen. Je hebt ze natuurlijk in allerlei soorten en maten, maar de boeken die ik het leukst vond om te krijgen waren de boeken die over papa's en mama's gingen. Zo hebben we Dribbels lieve mama en ook de papa versie. Of Mijn papa / lieve mama van Guido van Genechten.
Of Stt... de baby slaapt (is een prentenboek met geluid).
Op zich hebben ze er nu nog niks aan, maar als ik zie hoe graag onze dochter van twee die boekjes leest of laat voorlezen.
Wij hadden ook een bestekje en een "bakje" gekregen van mijn schoonmoeder, maar dat hebben we geruild... Ik heb liever bestek en bakjes die ik gewoon durf te gebruiken.
Iets met het geboortekaartje is ook leuk. Wij hebben een slabber van het geboortekaartje gekregen; echt superleuk!
Maar je kunt dat idd ook op canvas laten drukken of iets met een stoeltje doen.
Of als je iets "symbolisch" wilt geven, kun je een beeldje geven. Ik zelf houd erg veel van "Willow Tree" beeldjes; daar zitten hele mooie tussen!
Ik hoop dat het lukt en het is idd bijzonder dat hun kindje naar je vriend is vernoemd!
Of Stt... de baby slaapt (is een prentenboek met geluid).
Op zich hebben ze er nu nog niks aan, maar als ik zie hoe graag onze dochter van twee die boekjes leest of laat voorlezen.
Wij hadden ook een bestekje en een "bakje" gekregen van mijn schoonmoeder, maar dat hebben we geruild... Ik heb liever bestek en bakjes die ik gewoon durf te gebruiken.
Iets met het geboortekaartje is ook leuk. Wij hebben een slabber van het geboortekaartje gekregen; echt superleuk!
Maar je kunt dat idd ook op canvas laten drukken of iets met een stoeltje doen.
Of als je iets "symbolisch" wilt geven, kun je een beeldje geven. Ik zelf houd erg veel van "Willow Tree" beeldjes; daar zitten hele mooie tussen!
Ik hoop dat het lukt en het is idd bijzonder dat hun kindje naar je vriend is vernoemd!
maandag 29 december 2008 om 22:25
Geboortetegeltje, ontworpen aan de hand van het geboortekaartje! Weet je zeker dat het uniek is en je weet zeker dat het hun smaak is, ze hebben het tenslotte zelf uitgezocht. Geef ik bij elk kraambezoek (ontwerp ze zelf en laat het dan professioneel drukken) en is altijd een hit! Doe het inmiddels ook in opdracht omdat via mond op mond reclame er super veel mensen enthousiast zijn