Bluftopic...

25-06-2008 21:25 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben thuis een kanarie die zo sterk is dat-ie met kooi en al door de kamer vliegt.....
Ik ben zó rijk dat ik 1400 man in dienst heb om mijn geld te tellen...
Mijn scheten ruiken naar Chanel nr 5...
quote:eleonora schreef op 27 juni 2008 @ 01:05:

Ik zwaai net Brad Pitt uit, die kwam even wat TLC halen omdat Angelina in haar hormoondrift lelijk tegen hem doet.

Nou weet ik toevallig waarom ze lelijk deed omdat ze net huilend bij mij op de bank zat (ik heb er nu even boven in mijn jacuzzi gezet om tot rust te komen)

Maarre....als je tijdens de sex zegt: schat je ruikt een beetje uit je mond,wil je even de ander kant op hijgen...

Zou ik ook pissig van worden!
( nou moet ik eerlijk zeggen,toen ze snotterend tegen mij aanhing stopte ik ook even met door mijn neus ademen)
Ik ga even mijn 48 knijnen in bad doen.

*bonjourt de hele bups de trap op*
Ik heb vannacht de 48 knijnen van nijntje horen zingen in bad
Wahahhaaaa!!!! Geweldig!!!!

Ik heb mijn hond net een stuk leverworst gegeven, hij moest overdwars de deur door anders paste het niet.
Ik heb net met marsmannetjes gebadmintond.
quote:iry schreef op 27 juni 2008 @ 03:50:

[...]

Nou weet ik toevallig waarom ze lelijk deed omdat ze net huilend bij mij op de bank zat (ik heb er nu even boven in mijn jacuzzi gezet om tot rust te komen)

Maarre....als je tijdens de sex zegt: schat je ruikt een beetje uit je mond,wil je even de ander kant op hijgen...

Zou ik ook pissig van worden!
Ik kan van brood poep maken. *trots*
Ik heb me vanmiddag laten klonen, kan ik lekker dubbel posten...
Muis kan sinds dit topic 28 tenaladies extra groot ombinden - ik pies in mijn vacht hier van het lachen!

Bill Gates staat op mijn loonlijst.
quote:Bronny schreef op 29 juni 2008 @ 12:00:

Bill Gates staat op mijn loonlijst.Onmogelijk, die is werkeloos sinds afgelopen week \\:-)//
Ja daarom juist. Hij maakt nu schoon bij Bronny thuis.
op de zaterdagochtenden komt hij hier thuis even de natte groep doen voor een extra centje.
Ik heb alle wijsheid in pacht, heb altijd geluk in de liefde gehad en geldgebrek is iets wat ik niet ken!
quote:Nijntje schreef op 29 juni 2008 @ 14:59:

op de zaterdagochtenden komt hij hier thuis even de natte groep doen voor een extra centje.Volgende week zaterdag kan hij niet hoor....dan is de overdracht van Microsoft naar mijn bedrijf. Maar zijn vrouw komt als vervangende poets...
Ik ga zo even ontbijten met J-Lo.
He bah, Melinda. Die maakt nooit echt goed schoon achter de radiatoren vind ik.

Shi, zeg even tegen Jen dat ze m'n zwangerschapsjurken teruggeeft. Ze had ze ge-leend, weet je wel, maar sommige mensen doen echt alles voor een beetje Gucci.
Ik heb een beetje te hard met mijn schepje gegraven voor de Noord-Zuidlijn, en nu is er een blok huizen verzakt.
Ik heb net even een potje staan sparren met Richard Kraycek. Ik moest me inhouden, want ik vond het zo lullig voor hem als hij dik van me zou verliezen.

Daf stond ondertussen patat te bakken voor alle kinderen.
quote:Nijntje schreef op 30 juni 2008 @ 10:27:

Shi, zeg even tegen Jen dat ze m'n zwangerschapsjurken teruggeeft. Ze had ze ge-leend, weet je wel, maar sommige mensen doen echt alles voor een beetje Gucci.

Had haar net aan de telefoon, heb het doorgegeven hoor.

Ik had ook naar haar toe kunnen lopen, we zijn buren, snap je, normaal doet mijn dienstmeisje dat altijd, maar die is net even aan het relaxen in de sauna onder mijn huis.
Ik heb kinderen die altijd netjes om zeven uur gaan slapen, die keurig aan tafel zitten en hun bordje leegeten. Ze schreeuwen nooit en maken nóóit ruzie.
Angelina Jolie belde net. Ze is bevallen. Helaas mag ik nog niet zeggen wat het geworden is. Maar ze zijn gezond in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven