bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
hmm, ik woon in een regio waar niet zoveel BN'ers wonen/komen ben ik bang.

Een keer Marco Borsato gezien op de markt, vlak voor hij echt doorbrak met Dromen zijn bedrog. Hij droeg toen al zo'n witte coltrui.

Een keer Dennis v/d Geest toen mijn zoon een judotoernooi deed op zijn oude judoclub.

En een keer Tol Hansse (dit is voor de echt hoogbejaarden onder ons, van de hit Big city) want zijn stiefdochter zat bij mij op school en er was diploma-uitreiking.

Het schijnt dat Youp van t Hek hier vlakbij een vakantiehuis heeft, maar ik heb hem nog niet gespot.
Oh, en Laurentien verschillende malen. Erg aardig, en intelligent.
quote:closednote schreef op 08 november 2015 @ 22:02:

Mijn moeder werkte ook een hele tijd samen met de moeder van een zangeres. En als ik dan die verhalen hoorde van mijn moeder... verschrikkelijk! Die moeder deed ook heel erg uit de hoogte, deed net alsof ze het helmaal was en sleurde dochter overal heen. Melde zich ook met regelmaat ziek als ze geen vrij kon krijgen want tja dochter, die toen ook al 17/18 was, moest overal naartoe gereden worden. Na een tijdje was de baas het zat en werd ze op staande voet ontslagen. de moeder van Sieneke?
Heb vorig jaar het ganze NL voetbal elftal op Schiphol gezien. Ze gingen naar t wk.
quote:Justmaartje123 schreef op 08 november 2015 @ 21:42:

Iedereen komt ook maar op TV natuurlijk. Zo speciaal is het allemaal niet.Inderdaad, ik ben ook eens op tv geweest, ik zat met mijn neus op het beeld om naar mezelf te zoeken, kom ik ineens close-up in beeld. Ik schrok me ongans. Ben er niet bekend door geworden, door die halve seconde, helaas.
Ik woon niet in de randstad, dan kom je 'ze' minder tegen.

Meneer Siezen die zijn teckel uitlaat of even een boodschapje gaat doen. Hij wordt ook wat ouder.

In de apenlul botste mijn ex tegen Maxima op, pakte haar bij de schouders en zei: oh sorry. Hij had niet door wie het was. Daarna naast Willem naar de oranje oetangs gekeken.

Meer bijzonder was dat de kroonprins van Japan er was met vrouw en kind. Die lopen bijna nooit los.

Meneer Zalm, ook zo'n dwerg, zie ik ook weleens.

Zwangerschapscursus met betaald voetballer. Was vooral interessant om een kijkje in het leven van een voetbalvrouw te krijgen. De trainer bepaalt waar je bevalt...

Ga je naar Amsterdam, dan kom je altijd wel iemand tegen. Was met zoonlief aan het leuren voor een avondmaaltijd (hij en ik lusten niet alles). Merkte dat ik bekeken werd. Was Andre van Duijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 21:58:

[...]

Komt niet in de buurt nee Als je mijn pinterestplaatjes zat bent mag je het zeggen hoor Nee, ga vooral door. Ik heb vanavond nog een marathonsessie TVD gehouden. Wat was lekkerder, Ian, of de sushi die ik me had gemaakt.... Hmmmmm...
Ik heb echt de allerobscuurste BN'er. Bij het tankstation waar ik werkte (wie het nog niet zeker wist, weet nu zeker wie ik ben ), kwam Willem Duyn (u kent hem wel, onder andere van deze superhit) altijd tanken. Hij was erg vriendelijk, erg luidruchtig en kocht altijd een flesje aa-drank.

Ik heb les gegeven aan wat jongeren die nu professioneel sporter zijn, maar die zijn meer in de marge bekend. Het is niet dat ik Klaas Jan Huntelaar in de klas gehad heb, ofzo.

In het wonderschone dorp waar ik woon, staat een hotel dat erg geliefd is bij chique mensen. Ik snap het niet helemaal, want het is niet zo heel best onderhouden, maar de locatie is wel schitterend. Daar overnachten vaak bekende mensen. Die lopen dan wel eens door het dorp. Groningers vinden veel dingen wel best. Die zullen niet gauw iemand aanspreken: "want je moet niet denken dat je wat voorstelt"
quote:Starshine schreef op 08 november 2015 @ 22:04:

[...]

de moeder van Sieneke?Ohnee, waarom krijg ik toch altijd zo ongevraagd sjalalie sjalala in mijn hoofd.
quote:Starshine schreef op 08 november 2015 @ 22:04:

[...]

de moeder van Sieneke?Nee, maar ze zingen allebei wel hetzelfde genre.
Ik heb vroeger gescharreld met iemand die nu een BNer is. Ik werd verliefd op een goede vriend van hem, dus heb ik het afgekapt.

Mijn moeder en een vreselijke collega van mij vinden hem helemaal te gek, maar weten hier helemaal niets vanaf. Dat hou ik maar liever zo.
oh wacht, ik vergeet er een paar.

Midas Dekkers. Die kwam op school een lezing geven

Geert Mak, bij de opname van een radioprogramma

Tom Egberts, ook voor een college op school.

Andries Knevel, idem.

Wat ik deed? Niet veel. Zitten en luisteren. Ik had Geert Mak wel willen vragen om een boek te signeren, maar ik had de boeken niet bij me en zomaar een handtekening vragen vind ik gênant.
niet goed gelezen
Mijn vader kwam jaren geleden René Froger tegen die in het tankstation en Playboy kocht.
Kom regelmatig BN'ers tegen. En wat ik dan toe? Gewoon doorgaan met boodschappen doen of waar ik ook mee bezig ben. Doet me niet zoveel. Heb nog een tijdje gedate met iemand die niet veel later doorbrak. Ging toen ontzettend naast z'n schoenen lopen dus was er gauw klaar mee.
quote:closednote schreef op 08 november 2015 @ 22:08:

[...]

Nee, maar ze zingen allebei wel hetzelfde genre.toch niet Roxanne Hazes of Monique Smit?
Berry van aerle (als ik het zo goed schrijf ) was vroeger geloof ik onze postbode voordat ze het EK van 88 wonnen. Volgens mijn vader dan want ik hou niet van voetbal en ook niet van postbodes.
Ja en?
een paar jaar geleden nam mijn man een nieuw telefoon-abonnement met een nieuw nummer.

Bleek dat het oude nummer te zijn van een of andere bobo van Ajax. Werd hij dus platgebeld door allerlei mensen.

Geen idee of daar Patrick Kluiverts en Johan Cruyffs bij zaten. Ik denk het niet, want die hadden vast wel het meest recente nummer van deze hotemetoot gekregen.

Hij is vooral erg boos geworden op de klantenservice en een nieuw nummer geëist.
Gerrit Zalm is een poosje mijn hoogste baas geweest. Blauwe maandag bij een bank gewerkt.

Op een saai personeelsfeest ging ik met een collega naar buiten. Ik luchtje scheppen, zij roken.

Meneer Zalm stond ook weg te dampen buiten.

Was gezellig. Hij stak de ene sigaret met de andere aan.

Toen zijn we wel heel melig met z'n 3en op de foto gegaan.

Selfie
Jeugdtrauma : een ongeschminkte clown Bassie ( van Adriaan) die mij, en nog wat kinderen, scheldend en tierend van het circusterrein afjoeg. En we deden niets verkeerd..

Corry van Gorp in het restaurant van een groot saunacomplex, gelukkig droeg ze een badjas

Marco Borsato bij een mini talentenjacht in een discotheek in Haarlem, nog voor zijn tv debuut.

Nog steeds spijt dat ik hem niet aan durfde te spreken, we waren zeker een "match" geweest.

Tijdens een voorstelling waar zijn vrouw Isa Hoes de hoofdrol speelde , zat Antonie Kamerling (R.I.P.) op de rij achter mij.

Toendertijd vond ik het maar een beetje een aandacht-trekker, niemand wist nog van zijn ziekte.

Rick Engelkes heeft naast me gestaan bij de slagerij in mijn voormalige woonplaats.

Wat een charismatische man

Helaas kwam ik er later pas achter dat hij toen al gescheiden was, anders had ik zeker een date geritseld ;)

Goh, ik heb best al aardig wat BNers getroffen
Ik heb jaren voor de deur van Henny Vrienten rondgehangen om hoi te kunnen stamelen, maar eigenlijk zou hij direct verliefd op mij worden uiteraard.

Na een optreden van Herman Brood, was ik hartstikke verliefd op, achter bij de kleedkamers, heb ik hallo tegen hem gestameld (leek Adelle wel).

'S Nachts in een benzinestation Frank Boeijen die een kroketje kocht, ik haalde koffie.

Marc-Marie Hiybrechts vrij regelmatig net als Guus Meeuwis.

Veel schrijvers via mijn werk. De leukste Micheal Palin, prachtige verhalen had hij.

Mijn zus woont in 't Gooi, in een straat/boslaan met veel BN'ers.

Oja, die jongen uit de Gouden Kooi, die 't met Sabine deed. En Sabine. Niet echt BN'ers hé.

De zoon van een cabaretier zit bij mijn dochter in de klas.

Ik heb een paar dagen geholpen bij Anky van Grunsven, een bekende BP (bekende paardenmens).

Martin Buitenhuis trad op met een, vrij onbekende, band in 't voorprogramma. Een vriend zat in die band en heeft mij voorgesteld. Knikkende knieën, want hem vind/vond ik ook al leuk.

Oh en Daniël Lohues, bij dezelfde band. Toen was hij nog heel onbekend. Een biertje van gehad, wat een leuke vent.

Oja en de zanger van één kopje koffie, die doet 't met mijn oude kapster.

En Sinterklaas komt 5-12 bij ons op bezoek, als ik 't goed afgesproken heb.

Een rijk leven vol BN'ers hoor.

Oja, en ook inderdaad één op Facebook. Die is leuk, zo gewoon gebleven.
gatti wijzigde dit bericht op 08-11-2015 22:30
Reden: Veel handiger hoe mijn voorgangster het deed.
% gewijzigd
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh en Roy Donders, nou nou dat was genieten.

En en Laura B. Van Utopia. Die stond op de kermis bij de kop van Jut als attractie. Dat was wel sneu hoor.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn stiefbroer is acteur dus die kom ik wel eens tegen 😜 (minimaal,niet veel contact onderling).

Verder Jacques D'Ancona, Bert Visscher en Epke Zonderland hier in de stad (Groningen) maar die spreek ik dan niet aan. 😉

Mijn moeder en stiefvader kennen dan weer veel BNers, via mijn stiefbroer uiteraard 😄
Oh en Paul Haenen, tijdens de nacht van kunst en wetenschap.

Aardige man 😊
Natasja Froger die zomaar het schoolplein op kwam lopen terwijl ik aan het werk was......ik bleek in hart in actie te zitten, dus al wat jaartjes geleden!

Erica Terpstra, zij gooide de deur open van een van de behandelruimtes van het revalidatiecentrum waar ik daarvoor werkte. Ze had niet door dat ik net achter de deur stond.

Ze verontschuldigde zich wel! Liz Snoijink in de rij bij de skilift in Brixen im Thale.

En onze koning in zijn jonge jaren, stonden we tijdens het WK 4 spannen dezelfde ponies te aaien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven