Cadeau rijinstructeur
zondag 5 mei 2019 om 14:17
Helloooo,
Nou had ik laatst dus een soortvan 'discussie' met mijn nichtje. Zij gaat binnenkort afrijden en wilt voor haar rijinstructeur een cadeau kopen als bedankje. Ze gaat best wel uitpakken, in de zin van dat ze speciaal een mok laat personaliseren etc. Ik vind dat hij gewoon zijn werk heeft gedaan & dat ze hem daarvoor betaald heeft. Maar zij vind juist dat ze hem hiermee een bedankje laat zien.
Hoe denken jullie erover?
Nou had ik laatst dus een soortvan 'discussie' met mijn nichtje. Zij gaat binnenkort afrijden en wilt voor haar rijinstructeur een cadeau kopen als bedankje. Ze gaat best wel uitpakken, in de zin van dat ze speciaal een mok laat personaliseren etc. Ik vind dat hij gewoon zijn werk heeft gedaan & dat ze hem daarvoor betaald heeft. Maar zij vind juist dat ze hem hiermee een bedankje laat zien.
Hoe denken jullie erover?
zondag 5 mei 2019 om 16:00
Ach, je betaald voor rijles en de instructeur moet daar een goede dienst voor leveren (rijbewijs halen) als je het idee hebt dat je rijinstructeur zijn of haar best heeft gedaan en het was een leuke en leerzame tijd in de auto, waarom dan niet een fooitje in de vorm van een aardigheidje?
Ik zie daar geen probleem in, iedereen vindt het over het algemeen leuk om gewaardeerd te worden.
Ik zie daar geen probleem in, iedereen vindt het over het algemeen leuk om gewaardeerd te worden.
Thats about all I got to say bout that.
zondag 5 mei 2019 om 18:37
Hmm, is natuurlijk erg persoonlijk. Zelf heb ik wel een rituals set gegeven (de kleine, €20). Moet zeggen dat ik ook wel echt een goede band met hem had en veel lol gehad heb tijdens de lessen. Midden in mijn lessen wisselde hij van rijschool en uiteindelijk ben ik geswitcht en ook geslaagd bij hem (4de keer). Ik vind het geen verplichting maar omdat hij me wel eens een paar lessen korting had gegeven vond ik het wel verdiend
'You can't always get what you want'