biosstoelen vies?

15-05-2015 19:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar de bios geweest, maar vind de stoelen er vaak zo vies uitzien.

Niet alleen bij de zitting, maar ook bij het hoofdsteun, waar iedereen met zijn hoofd tegenaan leunt

Wel zo schoon als ze zoals bij vliegtuigstoelen een papier over de hoofdsteun leggen.

Ben ik te schoon als het hierom gaat of zijn er meer mensen die bioscoopstoelen vaak echt smerig vinden?
Niet teveel over nadenken...
quote:badmeester schreef op 15 mei 2015 @ 21:35:

Elke vrouw die hier niet over nadenkt is per definitie een lekker wijf.Oh, ik dacht dat je ging zeggen elke vrouw (net als bioscoopstoelen, pinautomaten etc).
quote:Qian schreef op 15 mei 2015 @ 22:53:

[...]

Oh, ik dacht dat je ging zeggen elke vrouw (net als bioscoopstoelen, pinautomaten etc).Nee joh waarom zou ik dat nou zeggen...
Nooit over nagedacht. Ik ga ook zonder twijfelen in een hotelbed liggen, na iemand anders naar de WC (openbaar, op kantoor, thuis, maakt niet uit) en naar het schijnt zijn de leuningen van roltrappen ook een partijtje goor, maar ik houd ze gewoon vast hoor mits nodig. Dan was ik thuis mijn handen nog maar een keertje extra, boeien.
quote:enchantedjewell schreef op 15 mei 2015 @ 22:48:

[...]

Een zaal van bijna 400 stoelen wordt binnen 5 minuten schoongemaakt. Het is hard werken, maar het moet gewoon schoon.

Het is wel heel slecht dat het niet ontdekt is hoor. Als er drinken was gemorst zag (en soms rook) ik het tenminste wel altijd. Die stoel gaat dan op non actief en er zijn altijd 2 á 4 stoelen die niet verkocht worden. Dat zijn noodstoelen voor dit soort situaties.In dat geval is het inderdaad gewoon slordig (en ranzig) van de bioscoop zelf.
Volgens mij is je leven veel leuker als je je niet zo druk maakt om dit soort dingen. Bacteriën zijn overal om ons heen en we kunnen ze gelukkig prima in gemiddelde hoeveelheden verdragen. Té schoon zijn werkt juist ziekten en allergieën in de hand. Handen wassen na de wc en rond het koken, ja. Verder ben ik een lekkere viespeuk. Ik eet met gemak iets wat hier thuis op de grond is gevallen bijvoorbeeld. Ook maak ik de WC niet elke dag schoon. Ik vind dat echt overdreven.
quote:badmeester schreef op 15 mei 2015 @ 21:35:

Elke vrouw die hier niet over nadenkt is per definitie een lekker wijf.Ik dacht dat je het nooit zou zeggen
quote:gevondenvoorwerp schreef op 16 mei 2015 @ 22:21:

[...]

Ik dacht dat je het nooit zou zeggen Speciaal voor jou gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven