Bluftopic...

25-06-2008 21:25 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben thuis een kanarie die zo sterk is dat-ie met kooi en al door de kamer vliegt.....
quote:shining schreef op 01 juli 2008 @ 21:09:

[...]

Had haar net aan de telefoon, heb het doorgegeven hoor.

Ik had ook naar haar toe kunnen lopen, we zijn buren, snap je, normaal doet mijn dienstmeisje dat altijd, maar die is net even aan het relaxen in de sauna onder mijn huis.Mijn dienstmeisje heeft een eigen sauna, al mijn personeel heeft dat...
Ik heb een zelfreinigend huis. En een butlerrobot, de eerste.
quote:Bronny schreef op 01 juli 2008 @ 21:35:

[...]

Mijn dienstmeisje heeft een eigen sauna, al mijn personeel heeft dat...Die van mij ook. Het is alleen zo dat haar sauna wordt omgebouwd. Er komt een zwembad bij, zonnestudio, nagelsalon etc. Dus vandaar dat ze die van mij mocht gebruiken.
Ik zie er zoooo jong uit, gisteren vroegen ze nog of ik het jongste zusje van me dochter was.
Nijntje en ik hebben net twee uur aan de telefoon gezeten.....
Mijn vriendin is zo mager, gisteren slikte ze een kersepit in en iedereen dacht dat ze zwanger was...
Ik heb een enorm fijne schoonmoeder en vind het geweldig dat ze zo eerlijk is en nooit roddels verspreid.

'S nachts slaap ik altijd een meter boven mijn bed a la Linda Blair in the exorcist. Moet dan geen windje laten want dat werkt als straalmotor waardoor ik met mijn kop tegen het raam aan vlieg.
Ik zet de droogmolen vol was even op mijn vingertop en laat 'm dan zó hard ronddraaien dat de was in een minuutje droog is.

Twee keer met mijn vingers knippen (uiteraard zonder droogmolen) en alles ligt weer gevouwen en gestreken in de kast.
Ik heb vanmiddag een heel bord patat laten stáán......
Ja, allicht, als je 2 uur aan de klep bent met Nijntje vergeet je te eten!
Ik kan zo hard schreeuwen dat ik geen telefoon nodig heb om met m'n nicht in Australie te praten....
Jahaa, maar dat kon je alleen nadat ik een gat in de grond had gepist van hier tot ginder.
Ik ben zo slank, dat ik, als ik mijn sleutels ben vergeten door het sleutelgat kruip.
Ik ben zoooooo'n ochtendmens dat ik vanuit fanatisme al om vier uur in de nacht een ei sta te bakken...
Ik heb altijd gelijk, altijd.
Ik heb de meest leuke kinderen van de hele wereld!!!!!

Want heb kinderen groot gebracht met flessen en mijn vaste baan voor hen opgezegd!
De wereld is wel ingericht op mijn persoonlijk comfort
Ik ben De Guru als het gaat om deadlines halen.

Binnenkort kom ik bij Oprah op de bank mijn nieuwe boek 'Deadlines for Dummies' presenteren.
Ik ben zo'n lieve/goede/bekende/grappige/charmante forummer dat dit nooit benoemd word. Tenslotte weet werkelijk iedereen dit al en is het saai dit telkens weer te benoemen.
Ik ben de partner van Arie. En hij kan geen seconde zonder sex
Ik wist al die tijd al dat het een pruik was van André...
ik kan rood schrijven met een blauwe pen

gisteren heb ik regilio tuur twee keer half dood geslagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven