biosstoelen vies?
vrijdag 15 mei 2015 om 19:02
Gisteren naar de bios geweest, maar vind de stoelen er vaak zo vies uitzien.
Niet alleen bij de zitting, maar ook bij het hoofdsteun, waar iedereen met zijn hoofd tegenaan leunt
Wel zo schoon als ze zoals bij vliegtuigstoelen een papier over de hoofdsteun leggen.
Ben ik te schoon als het hierom gaat of zijn er meer mensen die bioscoopstoelen vaak echt smerig vinden?
Niet alleen bij de zitting, maar ook bij het hoofdsteun, waar iedereen met zijn hoofd tegenaan leunt
Wel zo schoon als ze zoals bij vliegtuigstoelen een papier over de hoofdsteun leggen.
Ben ik te schoon als het hierom gaat of zijn er meer mensen die bioscoopstoelen vaak echt smerig vinden?
vrijdag 15 mei 2015 om 19:17
Ja zoveel dingen zijn te smerig als je eraan denkt, geld, deurkrukken, roltrap, zoutjes in bakjes in bijv een bar enz. zit gewoon sporen van urine in heb ik een keer gezien na onderzoek. Nou zo kan je de lijst wel aanvullen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 15 mei 2015 om 19:43
Ik heb zelf bij een bioscoopketen gewerkt en ik kan je verzekeren dat alle stoelen om de 2 maanden een enorme schoonmaakbeurt krijgen.
Of je het zelf dan nog vies vindt om in een stoel te zitten waar iemand anders in heeft gezeten, tsjah dat ligt dan echt bij jou.
Of je het zelf dan nog vies vindt om in een stoel te zitten waar iemand anders in heeft gezeten, tsjah dat ligt dan echt bij jou.
She needed a hero. So that's what she became.
vrijdag 15 mei 2015 om 20:26
Ik ben wel wat vies van veel dingen. Zo raak ik in de trein het liefst zo min mogelijk aan met mijn handen en was ik sowieso vaak mijn handen. Zeker als ik thuiskom. Maar aan de stoel in de bioscoop heb ik nooit gedacht. Ik leg sowieso altijd mijn jas over de stoel, dus zit met mijn hoofd tegen mijn eigen jas aan.
vrijdag 15 mei 2015 om 21:32
vrijdag 15 mei 2015 om 21:37
quote:enchantedjewell schreef op 15 mei 2015 @ 19:43:
Ik heb zelf bij een bioscoopketen gewerkt en ik kan je verzekeren dat alle stoelen om de 2 maanden een enorme schoonmaakbeurt krijgen.
Of je het zelf dan nog vies vindt om in een stoel te zitten waar iemand anders in heeft gezeten, tsjah dat ligt dan echt bij jou.Blij dat te horen!
Of je het zelf dan nog vies vindt om in een stoel te zitten waar iemand anders in heeft gezeten, tsjah dat ligt dan echt bij jou.Blij dat te horen!
vrijdag 15 mei 2015 om 22:34
quote:belle_epoque schreef op 15 mei 2015 @ 22:15:
Ik ben een keer in een bioscoopstoel gaan zitten waarop mijn voorganger blijkbaar in zijn/haar broek had gepiest. Zat ik daar, te soppen in een ander zijn plas. En die lucht...
Sindsdien voel ik altijd even met mijn hand of het wel droog is.
He bah.
Maarja, ze gaan waarschijnlijk ook niet elke stoel voelen na een film om te kijken of iemand er misschien op geplast/drinken op gemorst heeft? Tenminste, bij de bioscoop waar ik meestal heen ga zit er max. 10 minuten tussen het eind van de aftiteling van de ene film en de tijd waarop mensen in de zaal kunnen voor de volgende film.
Ik ben een keer in een bioscoopstoel gaan zitten waarop mijn voorganger blijkbaar in zijn/haar broek had gepiest. Zat ik daar, te soppen in een ander zijn plas. En die lucht...
Sindsdien voel ik altijd even met mijn hand of het wel droog is.
He bah.
Maarja, ze gaan waarschijnlijk ook niet elke stoel voelen na een film om te kijken of iemand er misschien op geplast/drinken op gemorst heeft? Tenminste, bij de bioscoop waar ik meestal heen ga zit er max. 10 minuten tussen het eind van de aftiteling van de ene film en de tijd waarop mensen in de zaal kunnen voor de volgende film.
vrijdag 15 mei 2015 om 22:38
Nog nooit bij stilgestaan terwijl ik toch behoorlijk neig naar smetvrees volgens bepaalde normen. Ik eet niet van de stoel, dus het zal mij verder weinig uitmaken. Zat laatst wel op een treinstoel waarbij ik pas na het opstaan merkte dat ik een natte plek op mijn broek/kont had. Gadverdegatver! Zal wel gewoon water geweest zijn (t regende, een paraplu van voorganger oid?), maar toch...
vrijdag 15 mei 2015 om 22:40
quote:belle_epoque schreef op 15 mei 2015 @ 22:15:
Sindsdien voel ik altijd even met mijn hand of het wel droog is.Ben je wel meteen ergens anders gaan zitten (domme vraag misschien, maar het klinkt alsof je het even hebt moeten verduren)? Goor zeg!
Sindsdien voel ik altijd even met mijn hand of het wel droog is.Ben je wel meteen ergens anders gaan zitten (domme vraag misschien, maar het klinkt alsof je het even hebt moeten verduren)? Goor zeg!
vrijdag 15 mei 2015 om 22:48
quote:Sundrie schreef op 15 mei 2015 @ 22:34:
[...]
He bah.
Een zaal van bijna 400 stoelen wordt binnen 5 minuten schoongemaakt. Het is hard werken, maar het moet gewoon schoon.
Het is wel heel slecht dat het niet ontdekt is hoor. Als er drinken was gemorst zag (en soms rook) ik het tenminste wel altijd. Die stoel gaat dan op non actief en er zijn altijd 2 á 4 stoelen die niet verkocht worden. Dat zijn noodstoelen voor dit soort situaties.
[...]
He bah.
Een zaal van bijna 400 stoelen wordt binnen 5 minuten schoongemaakt. Het is hard werken, maar het moet gewoon schoon.
Het is wel heel slecht dat het niet ontdekt is hoor. Als er drinken was gemorst zag (en soms rook) ik het tenminste wel altijd. Die stoel gaat dan op non actief en er zijn altijd 2 á 4 stoelen die niet verkocht worden. Dat zijn noodstoelen voor dit soort situaties.
She needed a hero. So that's what she became.