Brilletje

04-02-2009 17:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, oma is net 40 geworden afgelopen vrijdag en daags daarna zit ik hier te typen met een kek Blokker-leesbrilletje op mijn neus.



Ik zag de lettertjes al wat vager de laatste tijd, maar toen ik op de kaart van Amsterdam zat te turen, eerst wat dichterbij houden, daarna juist wat verderaf, maar lezen ho maar, besloot ik dat het tijd was voor een brilletje.



Vanmorgen laten meten: + 1. Die dame van de opticien stelde zelf voor dat ik nog niet een montuur zou uitzoeken, "een heleboel mensen kiezen eerst voor een kant-en-klaar brilletje". Goed idee. En voor 2,99 kan je moeilijk het schip in gaan.



Ik moet nog wel wennen aan het switchen tussen de lettertjes en in de verte kijken. Ben er duizelig van.



Zijn er nog meer ouwe lullen zoals ik die gaan brillen? Groepje oprichten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee!
Alle reacties Link kopieren
Oh kind, wat erg



En je bent jarig geweest, dat heb ik even gemist! Smak-smak-smak, van harte gefeliciteerd



Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soundpost schreef op 04 februari 2009 @ 19:23:

[...]







Kan dat, kan dat? Dat je met de min langzaam weer naar de plus gaat en op de 0 uitkomt ?Dat zou mooi zijn zeg! Ik heb lenzen, de - variant. Begonnen met -1,5, gestaagd doorgestoomd naar -2,5 maar dat is nu al jaren stabiel. Dus mss gaat het weer beter worden... overigens bijna 40, en nog geen enkele last met lezen
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Van die goedkope brillen kun je er trouwens niet genoeg hebben; 1 in je tas, 1 in de auto, 1 in de keuken, 1 naast de computer. Een 1 op je nachtkastje natuurlijk
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat geloof ik ook, Demo. Deze van Blokker begint al vervaarlijk te kraken. Ik denk dat ik een hele collectie aan ga leggen. Leuk!



Het is net alsof je een vergrootglas opzet.



Oh, had je expres een heel vaag plaatje uitgekozen om mij te tarten? Die 40-tjes zijn bijna niet te lezen. Maareh, bedankt voor de fielzitasies. Nou jij nog he?
Alle reacties Link kopieren
Haha, vage plaatje was niet met opzet, maar ik zag het ook toen 'ie geplaatst was



Jajaja, nu ik nog ja...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Demoiselle, heb jij die nodig dan in de slaapkamer?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nódig niet nee...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven