Cadeau schoonmaakster?

12-12-2012 08:27 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een schoonmaakster en nu zit ik te denken om haar iets te geven voor de feestdagen. Maar wat? Eigenlijk ken ik haar helemaal niet. Geven jullie iets?
Dit keer krijgen ze van ons een tas met lekkere dingen erin.

Het is altijd een blijk van waardering.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Tvp

Ik zat ook te denken om de hulp iets te geven. Ze komt eens in de veertien dagen een ochtend. Pas sinds de zomer dus geen idee of ik haar blij maak met een pakketje. Ze komt uit z-Amerika. Ik dacht aan een kerststol en een halve ochtendloon (=€20). Maar ik lees hierboven dat mensen een heel ochtendloon geven. Ben ik dan krenterig? Want om eerlijk te zijn, vind ik een dubbel loon wel een aanslag op Mn eigen kerstbudget (zou dan €80 zijn!).
Ik lees ook even mee. Heb sinds kort een nieuwe schoonmaakster, waar ik heel blij mee ben en wil haar dus ook graag wat geven. Ze is 19 en woont nog bij haar ouders. Iemand een leuk idee? Ik dacht eerst aan een h&m bon, maar dan moet ik de stad in en ik ben mobiel nogal beperkt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik zat te denken aan een klein kerstpakketje van de Italiaan, met een flesje wijn erbij.
Heb ook wel eens een kerststukje gegeven, douglasbon en bioscoopbonnen.
Ozo.
Een bol.com bon en n flesje (gluh)wijn
Heel lief dat je hier aan denkt.
Tijdens mijn werk voor thuiszorg heb ik al heel wat verschillende dingen gekregen.
Het varieerde van een geldbedrag tot een kersstol van de warme bakker en zelfs een zelf met kraaltjes geborduurde grote luciferdoos. Dit is al minstens 15 jaar geleden maar ik wordt nog warm als ik er aan denk.
Volg je hart, ze zal alles waarderen,
Als je een AH in de buurt hebt kun je daar ook een H&M bon halen, ze hebben daar heel veel verschillende bonnen. BIoscoopbon doet het ook altijd goed.
Ik betaal kerst en nieuwjaarsdag door en heb ze een adventskalender van Rituals gegeven.
Ik krijg van 'm ene adresje meestal 50 euro + cadeaubon. Maar die zie ik ook vaaaak, ben een soort au pair. Andere andere schoonmaak adresje kerstkaartje en soms een cadeaubon of pak kerstchocola ofzo. Andere adresje heb ik pas een paar maanden maar denk dat hij er niet aan denkt. Ook prima, iets krijgen is leuk maakt hoeft niet.
Labalade schreef:
10-12-2017 15:35
Tvp

Ik zat ook te denken om de hulp iets te geven. Ze komt eens in de veertien dagen een ochtend. Pas sinds de zomer dus geen idee of ik haar blij maak met een pakketje. Ze komt uit z-Amerika. Ik dacht aan een kerststol en een halve ochtendloon (=€20). Maar ik lees hierboven dat mensen een heel ochtendloon geven. Ben ik dan krenterig? Want om eerlijk te zijn, vind ik een dubbel loon wel een aanslag op Mn eigen kerstbudget (zou dan €80 zijn!).
Een half ochtendloon is prima joh. Een kerststol met een flesje wijn is ook prima!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik gaf trouwens zelf ook altijd een kerstcadeautje weg aan de oude dame waar ik werkte, een tube douchegel ofzo :-). Na 12 jaar heb je een behoorlijke band opgebouwd,
layla1969 schreef:
11-12-2017 07:41
Als je een AH in de buurt hebt kun je daar ook een H&M bon halen, ze hebben daar heel veel verschillende bonnen. BIoscoopbon doet het ook altijd goed.
Oh, dat is goed om te weten! De AH zit hier in het dorp, dus dat moet wel lukken (als het tenminste niet tot de kerst zo spekglad blijft :) )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Nouschi schreef:
11-12-2017 07:48
Een half ochtendloon is prima joh. Een kerststol met een flesje wijn is ook prima!
Oh ja dat is ook een goed idee! Of gluhwein. En dan een half ochtendloon extra. En ik zal extra lekkere koffie voor haar zetten :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven