Bijzonder babycadeautje gezocht!

29-12-2008 20:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op tweede kerstdag is het kindje van vrienden geboren. Het jongetje is vernoemd naar mijn vriend. Omdat dit natuurlijk bijzonder is én omdat het goede vrienden zijn, willen we graag een mooi cadeau geven... maar wat? Kleertjes en speelgoed vind ik normaal gesproken heel leuk, maar we zouden graag iets persoonlijkers willen doen. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!
zilveren bestekje met zijn naam erin gegraveerd?
bedankt voor je reactie! dat had ik zelf ook in mijn hoofd, het nadeel vind ik alleen dat je dat niet zo snel echt gebruikt. maar dat hoeft misschien ook niet.. zal het eens aan vriendlief voorstellen! nog meer mensen met ideeën?

dank!
Het geboortekaartje op canvas?

Wij kregen met de geboorte van onze dochters klompjes met daarop een deel van het geboortekaartje geschilderd.. Erg leuk. Hier vind je ze linkje
Bij een meisje, een zilveren bedelarmbandje?

Een mooie slavenarmband voor moeder, met de naam erin gegraveerd.

Een eerste fietsje/loopkar/iets anders duurzaam hout

Mooie spaarpot (kan ook van zilver met iets erin gegraveerd)

Cursus babymassage

Een kinderstoel
ow, tijdens plaatsen bedacht ik me, het is een jongetje, naja dit soort topics wordt vaak geopend dus misschien heeft iemand anders er wel wat aan.
geboortestoeltje of een ander leuk beschilderd stoeltje op basis van het geboortekaartje of met de naam.

Zoals dit bijvoorbeeld:

Bertje.. grappig. Dit is ook op die site die ik gaf te vinden.
Voor dochterlelie kregen wij een trein van hout. De wagonnetjes waren de letters van de naam. Daar wordt niet meer mee gespeeld maar hij staat nu op haar buro.

En ze kreeg 2 bestekjes met naam en beide zijn inmiddels behoorlijk bekrast door het gebruik

Ze eet nu met het gewone bestek hoor. Maar voor toetjes wordt de 'soeplepel' nog vaak gebruikt.

Een armbandje met de naam is ook leuk. Kies voor een wat stoerder model.
wat een leuke reacties, bedankt! het krukje vind ik erg leuk (sowieso een leuke site!) en misschien is bestek toch ook wel een mooi cadeau. jammer dat het geen meisje is, zag een bedelarmbandje wel zitten
Ik vind boekjes heel erg leuk om te krijgen. Je hebt ze natuurlijk in allerlei soorten en maten, maar de boeken die ik het leukst vond om te krijgen waren de boeken die over papa's en mama's gingen. Zo hebben we Dribbels lieve mama en ook de papa versie. Of Mijn papa / lieve mama van Guido van Genechten.

Of Stt... de baby slaapt (is een prentenboek met geluid).

Op zich hebben ze er nu nog niks aan, maar als ik zie hoe graag onze dochter van twee die boekjes leest of laat voorlezen.

Wij hadden ook een bestekje en een "bakje" gekregen van mijn schoonmoeder, maar dat hebben we geruild... Ik heb liever bestek en bakjes die ik gewoon durf te gebruiken.

Iets met het geboortekaartje is ook leuk. Wij hebben een slabber van het geboortekaartje gekregen; echt superleuk!

Maar je kunt dat idd ook op canvas laten drukken of iets met een stoeltje doen.

Of als je iets "symbolisch" wilt geven, kun je een beeldje geven. Ik zelf houd erg veel van "Willow Tree" beeldjes; daar zitten hele mooie tussen!

Ik hoop dat het lukt en het is idd bijzonder dat hun kindje naar je vriend is vernoemd!
Geboortetegeltje, ontworpen aan de hand van het geboortekaartje! Weet je zeker dat het uniek is en je weet zeker dat het hun smaak is, ze hebben het tenslotte zelf uitgezocht. Geef ik bij elk kraambezoek (ontwerp ze zelf en laat het dan professioneel drukken) en is altijd een hit! Doe het inmiddels ook in opdracht omdat via mond op mond reclame er super veel mensen enthousiast zijn :-)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven